Oj panie moze byc problem, z tego co pamietam to bedzie ciężko usunąć taki plecak ze wzgledu ze kordy plecaka są wpisane w plik odpowiedzialny za animacje dlatego w tej chwili jak usuwasz model, to wali błędami bo animacja nie ma kosci którymi teorytycznie powinna poruszać, moze zamiast usuwać ten model to go zrób niewidzialnym, słaby pomysl patrząc sie na optymalizację ale szybko i sprawdzony, zobacz czy textury plecaka są w osobnej texturze niz reszta zombie, jesli jest osobno to wystarczy zrobic ją przezroczystą
Dzięki za wytłumaczenie, raczej odpuszczę sobie aktualne modele i przerzucę się na modele CSO, które nie mają bomby c4 na plecach, oraz mają komplet modeli łap + bomby.
Nie będę się bawił w dekompilacje, ale chętnie przyjmę porady na przyszłość i będę na to zwracał uwagę.
Temat można zamknąć, wielkie dzięki..