Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Sloenthran - zdjęcie

Sloenthran

Rejestracja: 06.05.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.05.2019 22:30
*****

Moje tematy

OnlineShop by Sloenthran

05.06.2017 07:57

Witam wszystkich serdecznie!

 

Chciałbym przedstawić mój pierwszy plugin pod SourceMod-a a mianowicie... Sklep SMS :)

 

[Instalacja WWW] Wrzucamy wszystkie pliki na FTP po czym przechodzimy do katalogu /install i uzupełniamy dane w instalatorze...

[Instalacja SM] Ustawiamy sobie w 30 linijce pluginu adres do sklepu po czym kompilujemy plugin po czym wrzucamy go na FTP serwera.

 

Jest to póki co wersja testowa więc część opcji w wersji WWW nie działa. Jeżeli zobaczę zainteresowanie to je dodam ;)

 

[Dostępne API płatności] SimPay

Latający model graczaO

14.09.2016 01:01

Otóż mam mały problem. A mianowicie model gracza mi "lata" w powietrzu. Na zwyklym bycie zastosowalbym "engfunc(EngFunc_DropToFloor, entity);" jednakże na bycie gracza to nie działa...

 

Ktoś ma jakiś pomysł jak to rozwiązać? :)