Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kaloski - zdjęcie

Kaloski

Rejestracja: 08.06.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.08.2020 20:44
-----

Moje tematy

adminchat+dwiek

11.11.2013 22:35

Cześć mam problemy z kompilacją tego pluginu sypią mi się errory. korzystam z kodu .sma podanego w tym temacie http://amxx.pl/topic...dminchatdzwiek/

Jakby ktoś miał sprawnie działający ten plugin to proszę podrzucić.

Ścieżka dźwięku u mnie jest taka: sounds/admin/wiadomosc.wav.

Proszę o pomoc dam plusa!

CSDM problemy z trybem każdy na każdego.

10.11.2013 01:22

Cześć na serwerze jest irytujący problem otóż, gdy ktoś dostanie do CT przy łączeniu na serwer następuję reset rundy. Załączam csdm.cfg oraz plugins.ini

Plugins.ini:

amxbans_core.amxx
amxbans_main.amxx
; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
;admin.amxx		; users-kn.ini
;admin_sql.amxx		; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

cu_amx_cvar_fix.amxx	; od infinite round, nie ruszać

; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management


; Menus
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx		; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related
nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle ;
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike 
restmenu.amxx		; restrict weapons menu
statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)



; Enable to use AMX Mod plugins

;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer


; Custom - Add 3rd party plugins here

;Obowiazkowe
premiumslots.amxx
serwery.amxx
hlstatsx_commands.amxx
ad_manager.amxx
taryfikator.amxx
chat_logger.amxx

admin_chat_colors.amxx
admin_spec_esp.amxx
amx_gag.amxx
bad_camper.amxx
infinite_round.amxx //nieskonczona runda
hpk_pl.amxx
NonSpriteGlowFix.amxx //naprawia bledy na mapach i usuwa napis

gungame_with_sql.amxx 
;gungame_sql.amxx
;gungame.amxx
staty.amxx //statystyki http://statystyki.kampno.pl/gungame 
spec_and_back.amxx //nie umierasz po przyjsciu ze specta
removemapwpn.amxx //usuwa bronie i armory
teamjoinblock.amxx //zakaz zmiany teamow
team_join.amxx //automatyczny wybor teamow
AFK-Ultimate.amxx  // przerzuca na speca nie grających ludzi
poprawne_rate.amxx
parachute.amxx
glosnik.amxx //usuwa glosnik z nad glowy jak mowisz
mutemenu.amxx //mute menu

csdm.cfg:

http://wklej.to/06VnI

Jak coś jeszcze potrzeba to proszę pisać!

Ultimate AFK coś się z nim gryzie?

09.11.2013 23:29

Cześć!

Tytułowy gryzie się z plugin  spec_and_back.amxx po przeniesieniu przez plugin twierdzi, że już jestem w drużynie po użyciu komendy /spec przez co muszę wpisać /spec i potem /back co jest uciążliwę. // nie rozwiązałem tego problemu

afk_timeafk 0 ;// jezeli 0 - to nie kickuje/nie przenosi z druzyny [jezeli chcesz, np. zeby tylko plugin na spect dzialal]
To zostawiłem na zero i nic się nie działo, bo tak sugeruję komentarz chciałem wykorzystać tylko, żeby switchowało na specta. // Mam wątpliwości do opisu tego Cvaru.
ultimateafk.cfg:

afk_mode 0
afk_timeafk 20
afk_timespect 0
afk_saychangeafk 2
afk_shootchangeafk 1
afk_camerachangeafk 1
afk_adminafk 0
afk_warn 1
afk_minplayers 3
afk_checkspawn 1
afk_timekillspawn 10.0
afk_killspawn 1
afk_killspawnchance 3
afk_bombdroptime 1

http://wklej.to/VwZl6 ---> plugins.ini

http://wklej.to/rmqrb ---> Wyciąg z konsoli

 

Zmiana modelu noża na knife lvl

05.11.2013 21:07

Cześć chciałbym przypisać odmieniony model noża dla tego konkretnego noża. Oraz aby nie był zmieniany przez model noża dla VIP'a miał nadany priorytet.

Te zmiany dotyczą modu gungame pod CS 1.6

Co mam podesłać?

Problem z glockiem i usp

05.08.2013 19:01

// GunGame AMXX 2.13
// basic cvars
gg_enabled 1 // bezsensu zostawiamy jak jest
gg_vote_setting 2 // głosowanie na mapę (jak zostanie się komuś ostatni lvl) czy z czytać mapę z pliku z mapami (gungame_mapcycle.txt) Nie wiem jakie są wartości i za co odpowiadają
gg_vote_custom "" // jeżeli posiadasz jakiegoś innego votera map
gg_changelevel_custom "" // zmienia na konkretną mapę po zakończeniu - jeżeli ustawisz gg_vote_setting 0 i tu zostawisz puste to będzie wybierał z nextmap
gg_map_setup "mp_timelimit 45; mp_winlimit 0; sv_alltalk 1; mp_chattime 10; mp_c4timer 25" //  ustawienia mapy (server.cfg jest ignorowane na czas rozgrywki)
gg_endmap_setup "" // jeżeli tu wpiszesz np. server.cfg to po zakończeniu mapy załaduje confing server.cfg
gg_join_msg 0 // pokazuje po podłączeniu do serwera "wiadomość powitalną"
gg_colored_messages 1 //
gg_save_temp 300 // zapamiętuje ustawienia gracza co [wartość] i jak się połączy ponownie to będzie zaczynał od tej wartości
gg_status_display 1 // wyświetla specjalny status - legenda - 1=broń lidera, 2=Twoja broń, 3=Ilość do zabicia do następnego lvlu, 4=zabójstwa w tym lvlu, 0=standardowe
gg_map_iterations 1 // nie wiem o co chodzi podaje angielski opis: How many GunGame rounds to play before switching map
gg_ignore_bots 0 // jeżeli grasz z botami to czy gungame ma im dawać lvl
gg_block_equips 1 // też nie rozumiem tej funkcji - angielski opis - If set to 1, stops game_player_equip's from working, and if set to 2, additionally stops player_weaponstrip's from working.
gg_leader_display 1 //
gg_leader_display_x -1.0 //
gg_leader_display_y 0.0 //
gg_allow_changeteam 1 //
gg_disable_money 1 // nie wyświetla gotówki ?
gg_winner_motd 1 //
gg_afk_protection 1 // ochrona afk? 0 -off 1 -on?
gg_top10_ppp 8 //
 
// autovote cvars
gg_autovote_mode 0 // czy włączyć autovote
gg_autovote_rounds 1 // ile ma być rund przed starem vote
gg_autovote_delay 8.0 // ile sekund po ma być start rundy
gg_autovote_ratio 0.51 // proporcja
gg_autovote_time 10.0 // czas na głososwanie

// stats cvars
gg_stats_file "gungame.stats" // not used with SQL
gg_stats_streak_file "gungame.streaks" // not used with SQL
gg_stats_ip 0
gg_stats_prune 2592000
gg_stats_mode 2
gg_stats_split 0
gg_stats_winbonus 1.5



// deathmatch cvars
gg_dm 0 // wyłącza respawn (1) włącza
gg_dm_sp_time 1.0 // ile czasu od zabicia do odrodzenia ma minąć (sekundy) standardowo 1 sekunda odradzane są mniejsze wartości
gg_dm_sp_mode 0 // ochrona spawnu chodzi o to żeby drużyna wygrywająca nie raszowała na spawnie i nie dała się nikomu odrodzić (po prostu pojawiasz się nie zdążasz się odwrócić i nie żyjesz i tak w kółko) 1 - normalne działanie (widać Cię ale po strzelaniu nie schodzi energia (widać otoczkę)) 2 - jesteś kompletnie nie widoczny 0 - wyłącza
gg_dm_spawn_random 1 // jeżeli posiadasz CSDM to ustaw na 1 w przeciwnym razie ustaw 0
gg_dm_start_random 1 // czy CSDM ma dawać rożne miejsca respawnu czy stałe (oczywiście w praktyce jak są to małe mapy nie standardowe - do gg gdzie nie ma pliku z miejscami można ustawić 0)
gg_dm_spawn_delay 0 // czas ochrony po odrodzeniu
gg_dm_spawn_afterplant 1 // czy po podłożeniu bomby będzie można nadal się odradzać
gg_dm_corpses 1 // czy można stąpać po ziemi  ?
gg_dm_countdown 0 // pokazywać czas do końca? 1=wypowiedź w say, 2= wiadomość typu HUD, 3=both ?
gg_dm_drop_weapons 0
gg_

// objective cvars
gg_block_objectives 1 // usuwa bombę z mapy i hostessy (nie obsługuje map typu as)
gg_bomb_defuse_lvl 0 //
gg_host_touch_reward 0 // nagroda za odbicie zakładników
gg_host_rescue_reward 0 // nagroda za ewakuację zakładników
gg_host_kill_reward 0 // extra nagroda dla terrorystów kiedy zabiją ct eskortującego zakładników
gg_host_kill_penalty 0 // kara za zabite zakładników

// teamplay cvars
gg_teamplay 0 //  Tryb teamplay 0-1
gg_teamplay_knife_mod 0.33 // ?
gg_teamplay_nade_mod 0.50 // ?
gg_teamplay_timeratio 1 // ?

// gameplay cvars
gg_ff_auto 0 // włącza automatyczne firlendy fire przez gg (zwykle jest włączone jak najlepszy gracz osiągnie poziom granata)
//gg_weapon_order "glock18,usp,p228,deagle,fiveseven,elite,m3,xm1014,tmp,mac10,mp5navy,ump45,p90,galil,famas,ak47,scout,m4a1,sg552,aug,m249,hegrenade,knife"
gg_weapon_order ""
gg_max_lvl 25 // maxymalny poziom rozgrywki Nie zmieniać!
gg_triple_on 2 // mario 10 sek
gg_turbo 1 // po zabiciu gracza dostajesz poziom, a kazdy nastepny poziom to inna bron (serwer jest z turbomodem, więc należy ustawić na włączony - 1)
gg_knife_pro 1 // pozwala na kradnięcie lvl nożem
gg_knife_elite 0 // zabiera graczom wszystkie ich bronie poza nozem kiedy lvluja
gg_suicide_penalty 1 //
gg_worldspawn_suicide 1 // śmierć poprzez *worldspawn* (światowe odrodzenie?) jest traktowana jako samobójstwo
gg_pickup_others 0 // gracze mogą podnosić bronie nie ze swojego lvlu (bez sensu)
gg_handicap_on 2 // (0-2) jeżeli jest 1 to gracze (nowi) podłączający się do serwera mają średni lvl a z kolei jeżeli jest 2 to do najniższego na serwerze - 0 nowi gracze po podłączeniu zaczynają gre od początku
gg_top10_handicap 1 //
gg_warmup_timer_setting 0 // czas trwania rozgrzewki
gg_warmup_weapon "knife" //rozgrzewka z wybraną "bronią"?
gg_warmup_multi 0 // rozbudowana rozgrzewka
gg_nade_glock 1 // lvl zgranatem + glock
gg_nade_smoke 0 // dostępny smoke
gg_nade_flash 0 // dostępny flashbang
gg_extra_nades 1 //  gracze mogą podnieść inne granaty z planszy i zabić czym kolwiek z planszy
gg_nade_refresh 5.0 // gracze dostają granata typu HE automatycznie co (ilość w sekundach)
gg_kills_per_lvl 3 // zabójstwa wymagane do następnego lvl
gg_kills_botmod 1.0 // ???
gg_give_armor 100 // ilość pancerza na starcie
gg_give_helmet 1 // jak wyżej tylko dodatkowo z hełmem.
gg_ammo_amount 999 // ilość amunicji do dowolnej broni
gg_refill_on_kill 1 // gracze mogą zbierać z planszy "akcesoria" tzn. amunicję i pancerz
gg_tk_penalty -1 //punkty karne za tk (jeżeli używasz ATAC (który się nie gryzie) daj na 0
gg_awp_oneshot 1 //
gg_bots_skipnade 0 //
gg_bots_knifeable 1

// sound cvars
// gg_sound_levelup "sound/gungame/gg_levelup.wav"
// gg_sound_leveldown "sound/ambience/xtal_down1(e70)"
// gg_sound_levelsteal "sound/turret/tu_die.wav"
// gg_sound_nade "sound/gungame/gg_nade_level.wav"
// gg_sound_knife "sound/gungame/gg_knife_level.wav"
// gg_sound_welcome "sound/gungame/gg_welcome.wav"
// gg_sound_triple "sound/gungame/gg_triple.wav"
// gg_sound_winner "media/Half-Life03.mp3;media/Half-Life08.mp3;media/Half-Life11.mp3;media/Half-Life17.mp3"
// gg_sound_takenlead "sound/gungame/gg_takenlead.wav"
// gg_sound_tiedlead "sound/gungame/gg_tiedlead.wav"
// gg_sound_lostlead "sound/gungame/gg_lostlead.wav"
gg_sound_levelup "sound/gungame/smb3_powerup.wav"
gg_sound_leveldown "sound/gungame/smb3_powerdown.wav"
gg_sound_levelsteal "sound/gungame/smb3_1-up.wav"
gg_sound_nade "sound/gungame/nade_level.wav"
gg_sound_knife "sound/gungame/knife_level.wav"
gg_sound_welcome "sound/gungame/gg_welcome.wav"
gg_sound_triple "sound/gungame/smb_star.wav"
gg_sound_winner "media/Half-Life03.mp3;media/Half-Life08.mp3;media/Half-Life11.mp3;media/Half-Life17.mp3"
gg_sound_takenlead "sound/gungame/takenlead.wav"
gg_sound_tiedlead "sound/gungame/tiedlead.wav"
gg_sound_lostlead "sound/gungame/lostlead.wav"
gg_lead_sounds 0.8

// random weapon order cvars (leave blank to disable) (losowa kolejność broni)
gg_weapon_order1 "usp,p228,aug,ak47,mac10,galil,sg550,m3,deagle,mp5navy,p90,m249,m4a1,famas,xm1014,glock18,elite,ump45,awp,g3sg1,scout,sg552,tmp,hegrenade,knife"
gg_weapon_order2 "elite,m3,p228,tmp,aug,p90,ump45,usp,sg550,g3sg1,sg552,awp,ak47,xm1014,scout,galil,glock18,m4a1,famas,deagle,m249,mac10,mp5navy,hegrenade,knife"
gg_weapon_order3 "aug,g3sg1,p228,ak47,p90,sg550,elite,famas,m3,sg552,galil,m4a1,ump45,mp5navy,xm1014,deagle,mac10,tmp,glock18,usp,m249,awp,scout,hegrenade,knife"
gg_weapon_order4 "mp5navy,p228,glock18,galil,sg550,aug,famas,m4a1,tmp,usp,awp,scout,xm1014,mac10,sg552,m3,elite,p90,ump45,m249,g3sg1,ak47,deagle,hegrenade,knife"
gg_weapon_order5 "m249,elite,xm1014,ump45,galil,g3sg1,tmp,mac10,scout,glock18,mp5navy,sg550,sg552,awp,aug,ak47,deagle,p228,m3,m4a1,p90,usp,famas,hegrenade,knife"
gg_weapon_order6 "deagle,xm1014,elite,aug,g3sg1,ak47,p90,scout,sg550,tmp,usp,glock18,sg552,galil,p228,mac10,m4a1,famas,ump45,awp,m249,m3,mp5navy,hegrenade,knife"
gg_weapon_order7 "mac10,g3sg1,usp,galil,mp5navy,ump45,xm1014,deagle,p90,tmp,ak47,p228,sg552,m249,scout,glock18,famas,sg550,aug,elite,m4a1,m3,awp,hegrenade,knife"
gg_weapon_order8 "aug,scout,ump45,elite,mac10,tmp,m4a1,usp,sg550,famas,sg552,mp5navy,galil,m249,p90,awp,g3sg1,glock18,ak47,m3,xm1014,deagle,p228,hegrenade,knife"
gg_weapon_order9 "scout,usp,mp5navy,ak47,aug,p90,galil,m3,m4a1,m249,p228,sg552,mac10,sg550,tmp,glock18,ump45,famas,deagle,awp,g3sg1,xm1014,elite,hegrenade,knife"
gg_weapon_order10 "deagle,awp,famas,tmp,ump45,sg552,galil,scout,aug,mp5navy,p228,xm1014,m4a1,elite,mac10,m249,sg550,ak47,p90,glock18,g3sg1,m3,usp,hegrenade,knife"

// valid weapon names for gg_weapon_order:
//
// ak47, aug, awp, deagle, elite, famas, fiveseven, g3sg1, galil, glock18, hegrenade, knife,
// m249, m3, m4a1, mac10, mp5navy, p228, p90, scout, sg550, sg552, tmp, ump45, usp, xm1014

Jak widać mam losowo przydzielane bronie na lvl.

Sytuacja z glockiem/usp wygląda tak, gdy jest lvl z owymi pistoletami i nim się zdobędzie next lvl to padnięciu respimy się samą kosą dopiero po ~3 sekundach dostaję glocka/usp.

Jeśli chodzi o lvl he+glock (tutaj 24lvl), gdy więcej osób niż 2 posiada 24lvl to żadna z nich nie dostaję glocka, a właściwie występuję autodrop broni.

Jeżeli będzie potrzeba mogę wkleić config od csdm