Przypadkiem wrzuciłeś logi do paczki
A w nich kryje się coś takiego.
L 10/15/2013 - 21:26:14: [AMXX] Plugin "miscstats.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "get_map_objectives") - check your modules
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
rysiek96 nie posiada znajomych
Napisane przez szelbi
w 16.10.2013 06:25
Napisane przez DarkGL
w 15.10.2013 22:05
Napisane przez DarkGL
w 15.10.2013 20:58
│ Opis
AMX Mod X 0.5.0 Dark Edition to modyfikacja najnowszej aktualnej wersji AMX Mod X dostępnej na oficjalnym repozytorium projektu ( http://hg.alliedmods...amxmodx-central )
wykonana przezemnie.
Jak wskazuje numer wersji ( 0.5.0 ) nie jest to finalna odsłona. Działa ona na najnowszej wersji binarek zaktualizowanych przy pomocy SteamCMD przez co wymaga też metamoda
1.21-am( http://wiki.alliedmo...2_Release_Notes ). Obecnie jest dostępna tylko wersja dla Linuxa.
W tej wersji skupiłem się głównie na wyczyszczeniu kodu z zbędnych rzeczy oraz dodanie kilku "bajerów".
│ Changelog
│ Instalacja pluginów
Pierwsze dwa podpunkty mówią o pozbyciu się plików plugins.ini i modules.ini , instalacja pluginów i modułów jest teraz łatwiejsza.
Instalacja pluginów opiera się na przekopiowaniu pliku .amxx do folderu plugins w folderze amxmodx tyle
. Instalacja modułów przebiega podobnie tylko moduły wrzucamy do folderu
modules.
Jeśli chcemy wyłączyć plugin przenosimy go do folderu disabled.
Jeśli chcemy uruchomić plugin w trybie debug przenosimy go do folderu debug
.
│ Instalacja
Instalacja przebiega jak standardowa instalacja amxmodx ( http://darkgl.amxx.p...alacja-amxmodx/ )
│ Download
amxmodxDark.zip 3,04 MB 353 Ilość pobrań
Napisane przez O'Zone
w 09.07.2013 12:29
Łap, to przerobiony plugin Exp o Godzinie z CoD'a na DiabloMod (od razu jest ustawiony na podwójny exp)
@up: Wrzucam też wersję dla CoD'a (ustaw sobie cvary eog_killxp i eog_winxp, tak by były 2x większe od standardowych w twoim codzie).
W obu pluginach podwójny exp zaczyna się o 20, a kończy o 8 rano.
Można to zmienić w cvarach:
eog_expodgodziny "20" eog_expdogodziny "8"
EOG-cod.sma 1,54 KB 44 Ilość pobrań
EOG-cod.amxx
EOG-diablo.sma 1,49 KB 61 Ilość pobrań
EOG-diablo.amxx
Napisane przez Niide
w 17.09.2013 16:54
Napisane przez sNH.
w 17.09.2013 17:00
Napisane przez mrplacek
w 14.07.2012 01:36
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
#include <colorchat>
#include <weapon>
new flagi[] = "t"
new maxplayers
new cvar,cvar3,cvar4,cvar5,cvar6,cvar7,cvar8,cvar10,cvar11,cvar12,cvar13,cvar14, cvar15,cvar16,cvar17
///////////////MAPY NIE DZIALAJACE NA VIPIE///////////////////
new const maps[][] =
{
"aim_crazyjump",
"aim_map",
"1hp",
"35hp",
"awp_india",
"he_dodgeballs"
}
public plugin_init()
{
register_plugin("VIP", "2.0", "HubertTM");
register_clcmd("say /infovip", "MOTD", 0);
register_clcmd("say /vipinfo", "MOTD", 0);
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
maxplayers = get_maxplayers()
register_clcmd("say /vips", "print_vips", 0);
register_clcmd("say /vipy", "print_vips", 0);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
cvar = register_cvar("vip_blockmaps", "2");
cvar3 = register_cvar("vip_deagle", "1");
cvar4 = register_cvar("vip_he", "1");
cvar5 = register_cvar("vip_flash", "1");
cvar6 = register_cvar("vip_smoke", "1");
cvar7 = register_cvar("vip_kevlar", "1");
cvar8 = register_cvar("vip_respawncash", "1200");
register_cvar("vip_gravity", "0.7");
cvar10 = register_cvar("vip_health", "150");
cvar11 = register_cvar("vip_speed", "50");
cvar12 = register_cvar("vip_visible", "255");
cvar13 = register_cvar("vip_ad", "1");
cvar14 = register_cvar("vip_killhp", "20");
cvar15 = register_cvar("vip_killcash", "500");
cvar16 = register_cvar("vip_limithp", "200");
cvar17 = register_cvar("vip_bronie", "1");
set_task(360.0, "VIPTEKST", 0,_,_,"b");
}
public respawn(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return;
new mapname[32]
get_mapname(mapname, 31)
new bool:bFind = false;
for(new i=0; i<sizeof maps; i++)
{
if(equali(mapname, maps[i]) && get_pcvar_num(cvar) == 1){
bFind = true;
break
}
}
if(bFind) return ;
else{
if(has_flags(id, flagi)){
if(get_pcvar_num(cvar3) == 1){
fm_give_item(id, "weapon_deagle");
fm_give_item(id, "ammo_50ae");
fm_give_item(id, "ammo_50ae");
fm_give_item(id, "ammo_50ae");
fm_give_item(id, "ammo_50ae");
}
if(get_pcvar_num(cvar4) == 1){
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
if(get_pcvar_num(cvar5) == 1){
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
}
if(get_pcvar_num(cvar6) == 1){
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
if(get_pcvar_num(cvar7) == 1){
fm_give_item(id, "item_assaultsuit")
}
if(get_pcvar_num(cvar7) == 2){
fm_give_item(id, "item_kevlar")
}
if(get_pcvar_num(cvar8)){
new money = cs_get_user_money(id)
cs_set_user_money(id, money + get_pcvar_num(cvar8))
ColorChat(id, GREEN, "Jako gracz VIP otrzymujesz ^x01%d$ ^x04wiecej", get_pcvar_num(cvar8))
}
fm_set_user_gravity(id, get_cvar_float("vip_gravity"));
if(get_pcvar_num(cvar10)){
fm_set_user_health(id, get_pcvar_num(cvar10))
}
if(get_pcvar_num(cvar17) == 1){
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
{
give_weapon(id, CSW_AK47, 90);
}
else
{
give_weapon(id, CSW_M4A1, 90);
cs_set_user_defuse(id, 1);
}
}
}
}
}
public CurWeapon(id)
{
if(get_pcvar_num(cvar11)){
fm_set_user_maxspeed(id,fm_get_user_maxspeed(id) + get_pcvar_num(cvar11));
}
if(get_pcvar_num(cvar12) != 255){
fm_set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, get_pcvar_num(cvar12))
}
}
public MOTD( id,level,cid ) {
if ( !cmd_access(id,level,cid,1) )
return PLUGIN_CONTINUE
show_motd( id,"vip.txt","Informacje VIP." );
return PLUGIN_CONTINUE
}
public print_vips(user)
{
new adminnames[33][32]
new message[256]
new id, count, x, len
for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)
if(is_user_connected(id))
if(has_flags(id, flagi))
get_user_name(id, adminnames[count++], 31)
len = format(message, 255, "^x04 VIPY ONLINE: ")
if(count > 0) {
for(x = 0 ; x < count ; x++) {
len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"")
if(len > 96 ) {
ColorChat(user, GREEN, "%s", message);
len = format(message, 255, "^x04 ")
}
}
ColorChat(user, GREEN, "%s", message);
}
else {
len += format(message[len], 255-len, "Brak Vipow ONLINE")
ColorChat(user, GREEN, "%s", message);
}
}
public VIPTEKST(){
if(get_pcvar_num(cvar13))
ColorChat(0, RED, "Vip dostaje wiele rzeczy na poczatek rundy aby zobaczyc co wpisz /infovip");
}
public Death()
{
// new id = read_data(2);
new attacker = read_data(1);
new health = get_user_health(attacker)
if(has_flags(attacker, flagi)){
if(get_pcvar_num(cvar14)){
fm_set_user_health(attacker, health + get_pcvar_num(cvar14));
}
new money = cs_get_user_money(attacker)
if(get_pcvar_num(cvar15) && money < 16000){
cs_set_user_money(attacker, money + get_pcvar_num(cvar15))
}
if(health > get_pcvar_num(cvar16)){
fm_set_user_health(attacker, get_pcvar_num(cvar16))
}
}
}
public has_flags(id,string[])
{
new ret=1
new byte
new len = strlen(string)
new p_flag = get_user_flags(id)
for(new i=0;i<=len;i++)
{
if(string[i]>='a' && string[i]<='z') byte = (1<<(string[i]-'a'))
else if(string[i]>='A' && string[i]<='Z') byte = (1<<(string[i]-'A'))
else if(string[i]==',' && ret==1) return 1
else if(string[i]==',') ret=1
if(byte!=0 && !(p_flag & byte)) ret=0
byte=0
}
return ret
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Napisane przez MaestroFight
w 09.09.2013 19:26
Chciałbym aby ktoś mi przerobił ten plugin, by w czasie jego trwania były spauzowane następujące pluginy:
harsay_nozowka.sma 1,98 KB 62 Ilość pobrań
harsay_nozowka.amxx
Napisane przez mastah7991
w 08.09.2013 11:06
chyba coś znalazłem ![]()
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY); write_byte(21); // TE_BEAMCYLINDER write_coord(origin[0]); // start X write_coord(origin[1]); // start Y write_coord(origin[2]); // start Z write_coord(origin[0]); // something X write_coord(origin[1]); // something Y write_coord(origin[2] + 385); // something Z write_short(exploSpr); // sprite write_byte(0); // startframe write_byte(0); // framerate write_byte(4); // life write_byte(60); // width write_byte(0); // noise write_byte(FROST_R); // red write_byte(FROST_G); // green write_byte(FROST_B); // blue write_byte(100); // brightness write_byte(0); // speed message_end();
postaraj się zmienić te something X i Y może to coś da
Napisane przez mastah7991
w 07.09.2013 19:49
pod define
dodajesz
new g_Time[33];
potem przed tą swoją mocą fala
public client_authorized(id){
g_Time[id]=floatround(get_gametime(),floatround_floor);}
i potem przed tym co if ilosc fal dodajesz
if(floatround(get_gametime(),floatround_floor)-g_Time[id]>=10){
a pod koniec funkcji " przed } " dodajesz
g_Time[id]=floatround(get_gametime(),floatround_floor); } else client_print(id,print_chat,"Poczekaj jeszcze %d sekund", 10-floatround(get_gametime(),floatround_floor)+g_Time[id]);
Napisane przez mastah7991
w 07.09.2013 18:47
Napisane przez mastah7991
w 07.09.2013 18:58
Napisane przez mastah7991
w 07.09.2013 18:13
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new sprite;
public plugin_init()
{
register_plugin("", "", "");
register_concmd("amx_use","aaa");
}
public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/shockwave.spr");
}
public aaa(id)
{
new origin[3], dist = 300
get_user_origin(id, origin)
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin )
write_byte(TE_BEAMCYLINDER)
write_coord( origin[0])
write_coord( origin[1])
write_coord( origin[2])
write_coord( origin[0])
write_coord( origin[1])
write_coord( origin[2] + dist)
write_short( sprite )
write_byte( 0 ) // startframe
write_byte( 0 ) // framerate
write_byte( 10 ) // life
write_byte( 120 ) // width
write_byte( 0 ) // noise
write_byte( 188 )
write_byte( 220 )
write_byte( 255 )
write_byte( 255 ) //brightness
write_byte( 4 ) // speed
message_end()
new entlist[33], Float:forigin[3], Float:damage = 50.0
IVecFVec( origin, forigin );
new numfound = find_sphere_class(id,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (get_user_team(pid) == get_user_team(id))
continue;
if (is_user_alive(pid)) ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, damage, 1);
}
}
tu działa błysk
Napisane przez Indoor
w 17.08.2013 15:51
public UTIL_Teleport(id,distance){
Set_Origin_Forward(id,distance)
new origin[3]
get_user_origin(id,origin)
//Particle burst ie. teleport effect
message_begin(MSG_BROADCAST ,SVC_TEMPENTITY) //message begin
write_byte(TE_PARTICLEBURST )
write_coord(origin[0]) // origin
write_coord(origin[1]) // origin
write_coord(origin[2]) // origin
write_short(20) // radius
write_byte(1) // particle color
write_byte(4) // duration * 10 will be randomized a bit
message_end()
}
To chyba to ![]()
Napisane przez d0naciak
w 13.08.2013 12:28
czemu nie? Można przecież ![]()
Polecam Ci tą stronę, bardzo fajne poradniki dot. obróbki filmów: http://www.netmovies.pl/



Moja zawartość