Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
RasiaQ
Rejestracja: 07.06.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.12.2017 17:10





Statystyki
- Grupa: Power User
- Całość postów: 639
- Odwiedzin: 7 890
- Tytuł: Wracam.
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Czerwiec 28, 1997
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Browar Namysłów
Kontakt
-
Steam
76561198108470154
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#682196 Kompilator C++
Napisane przez DarkGL
w 10.01.2015 17:02
#681749 Poprawa klasy Fredmarszałek
Napisane przez
ILoveFootball
w 08.01.2015 16:30
Proszę, klasa poprawiona.
#679472 niewidzialnosc, render etc..... podobieństwa z 1.6
Napisane przez MAGNET
w 31.12.2014 20:59
#590861 [Zapowiedz] AMXX Editor Online
Napisane przez DarkGL
w 06.12.2013 17:24
Cel to wpełni działające środowisko programistyczne w przeglądarce ( wraz z znanymi ułatwieniami tzn. generatory ) oraz możliwość przenoszenia kodu między różnymi komputerami itp.
Mam nadzieję że projekt uda się ukończyć jednak jest mnóstwo problemów z obsługą w różnych przeglądarkach oraz problemów wydajnościowych.
#624693 [ROZWIĄZANE] Crash: MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity
Napisane przez
Aemiksowy
w 10.03.2014 19:54
Za dużo informacji wysyłanych do gracza powyłączaj pluginy masz pewnie zapchany hud itp..
Bzdura kompletna.
Milion wątków było, ileż można powtarzać? Czy tak ciężko Ci użyć szukaj???
http://amxx.pl/topic...-target-entity/
#624694 [ROZWIĄZANE] Crash: MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity
Napisane przez Rivit
w 10.03.2014 19:54
#624570 Perk Dający Premium
Napisane przez dasiek
w 10.03.2014 14:00
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #define PLUGIN "Premiium" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQo CheQo Lada!" #define FLAGA_PREMIUM ADMIN_LEVEL_H new bool:ma_flage[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) cod_register_perk(PLUGIN,"Dodaje Premium"); } public cod_perk_enabled(id) { if(ma_flage[id]) return COD_STOP; set_user_flags(id,FLAGA_PREMIUM); return COD_CONTINUE; } public cod_perk_disabled(id) { if(ma_flage[id]) return COD_CONTINUE; remove_user_flags(id,FLAGA_PREMIUM); return COD_CONTINUE; } public client_authorized(id) { ma_flage[id] = false; if(get_user_flags(id) & FLAGA_PREMIUM) ma_flage[id] = true; } public client_disconnect(id) ma_flage[id] = false;
Było kilka tematów z prośbą o takowy perk. U mnie działa. Instalacja Standardowa - Do pliku - kompilujemy , do plugins , wpisujemy w plugins-codmod.ini i działa.
jako że w codzie standardowo Premium to ADMIN_LEVEL_H tak właśnie ustawiłem. Jeśli macie inaczej zmiencie flagę o tu
#define FLAGA_PREMIUM ADMIN_LEVEL_H
#623856 Jak zrobić żeby po spadaniu nie traciło się hp?
Napisane przez
EffectivePL.
w 08.03.2014 13:44
#209264 Dodawanie frakcji - 2 sposoby
Napisane przez DarkGL
w 25.01.2011 17:44
poradnik napisany w szkole także będę go jeszcze poprawiał

pokaże tu dwa sposoby dodania frakcji do nowego coda
I sposób jest bardziej czasochłonny ale daje potem łatwiejszą rozbudowę (chyba)
II sposób jest chyba prostszy ale tylko chyba

I sposób
1.Edytujemy plik codmod.inc
W pliku codmod.inc znajdujemy linijkęnative cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
zamieniamy ją na
native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci,const frakcja[]);
2.Edytujemy plik QTM_CodMod.sma
W zmiennych globalnych dodajemy#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64
new frakcja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_FRAKCJA+1]
Szukamy funkcji ZarejestrujKlase i podmieniamy ją na to ponizej
public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
if(params != 8)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;
pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
get_string(8, frakcja_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_FRAKCJA);
return ilosc_klas;
}
Szukamy funkcji WybierzKlase usuwamy ją , szukamy funkcji WybierzKlase_Handle usuwamy ją zamiast nich wklejamy
public bool:is_in_previous(frakcja[],from){
for(new i = from - 1;i>=1;i--){
if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){
return true;
}
}
return false;
}
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50],szTmp[5];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(equali(data,frakcja_klas[i])){
WczytajDane(id, i);
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
menu_additem(menu2, klasa,szTmp);
}
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu2);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
item = str_to_num(data);
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
nowa_klasa_gracza[id] = item;
if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
sma dla niekumatych



dobrze teraz jak ustawiamy klasom frakcje ano szukamy w sma klas (posłuże się komandosem)
cod_register_class
u mnie wygląda to tak
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
a frakcje dodamy prosto
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc,"Amerykanie");
od teraz komandos jest w frakcji amerykanie kompilujemy i wrzucamy zmieniony plug

napisałem że jest to czasochłonna metoda ponieważ trzeba edytować każda klase z osobną ale jak kto lubi

II sposób
1.Edytujemy plik QTM_CodMod.sma
W zmiennych globalnych dodajemy#define MAX_WIELKOSC_FRAKCJA 64
new frakcja_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_FRAKCJA+1]
Szukamy funkcji ZarejestrujKlase
pokaże jak dodać frakcje jednej klasie z resztą postąpicie tak samo
po
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
dodajemy
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Komandos")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Amerykanie";
}
czyli
public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
if(params != 7)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;
pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY);
get_string(2, opisy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU);
bronie_klasy[ilosc_klas] = get_param(3);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(4);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(5);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],"Komandos")){
frakcja_klas[ilosc_klas] = "Amerykanie";
}
return ilosc_klas;
}
z innymi klasami postępujecie tak samo
Szukamy funkcji WybierzKlase usuwamy ją , szukamy funkcji WybierzKlase_Handle usuwamy ją zamiast nich wklejamy
public bool:is_in_previous(frakcja[],from){
for(new i = from - 1;i>=1;i--){
if(equali(frakcja_klas[i],frakcja)){
return true;
}
}
return false;
}
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Frakcje");
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(!equal(frakcja_klas[i],"") && !is_in_previous(frakcja_klas[i],i)){
menu_additem(menu,frakcja_klas[i],frakcja_klas[i])
}
}
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
}
public WybierzKlase_Frakcje(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
new menu2 = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50],szTmp[5];
for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
{
if(equali(data,frakcja_klas[i])){
WczytajDane(id, i);
format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
num_to_str(i,szTmp,charsmax(szTmp));
menu_additem(menu2, klasa,szTmp);
}
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu2, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu2, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu2);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new data[65], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,64, iName, 63, callback)
item = str_to_num(data);
if(item == klasa_gracza[id] && !nowa_klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
nowa_klasa_gracza[id] = item;
if(klasa_gracza[id])
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
else
{
UstawNowaKlase(id);
DajBronie(id);
ZastosujAtrybuty(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
sma dla niekumatych

napisałem że ten jest mniej czasochłonny ponieważ edytujemy tylko jeden plik a nie kilkanaście



Zrobione przez DarkGL dla AMXX.PL
Zakaz używanie, kopiowania i innego wykorzystywania treści bez zgody autora. Wszelkie prawa zastrzeżone. ©
#623794 DarGL-Moge ten avek?
Napisane przez Engi
w 08.03.2014 11:32
Powtarzając Benia:
Wat – jednostka mocy lub strumienia energii w układzie SI (jednostka pochodna układu SI), oznaczana symbolem W.
@odpowiadając glutex'owi
@iroNZ http://amxx.pl/topic...ie-ostrzezenia/
#623785 DarGL-Moge ten avek?
Napisane przez sNH.
w 08.03.2014 11:00
#623712 DarGL-Moge ten avek?
Napisane przez glutex
w 08.03.2014 02:20
#623214 Modele z League of Legends i inne pliki
Napisane przez DarkGL
w 07.03.2014 11:36
Dźwięki.rar 2,11 MB 58 Ilość pobrań
Modele.rar 1,88 MB 55 Ilość pobrań
Grafika.rar 15,47 MB 45 Ilość pobrań
#623351 Klasa Marszalek nie kompiluje sie
Napisane przez ByQ_Pl
w 07.03.2014 18:33
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: RasiaQ
- Regulamin