Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

rysiek96 - zdjęcie

rysiek96

Rejestracja: 08.06.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.08.2014 13:41
-----

#577967 AMX Mod X 0.5.0 Dark Edition

Napisane przez szelbi w 16.10.2013 06:25

Przypadkiem wrzuciłeś logi do paczki ;) A w nich kryje się coś takiego.

L 10/15/2013 - 21:26:14: [AMXX] Plugin "miscstats.amxx" failed to load: Plugin uses an unknown function (name "get_map_objectives") - check your modules 

  • +
  • -
  • 1


#577944 AMX Mod X 0.5.0 Dark Edition

Napisane przez DarkGL w 15.10.2013 22:05

Tutaj mam pełna dowolność a w oficjalnym projekcie musiał bym walczyć o usuwanie niepotrzebnej funkcjonalności ;)


  • +
  • -
  • 3


#577923 AMX Mod X 0.5.0 Dark Edition

Napisane przez DarkGL w 15.10.2013 20:58

│ Opis

   AMX Mod X 0.5.0 Dark Edition to modyfikacja najnowszej aktualnej wersji AMX Mod X dostępnej na oficjalnym repozytorium projektu ( http://hg.alliedmods...amxmodx-central )

   wykonana przezemnie.

   Jak wskazuje numer wersji ( 0.5.0 ) nie jest to finalna odsłona. Działa ona na najnowszej wersji binarek zaktualizowanych przy pomocy SteamCMD przez co wymaga też metamoda

   1.21-am( http://wiki.alliedmo...2_Release_Notes ). Obecnie jest dostępna tylko wersja dla Linuxa.

 

   W tej wersji skupiłem się głównie na wyczyszczeniu kodu z zbędnych rzeczy oraz dodanie kilku "bajerów".

 

│ Changelog

  • Zmiana ladowania pluginów ( brak plugins.ini )
  • Zmiana ladowania modulow ( brak modules.ini )
  • Usuniecie supportu innych modow
  • Usuniecie kompatybilnosci wstecznej
  • Optymalizacja forwardow
  • Usunięcie alloc_amxmemory i free_amxmemory , nigdzie nie używane
  • Informowanie o mozliwosci zaoptymalizowania dzialania pluginu poprzez kompilacje z -d0 lub -d1 jeśli plugin zawiera informacje do debugowania podczas ładowania w trybie normalnym
  • Usunięcie CreateMultiForwardEx
  • Usunięcie wbudowanego supportowania war3ft w menu
  • Pozbycie się nongpl_matches
  • Optymalizacja klasy CPlugin
  • Orpheu dodane jako standardowy moduł
  • Standardowe pluginy zostały skompilowane z parametrem -d1

│ Instalacja pluginów

 

   Pierwsze dwa podpunkty mówią o pozbyciu się plików plugins.ini i modules.ini , instalacja pluginów i modułów jest teraz łatwiejsza.

   Instalacja pluginów opiera się na przekopiowaniu pliku .amxx do folderu plugins w folderze amxmodx tyle ;). Instalacja modułów przebiega podobnie tylko moduły wrzucamy do folderu

   modules.

   Jeśli chcemy wyłączyć plugin przenosimy go do folderu disabled.

   Jeśli chcemy uruchomić plugin w trybie debug przenosimy go do folderu debug ;).

 

│ Instalacja

  

   Instalacja przebiega jak standardowa instalacja amxmodx ( http://darkgl.amxx.p...alacja-amxmodx/ )

 

│ Download

    Załączony plik  amxmodxDark.zip   3,04 MB  341 Ilość pobrań

Załączone miniatury

  • de_dust20000.jpg

  • +
  • -
  • 34


#553687 [ROZWIĄZANE] Plugin 2x Exp w nocy DIABLO MOD

Napisane przez O'Zone w 09.07.2013 12:29

Łap, to przerobiony plugin Exp o Godzinie z CoD'a na DiabloMod (od razu jest ustawiony na podwójny exp)

@up: Wrzucam też wersję dla CoD'a (ustaw sobie cvary eog_killxp i eog_winxp, tak by były 2x większe od standardowych w twoim codzie).

W obu pluginach podwójny exp zaczyna się o 20, a kończy o 8 rano.

Można to zmienić w cvarach:

eog_expodgodziny "20"
eog_expdogodziny "8"

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#572126 [ROZWIĄZANE] jak usunac auto wyswietlanie menu klas?

Napisane przez Niide w 17.09.2013 16:54

Usuń wywoływanie się menu z publicu spawn w silniku.


  • +
  • -
  • 1


#572128 [ROZWIĄZANE] jak usunac auto wyswietlanie menu klas?

Napisane przez sNH. w 17.09.2013 17:00

Np jak masz client connect(pff tak jak kolega napisał, spawn xD źle przeczytałem) to gdzieś coś ala to: menu(id), usuń to po prostu.

 

Najlepiej podaj kod :D


  • +
  • -
  • 1


#431839 Jak gracze strzela 3 razy, to biegaja bardzo szybko

Napisane przez mrplacek w 14.07.2012 01:36

Dobra zrobię to jutro i wstawie

Siema zrobiłem tak jak kazał pan benio i odnalazłem sma które to buguje, byłby ktoś chętny naprawić? Albo pomóc przy naprawie?
Daje .sma vipa.
Spoiler

  • +
  • -
  • 0


#570666 Prosba o przerobienie pluginu "rozgrzewka"

Napisane przez MaestroFight w 09.09.2013 19:26

Chciałbym aby ktoś mi przerobił ten plugin, by w czasie jego trwania były spauzowane następujące pluginy:

 

paintballmod.amxx
paintballgun.amxx
paintballnade.amxx
vip.amxx
 
Z góry dzięki ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#570390 Czar - fala uderzeniowa

Napisane przez mastah7991 w 08.09.2013 11:06

chyba coś znalazłem :)

	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);

	write_byte(21); // TE_BEAMCYLINDER

	write_coord(origin[0]); // start X

	write_coord(origin[1]); // start Y

	write_coord(origin[2]); // start Z

	write_coord(origin[0]); // something X

	write_coord(origin[1]); // something Y

	write_coord(origin[2] + 385); // something Z

	write_short(exploSpr); // sprite

	write_byte(0); // startframe

	write_byte(0); // framerate

	write_byte(4); // life

	write_byte(60); // width

	write_byte(0); // noise

	write_byte(FROST_R); // red

	write_byte(FROST_G); // green

	write_byte(FROST_B); // blue

	write_byte(100); // brightness

	write_byte(0); // speed

	message_end();

postaraj się zmienić te something X i Y może to coś da :) 


  • +
  • -
  • 1


#570312 Czar - fala uderzeniowa

Napisane przez mastah7991 w 07.09.2013 19:49

pod define 

dodajesz

new g_Time[33];

potem przed tą swoją mocą fala

public client_authorized(id){

	g_Time[id]=floatround(get_gametime(),floatround_floor);}

i potem przed tym co if ilosc fal dodajesz

if(floatround(get_gametime(),floatround_floor)-g_Time[id]>=10){

a pod koniec funkcji " przed } " dodajesz

g_Time[id]=floatround(get_gametime(),floatround_floor);

	} else client_print(id,print_chat,"Poczekaj jeszcze %d sekund", 10-floatround(get_gametime(),floatround_floor)+g_Time[id]);

  • +
  • -
  • 1


#570295 Czar - fala uderzeniowa

Napisane przez mastah7991 w 07.09.2013 18:47

if(ilosc_fal[id] == 0 || !is_user_alive(id))
        return PLUGIN_CONTINUE
        
    ilosc_fal[id]--;

tak :D

 

@EDIT
 

Do plugin_init() dodajemy

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

potem dodaj na końcu :D lub

public ResetHUD(id)
	ilosc_fal[id]=5; //tu wpisz ilosc fal na runde

  • +
  • -
  • 1


#570298 Czar - fala uderzeniowa

Napisane przez mastah7991 w 07.09.2013 18:58

przed

new iOrigin[3];

dodaj

if(ilosc_fal[id] == 0 || !is_user_alive(id))
        return PLUGIN_CONTINUE
        
    ilosc_fal[id]--;

a potem już wyjaśniłem ^^


  • +
  • -
  • 1


#570282 Czar - fala uderzeniowa

Napisane przez mastah7991 w 07.09.2013 18:13

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
 
new sprite;
 
public plugin_init()
{
register_plugin("", "", "");
 
register_concmd("amx_use","aaa");
}
 
public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/shockwave.spr");
}

public aaa(id)
{
new origin[3], dist = 300
get_user_origin(id, origin)
 
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin )
write_byte(TE_BEAMCYLINDER)
write_coord( origin[0])
write_coord( origin[1])
write_coord( origin[2])
write_coord( origin[0])
write_coord( origin[1])
write_coord( origin[2] + dist)
write_short( sprite )
write_byte( 0 ) // startframe
write_byte( 0 ) // framerate
write_byte( 10 ) // life
write_byte( 120 ) // width
write_byte( 0 ) // noise
write_byte( 188 )
write_byte( 220 )
write_byte( 255 )
write_byte( 255 ) //brightness
write_byte( 4 ) // speed
message_end()
 
new entlist[33], Float:forigin[3], Float:damage = 50.0
IVecFVec( origin, forigin );
new numfound = find_sphere_class(id,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
 
for (new i=0; i < numfound; i++)
{ 
new pid = entlist[i]; 
 
if (get_user_team(pid) == get_user_team(id))
continue;
 
if (is_user_alive(pid)) ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, damage, 1);
}
}

tu działa błysk :) 


  • +
  • -
  • 1


#564467 Rakieta + sprite

Napisane przez Indoor w 17.08.2013 15:51

public UTIL_Teleport(id,distance){
Set_Origin_Forward(id,distance)
 
new origin[3]
get_user_origin(id,origin)
 
//Particle burst ie. teleport effect 
message_begin(MSG_BROADCAST ,SVC_TEMPENTITY) //message begin
write_byte(TE_PARTICLEBURST )
write_coord(origin[0]) // origin
write_coord(origin[1]) // origin
write_coord(origin[2]) // origin
write_short(20) // radius
write_byte(1) // particle color
write_byte(4) // duration * 10 will be randomized a bit
message_end()
}

 

To chyba to :)


  • +
  • -
  • 1


#562999 Efekty specialne cs/demko/filmik

Napisane przez d0naciak w 13.08.2013 12:28

czemu nie? Można przecież :)

Polecam Ci tą stronę, bardzo fajne poradniki dot. obróbki filmów: http://www.netmovies.pl/


  • +
  • -
  • 1