Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
GaCeK
Rejestracja: 14.01.2009Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.02.2014 01:20





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 202
- Odwiedzin: 6 153
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Nie podano
-
Lokalizacja
Dąbrowa Tarnowska
Narzędzia użytkownika
Znajomi
GaCeK nie posiada znajomych
#152210 Kilka komend
Napisane przez DarkGL
w 16.07.2010 16:11
#135647 CoD mod pytanie
Napisane przez QTM. Peyote
w 16.05.2010 12:50
#135658 CoD mod pytanie
Napisane przez QTM. Peyote
w 16.05.2010 13:38
#135673 CoD mod pytanie
Napisane przez QTM. Peyote
w 16.05.2010 14:21
#137025 CoD mod pytanie
Napisane przez oclahoma
w 21.05.2010 11:40
No tak .. ale jeżeli mamy flage "a" i chce dac SOBIE lvl .. to jest napisane że mamy immunitet

Oto rozwiązanie .. które ja użyłem ..
zabieram sobie flage "a" .. odpalam HLSW .. (najlepszy program do adminstracji serwerem) i tam w konsili wpisuje cod_setlvl nick lvl .. gotowe
#135627 Steam Dedicated Server
Napisane przez
hardbot
w 16.05.2010 12:05
Więcej niż 1 serwer cs'a na serwerze dedykowanym. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
#135681 Steam Dedicated Server
Napisane przez
hardbot
w 16.05.2010 14:39
![:]](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
jedynie co zostaje to sobie ściągnać Counter Strike 1.6v Server Creator coś takiego dobre to jest ;] albo możesz sobie jeden postawić na Steam a drugi na tym co podałem PS: ten program pobiera wszystko co jest potrzebne do HLDS ;]
#132752 CoD Mod MW
Napisane przez Themo
w 07.05.2010 13:07
#132562 CoD Mod MW
Napisane przez Themo
w 06.05.2010 17:54
#132287 CoD Mod MW
Napisane przez QTM. Peyote
w 05.05.2010 21:30
#132261 CoD Mod MW
Napisane przez QTM. Peyote
w 05.05.2010 20:55
#132207 CoD Mod MW
Napisane przez QTM. Peyote
w 05.05.2010 20:02
#132191 CoD Mod MW
Napisane przez QTM. Peyote
w 05.05.2010 19:44
#132165 CoD Mod MW
Napisane przez QTM. Peyote
w 05.05.2010 19:18
ilosc_dynamitow_gracza[id] = ilosc
Zadziała tylko jeżeli pobierzesz wersję którą wgrałem 3 minuty temu.
05 maj 2010 - 19:23:
Co do skoków to szukasz:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}
i zmieniasz na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}
Dodawanie skoków postaram się ułatwić w jutrzejszym UPDATE ;]
#132134 CoD Mod MW
Napisane przez QTM. Peyote
w 05.05.2010 18:55
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)"
};
i dodajesz swoją klasę.
Np.
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Hajt", // <-- nowa klasa
"Rambo (Klasa Premium)"
};
Potem szukasz:
new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok"
};
i dodajesz opis swojej klasy. (Musi być w tej samej kolejności co nazwy klas.)
new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Jest Hajtem", // <---- TUTAJ OPIS NOWEJ KLASY
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok"
};
Następnie szukasz:
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo };
i dodajesz: (KONIECZNIE NA KOŃCU!)
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Hajt };
Później jeżeli chcesz dodać coś dla tej klasy dodajesz:
if(klasa_gracza[id] == Hajt) TwojKod
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: GaCeK
- Regulamin