Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Przerabianie klasy na premium

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#1 b0niek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:133
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Tuż przed tobą
Offline

Napisano 06.01.2011 14:24

*
Popularny

Jako, że wiele osób wciąż pyta jak zrobić klasę premium to oto przedstawiam banalny poradnik jak to zrobić.

W pliku .sma danej klasy:
1. Pod
#include <engine>

dodajemy
#include <ColorChat>

2. Odszukujemy
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

i zamieniamy obydwie linijki na:
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}


3. Zmiana wymaganej flagi:
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA

W tej linijce zmieniamy wymaganą flagę dla klasy premium np. żeby wymagało flagi B zamieniamy ADMIN_LEVEL_H na ADMIN_LEVEL_B .

Powinno działać, miłego zmieniania klasy na premium!

Użytkownik b0niek edytował ten post 11.01.2011 18:48

  • +
  • -
  • 26

Dołączona grafika
Dołączona grafika
AVE SOAD!


#2 MARIO2010

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:58
  • GG:
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Warmia
Offline

Napisano 06.01.2011 16:28

No dzięki dzisiaj mi pomogłeś bardzo przydatny poradnik leci +

#3 ffi5jc8y

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:11
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Skierniewice
Offline

Napisano 08.01.2011 22:57

dzięki przydatne do F exp
  • +
  • -
  • 2

#4 matixr

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 11.01.2011 01:36

Mam nadzieję, że dobrze robiłem, ale błąd mam :
Your plugin failed to compile! Read the errors below:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/home/groups/amxmodx/tmp3/phpaatrHP.sma(5) : fatal error 100: cannot read from file: "colorchat"

Compilation aborted.
1 Error.

moje SMA

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Talib";
new const opis[] = "1/4 szansy na natychmiastowe zabicie z deagle, AutoBH";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 70;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = -10;
new const wytrzymalosc = 5;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "Kup klase premium na cs-unided.xaa.pl!", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl", nazwa);
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && !random(4) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(!(get_user_button(id) & IN_JUMP))
return PLUGIN_CONTINUE;

new flags = get_entity_flags(id);

if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE;

if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2)
return PLUGIN_CONTINUE;

if (!(flags & FL_ONGROUND))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);

entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
  • +
  • -
  • 0

#5 b0niek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:133
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Tuż przed tobą
Offline

Napisano 11.01.2011 22:32

ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl", nazwa);
}
Do wywalenia to i plugin się kompiluje. Dodałeś to poza funkcją i dodałeś jedną klamrę zamykającą nie dodając otwierającej.
  • +
  • -
  • 3

Dołączona grafika
Dołączona grafika
AVE SOAD!


#6 Host

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Siemianowice
Offline

Napisano 12.01.2011 16:54

Kurde no ja nieumiem tego zrobić robie i robie i ciągle błedy mi wyskakują !!
zrobiłbyś?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa Ninja stworzona jest przez www.PluginyMody.webd.pl");
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
	ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}

public ResetHUD(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}


Użytkownik Host edytował ten post 12.01.2011 16:56

  • +
  • -
  • 0

#7 b0niek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:133
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Tuż przed tobą
Offline

Napisano 12.01.2011 16:59

public cod_class_enabled(id)
{
        ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
        {
                ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest premium 
                return COD_STOP;
        }
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);

        ma_klase[id] = true;
        return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_enabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;
}

Widzisz?Masz 2 takie same funkcje. Zamiast tego wstaw:

public cod_class_enabled(id)
{
        ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
        {
                ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest premium 
                return COD_STOP;
        }
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);

        ma_klase[id] = true;
        return COD_CONTINUE;
}


@down

Co do ninjy to usuń:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");


Użytkownik b0niek edytował ten post 12.01.2011 17:55

  • +
  • -
  • 2

Dołączona grafika
Dołączona grafika
AVE SOAD!


#8 Host

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Siemianowice
Offline

Napisano 12.01.2011 17:43

dzięki leci + a mam jeszcze jedno pytanie jak zmienić żeby ninja nie miała na hita z noża?

Dodano 12 styczeń 2011 - 20:15:
Stary dzięki :D Jeszcze jedno wiem że nie na temat ale wiesz może jak zrobić żeby ninja nie dostawała DGL i USP na początek ? Żeby zostawała z nożem :D
  • +
  • -
  • 0

#9 MARIO2010

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:58
  • GG:
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Warmia
Offline

Napisano 14.01.2011 08:55

USUN TO CSW_DEAGLE I CSW_USP

#10 Host

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Siemianowice
Offline

Napisano 14.01.2011 15:15

Tylko tam nie CSW_USP
  • +
  • -
  • 0

#11 Maty16

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:xxx
Offline

Napisano 15.01.2011 11:41

WITAM !
Mam pytanie czy ktoś mógł by przerobić mi klase KUCACZ na klase premium ?? Próbowałem wiele razy według instrukcji i nic. Niżej zamieszczam dane pliku sma klasy.


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Kucacz";
new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
  • +
  • -
  • 0

#12 b0niek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:133
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Tuż przed tobą
Offline

Napisano 15.01.2011 12:42

Spoiler


Tu nie ma nic trudnego...

Użytkownik b0niek edytował ten post 15.01.2011 12:42

  • +
  • -
  • 2

Dołączona grafika
Dołączona grafika
AVE SOAD!


#13 Maty16

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:xxx
Offline

Napisano 15.01.2011 13:01

b0niek

Własnie problem w tym że nawet ten zmeiniony przez ciebie plik wkleilem i nie działa , norlamalnie moge wybrać klase nie majac zadnej flagi.
  • +
  • -
  • 0

#14 b0niek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:133
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Tuż przed tobą
Offline

Napisano 15.01.2011 13:04

Nie możliwe. Skompilowałeś jeszcze raz w ogóle? Jesteś pierwszym któremu to niby nie działa. A może jednak masz flagę H ?
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
Dołączona grafika
AVE SOAD!


#15 Host

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Siemianowice
Offline

Napisano 16.01.2011 09:38

Ja mam tak i działa :


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Kucacz (Super Premium)";
new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez Wpisujesz swój tekst", nazwa);
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}
	
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;
	
public client_PreThink(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
		
	new button = get_user_button(id);
	if(button & IN_DUCK)
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20);
	else
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

Użytkownik Host edytował ten post 16.01.2011 10:22

  • +
  • -
  • 0

#16 Greecen

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:49
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 20.01.2011 10:27

Witam, mógł by ktoś przerobić i skompilować tą klasę, która jest w załączniku??
Próbowałem, ale nic ;/ Chciałbym ją na flagę r.
Będzie +

Załączone pliki


Użytkownik * Kiss_My_Ass * edytował ten post 20.01.2011 10:32

  • +
  • -
  • 0

#17 matixr

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 26.01.2011 17:33

Siemka.
Dołączam się do prośby @up, oraz dodaję moją.
Proszę dodać jako KP klasę kamikadzę, talib, złodziej oraz powstaniec
Z góry dzięki.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#18 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:1913
Offline

Napisano 26.01.2011 20:18

Proszę, klasy na flagę H.

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 26.01.2011 20:19

  • +
  • -
  • 0

2011 - Admin FFA

2011 ~ 2012 - Support Team

2012 ~ 2014 - Moderator

2014 - Junior Admin

2015 - Przyjaciel  R.I.P. sharkowy :(

 


#19 Creesh

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:29
  • GG:
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 27.01.2011 12:20

Zrobiłem wszystko jak jak w poradniku i mimo to mi nie działa.Dam wam czysty .sma i proszę przeróbcie go na premium :]

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik Creesh edytował ten post 27.01.2011 12:20

  • +
  • -
  • 0

#20 matixr

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 27.01.2011 14:20

@RPK. Shark :
Jak kompiluje klasy, to pojawia mi się taki błąd.

/tmp/textGVtd6y.sma(6) : fatal error 100: cannot read from file: "codmod"

Compilation aborted.
1 Error.

Nie wiem co jest nie tak.
Za pomoc dam '' + ''!!
  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych