Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

kamil227711 - zdjęcie

kamil227711

Rejestracja: 14.04.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.06.2013 20:30
-----

#351261 Perk "Granat Odłamkowy"

Napisane przez Hleb w 19.01.2012 00:10

Dołączona grafika

Perk: Granat Odłamkowy

Opis: Posiadasz specjalny granat, który po wybuchu rozpada się na 5 odłamków.
Perk ten podstawia model StickGrenade pod HE

Mile widziane uwagi na temat perku.

Changelog:

// v1.0

-Wydanie pluginu

// v1.0.1

-naprawa błędu z "podwójnymi odłamkami", od tej pory powstają 5 odłamków
-każdy odłamek zadaje 40(+int) dmg

// v1.0.5

-naprawa błędu, przy wybuchu flesza i smoke'a pojawiały się odłamki

// v1.1.0
- zmieniony styl rozprysku odłamków (edycja QTM_Peyote)
- DMG i czynnik INT można CVAR'ami ustawić (Domyślnie: 40 DMG i 0.2 DMG za 1 INT)
- zastąpienie natywów z modułu ENGINE natywami z modułu FAKEMETA

Podziękowania dla:
DarkGL - za pomoc w ustalaniu kąta wektora ent'a

Dołączona grafika

UWAGA! Podajemy liczby zmiennoprzecinkowe!

cod_fragment_damage - obrażenia spowodowane przez odłamki (Domyślnie: 40),
cod_fragment_int - czynnik inteligencji dla odłamków (Domyślnie: 0.2).

Dołączona grafika

Wystarczy wypakować paczkę z modelami/sprite'ami i podmienić folder "cstrike".

Dołączona grafika

Załączony plik  modele.rar   632,15 KB  693 Ilość pobrań

Załączony plik  codperk_granatodlamkowy.sma   5,1 KB  578 Ilość pobrań
  codperk_granatodlamkowy.amxx
  • +
  • -
  • 39


#417032 [Dodatek] Exp za zabicie Premium

Napisane przez Hleb w 02.06.2012 15:57

Dołączona grafika
Opis: Dodatek do Cod Moda umożliwiający otrzymywanie więcej expa za zabicie klasy Premium. Ilość otrzymywanego expa jest ustalane CVARem, zaś lista klas premium jest wczytywana z pliku "cod_premium.ini".

Expa nie naliczy jeśli:
-premium zabije zwykłego
-premium zabije premium (nawet jeśli nazwy klas się różnią)

UWAGA!!!

Nie czyta takich nazw klas jak np
-"Admiral (Premium)"
-"Admiral [Klasa Premium]"

Dołączona grafika

cod_premium_killxp - ilość otrzymywanego expa za zabicie Premium (domyślnie 30)

Dołączona grafika

Standardowa

Dodawanie klasy do pliku cod_premium.ini

przed nazwą klasy dodajemy "[premium]", po tym pełną nazwę klasy, np
[premium]Admiral
[premium]Inzynier

Dołączona grafika

Załączony plik  cod_premiumxp.sma   2,05 KB  141 Ilość pobrań
  cod_premiumxp.amxx
Załączony plik  cod_premium.ini   16 bajtów  133 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 14


#404107 Perk "M18 Claymore"

Napisane przez Hleb w 30.04.2012 17:58



Nazwa Perku: M18 ClayMore
Opis: Dostajesz przeciwpiechotną mine (za TMP). Sposoby jego detonacji:

Ręczna - dostajesz JoyStick (za nóż), który możesz w każdej chwili użyć, jednak jeśli zginiesz a mina nie została zdetonowana, idzie na straty.

Automatyczna (radar)  - Mina jest uzbrajana w radar, który skanuje obszar w promieniu określonym cvarem jednostek. Jak wykryje gracza, wybucha.

Automatyczna (Wyzwalacz) - Mina jest uzbrajana w sensor, który skanuje obszar ograniczon kątem 60 stopni w promieniu ustalonym cvarem jednostek. Jak wykryje gracza, wybucha.

Filmik przedstawiający uzycie perku



Changelog

1.0

Wydanie Perku

1.2

- Zastąpienie natywów Engine natywami Fakemeta
- Dodano 3 spodób detonacji (przez wyzwalacz)
- usprawniono metodę detonacji ręcznej
- dmg, czynnik int oraz zasięg razenia i zasięg do detonacji ustalone CVARem
- dodano dźwięk położenia miny i dźwięk inicjacji wybuchu (wyzwalacz)



claymore_damage_auto - obrażenia od wybuchu przez radar (domyślnie 90.0)
claymore_int_auto - czynnik inteligencji dla wybuchu przez radar (domyślnie 1.0)
claymore_damage_manual - obrażenia od wybuchu przez joystick (domyślnie 150.0)
claymore_int_manual - czynnik inteligencji dla wybuchu przez joystick (domyslnie 1.2)
claymore_damage_trigger - obrażenia od wybuchu przez wyzwalacz (domyślnie 120.0)
claymore_int_trigger - czynnik inteligencji dla wybuchu przez joystick (domyślnie 1.1)
claymore_damage_distance - zasięg rażenia miny (domyślnie 300.0)
claymore_auto_to_explode - zasięg wymagany do wybuchu przez radar (domyślnie 125.0)
claymore_trigger_to_explode - zasięg wymagany do wybuchu przez wyzwalacz (domyślnie 75.0)



Standardowa

Paczka z modelami - tylko rozpakować i wgrać do folderu "cstrike"


Załączony plik  codperk_m18claymore.sma   17,09 KB  346 Ilość pobrań
  codperk_m18claymore.amxx
Załączony plik  modele i dźwięki.rar   488,85 KB  370 Ilość pobrań


Starsza wersja:
Załączony plik  codperk_m18claymore.sma   11,05 KB  375 Ilość pobrań
  codperk_m18claymore.amxx
Załączony plik  modele.rar   409,98 KB  402 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 37


#499180 Perk "Naboje Kalibru 20mm"

Napisane przez Hleb w 09.01.2013 20:13

Dołączona grafika

Nazwa Perku: Naboje Kalibru 20mm

Opis Perku: Ten perk, jeśli jest dzierżony, sprawia że strzały posiadacza perku nie są osłabiane przez wytrzymałość klasy przeciwnika. Np, strzał w brzuch z glocka zadaje 37 dmg (przy 0 wytrzymałości), jednakże jeśli ofiara ma 100 wytrzymałości, dmg jest redukowane do 20, a dzięki temu perkowi ofiara, która ma 100 wytrzymałości, dozna dmg dla 0 wytrzymałości, czyli te 37 dmg.

Dołączona grafika

Załączony plik  codperk_naboje20mm.sma   1,12 KB  300 Ilość pobrań
  codperk_naboje20mm.amxx
  • +
  • -
  • 23


#372576 Perk "Quad Damage"

Napisane przez Hleb w 28.02.2012 17:51

Szkoda że jak wciśniemy C i czas zaczyna nam lecieć i potem wciskamy non stop C to czas się regeneruje ale nie jestem pewny czy to przedłuża (czas w tym momencie też szybciej w dół leci)


Rzeczywiście, z mojej strony to było wielkie "niedopaczenie" xD, masz + za spostrzegawczość!

Załączony plik  codperk_quaddamage.amxx   5,05 KB  4 Ilość pobrań

Załączony plik  codperk_quaddamage.sma   2,71 KB  152 Ilość pobrań
  codperk_quaddamage.amxx

Naprawiono błąd, ze można było wielokrotnie perka użyć.
  • +
  • -
  • 7


#372244 Perk "Quad Damage"

Napisane przez Hleb w 27.02.2012 21:33

Dołączona grafika

Perk: Quad Damage

Opis: Jak sama nazwa perku wskazuje, zwiększa 4-krotnie zadawane dmg.

Zasada działania:

-po otrzymaniu perku, możemy go uruchomić klawiszem C
-po uruchomieniu rozjaśnia nam się ekran (skala 40 na 255) oraz możemy przez 15-30 sekund zadać 4 razy więcej obrażeń.
-gdy czas dobiega końca, perk automatycznie się niszczy.

Czyli prościej pisząc, jest to prawie stuprocentowa kopia Quake'owej wersji "Quad Damage"

Różnica między nimi to:
- jako perk losuje czas działania między 15 a 30 sekund (w Quake zawsze 30)
- nie ma dźwięku podczas strzału (mowa o dźwięku podczas uruchomienia perka)

Dołączona grafika

plik codperk_quaddamage.sma wrzucamy do folderu scripting.
plik codperk_quaddamage.amxx do folderu plugins
pliki z dźwiękami wrzucamy do sound/misc
w pliku "plugins_codmod.ini" w sekcji "perki" dopisujemy "codperk_quaddamage.smxx"

download

Załączony plik  sound.rar   76,35 KB  339 Ilość pobrań


Załączony plik  codperk_quaddamage.amxx   4,93 KB  9 Ilość pobrań


Załączony plik  codperk_quaddamage.sma   2,56 KB  335 Ilość pobrań
  codperk_quaddamage.amxx
  • +
  • -
  • 22


#538421 Wytrzymałość perku na 2 perki od Cypisa (osobny plugin)

Napisane przez Hleb w 28.04.2013 18:06

testyq.png

 

Edycja pluginu - http://amxx.pl/topic...zymalosc-perku/ by QTM. Peyote.

 

Co zostało zmienione:

 

-przede wszystkim, dodano wytrzymałość dla 2 perku

-zastąpiono natywy register_event na "kanapkową" (zwłaszcza rejestrację zdarzenia śmierci, ponieważ w najlepszym przypadku generowało 320 errorów na sekundę)

-po zmianie klasy, wytrzymałości perków nie odnawiają się.

 

plugin zadziała tylko na systemie 2 perków by Cypis'

http://amxx.pl/topic...-sloty-na-perk/

 

testkdr.png

 

native cod_set_perk_durability(id, wytrzymalosc, lp); // Ustawia wytrzymalosc perku gracza, przy czym gdy lp = 0, to dla 1 perku, zas dla lp = 1 - dla 2 perku.
native cod_get_perk_durability(id, lp); // Pobiera wytrzymalosc perku gracza,
przy czym gdy lp = 0, to dla 1 perku, zas dla lp = 1 - dla 2 perku.

 

 

testyi.png

 

Załączony plik  wytrzymalosc_perku.sma   3,25 KB  225 Ilość pobrań
  wytrzymalosc_perku.amxx

 


  • +
  • -
  • 8


#545578 Instant Plant & Defuse C4

Napisane przez Hleb w 26.05.2013 17:56

INSTANT PLANT & DEFUSE C4

 

opis

Ten plugin pozwala nam (za opłatą) natychmiastowo rozbroić lub podłożyć pakę, w zależności od tego, w jakim teamie się znajdujemy.

cvary

instantplant_on - czy umożliwić graczom TT kupno Instant Plantera (0 - nie, 1 - tak)(domyślnie: 1)
instantdefuse_on - czy umożliwić graczom CT kupno Instant Defusera (0 - nie, 1 - tak)(domyślnie: 1)
instantplant_cost - koszt zakupu Instant Plantera (domyślnie: 2000)
instantdefuse_cost - koszt zakupu Instant Defusera (domyslnie: 3000)
instant_buyzone_req - czy gracz musi się znajdować w tzw. Strefie BuyZone, żeby kupić Instanty (0 - nie, 1 - tak)(domyslnie: 1).
instant_deactivate - kiedy Instanty się deaktywują (0 - raz zakupiony zostanie do konca mapy, 1 - przy śmierci posiadacza, 2 - w następnej rundzie, niezależnie czy gracz przeżyje trwająca rundę, czy nie)(domyślnie: 1).

komendy

say /indef - zakup Instant Defusera (wraz z zakupem, dostajesz Defusal Kit w kolorze czerwonym)
say /inplant - zakup Instant Plantera

komendy admina

amx_give_instantdefuse <name> - daj graczowi Instant Defusera
amx_give_instantplant <name> - daj graczowi Instant Plantera

Wymagana flaga admina to ADMIN_KICK

inne informacje

Gracz nabędzie Instant Plantera jeśli:

- odpowiedni cvar umożliwi mu kupno.
- nie posiada Instant Plantera
- jest połączony z serwerem i żyje.
- jest w drużynie TT.
- ma odpowiednią ilość gotówki.
- jest w strefie BuyZone (chyba, że odpowiedni cvar wyłączymy, tzn. ustawimy na 0).

Gracz nabędzie Instant Defusera jeśli:

- odpowiedni cvar umożliwi mu kupno.
- nie posiada Instant Defusera
- jest połączony z serwerem i żyje.
- jest w drużynie CT.
- ma odpowiednią ilość gotówki.
- jest w strefie BuyZone (chyba, że odpowiedni cvar wyłączymy, tzn. ustawimy na 0).

 

Po zakupie instantów, ikony będą podświetlone na żółto.

 

Przy cvarze instant_deactivate 0, w razie zmiany teamu, plugin przydzieli instant w zaleznosci jaki team wybral, np jak gracz TT posiadający Instant Plantera zdecyduje się zagrać w CT, to od następnej rundy będzie miał Instant Defusera, i na odwrót

 

Filmik przedstawiający plugin "w akcji"

 

 

wymagane moduly

 

amxmodx
amxmisc
hamsandwich
fakemeta
cstrike
csx

 

instalacja

 

standardowa

 

download

 

Załączony plik  Instant_PlantDefuse.sma   11,62 KB  365 Ilość pobrań
  Instant_PlantDefuse.amxx

 


  • +
  • -
  • 8


#432129 Klasa/perk z Granatnikiem

Napisane przez Hleb w 14.07.2012 19:35

Nie wiem czemu tak się stało, temat już zgłosiłem moderatorowi do poprawy
  • +
  • -
  • 2


#406180 Klasa/perk z Granatnikiem

Napisane przez Hleb w 04.05.2012 10:54

Dołączona grafika
Klasa

- Nazwa Klasy: Profesjonalny Grenadier
- Opis klasy: Posiada broń XM8 z granatnikiem XM320, klawiszem E przełącza między granatnikiem a bronią
-Bronie: all granaty, sg552, p228
-Zdrowie: 25
-Kondycja: -15
-Inteligencja: 0
-Wytrzymałość: 30

Perk

- Nazwa Perku: Broń Grenadiera
- Opis Perku: Dostajesz broń XM8 z granatnikiem XM320, klawiszem C przełącza między granatnikiem a bronią

W obu przypadkach podmienia model XM8 za SG552

Dołączona grafika

cod_xm320_ammo - ile amunicji ma granatnik (domyślnie 10)
cod_xm320_damage - ile DMG zadaje granat (domyślnie 250 - odległość ofiary od epicentrum wybuchu)
cod_xm320_radius - zasięg rażenia granata (domyślnie 300)

Filmik:

http://www.youtube.com/watch?v=0Vh1sSBiTA8&feature=relmfu

SSy:

hl 2012-05-04 11-18-14-21.png
hl 2012-05-04 11-18-20-95.png

Dołączona grafika

Standardowa

Paczka z modelami i dźwiękami - wystarczy rozpakować i dać do folderu cstrike

Dołączona grafika


SMA Klasy:
Załączony plik  codclass_grenadier.sma   11,95 KB  529 Ilość pobrań
  codclass_grenadier.amxx

SMA Perku:
Załączony plik  codperk_brongrenadiera.sma   11,84 KB  299 Ilość pobrań
  codperk_brongrenadiera.amxx

Modele & dźwięki:
Załączony plik  modele i dźwięki.rar   1018,64 KB  602 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 34


#546286 [ROZWIĄZANE] Prawdopodobnie Włamanie

Napisane przez Equilibrium w 29.05.2013 16:47

Nie widzę abyś mnie dodał. Daj zawartość. Daj twój nick cały to cie dodam :D
  • +
  • -
  • 1


#546284 [ROZWIĄZANE] Prawdopodobnie Włamanie

Napisane przez Equilibrium w 29.05.2013 16:41

Wklej tu jego zawartość. Albo napisz mi na steamie Equilibrium rozg. # Cela*****.**
  • +
  • -
  • 1


#546282 [ROZWIĄZANE] Prawdopodobnie Włamanie

Napisane przez Equilibrium w 29.05.2013 16:35

Fail czytaj ze zrozumieniem, po co wgrywać plugin skoro mają pliki tekstowe, które wgrywają do configs/maps? A pozatym tam się nie wgrywa pluginów tylko configi. Tymi configami można ustalać dane komendy na danej mapie np. zabraniać kupowania jakieś broni, wczytywanie innego hasła rcon, wczytywanie innego configu m.in. plugins.ini. Więc twoim sposobem pauzuj wszystkie pluginy w plugins.ini nic nie dadzą. Są błędy w binarkach opierające się na zdobywaniu rcona itp. Hakerstwo przede wszystkim wykorzystuje błędy, luki itp. Zajmij lepiej się czytaniem poradników a nie doradzaniem skoro i tak nie potrafisz pomóc. Jeszcze napinasz do mnie mimo, że mój sposób zadziała a kamil to potwierdzi.
  • +
  • -
  • 1


#546237 [ROZWIĄZANE] Prawdopodobnie Włamanie

Napisane przez Equilibrium w 29.05.2013 13:08

Ja mogę cię przekierować komendą na serwerze, więc nie mów, że inaczej na inny serwer nie przekierujesz jak w pluginie. Wiem co było w folderze configs/maps i nie ucz ojca dzieci robić. A w motd, możesz nawet komuś pobrać plik na kompa. Było tak z pewnym wirusem. Są bugi, które zawsze są odkrywane przez hakerów.
  • +
  • -
  • 2


#546224 [ROZWIĄZANE] Prawdopodobnie Włamanie

Napisane przez Equilibrium w 29.05.2013 12:25

A ja muszę was zdziwić. Co kolega pisze to prawda. Ja miałem to z 2 tygodnie temu. Po 10 minutach wszystko naprawiłem. Dziś poleciał reinstal bo od tego czasu mi crashowało serwer raz na parę dni. 1. Wejdź do addons/amxmodx/configs/maps usuń tam całą zawartość. 2. W cstrike/resource usuń wszystko i wklej pliki czyste resource. 3. Usuń motd.txt. Wgraj swojego ustaw chmody jedynie dla właściciela. 4. Zmień passy do ftp/ hasło rcon usuń. 5. Na forum napisz aby userconfig.cfg usunęli zawartość i usunęli folder resource. Ci co mają to.
  • +
  • -
  • 1