Przypadkiem wrzuciłeś logi do paczki A w nich kryje się coś takiego.
L 10/15/2013 - 21:26:14: [AMXX] Plugin "miscstats.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "get_map_objectives") - check your modules
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
rysiek96 nie posiada znajomych
Napisane przez szelbi
w 16.10.2013 06:25
Napisane przez DarkGL
w 15.10.2013 22:05
Napisane przez DarkGL
w 15.10.2013 20:58
│ Opis
AMX Mod X 0.5.0 Dark Edition to modyfikacja najnowszej aktualnej wersji AMX Mod X dostępnej na oficjalnym repozytorium projektu ( http://hg.alliedmods...amxmodx-central )
wykonana przezemnie.
Jak wskazuje numer wersji ( 0.5.0 ) nie jest to finalna odsłona. Działa ona na najnowszej wersji binarek zaktualizowanych przy pomocy SteamCMD przez co wymaga też metamoda
1.21-am( http://wiki.alliedmo...2_Release_Notes ). Obecnie jest dostępna tylko wersja dla Linuxa.
W tej wersji skupiłem się głównie na wyczyszczeniu kodu z zbędnych rzeczy oraz dodanie kilku "bajerów".
│ Changelog
│ Instalacja pluginów
Pierwsze dwa podpunkty mówią o pozbyciu się plików plugins.ini i modules.ini , instalacja pluginów i modułów jest teraz łatwiejsza.
Instalacja pluginów opiera się na przekopiowaniu pliku .amxx do folderu plugins w folderze amxmodx tyle . Instalacja modułów przebiega podobnie tylko moduły wrzucamy do folderu
modules.
Jeśli chcemy wyłączyć plugin przenosimy go do folderu disabled.
Jeśli chcemy uruchomić plugin w trybie debug przenosimy go do folderu debug .
│ Instalacja
Instalacja przebiega jak standardowa instalacja amxmodx ( http://darkgl.amxx.p...alacja-amxmodx/ )
│ Download
amxmodxDark.zip 3,04 MB 341 Ilość pobrań
Napisane przez O'Zone
w 09.07.2013 12:29
Łap, to przerobiony plugin Exp o Godzinie z CoD'a na DiabloMod (od razu jest ustawiony na podwójny exp)
@up: Wrzucam też wersję dla CoD'a (ustaw sobie cvary eog_killxp i eog_winxp, tak by były 2x większe od standardowych w twoim codzie).
W obu pluginach podwójny exp zaczyna się o 20, a kończy o 8 rano.
Można to zmienić w cvarach:
eog_expodgodziny "20" eog_expdogodziny "8"
Napisane przez Niide
w 17.09.2013 16:54
Napisane przez sNH.
w 17.09.2013 17:00
Napisane przez mrplacek
w 14.07.2012 01:36
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #include <fakemeta_util> #include <colorchat> #include <weapon> new flagi[] = "t" new maxplayers new cvar,cvar3,cvar4,cvar5,cvar6,cvar7,cvar8,cvar10,cvar11,cvar12,cvar13,cvar14, cvar15,cvar16,cvar17 ///////////////MAPY NIE DZIALAJACE NA VIPIE/////////////////// new const maps[][] = { "aim_crazyjump", "aim_map", "1hp", "35hp", "awp_india", "he_dodgeballs" } public plugin_init() { register_plugin("VIP", "2.0", "HubertTM"); register_clcmd("say /infovip", "MOTD", 0); register_clcmd("say /vipinfo", "MOTD", 0); register_event("DeathMsg", "Death", "ade"); maxplayers = get_maxplayers() register_clcmd("say /vips", "print_vips", 0); register_clcmd("say /vipy", "print_vips", 0); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1") cvar = register_cvar("vip_blockmaps", "2"); cvar3 = register_cvar("vip_deagle", "1"); cvar4 = register_cvar("vip_he", "1"); cvar5 = register_cvar("vip_flash", "1"); cvar6 = register_cvar("vip_smoke", "1"); cvar7 = register_cvar("vip_kevlar", "1"); cvar8 = register_cvar("vip_respawncash", "1200"); register_cvar("vip_gravity", "0.7"); cvar10 = register_cvar("vip_health", "150"); cvar11 = register_cvar("vip_speed", "50"); cvar12 = register_cvar("vip_visible", "255"); cvar13 = register_cvar("vip_ad", "1"); cvar14 = register_cvar("vip_killhp", "20"); cvar15 = register_cvar("vip_killcash", "500"); cvar16 = register_cvar("vip_limithp", "200"); cvar17 = register_cvar("vip_bronie", "1"); set_task(360.0, "VIPTEKST", 0,_,_,"b"); } public respawn(id) { if (!is_user_alive(id)) return; new mapname[32] get_mapname(mapname, 31) new bool:bFind = false; for(new i=0; i<sizeof maps; i++) { if(equali(mapname, maps[i]) && get_pcvar_num(cvar) == 1){ bFind = true; break } } if(bFind) return ; else{ if(has_flags(id, flagi)){ if(get_pcvar_num(cvar3) == 1){ fm_give_item(id, "weapon_deagle"); fm_give_item(id, "ammo_50ae"); fm_give_item(id, "ammo_50ae"); fm_give_item(id, "ammo_50ae"); fm_give_item(id, "ammo_50ae"); } if(get_pcvar_num(cvar4) == 1){ fm_give_item(id, "weapon_hegrenade"); } if(get_pcvar_num(cvar5) == 1){ fm_give_item(id, "weapon_flashbang"); fm_give_item(id, "weapon_flashbang"); } if(get_pcvar_num(cvar6) == 1){ fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade"); } if(get_pcvar_num(cvar7) == 1){ fm_give_item(id, "item_assaultsuit") } if(get_pcvar_num(cvar7) == 2){ fm_give_item(id, "item_kevlar") } if(get_pcvar_num(cvar8)){ new money = cs_get_user_money(id) cs_set_user_money(id, money + get_pcvar_num(cvar8)) ColorChat(id, GREEN, "Jako gracz VIP otrzymujesz ^x01%d$ ^x04wiecej", get_pcvar_num(cvar8)) } fm_set_user_gravity(id, get_cvar_float("vip_gravity")); if(get_pcvar_num(cvar10)){ fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(cvar10)) } if(get_pcvar_num(cvar17) == 1){ if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) { give_weapon(id, CSW_AK47, 90); } else { give_weapon(id, CSW_M4A1, 90); cs_set_user_defuse(id, 1); } } } } } public CurWeapon(id) { if(get_pcvar_num(cvar11)){ fm_set_user_maxspeed(id,fm_get_user_maxspeed(id) + get_pcvar_num(cvar11)); } if(get_pcvar_num(cvar12) != 255){ fm_set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, get_pcvar_num(cvar12)) } } public MOTD( id,level,cid ) { if ( !cmd_access(id,level,cid,1) ) return PLUGIN_CONTINUE show_motd( id,"vip.txt","Informacje VIP." ); return PLUGIN_CONTINUE } public print_vips(user) { new adminnames[33][32] new message[256] new id, count, x, len for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++) if(is_user_connected(id)) if(has_flags(id, flagi)) get_user_name(id, adminnames[count++], 31) len = format(message, 255, "^x04 VIPY ONLINE: ") if(count > 0) { for(x = 0 ; x < count ; x++) { len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"") if(len > 96 ) { ColorChat(user, GREEN, "%s", message); len = format(message, 255, "^x04 ") } } ColorChat(user, GREEN, "%s", message); } else { len += format(message[len], 255-len, "Brak Vipow ONLINE") ColorChat(user, GREEN, "%s", message); } } public VIPTEKST(){ if(get_pcvar_num(cvar13)) ColorChat(0, RED, "Vip dostaje wiele rzeczy na poczatek rundy aby zobaczyc co wpisz /infovip"); } public Death() { // new id = read_data(2); new attacker = read_data(1); new health = get_user_health(attacker) if(has_flags(attacker, flagi)){ if(get_pcvar_num(cvar14)){ fm_set_user_health(attacker, health + get_pcvar_num(cvar14)); } new money = cs_get_user_money(attacker) if(get_pcvar_num(cvar15) && money < 16000){ cs_set_user_money(attacker, money + get_pcvar_num(cvar15)) } if(health > get_pcvar_num(cvar16)){ fm_set_user_health(attacker, get_pcvar_num(cvar16)) } } } public has_flags(id,string[]) { new ret=1 new byte new len = strlen(string) new p_flag = get_user_flags(id) for(new i=0;i<=len;i++) { if(string[i]>='a' && string[i]<='z') byte = (1<<(string[i]-'a')) else if(string[i]>='A' && string[i]<='Z') byte = (1<<(string[i]-'A')) else if(string[i]==',' && ret==1) return 1 else if(string[i]==',') ret=1 if(byte!=0 && !(p_flag & byte)) ret=0 byte=0 } return ret } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Napisane przez MaestroFight
w 09.09.2013 19:26
Chciałbym aby ktoś mi przerobił ten plugin, by w czasie jego trwania były spauzowane następujące pluginy:
Napisane przez mastah7991
w 08.09.2013 11:06
chyba coś znalazłem
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY); write_byte(21); // TE_BEAMCYLINDER write_coord(origin[0]); // start X write_coord(origin[1]); // start Y write_coord(origin[2]); // start Z write_coord(origin[0]); // something X write_coord(origin[1]); // something Y write_coord(origin[2] + 385); // something Z write_short(exploSpr); // sprite write_byte(0); // startframe write_byte(0); // framerate write_byte(4); // life write_byte(60); // width write_byte(0); // noise write_byte(FROST_R); // red write_byte(FROST_G); // green write_byte(FROST_B); // blue write_byte(100); // brightness write_byte(0); // speed message_end();
postaraj się zmienić te something X i Y może to coś da
Napisane przez mastah7991
w 07.09.2013 19:49
pod define
dodajesz
new g_Time[33];
potem przed tą swoją mocą fala
public client_authorized(id){ g_Time[id]=floatround(get_gametime(),floatround_floor);}
i potem przed tym co if ilosc fal dodajesz
if(floatround(get_gametime(),floatround_floor)-g_Time[id]>=10){
a pod koniec funkcji " przed } " dodajesz
g_Time[id]=floatround(get_gametime(),floatround_floor); } else client_print(id,print_chat,"Poczekaj jeszcze %d sekund", 10-floatround(get_gametime(),floatround_floor)+g_Time[id]);
Napisane przez mastah7991
w 07.09.2013 18:47
Napisane przez mastah7991
w 07.09.2013 18:58
Napisane przez mastah7991
w 07.09.2013 18:13
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <hamsandwich> new sprite; public plugin_init() { register_plugin("", "", ""); register_concmd("amx_use","aaa"); } public plugin_precache() { sprite = precache_model("sprites/shockwave.spr"); } public aaa(id) { new origin[3], dist = 300 get_user_origin(id, origin) message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin ) write_byte(TE_BEAMCYLINDER) write_coord( origin[0]) write_coord( origin[1]) write_coord( origin[2]) write_coord( origin[0]) write_coord( origin[1]) write_coord( origin[2] + dist) write_short( sprite ) write_byte( 0 ) // startframe write_byte( 0 ) // framerate write_byte( 10 ) // life write_byte( 120 ) // width write_byte( 0 ) // noise write_byte( 188 ) write_byte( 220 ) write_byte( 255 ) write_byte( 255 ) //brightness write_byte( 4 ) // speed message_end() new entlist[33], Float:forigin[3], Float:damage = 50.0 IVecFVec( origin, forigin ); new numfound = find_sphere_class(id,"player", float(dist),entlist, 32,forigin); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (get_user_team(pid) == get_user_team(id)) continue; if (is_user_alive(pid)) ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, damage, 1); } }
tu działa błysk
Napisane przez Indoor
w 17.08.2013 15:51
public UTIL_Teleport(id,distance){ Set_Origin_Forward(id,distance) new origin[3] get_user_origin(id,origin) //Particle burst ie. teleport effect message_begin(MSG_BROADCAST ,SVC_TEMPENTITY) //message begin write_byte(TE_PARTICLEBURST ) write_coord(origin[0]) // origin write_coord(origin[1]) // origin write_coord(origin[2]) // origin write_short(20) // radius write_byte(1) // particle color write_byte(4) // duration * 10 will be randomized a bit message_end() }
To chyba to
Napisane przez d0naciak
w 13.08.2013 12:28
czemu nie? Można przecież
Polecam Ci tą stronę, bardzo fajne poradniki dot. obróbki filmów: http://www.netmovies.pl/