Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

GaCeK - zdjęcie

GaCeK

Rejestracja: 14.01.2009
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.02.2014 01:20
-----

#152210 Kilka komend

Napisane przez DarkGL w 16.07.2010 16:11

1. modele hltv
  • +
  • -
  • 1


#135647 CoD mod pytanie

Napisane przez QTM. Peyote w 16.05.2010 12:50

Szukasz:
//register_con

zmieniasz na:
register_con

Następnie szukasz i usuwasz:
/*

oraz
*/

  • +
  • -
  • 2


#135658 CoD mod pytanie

Napisane przez QTM. Peyote w 16.05.2010 13:38

Musisz jeszcze raz skompilować.

Poziom zmieniasz komendą:
cod_setlvl nick poziom

  • +
  • -
  • 1


#135673 CoD mod pytanie

Napisane przez QTM. Peyote w 16.05.2010 14:21

Musisz usunąć sobie flagę "a".
  • +
  • -
  • 1


#137025 CoD mod pytanie

Napisane przez oclahoma w 21.05.2010 11:40

Tylko admin z flaga "a" może dawać lvl'e ..

No tak .. ale jeżeli mamy flage "a" i chce dac SOBIE lvl .. to jest napisane że mamy immunitet :D

Oto rozwiązanie .. które ja użyłem ..

zabieram sobie flage "a" .. odpalam HLSW .. (najlepszy program do adminstracji serwerem) i tam w konsili wpisuje cod_setlvl nick lvl .. gotowe
  • +
  • -
  • 2


#135627 Steam Dedicated Server

Napisane przez hardbot w 16.05.2010 12:05

Czy ty to przeoczyłeś zakładając ten POST ??

Więcej niż 1 serwer cs'a na serwerze dedykowanym. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X


#135681 Steam Dedicated Server

Napisane przez hardbot w 16.05.2010 14:39

yyy nie zrobisz sobie na steamnie dwóch serwerów :]
jedynie co zostaje to sobie ściągnać Counter Strike 1.6v Server Creator coś takiego dobre to jest ;] albo możesz sobie jeden postawić na Steam a drugi na tym co podałem PS: ten program pobiera wszystko co jest potrzebne do HLDS ;]


#132752 CoD Mod MW

Napisane przez Themo w 07.05.2010 13:07

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0-255);


  • +
  • -
  • 1


#132562 CoD Mod MW

Napisane przez Themo w 06.05.2010 17:54

całkowite zniknięcie gracza

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);


  • +
  • -
  • 1


#132287 CoD Mod MW

Napisane przez QTM. Peyote w 05.05.2010 21:30

case Klasa:
{
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1
}

  • +
  • -
  • 1


#132261 CoD Mod MW

Napisane przez QTM. Peyote w 05.05.2010 20:55

Mój błąd - w nazwy_klas i opisy_klas dodana klasa też musi być ostatnia ;]
  • +
  • -
  • 1


#132207 CoD Mod MW

Napisane przez QTM. Peyote w 05.05.2010 20:02

Coś musisz robić źle. Na pewno pobrałeś wersję którą dodałem 1h temu?
  • +
  • -
  • 1


#132191 CoD Mod MW

Napisane przez QTM. Peyote w 05.05.2010 19:44

case Granadier:
{
give_item(id, "weapon_famas");
ilosc_dynamitow_gracza[id]= ILOSC_DYNAMITOW // - to dodajesz
}

  • +
  • -
  • 1


#132165 CoD Mod MW

Napisane przez QTM. Peyote w 05.05.2010 19:18

Aby dodać dynamit wystarczy w Odrodzodzenie w case TwojaKlasa dodać:
ilosc_dynamitow_gracza[id] = ilosc


Zadziała tylko jeżeli pobierzesz wersję którą wgrałem 3 minuty temu.

05 maj 2010 - 19:23:
Co do skoków to szukasz:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}

i zmieniasz na:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo  || klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}


Dodawanie skoków postaram się ułatwić w jutrzejszym UPDATE ;]
  • +
  • -
  • 1


#132134 CoD Mod MW

Napisane przez QTM. Peyote w 05.05.2010 18:55

Szukasz czegoś takiego:
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)"
};


i dodajesz swoją klasę.
Np.
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Hajt", // <-- nowa klasa
"Rambo (Klasa Premium)"
};


Potem szukasz:
new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok"
};

i dodajesz opis swojej klasy. (Musi być w tej samej kolejności co nazwy klas.)
new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Jest Hajtem", // <---- TUTAJ OPIS NOWEJ KLASY
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok"
};


Następnie szukasz:
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo };

i dodajesz: (KONIECZNIE NA KOŃCU!)
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Hajt };


Później jeżeli chcesz dodać coś dla tej klasy dodajesz:
if(klasa_gracza[id] == Hajt) TwojKod

  • +
  • -
  • 4