Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

.::Nicko::. - zdjęcie

.::Nicko::.

Rejestracja: 27.03.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.11.2014 21:18
-----

#669686 Przerobienie VIPA oraz dodanie kilku opcij do Niego

Napisane przez kaczorek95 w 10.11.2014 16:37

Witam w załączniku daje Wam plugin .sma od VIPa

w Tym VIPie chciałbym jak by się dało aby dodac komende /vips - lista vipow online

jak wybiera sie krowe dzia daje jej daje reszte

oraz co bardzo wazne gdy wybiera sie bron aby usuwalo te co mamy i dawalo typowo ta bron co wybraliśmy czyli deagl + cos + he + kamizelka

 

 

I proszę nie piszcie mi linków do generatora VIPa bo generowałem i tam VIP jest ale nie działa menu, okej podacie mi linka do naprawy ja naprawie ale to menu działa od pierwszej rundy ! i czytałem komentarze i sie nie da za bardzo, a wiec proszę Was o to

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#650187 [Poprawione] Lepszy sposób zmiany prędkości gracza

Napisane przez BlackPerfum w 15.07.2014 16:46

Uwaga: Poradnik poprawiony




Na tym forum już jest tutorial o zmianie prędkości gracza (link) lecz pokazuje nam tylko trzy opcje:
CurWeapon
Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed
Ham_Item_PreFrame

Osobiście uważam że każda z nich jest w jakimś stopniu nie odpowiednia. Nawet to udowodnie. Wytłumaczenie dlaczego CurWeapon jest złe do ustawienia zmiany prędkości gracza znajdziecie tutaj. Zostały nam zatem jeszcze dwie opcje do wykluczenia.

Ham_Item_PreFrame
Ma tylko jedną wadę tzn. to jest think wykonuje się tyle samo ile gracz posiada fps. Zatem podczas 1 min gry może wykonać się 6000 razy nawet jeśli stoimy w miejscu i totalnie nic nie robimy  xD Czegoś tak nie optymalnego nie chcemy. Dlatego ta opcja od razu odpada.

Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed
Patrząc na to teoretycznie to ta funkcja nie posiada wad ale jednak w praktyce się znajdują. Tzn:
• wykonuje sie parę razy więcej niż powinna gdyż nasza prędkość jest resetowana także podczas freeze time'u, śmierci, spawn'u
• W jakiś sposób trzeba rozróżnić wykonanie się tej funkcji w czasie freeze time'u i po nim :(
NAJWAŻNIEJSZE Ta funkcja jest dostepna dopiero w wersji 1.3 hamsandwich'a co jest jej największą wadą gdyż z wielu przyczyn nie każdy ma mozliwość jego aktualizacji :(

Zatem w jaki sposób ustawiać prędkość graczu? Zastanówmy się. Wszystkie dostępne sposoby jakie znalazłem na necie mówią o wymuszaniu prędkości gracza w jakimś evencie lecz po co mamy wymuszać nową wartość prędkości?? Nie lepiej sprawić by CS sam ustawił taką jaką chcemy? Jasne że lepiej to dlaczego nie xD Dlatego wykombinowałem coś swojego hihihi

Do zmiany wartości którą CS ustawia nam jako prędkość będziemy potrzebować:
• hamsanwich'a
• fakemet'y
• umiejętności myślenia

Uwaga jeśli nie masz choćby jednej z wyżej wymienionych rzeczy ten tutorial ci się nie przyda!!!

W teorii pomyślałem tak: złapmy Ham_Item_Deploy pre/post i podmieńmy tam wartość prędkości na swoją własną lecz niestety w praktyce się przekonałem że offsety między Ham_Item_Deploy pre a Ham_Item_Deploy post są przeładowywane :( Dlatego będziemy zmuszeni do operowania tylko na Ham_Item_Deploy post ale na szczęście niczemu to nie wadzi xD

Niestety musimy zmierzyć się jeszcze z jedną acz ostatnią przeszkodą tzn. classname do RegisterHam :( Funkcja Ham_Item_Deploy ma to w sobie że wykonuje się dla broni nie dla gracza dlatego nie można złapać momęt pokazania broni za pomocą classname == player, trzeba używać każdego z osobna classname broni. Ma to swoją wadę i zaletę:
Zaleta: w przypadku chęci zwiększenia prędkości np. tylko na nożu wystarczy złapać tylko classname == weapon_knife
Wada: jesli chce się zmieniać prędkość na wszystkich boniach trzeba złapać ten event dla wszystkich classname standardowych broni

Lista classname standardowych broni: klik

Ogółem to wada jest tak mizerna że nie ma co się o nią fapać xD Bo wystarczy raz na całą mapę przejechać po 31 classname

Ham_CS_Item_GetMaxSpeed posłuży nam jako event zmiany prędkości (ale tylko pre)

Wystarczy gadania. Zróbmy kod:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
//Wymagane moduły
//fakemeta tylko do sprawdzania id gracza/broni (opcjonalny moduł)

const m_pPlayer = 41
const m_iId = 43

public plugin_init()
{
	new classname[32] // Zmienna do której będziemy pobierać classname poszczególnych broni
	for(new i=1;i<31;++i)	if(i!=2)
	{
		//Pętelka na wszystkie bronie

		get_weaponname(i,classname,31) //Pobieram classname danej broni
		
		RegisterHam( Ham_CS_Item_GetMaxSpeed, classname, "GetItemMaxSpeed") //Rejestruje uchwyt na event Ham_CS_Item_GetMaxSpeed dla danego classname broni
		//Ważne 4 arg musi == 0 by to był event typu pre
	}
}

public GetItemMaxSpeed(wid) // tutaj łapie event
{
	//Pamiętajcie wid to id bytu broni (nie mylić z CSW_*)
	
	new weapon,id,Float:Speed // robie zmiennej na id gracza i id z CSW_*
	
	id = get_pdata_cbase(wid,m_pPlayer,4) //Ważne tylko takim sposobem pobierać id gracza który trzyma broń
	// Gdyż użycie pev/entity_get_edict może zwrócić -1 nawet jeśli gracz trzyma broń w momęcie startu/końca pracy serwera gdyż
	// Dane z pev/entity_get_edict są czasami (pod dużym obciążeniem) aktualizowane później niż dane pod offsetem m_pPlayer
	//Tak w ogóle to pobieram id gracza xD
	
	weapon = get_pdata_int(wid,m_iId,4) // Pobieram id broni to z CSW_*
	
	
	//Zeby przytoczyć trochę praktyki to dajmy graczu który posiada flagę ADMIN_LEVEL_H prędkość równą 500 na wszystkich broniach
	// oprócz C4 bo na nim ustawimy 900 xD
	
	//Najpierw sprawdzamy czy posiada flagę ADMIN_LEVEL_H
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
	{
		//Teraz muzimy sprawdzić czy aktywna broń to nie C4
		if(weapon != CSW_C4)
		{
			//Jeśli to nie C4
			//Ustawiamy prędkość równą 500.0
			Speed = 500.0
		}
		else
		{
			//Lecz jeśli to C4 to 900
			Speed = 900.0
		}
	}
	//Zmieniam zwracana wartosc
	SetHamReturnFloat(Speed)
	//Informuje o zmianie zwracanej wartosci
	return HAM_OVERRIDE
}
Ten sposób zmiany prędkości nie ma większych wad bo:
• uruchamia się tylko prawie tylko wtedy kiedy naprawdę jest to nam potrzebne niepotrzebnie uruchamia sie podczas: włączania/wyłączania zoom'a, startu/zakończenia rozbrajania paki, startu/zakończenia plantowania paki, pod koniec freeze time (Ham_CS_Player_ResetMaxSpeed uruchamia się częściej)
• nie trzeba bawić sie freeze time'em bo CS robi to za nas!!
• możliwość kożystania już od pierwszej (oficjalnej w amxmodx'ie) wersji hamsandwich'a xD
• nie da się tego zbugować od strony clienta

Opis offset'ów:
m_pPlayer - Typ edict(int). Przechowuje coś w stylu ownera dla danej broni lub byt do którego jest aktualnie przyczepiona (jedno i to samo)
m_iId - Typ int. Przechowuje id broni (to z CSW_*)

To chyba na tyle. Prosty, łatwy i optymalny sposób na zmiane prędkości gracza xD
  • +
  • -
  • 14


#380335 CodMod z awansami klas

Napisane przez TheRock w 13.03.2012 21:40



Myślę że komuś się przyda będę po trochu ulepszał paczkę :)

Dołączona grafika

Dołączona grafika

;Call of Duty Mod

QTM_CodMod.amxx

;Klasy

codclass_snajper.amxx
codawans_wyszkolonysnajper.amxx
codawans_elitarnysnajper.amxx
codawans_wyspecjalizowanysnajper.amxx

codclass_komandos.amxx
codawans_wyszkolonykomandos.amxx
codawans_elitarnykomandos.amxx
codawans_wyspecjalizowanykomandos.amxx

codclass_strzelecwyborowy.amxx
codawans_wyszkolonystrzelec.amxx
codawans_elitarnystrzelec.amxx
codawans_wyspecjalizowanystrzelec.amxx

codclass_obronca.amxx
codawans_wyszkolonyobronca
codawans_elitarnyobronca.amxx
codawans_wyspecjalizowanyobronca.amxx

codclass_sanitariusz.amxx
codawans_wyszkolonysanitariusz.amxx
codawans_elitarnysanitariusz.amxx
codawans_wyspecjalizowanysaniatariusz.amxx

codclass_wsparcieogniowe.amxx
codawans_wyszkolonewsparcie.amxx
codawans_elitarnewsparcie.amxx
codawans_wyspecjalizowanewsparcie.amxx

codclass_saper.amxx
codawans_wyszkolonysaper.amxx
codawans_elitarnysaper.amxx
codawans_wyspecjalizowanysaper.amxx

codclass_rusher.amxx
codawans_wyszkolonyrusher.amxx
codawans_elitarnyrusher.amxx
codawans_wyspecjalizowaneyrusher.amxx

codclass_longer.amxx
codawans_wyszkolonylonger.amxx
codawans_elitarnylonger.amxx
codawans_wyspecjalizowanelonger.amxx

codclass_zwiadowca.amxx
codawans_wyszkolonyzwiadowca.amxx
codawans_elitarnyzwiadowca.amxx
codawans_wyspecjalizowanyzwiadowca.amxx

codclass_szpieg.amxx
codawans_wyszkolonyszpieg.amxx
codawans_elitarnyszpieg.amxx
codawans_wyspecjalizowanyszpieg.amxx


//Premium
codclass_bezlitosnyadmiral.amxx
codclass_bezlitosnygeneral.amxx

;Perki

codperk_adrenalina.amxx
codperk_apteczka.amxx
codperk_autodestrukcja.amxx
codperk_awpsnajper.amxx
codperk_butykomandosa.amxx
codperk_butysnajpera.amxx
codperk_butyszturmowego.amxx
codperk_dynamit.amxx
codperk_eliminatorrozrzutu.amxx
codperk_fartstrzelca.amxx
codperk_kamizelkanasa.amxx
codperk_kamuflaz.amxx
codperk_maksymalneskupienie.amxx
codperk_modulodrzutowy.amxx
codperk_morfina.amxx
codperk_nabojekapitana.amxx
codperk_nabojeninjy.amxx
codperk_nabojepulkownika.amxx
codperk_nanokamizelka.amxx
codperk_notatkikapitana.amxx
codperk_notatkininjy.amxx
codperk_notatkisapera.amxx
codperk_nozkomandosa.amxx
codperk_ogranicznikrozrzutu.amxx
codperk_pancerzneomexowy.amxx
codperk_platynowenaboje.amxx
codperk_podrecznikszpiega.amxx
codperk_podwojnakamizelka.amxx
codperk_przysposobienieobronne.amxx
codperk_rozblysk.amxx
codperk_tajemnicaadmirala.amxx
codperk_tajemnicagenerala.amxx
codperk_tajemnicawojskowa.amxx
codperk_tarczaswat.amxx
codperk_tytanowenaboje.amxx
codperk_weterannoza.amxx
codperk_wykrywaczmetali.amxx
codperk_wyposazeniewsparcia.amxx
codperk_wyszkoleniesanitarne.amxx
codperk_wytrenowanyweteran.amxx
codperk_wzmocnionakamizelka.amxx
codperk_zaskoczeniewroga.amxx
codperk_zwinnepalce.amxx
codperk_amulet.amxx
codperk_diabel.amxx
codperk_egon.amxx
codperk_esencja_deagla.amxx
codperk_exekucja.amxx
codperk_flara.amxx
codperk_kamizelkaadmina.amxx
codperk_Karasapera.amxx
codperk_lipton.amxx
codperk_Majteczki.amxx
codperk_mocfofera.amxx
codperk_naboje_inteligencji.amxx
codperk_niewidzialny.amxx
codperk_oczy.amxx
codperk_paczka.amxx
codperk_perzeklete_naboje.amxx
codperk_przyczajony.amxx
codperk_sakwa.amxx
codperk_scouter.amxx
codperk_swat.amxx
codperk_szczescie.amxx
codperk_tajemicahadmina.amxx
codperk_tajemnica_skazanca.amxx
codperk_taostatnianiedzila.amxx

;Inne
cod_fragi.amxx	// druzyna wygrywajaca dostaje exp
cod_adminmenu.amxx //menu admina
prefixy_cod.amxx  // prefixy to chyba wiadomo xD

Dołączona grafika


limit "45" - granica fragów cod_limit_exp "1000" - exp jaki dostaje drużyna

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni

Dołączona grafika
- amxx.pl.rar - Speedy Share - upload your files here
- załącznik:
Załączony plik  amxx.pl.rar   1,23 MB  2952 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 24


#636602 CodMod z awansami klas

Napisane przez hasztag w 04.05.2014 14:53

opis

 

Witam. Chciałbym przedstawić wam mojego Cod'a. Myślę, że komuś się spodoba. Jest tu 10 klas zwykłych oraz 2 premki. Klasy unikatowe. Paczka posiada frakcje od Cypisa. 

 

inne informacje

 

 

plugins-codmod.ini

;Call of Duty Mod


awanse_frakcjec.amxx


;Klasy


Alkaida.amxx
Wyszkolony_Alkaida.amxx
Elitarny_Alkaida.amxx
hardkorowy_alkaida.amxx


grabarz.amxx
wyszkolony_grabarz.amxx
elitarny_grabarz.amxx
hardkorowy_grabarz.amxx


Komandos.amxx
Wyszkolony_Komandos.amxx
Elitarny_Komandos.amxx
Hardkorowy_Komandos.amxx


Lekki.amxx
Wyszkolony_Lekki.amxx
Elitarny_Lekki.amxx
Hardkorowy_Lekki.amxx


mysliwy.amxx
wyszkolony_mysliwy.amxx
elitarny_mysliwy.amxx
hardkorowy_mysliwy.amxx


rusher.amxx
wyszkolony_rusher.amxx
elitarny_rusher.amxx
hardkorowy_rusher.amxx


sierzant.amxx
wyszkolony_sierzant.amxx
elitarny_sierzant.amxx
hardkorowy_sierzant.amxx


Snajper.amxx
wyszkolony_Snajper.amxx
elitarny_Snajper.amxx
hardkorowy_Snajper.amxx


szturmowiec.amxx
wyszkolony_szturmowiec.amxx
elitarny_szturmowiec.amxx
hardkorowy_szturmowiec.amxx


Wsparcie.amxx
Wyszkolone_Wsparcie.amxx
Elitarne_Wsparcie.amxx
Hardkorowe_Wsparcie.amxx


szturmowiecp.amxx
wyszkolony_szturmowiecp.amxx
elitarny_szturmowiecp.amxx
hardkorowy_szturmowiecp.amxx




generalp.amxx
wyszkolony_generalp.amxx
elitarny_generalp.amxx
hardkorowy_generalp.amxx




;Perki


codperk_adrenalina.amxx
codperk_apteczka.amxx 
codperk_autodestrukcja.amxx 
codperk_awpsnajper.amxx
codperk_butykomandosa.amxx
codperk_butysnajpera.amxx
codperk_butyszturmowego.amxx
codperk_eagleeye.amxx
codperk_eliminatorrozrzutu.amxx
codperk_fartstrzelca.amxx
codperk_kamuflaz.amxx
codperk_krytycznenaboje.amxx
codperk_modulodrzutowy.amxx
codperk_nabojekapitana.amxx
codperk_nabojepulkownika.amxx
codperk_notatkikapitana.amxx
codperk_notatkininjy.amxx
codperk_ogranicznikrozrzutu.amxx
codperk_palce.amxx
codperk_pancerzneomexowy.amxx
codperk_planacenaboje.amxx
codperk_platynowenaboje.amxx
codperk_podrecznikszpiega.amxx
codperk_porazajacenaboje.amxx
codperk_przysposobienieobronne.amxx
codperk_sekretszpiega.amxx
codperk_scouter.amxx
codperk_Stalker.amxx
codperk_Szkodnik.amxx
codperk_tajemnicaadmirala.amxx
codperk_tajemnicagenerala.amxx
codperk_tajemnicawojskowa.amxx
codperk_teleport.amxx
codperk_tytanowenaboje.amxx
codperk_twardybaniak.amxx
codperk_wyposazeniewsparcia.amxx
codperk_wyszkoleniesanitarne.amxx
codperk_wytrenowanyweteran.amxx
codperk_zaskoczeniewroga.amxx
codperk_zawodowyrusher.amxx
codperk_ZlodziejPerku.amxx
codperk_ZmarlaDusza.amxx
codperk_zwinnepalce.amxx

plugins.ini

 

c4timer.amxx
galileo.amxx
alt_end_round_sounds.amxx
ptb.amxx
extreme_bancfg2.amxx
show_ip.amxx
abd.amxx
cod_shop.amxx
cod_adminmenu.amxx
blokuj_he.amxx
mocmedyka.amxx
admin_spec_esp.amxx
wymiana_bez_wytrzymalosci.amxx
OddajPerk.amxx
ultimate_ss_log.amxx

 

 

codmod.cfg

cod_killxp 50 // doswiadczenie za zabojstwo
cod_winxp 70 // doswiadczenie za wygrana
cod_damagexp 1 // doswiadczenie za 20 obrazen
cod_savetype 1 // 1- Nick 2-SteamID 3-IP
cod_maxlevel 201 // Maksymalny poziom
cod_levelratio 25 // ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu
cod_weaponsblocking 1 //ustawia blokowanie podnoszenia broni

instalacja

 

Standardowa. Wgrywamy za folderami.

 

 

download

 

http://www13.zippysh...96194/file.html


  • +
  • -
  • 8


#670075 Dm na Cod mod

Napisane przez RumcajsJumper w 13.11.2014 12:28

Wskrzeszanie bez bugow - Nieoficjalny polski support AMX Mod X


  • +
  • -
  • 2


#669800 [ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy na premium

Napisane przez Dziobak? w 11.11.2014 12:26

Wiem czytałem, ale ta klasa jest jakaś dziwna zobacz.

 

public cod_class_enabled(id)
{
    ilosc_blyskawic[id] = 5;
    set_user_footsteps(id, 1);
    ma_klase[id] = 1;

    return COD_CONTINUE;
}

 

Dlaczego dziwna.... ?

 

I gotowe

public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_XXX))
	{
		ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
		return COD_STOP;
	}
	ilosc_blyskawic[id] = 5;
	set_user_footsteps(id, 1);
	ma_klase[id] = 1;
	return COD_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 1


#669797 [ROZWIĄZANE] Przerobienie klasy na premium

Napisane przez Dziobak? w 11.11.2014 11:59

http://amxx.pl/topic...-klase-premium/

http://amxx.pl/topic...asy-na-premium/


  • +
  • -
  • 1


#259579 Opis przerabiania klasy zwykłej na klase premium

Napisane przez BliBs_Pl w 16.06.2011 20:02

Po prostu robisz coś takiego:
public cod_class_enabled(id)
{
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_XXX))
	{
		ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}
zamiast
public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;

Oczywiście w miejsce ADMIN_XXX wklejasz flagę admina np. ADMIN_LEVEL_A (flaga M) czy ADMIN_IMMUNITY (flaga A) i jeśli klasa ma rakiety czy coś takiego co wcześniej było nad ma_klase[id] = true to musisz też to dodać i o tym pamiętać.
  • +
  • -
  • 1


#203281 Przerabianie klasy na premium

Napisane przez b0niek w 06.01.2011 14:24

Jako, że wiele osób wciąż pyta jak zrobić klasę premium to oto przedstawiam banalny poradnik jak to zrobić.

W pliku .sma danej klasy:
1. Pod
#include <engine>

dodajemy
#include <ColorChat>

2. Odszukujemy
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

i zamieniamy obydwie linijki na:
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}


3. Zmiana wymaganej flagi:
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA

W tej linijce zmieniamy wymaganą flagę dla klasy premium np. żeby wymagało flagi B zamieniamy ADMIN_LEVEL_H na ADMIN_LEVEL_B .

Powinno działać, miłego zmieniania klasy na premium!
  • +
  • -
  • 27


#555126 Problem - dodawanie admina. Hosting Zabijaki

Napisane przez Mateos w 13.07.2013 23:42

Źle dodajesz admina .

 

Admina musisz dodawać tak o :

 

"STEAM_0:0:123456" "" "abcdefghijklmnopqrstu" "ce"
"123.45.67.89" "" "abcdefghijklmnopqrstu" "de"
"My Name" "my_password" "abcdefghijklmnopqrstu" "a"

Czyli , "nick" "haslo" "flagi" "flagi konta" 

 Tutaj masz gotowe na twój nick ,

 

"haxor" "tuctuc21" "abcdefghijklmnopqrstu" "a"

 



#555434 Problem - dodawanie admina. Hosting Zabijaki

Napisane przez Słodki <3 w 15.07.2013 08:24

; AMX Mod X plugins


; Admin Base - Always one has to be activated
amxbans_core.amxx
amxbans_main.amxx
;admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)
 
 
Tak ma byc w plugins.ini 
Masz AmxBans ?
Nie ?
To Łap !
I musi działac
 

  • +
  • -
  • 1


#471703 Auto-respawn/Autorespawn

Napisane przez Droso w 26.10.2012 20:01

opis
Autorespawn
Znudzony, już tematami typu, autorespawn dla CT, autorespawn działający, etc.
Stworzyłem to dzisiaj [26.10.12r.], testowałem to trochę na botach, poprawiłem kilka bugów i chyba gotowe.

Autor: HubertTM

Czym się różni od innych autorespawnów?

  • możliwość wyboru dla kogo ma działać.
  • możliwość wyboru czasu po jakim ma odrodzić.
  • możliwość wyboru, czy informacja o "Odrodzenie za %d sec" ma się pojawić.
  • czy ma odradzać automatycznie po dołączeniu do teamu.
  • czy jest aktywna komenda /respawn (dodałem ją na wszelki wypadek jakby plugin zawiódł w jakiś sposób (nie doświadczyłem takiego błędu) [można wyłączyć tą komendę]
  • możliwość wyboru koloru HUDu.

cvary

spawn_time 3 // po ilu sec odradzac
spawn_infotimer 1  // czy pokazywac HUD "odrodzenie za" 1-tak 0-nie
spawn_team 0 // kogo odradzac  0 - TT i CT    1 - TT    2 - CT
spawn_say 1 // komenda /respawn aktywna? 1-tak 0-nie
spawn_auto 1 // odradzac automatycznie pod dolaczeniu do teamu?
spawn_minplayers 2 // od ilu graczy ma dzialac odrodzenie 0-wylacza ograniczenie graczy (mozesz wpisac 33 jak chcesz zeby plugin nie działał)
spawn_colorhud 0 // kolor hudu 0 - czerwowny, 1 - zielony 2 - niebieski 3 - bialy

Plugin w fazie Beta  (Już nie ;))

Plugin napisany tylko za pomocą modułów:

  • amxmodx
  • hamsandwich

 

Wsparcie autora


Plugin jest wspierany przez autora! Wszelkie błędy proszę zgłaszać, a zostaną one poprawione!

 

[UPDATE]

  • 3 grudnia 2012r. - Poprawa odradzania przy dołączeniu do teamu, dodanie CVAR ColorHud
  • 8 grudnia 2012r. - Dodanie nowego koloru do ColorHud, poprawa odradzania, skrócenie kodu, poprawienie kodu

instalacja

  • autorespawn.amxx do plugins;
  • autorespawn.sma do scripting;
  • dopisujemy do plugins.ini (na końcu) autorespawn.amxx
  • zmieniasz mapę;
  • grasz.

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 26


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39662 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natyw&#243;w, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#632736 Jak wgrać mod BF2 na boty w Counter-Strike 1.6?

Napisane przez Arab w 17.04.2014 21:08

Najpierw musisz wgrać AMX Mod X na boty. http://www.amxmodx.o...04&mirror_id=19
Później wgrywasz plugin od BF2http://amxx.pl/topic...nk-mod-pl-v155/

 

 


  • +
  • -
  • 1


#669030 Blokowanie wykonania forwardu

Napisane przez GwynBleidD w 04.11.2014 09:55

Aby dobrze zrozumieć o co chodzi i jak to zrobić, musisz zrozumieć czym jest return.

Otóż return powoduje zatrzymanie wywoływania bieżącej funkcji i zwraca jej rezultat. Ale dotyczy to WYŁĄCZNIE bieżącej funkcji, czyli w Twoim przypadku funkcji bio_item_selected. Return również zwraca w miejscu wywołania funkcji wartość, czyli:
funkcja1() {
    return 2
}
funkcja2() {
    new a = funkcja1();
}
w tym przykładzie zmienna a otrzyma wartość 2, bo taką wartość zwróciła funkcja1.

No dobrze, ale czym jest magiczne PLUGIN_HANDLED i PLUGIN_CONTINUE? Jest to ni mniej, ni więcej, jak wartości 0 i 1 (PLUGIN_HANDLED_MAIN jest równe 2), jednak jeśli zwrócimy taką liczbę do funkcji wywoływanej przez silnik AMXX podczepionej do jakiegoś eventu, spowoduje to jakieś działanie na tym evencie. PLUGIN_CONTINUE nic nie zrobi, PLUGIN_HANDLED zatrzyma event.

Forwardy RÓWNIEŻ mogą reagować na PLUGIN_HANDLED i PLUGIN_CONTINUE, jednak takie działanie musisz sam ustalić.

CreateMultiForward posiada parametr stop_type. Ustala on co się ma stać, gdy któraś z podczepionych do forwardu funkcji zwróci PLUGIN_HANDLED. Jednak ma to wpływ prawie wyłącznie na wykonywanie się innych funkcji podłączonych pod ten sam forward.

CreateOneForward ZAWSZE powoduje zwracanie wartości do ExecuteForward, ściślej do 2 parametru (w twoim przypadku g_dummy). Na podstawie tego parametru możesz złapać, czy forward wykonał się w 100% i zdecydować, czy chcesz zabrać graczowi kasę, czy nie.
  • +
  • -
  • 1