Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Shaxu - zdjęcie

Shaxu

Rejestracja: 19.04.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.10.2021 22:51
*****

Moje tematy

[ZP] Kup frost nade / flashbang

24.07.2021 15:01

Cześć, mam pewien problem, chciałem zrobić oddzielnie wtyczki do zombie plague 4.3, na kupno granatów ( napalm / frost i flare ) ponieważ te z engine nie mają możliwości wprowadzenia limitu na kupno, czy też w przyszłości chciałbym zrealizować blokowanie granatu podczas gdy już jeden mamy przy sobie.

 

Aktualnie mam problem z frost nadem (flashbangiem) ponieważ gdy posiadadam 1 sztukę, podczas zakupu otrzymam dodatkowo 1 flash banga i jest wporządku.

Zaś gdy nie mam ani jednego flashbanga, podczas zakupu otrzymuje od razu 2 sztuki zamiast jednej (czyli darmowy gratis aka bug)

 

Dodam że używam podobego kodu na HE i SMOKE tutaj wszystko działa bez zarzutu, wyłącznie problem jest z flashbangiem.

 

Wrzucam próbkę kodu, która wywołuje zakup extra itemu, może macie jakieś sugestie co można poprawić?

public zp_extra_item_selected(player, itemid)
{
	if (itemid == g_itemid_frostnade)
	{
		if (g_limit[player] <= get_pcvar_num(cvar_limit_frost))
		{
			static frost
			frost = cs_get_user_bpammo(player, CSW_FLASHBANG)
			cs_set_user_bpammo(player, CSW_FLASHBANG, frost + 1)
			fm_give_item(player, "weapon_flashbang")
			engfunc(EngFunc_EmitSound, player, CHAN_BODY, g_sound_buyfrost, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
			g_limit[player] += 1;
		}
		else
		{
			zp_colored_print(player, "^x04[ZP]^x01 %L", player, "FROST_MAX")
			zp_set_user_ammo_packs(player, zp_get_user_ammo_packs(player) + g_item_cost)
		}
	}
}

[ROZWIĄZANE] Dekompilacja modeli players/zombie

05.07.2021 22:51

Cześć,

 

Mam pewne problemy z dekompilacja wybranych modeli, głównie zaczynam od wybrania konkretnego modelu w tym przypadku będą do zombie.

Nastepuje load modelu oraz dekompilacja, w zwrotce otrzymuje dane pliki do modelu oraz najważniejsze plik .sc który edytuje w notepadzie.

Edytuje plik oraz wywalam z kodu następujące wartości odpowiedzialne za C4 na plecach czy też w skrócie pleczacek.

CbzXqgz.png

$bodygroup "backpack"
{
blank
studio "bomb"
}

Plik zostaje zapisany z nowymi ustawieniami, oraz przechodzę do kompilacji na nowo wartości przez program GUI StudioMDL 1.0

Niestety odpowiedz konczy się errorem oraz oczywiscie modelu do folderu nie dostaję.

yFeRruX.png

 

Próbowałem również dekompilować przez program crowbar oraz jakiś turecki compilator + decompilator, w przypadku crowbara odpowiedź jest identyncza jak przy użyciu programu powyżej, zaś ciekawostką jest że prosty w obsłudze kompilator generuje mi nowy model z moimi ustawieniami, aczkolwiek serwer ma problem z odczytaniem tego pliku z powodu braku rozszerzenia mdl.

8kVAuA1.png

 

Zastanawiam się w jaki sposób mogę usprawnić proces kompilacji oraz co faktycznie robię źle, czy modele jakoś są zabezpieczenie przed próbą dekompilacji?

Wrzucam paczkę 4 modeli z których chciałbym usunąć plecak, jeśli ktoś znajdzie chęci bedzie miło jeśli się uda wykonać proces dekompilacji.

 

Pozdrawiam

Zombie Plague edited by Shaxu

27.12.2020 09:57

Cześć, dawno mnie nie było na forum, swoją przygodę skończyłem dawno temu z CS1.6, dlatego może ktoś kto chciałby jeszcze pobawić się serwerami, jakieś pluginy czy też kod źródłowy engine może by się przydał =)

Trzymam w sumie na pendrive tą paczke od spokojnie 7 lat, wydawało mi się że jeszcze coś pobawię się w edycji pluginów, ale chyba lata już nie pozwalają i motywacji na postawieniu serwera również.

Paczka myślę że ogrywana była 2k13 więc na pewno mnóstwo czasu temu, dużo za pewne się mogło zmienić, ale jeśli mnie pamięć nie myli paczka byla stable więc spokojnie można wrzucać i ogrywać na serwerze.

Nie ma tutaj overpowerów, wszystko głównie jest zbalansowane, spokojny i peacefull zombiak.

Myślę że engine silnika ma potencjał do dalszego upgrade oczywiście jeśli właściciel, podchodzi do tego z głową oraz nie wrzuca nie potrzebnego syfu.

 

plugins-zplague.ini

; Do silnika Gry
happyhour.amxx
zp_hammer_vip.amxx
zombie_plague.amxx debug

; Wszystkie Klasy Zombie
zp_zclasses40.amxx
zp_zclass_jumper.amxx
zp_zclass_ghost.amxx
zp_zclass_tesla.amxx debug

; Pluginy Upiekszajace Zombie Moda + Dodatki
zm_vip.amxx
zp_save_ammo_new2.amxx
zp_level_system_xp3.3a.amxx
zp_ammo_donate.amxx
zp_auto_join.amxx
zp_auto_respawn.amxx
addon_nademodes.amxx
zp_countdown_remix.amxx
kills_like_cso.amxx
zp_kill_reward.amxx
zp_kill_reward1.amxx
zp_kill_reward_knife.amxx
zp_ap_za_smierc.amxx
zp_choose_weapons_survivor.amxx
zp_bulletdamage.amxx
zp_informer.amxx
zp_aim_info.amxx
zp_addon_ldp.amxx
zp_addon_death_sprite.amxx
zp_addon_grenade_status.amxx

; Extra Przedmioty dla Ludzi i Zombie
zp_extra_zombiebomb.amxx
zp_extra_longjump.amxx
zp_extra_knife_blink.amxx
zp_extra_laser.amxx
zp_extra_health.amxx
zp_extra_human_armor.amxx
zp_extra_gravity.amxx
zp_extra_lasersight.amxx
zp_extra_no_recoil.amxx
zp_extra_unlimited_clip.amxx
zp_extra_lasermine.amxx
zp_extra_bazooka.amxx
zp_extra_goldendeagle.amxx
zp_extra_goldenak.amxx
zp_extra_virus.amxx
zp_vip_extra_buy_survnem.amxx 

plugins.ini

; Pluginy Gamingowe
remover5x.amxx
gownofire.amxx
no_radio_flood.amxx
allow_roundfinish.amxx
changename.amxx
stuck.amxx
antiblok2.amxx
afkkicker.amxx 

Download - https://www26.zippys...nDOHF/file.html

 

Pozdrawiam Serdecznie Shaxu