Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Daniel`owsky - zdjęcie

Daniel`owsky

Rejestracja: 06.04.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.07.2014 21:44
-----

Moje tematy

Bug w klasie Rambo - Zamiast dodatkowego dmg, dmg jest stałe

11.07.2014 16:35

Witam. Mam dziwny problem w klasie Mega Premium Rambo. Zamiast dodatkowych 250 dmg w broni AK47, nawet przy posiadaniu 25000 inteligencji AK zabiera 250 dmg. Tutaj sma klasy:

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>


#define DMG_BULLET (1<<1)


new const nazwa[] = "[Mega Premium] Rambo";
new const opis[] = "Posiada AWP i z niego 1/1, AK47 i z niego o 200 dmg wiecej, Deagle i z niego o 250 dmg wiecej, wszystkie granaty, 6 skokow w powietrzu, ciche bieganie";
new const bronie = (1<<CSW_AK47)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE);
new const zdrowie = 700;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 0;


new bool:ma_klase[33];


new skoki[33];


public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}


public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
{
client_print(id, print_chat, "[Mega Premium (Rambo)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
set_user_footsteps(id, 1)
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}


public cod_class_disabled(id)
{
set_user_footsteps(id, 0)
ma_klase[id] = false;
}
public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;


new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
new flags = pev(id, pev_flags);
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity, velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND) 
skoki[id] = 5;


return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;


if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); 


if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 200.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
        
return HAM_IGNORED;
}

 

Prośba o klasę Predator

25.06.2014 08:20

new const nazwa[] = "[Premium] Predator";
new const opis[] = "Posiada 7 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% dodatkowych obrazen z Famasa, widzi niewidzialnych, natychmiastowe przeladowanie broni";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 700;
new const kondycja = 200;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 0;
 

QTM_CodMod, a debug - Dlaczego serwer nie działa?

11.06.2014 06:22

Witajcie. Wyczytałem, że gdy przy nazwie pluginu jest dopisany "debug" to ta opcja obciąża serwer. Gdy usunąłem napis debug sprzed nazwy QTM_CodMod.amxx to nie dało wejść się na serwer (pasek ładowania zacinał się w połowie). Co może być tego przyczyną?

Prośba o klasę Terrorysta

10.06.2014 14:31

   Opis: 1/2 szansy na pojawienie się na respie wroga, przebranie wroga, 1/4 z He
               
                Staty:
                Int: 0
                Zdr: 0
                Wytrz: 0
                Speed: 0
       
                Bronie: AK47, He 

Jak całkowicie usunąć HUD z pluginu Misje / Questy

05.06.2014 15:40

Witam. Tak jak w temacie. U mnie plugin działa lecz po chwili serwer kickuje z powodu Za dużo wiadomości HUD. Nie chodzi mi o wyłączenie w menu HUD tylko całkowicie!!!

 

Tutaj link do pluginu: http://amxx.pl/topic...ersja-4-update/