Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czar - fala uderzeniowadiablo mod by onyke

diablo mod by onyke

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#1 rysiek96

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.07.2013 10:19

Witam chciałbym zrobić taki czar (umiejetnosc dla klasy) która wyglądałaby jak te okręgi od totemu np leczniczego w Diablo Mod by Onyke. Dałoby sie tak zrobić aby ten okrąg raz się pokazał i zadał przy tym obrażenia ? I żeby był wyższy  :D ? Proszę o pomoc. Chciałby coś zrobić żeby więcej grało osób na moim diablo :P

 

Z góry dziękuję  :)


  • +
  • -
  • 0

#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 09.08.2013 12:38

Spoiler


Float: damage - obrażenia jakie ma zadać

dist - odległość od gracza który używa fali, w tej odległości zada przeciwnikom obrażenia

 


Użytkownik radim edytował ten post 09.08.2013 12:41

  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 rysiek96

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.08.2013 13:09

dzięki.

a jak dodac klasie ta umiejetnosc? bo teraz to chyba wszyscy moga uzyc tej umiejetnosci 


Użytkownik rysiek96 edytował ten post 09.08.2013 13:10

  • +
  • -
  • 0

#4 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 09.08.2013 13:14

Dodaj warunek sprawdzający czy gracz posiada odpowiednią klasę


  • +
  • -
  • 1

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#5 rysiek96

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.09.2013 15:00

Dopiero teraz sprawdzilem i nie wiem dlaczego ale mi ta fala nie dziala.Wkleiłem to do sma, nastepnie w grze zbindowalem przycisk tak : bind z +use 

i gdy naciskam nic sie nie dzieje?? dlaczego.

czy ma cos wspolnego ten ostani byte:

 

write_byte( 0 ) // speed

 

może trzeba ustawic na jakas inna liczbe ?? bo moze 0 to bezruch? 


  • +
  • -
  • 0

#6 0-0-0

    ● 600 punktów ostrzeżeń

  • Power User

Reputacja: 222
Profesjonalista

  • Postów:599
  • Imię:___
  • Lokalizacja:___
Offline

Napisano 07.09.2013 15:41

register_clcmd("fala", "Uzyj");

 

 

Zmień i będzie działać :P


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [4FUN][Ruletka]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [DM]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [FFA]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Only Dust2]
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png - CS:GO [Call of Duty]

#7 rysiek96

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.09.2013 16:02

w init mam tak

register_clcmd("razeblack", "RazeBlack")  // czar :D

i funkcja nazywa się

 RazeBlack(id)

wpisujac w konsoli 

bind z razeblack

 pisze unknown command

 

 

ps. dlaczego jak stworzylem menu i napisalem skrot do opisu klas i gdy wybieram ten numer to nic sie nie dzieje.

 

to mam  w case:

client_cmd(id, "say /klasy"); 

powinno sie chyba wyswietlic menu klas (opis)

 


  • +
  • -
  • 0

#8 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:387
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.09.2013 16:27

amxx.pl/topic/54254-tutorial-perk-fala-smierci/

tutaj znajdziesz chyba odp ;)
mimo ze jest na coda mozesz przerobic na moc klasy do diablo ^^
  • +
  • -
  • 0

#9 rysiek96

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.09.2013 16:38

no tak moge :D ale nie potrafie... 

cos poszperam w tym co mi dal radim moze zadziala. Nawet chcialbym zeby zadzialalo :D


  • +
  • -
  • 0

#10 rysiek96

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.09.2013 16:47

no ale nawet tak z ciekawosci dlaczego  unknown command  ?? 

wszystko jest dobrze zrobione (chyba)

 

 

 

register_clcmd("razeblack", "RazeBlack")

register_concmd("razeblack", "RazeBlack")

 

jest u jakas roznica ? 

 

 

_____________________

 

moze musze dodac jakis return ?? return PLUGIN_HANDLED  czy return PLUGIN_CONTINUE?

 

pytam sie tak bo nie chce co chwile serwera resetowac 


Użytkownik rysiek96 edytował ten post 07.09.2013 17:16

  • +
  • -
  • 0

#11 rysiek96

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.09.2013 17:21

dodalem return PLUGIN_HANDLED i teraz unknown command oraz fala sie nie pojawia. Jest taki maly sukces :D

a przy  return PLUGIN_CONTINUE  unknown command  pomocy 


Użytkownik rysiek96 edytował ten post 07.09.2013 17:27

  • +
  • -
  • 0

#12 rysiek96

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.09.2013 17:46

chce zrobic cos takiego jak tu: http://forums.allied...ad.php?p=702556

takie wysokie, nachylone i wielkie :D tylko nie umiem wyciagnac   :(

 

 

sory ale tamte nie moglem edytowac


Użytkownik rysiek96 edytował ten post 07.09.2013 17:55

  • +
  • -
  • 0

#13 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 07.09.2013 18:06

pokaz kod caly


  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#14 rysiek96

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.09.2013 18:08

public RazeBlack(id)
{
      new origin[3], dist = 300
      get_user_origin(id, origin)
      
      message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin )
      write_byte(TE_BEAMCYLINDER)
      write_coord( origin[0])
      write_coord( origin[1])
      write_coord( origin[2])
      write_coord( origin[0])
      write_coord( origin[1])
      write_coord( origin[2] + dist)
      write_short( sprite_white )
      write_byte( 0 ) // startframe
      write_byte( 0 ) // framerate
      write_byte( 6 ) // life
      write_byte( 60 ) // width
      write_byte( 0 ) // noise 
      write_byte( 0 ) //kolor rgb
      write_byte( 255 ) //kolor rgb
      write_byte( 255 ) //kolor rgb
      write_byte( 150 ) //brightness
      write_byte( 0 ) // speed
      message_end()
      
      new entlist[33], Float:forigin[3], Float:damage = 30.0
      IVecFVec( origin, forigin );
      new numfound = find_sphere_class(id,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
      
      for (new i=0; i < numfound; i++)
      { 
      new pid = entlist[i]; 
      
      if (get_user_team(pid) == get_user_team(id))
      continue;
      
      if (is_user_alive(pid)) ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, damage, 1);
      }
      
    return PLUGIN_HANDLED;
}

ja dodalem na koncu  return PLUGIN_HANDLED; i nie ma napisu unknown command

 

 

ja jestem w tym w ogóle zielony


Użytkownik rysiek96 edytował ten post 07.09.2013 18:12

  • +
  • -
  • 0

#15 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:387
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.09.2013 18:13

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
 
new sprite;
 
public plugin_init()
{
register_plugin("", "", "");
 
register_concmd("amx_use","aaa");
}
 
public plugin_precache()
{
sprite = precache_model("sprites/shockwave.spr");
}

public aaa(id)
{
new origin[3], dist = 300
get_user_origin(id, origin)
 
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin )
write_byte(TE_BEAMCYLINDER)
write_coord( origin[0])
write_coord( origin[1])
write_coord( origin[2])
write_coord( origin[0])
write_coord( origin[1])
write_coord( origin[2] + dist)
write_short( sprite )
write_byte( 0 ) // startframe
write_byte( 0 ) // framerate
write_byte( 10 ) // life
write_byte( 120 ) // width
write_byte( 0 ) // noise
write_byte( 188 )
write_byte( 220 )
write_byte( 255 )
write_byte( 255 ) //brightness
write_byte( 4 ) // speed
message_end()
 
new entlist[33], Float:forigin[3], Float:damage = 50.0
IVecFVec( origin, forigin );
new numfound = find_sphere_class(id,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
 
for (new i=0; i < numfound; i++)
{ 
new pid = entlist[i]; 
 
if (get_user_team(pid) == get_user_team(id))
continue;
 
if (is_user_alive(pid)) ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, damage, 1);
}
}

tu działa błysk :) 


  • +
  • -
  • 1

#16 rysiek96

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.09.2013 18:15

dlaczego użyłeś register_concmd ? sprawdze moze zadziala :D

 

JUPI DZIALA :D

 

jak zrobic ze co kilka sekund można użyc? 


Użytkownik rysiek96 edytował ten post 07.09.2013 18:21

  • +
  • -
  • 0

#17 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:387
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.09.2013 18:32

nie wiem czemu ;x z clmc też zadziała :D

 

z tym też powinno zadziałać ale nie jestem pewien czy dobrze to jest napisane 

RegisterHam(Ham_Use, "func_button", "player_use", 0);

źródło allieny ^^

 

 


  • +
  • -
  • 0

#18 rysiek96

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.09.2013 18:35

jak zrobić by można było użyć to tylko raz na runde? 


Użytkownik rysiek96 edytował ten post 07.09.2013 18:43

  • +
  • -
  • 0

#19 mastah7991

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:387
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.09.2013 18:47

if(ilosc_fal[id] == 0 || !is_user_alive(id))
        return PLUGIN_CONTINUE
        
    ilosc_fal[id]--;

tak :D

 

@EDIT
 

Do plugin_init() dodajemy

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

potem dodaj na końcu :D lub

public ResetHUD(id)
	ilosc_fal[id]=5; //tu wpisz ilosc fal na runde

Użytkownik mastah7991 edytował ten post 07.09.2013 18:51

  • +
  • -
  • 1

#20 rysiek96

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.09.2013 18:52

i to tak po prostu zadziała? 

nie ogarniam xD

 

a w srodek tego

if(ilosc_fal[id] == 0 || !is_user_alive(id))
        return PLUGIN_CONTINUE
        
    ilosc_fal[id]--;

 mam walnac tamty kod ? czy jak :P


Użytkownik rysiek96 edytował ten post 07.09.2013 18:57

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych