Aktualizacja
Zmiany: Dodanie API MicroSMS
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Sloenthran w 06.06.2017 17:23
Aktualizacja
INSERT INTO `settings` VALUES('', 'microsms_user', 'Tutaj wpisz id klienta'); INSERT INTO `settings` VALUES('', 'microsms_service', 'Tutaj wpisz id usługi');
Zmiany: Dodanie API MicroSMS
Napisane przez Sloenthran w 05.06.2017 07:57
Witam wszystkich serdecznie!
Chciałbym przedstawić mój pierwszy plugin pod SourceMod-a a mianowicie... Sklep SMS
[Instalacja WWW] Wrzucamy wszystkie pliki na FTP po czym przechodzimy do katalogu /install i uzupełniamy dane w instalatorze...
[Instalacja SM] Ustawiamy sobie w 30 linijce pluginu adres do sklepu po czym kompilujemy plugin po czym wrzucamy go na FTP serwera.
Jest to póki co wersja testowa więc część opcji w wersji WWW nie działa. Jeżeli zobaczę zainteresowanie to je dodam
[Dostępne API płatności] SimPay
Napisane przez Sloenthran w 09.10.2015 05:57
Napisane przez Sloenthran w 05.02.2015 11:57
Pierwsza testowa wersja nowego sklepu
Instalacja:
Wypełnić config.php i przejść do katalogu install
Dodanie admina:
W tabeli users zmienić ranks na 1
Napisane przez Sloenthran w 05.02.2015 10:45
Napisane przez Sloenthran w 16.01.2015 00:05
Napisane przez Sloenthran w 07.01.2015 22:29
zamierzasz dodać obsługę przez user.ini ?
Tak. Z tym że będzie to wyglądało tak że poprostu dla danego serwera będzie się generowało nowe users.ini na podstawie danych z bazy
Napisane przez Sloenthran w 07.01.2015 19:51
Napisane przez Sloenthran w 03.01.2015 10:05
Jest to silnik GunXPMod początkowo napisany dla sieci BioHazard jednakże postanowiłem wam go udostępnić.
Spis poziomów i broni:
0 - Glock
1 - USP
2 - P228
3 - FiveSeven
4 - Deagle
5 - Elite
6 - TMP
7 - MAC10
8 - UMP45
9 - MP5
10 - P90
11 - Scout
12 - AWP
13 - Famas
14 - Galil
15 - M3
16 - XM1014
17 - AK47
18 - M4A1
19 - AUG
20 - SG552
21 - SG550
22 - G3SG1
23 - M249
24 - Grenadier
25 - Nożownik
26 - Wybór broni
Silnik zawiera również paczki wypadające po śmierci gracza w których można znaleźć:
* Głupi śmiech
* Apteczkę
* Truciznę
* XP
Wgrane są również dzwięki typu Double Kill, Triple Kill i tym podobne
GiveXP [Nick] [Ilość] - Wymagana Flaga Rcon
Liczę na konstruktywną krytykę, wytykanie błędów i nowe pomysły
Napisane przez Sloenthran w 03.01.2015 08:47
Napisane przez Sloenthran w 02.01.2015 21:18
http://sloenthran.pl...gine/login.html
Admin:
L: demo
H: demo
User:
L: demo1
H: demo1
To jest tylko zarys nowej wersji. Co o niej sądzicie?
admin_settings.php
<?php if($_POST['SAVE']) { $Prepare = $MySQL->prepare("UPDATE `settings` SET `value`=:one WHERE `name`=:two"); $Query = $MySQL->query("SELECT `name` FROM `settings`"); while($Fetch = $Query->fetch()) { $Prepare->bindValue(':one', $Core->ClearText($_POST[$Fetch['name']])); $Prepare->bindValue(':two', $Fetch['name']); $Prepare->execute(); } $View->Load('info'); $View->Add('title', 'Admin :: Ustawienia zapisane'); $View->Add('header', 'Ustawienia zapisane'); $View->Add('info', 'Ustawienia zostały poprawnie zapisane!'); $View->Add('back', 'admin_settings.html'); $View->Out(); } else { $Query = $MySQL->query("SELECT * FROM `settings`"); while($Fetch = $Query->fetch()) { if($Fetch['name'] != 'pay') { $Info .= '<br>'.$Fetch['name'].'<br><br><input type="text" name="'.$Fetch['name'].'" value="'.$Fetch['value'].'"><br>'; } else { $Info .= '<br>Płatność<br><br><select name="pay">'; $Pay = $Core->GetPay(); foreach($Pay as $Key => $Value) { if($Value == $Fetch['value']) { $Info .= '<option value="'.$Value.'" selected>'.$Value.'</option>'; } else { $Info .= '<option value="'.$Value.'">'.$Value.'</option>'; } } $Info .= '</select><br>'; } } $View->Load("admin_settings"); $View->Add("info", $Info); $View->Out(); } ?>
Napisane przez Sloenthran w 02.01.2015 16:40
#include <amxmodx> new const Radio[] = "#Fire_in_the_hole" enum radiotext_msgarg { RADIOTEXT_MSGARG_PRINTDEST = 1, RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID, RADIOTEXT_MSGARG_TEXTTYPE, RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME, RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE, } public plugin_init() { register_plugin("Remove FITH", "1.0", "Sloenthran"); register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "Remove"); } public Remove(msgid, dest, id) { if(get_msg_args() != 5 || get_msg_argtype(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE) != ARG_STRING) { return PLUGIN_CONTINUE; } static Arg[32]; get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE, Arg, 31); if(!equal(Arg, Radio)) { return PLUGIN_CONTINUE; } get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID, Arg, 31); new User = str_to_num(Arg); if(!is_user_alive(User)) { return PLUGIN_CONTINUE; } return PLUGIN_HANDLED; }
Napisane przez Sloenthran w 08.11.2014 08:58
Napisane przez Sloenthran w 13.08.2014 07:41
Zrozumiałem to jako -> 3 zwykłych graczy może grać tą klasą a reszta może jeżeli ma premium a więc tak to napisałem
@CheQ
Bardzo przydał mi się Twój przykładowy plugin. Dzięki temu kilka innych klas zmodyfikowałem, jednak z jednym pluginem nie mogę sobie poradzić.
Mógłbyś przerobić tak, aby z tej klasy mogło korzystać 3 graczy + gracze z flagą ADMIN_LEVEL_E
Napisane przez Sloenthran w 11.07.2014 07:47