Mógłbyś sprecyzować bardziej swoje pytanie, zacznijmy od tego jaki ranking top15 ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
konkretzagatka
Rejestracja: 20.03.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.02.2015 13:26




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 18
- Odwiedzin: 3 355
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
warszawa
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#676007 [KOSZ] ranking nie liczy zabic i zgonów
Napisane przez Petpat
w 20.12.2014 14:17
#676562 Losowanie mikołaja error logi
Napisane przez Petpat
w 22.12.2014 13:12
Błędów raczej nie powinno już być .. ![]()
Załączone pliki
-
losowanie.sma 2,4 KB 44 Ilość pobrań
losowanie.amxx
#674913 [ROZWIĄZANE] Usuwanie broni, pomijanie kilku
Napisane przez Petpat
w 13.12.2014 15:35
#675110 [ROZWIĄZANE] Losowy ciąg znaków
Napisane przez Petpat
w 14.12.2014 18:43
#674227 Jak opóźnić wyskakiwanie menu z wyborem klasy na poczatku rundy
Napisane przez Petpat
w 07.12.2014 21:37
#674288 Problem z kompilacja pluginu
Napisane przez Petpat
w 08.12.2014 16:35
Zrobione
Załączone pliki
-
alt_end_round_sounds.sma 11,28 KB 30 Ilość pobrań
alt_end_round_sounds.amxx
#666695 Dodanie funkcji by plugin działał od 3 rundy
Napisane przez MyShoT4YoU
w 11.10.2014 18:26
Proszę powinno działać.
}
#666846 Wymiana Perkami i Blokada
Napisane przez Dziobak?
w 12.10.2014 22:35
Tak jak kolega wyżej napisał tylko trzeba zablokować natywy i dodać biblioteczkę codmod
a tu gotowe sma
Załączone pliki
-
wymiana_perkami_blokada.sma 4,85 KB 272 Ilość pobrań
wymiana_perkami_blokada.amxx
#662076 Dodanie funkcji by plugin działał od 3 rundy
Napisane przez Wielkie Jol
w 04.09.2014 14:22
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
client_authorized_vip(id);
}
}
W tej funkcji dodaj sprawdzanie, która jest runda i w evencie nowej rundy sprawdzaj, czy jest już trzecia runda, jeżeli tak, po pętli sprawdzaj, kto ma daną flagę, ten kto ma, wywołaj na nim funkcję
client_authorized_vip(id);
Albo skorzytaj tylko ze zmiennej g_vip[id], dającej graczowi vipa
#660216 Szukanie Aktywnych Banów w Amxbansie
Napisane przez xenos
w 26.08.2014 09:22
Poprawki wprowadzone:
- Naprawa błędu z powodami banów
- Usunięcie ponownego rejestrowania cvarów zamienionego na pobieranie cvarów.
Aktualne prace nad wers 1.0.2 -Niestabilną
+Sprawdzenie wszystkich graczy na serwerze z wyświetleniem w motd
Aktualności co do wersji niestabilnych oraz ich kolejne wersje dostępne na GITcie
https://bitbucket.or...ktywnych-banow/
Zgłaszanie błędów również dostępne pod adresem:
https://bitbucket.or...anow/issues/new
Brak aktualizacji załącznika w pierwszym poście ze względu że to wersja niestabilna.
Załączone pliki
-
szukanie_1.0.1.sma 3,31 KB 238 Ilość pobrań
szukanie_1.0.1.amxx
#661572 Dodanie funkcji by plugin działał od 3 rundy
Napisane przez Kotek21
w 01.09.2014 12:55
o ile sie nie myle to trzeba zmienic wszystkie if(gRound>=2){ z 2 na 3, Lecz jesli to nie pomoze to napisz co ma posiadac Vip a go przygotuje dla cb
Kod Vip'a po zmianie:
#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <stripweapons>
#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)
new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg,
ioid, maxPlayers, menu, skoki[33],
weapon_id;
new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};
public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "takeDamage", 0);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
g_Array=ArrayCreate(64,32);
for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
}
register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
new g_Size = ArraySize(g_Array);
new szName[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
if(equal(g_Name, szName)){
return 0;
}
}
ArrayPushString(g_Array,g_Name);
set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer DD2 !",g_Name);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
new g_Size = ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
CmdStartPreVip(id, uc_handle);
}
}
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
--skoki[id];
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id,pev_velocity,velocity);
} else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
skoki[id] = 1;
}
}
public event_new_round(){
++gRound;
}
public GameCommencing(){
gRound=0;
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
skoki[id]=(gRound>=2?1:-1);
show_vip_menu(id);
if(gRound>=3){
cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 200), armortype);
new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
if(!henum && henum<1){
give_item(id, "weapon_hegrenade");
++henum;
}
new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
if(!fbnum && fbnum<2){
give_item(id, "weapon_flashbang");
++fbnum;
}
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, min(2, fbnum+2));
new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
if(!sgnum && sgnum<2){
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
++sgnum;
}
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SMOKEGRENADE, min(2, sgnum+2));
if(get_user_team(id)==2){
give_item(id, "item_thighpack");
}
}
}
public menu_1_handler(id){
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
give_item(id, "weapon_ak47");
give_item(id, "ammo_762nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
}
}
public menu_2_handler(id){
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
if(get_pdata_cbase(id, 368)==-1){
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
}
}
public menu_3_handler(id){
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
StripWeapons(id, Primary);
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "ammo_338magnum");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
}
public menu_4_handler(id){
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
StripWeapons(id, Primary);
give_item(id, "weapon_xm1014");
give_item(id, "ammo_buckshot");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_xm1014", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32);
}
public menu_6_handler(id){
StripWeapons(id, Secondary);
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
StripWeapons(id, Primary);
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "ammo_556natobox");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m249", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 100);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 200);
}
public menu_5_handler(id){
if(get_pdata_cbase(id, 369)==-1){
give_item(id, "weapon_fiveseven");
give_item(id, "ammo_57mm");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_fiveseven", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 20);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 100);
}
StripWeapons(id, Primary);
give_item(id, "weapon_p90");
give_item(id, "ammo_57mm");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_p90", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 50);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 100);
}
public plugin_cfg(){
maxPlayers=get_maxplayers();
}
public takeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
if(((IsPlayer(idattacker) && is_user_connected(idattacker) && g_Vip[idattacker] && (ioid=idattacker)) ||
(ioid=pev(idinflictor, pev_owner) && IsPlayer(ioid) && is_user_connected(ioid) && g_Vip[ioid]))){
if(gRound>=3){
if(random(2)<1){
damage*=(100+5)/100;
}
}
}
}
public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);
if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
if(gRound>=3){
set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?15:10),130));
}
}
public show_vip_menu(id) {
menu = menu_create("\rMenu Vip'a OnlyDD2:", "menu_handler");
menu_additem(menu, "\wZestaw Terrorysty", "1", 0);
menu_additem(menu, "\wZestaw AntyTerrorysty", "2", 0);
menu_additem(menu, "\wZestaw Snajpera", "3", 0);
menu_additem(menu, "\wZestaw Rambo", "4", 0);
menu_additem(menu, "\wZestaw Biegacza", "5", 0);
menu_additem(menu, "\wZestaw Wariata", "6", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}
public VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
}
public ShowVips(id){
new g_Name[64],g_Message[192];
new g_Size=ArraySize(g_Array);
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);
if(i == g_Size - 1){
add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
}
else{
add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
}
}
ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
if(g_Vip[id]){
new szName[64];
get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
if(!equal(szName,Name)){
ArrayPushString(g_Array,szName);
new g_Size=ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
}
}
public plugin_end(){
ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[8], iName[64];
new zaccess, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,7, iName, 64, callback);
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1: menu_1_handler(id)
case 2: menu_2_handler(id)
case 3: menu_3_handler(id)
case 4: menu_4_handler(id)
case 5: menu_5_handler(id)
case 6: menu_6_handler(id)
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}#661509 [ROZWIĄZANE] Jak dodać do pluginu wymaganie flagi
Napisane przez Puchate
w 31.08.2014 22:32
Kod który podesłałeś jest z deczka beznadziejny... niestety. Sprawdź to, nietestowane ale powinno śmigać.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#define PLUGIN "Player Knife MDL"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "[H]ARDBO[T]"
#define FLAG ADMIN_RESERVATION
new const model_view[] = "models/gracz/v_knife.mdl";
new const model_player[] = "models/gracz/p_knife.mdl";
new const model_world[] = "models/w_knife.mdl";
new bool:hasAuth[33]
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_forward(FM_SetModel,"fw_SetModel");
register_event("CurWeapon","event_MDL","be","1=1")
}
public client_authorized(id) {
hasAuth[id] = (get_user_flags(id) & FLAG) ? true : false;
}
public event_MDL(id)
{
if(!hasAuth[id])
return
if(read_data(2) == CSW_KNIFE)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2,model_view);
set_pev(id, pev_weaponmodel2,model_world)
}
}
public fw_SetModel(ent, const model[])
{
if(!pev_valid(ent))
return FMRES_IGNORED
new owner = pev(ent, pev_owner)
if(!is_user_connected(owner) || !hasAuth[owner])
return FMRES_IGNORED
if(equali(model, model_world)) {
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, model_view);
return FMRES_SUPERCEDE
}
return FMRES_IGNORED;
}
public plugin_precache()
{
engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_view)
engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_player)
engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_world)
}
#577163 System Pieniędzy | Beta
Napisane przez d0naciak
w 13.10.2013 10:44
Money System
v 0.2.1 Beta
by d0naciak & norbi1952
Jest to system pieniędzy
Co on w sobie ma?:
- pieniądze odświeżane są w HUDzie przeznaczonym do pieniędzy (prawy dolny róg)
- możliwość ustawienia cvarem ile kasy dostajemy za zabicie/wykonywanie celów mapy
- możliwość ustawienia cvarem ile kasy tracimy z zabicie hosta/przyjaciela z drużyny
- możliwość ustawienia cvarem limitu pieniędzy
- możliwość wyboru między zapisem nVault/MySQL
Cvary
ms_startmoney "1000" //Ilość pieniędzy ustawianych za pierwszym wejściem na serwer
ms_killprize "500" //Ilość pieniędzy dostawanych za zabicie
ms_hskillprize "750" //Ilość pieniędzy dostawanych za zabicie z Headshot'a
ms_teamkillpenalty "1000" //Ilość pieniędzy zabieranych za zabicie hosta/przyjaciela z drużyny
ms_teamwinnerprize "1000" //Ilość pieniędzy dostawanych za doprowadzenie drużyny do wygranej
ms_targetsmakerprize "350" //Ilość pieniędzy dostawanych za wykonywanie celów mapy
ms_alwaysaliveprize "100" //Ilość pieniędzy dostawanych za przeżycie rundy
ms_moneylimit "1000000" //Limit pieniędzy
ms_savetype "0" //Typ zapisu pieniędzy, 0 - nVault, 1 - MySQL
//Dla zapisu MySQL
ms_host "127.0.0.1" //IP serwera
ms_user "login" //Login użytkownika
ms_pass "haslo" //Hasło użytkownika
ms_db "db_name" //Nazwa bazy
Instalacja
Standardowo - http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/
Wymagane moduły
cstrike
csx
hamsandwich
nvault
mysql
Natywy - tylko dla skrypterów
native ms_set_user_money(id, iWartosc, iPokaz=1) /* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Ustawia pieniadze gracza --------------------- id - index gracza iWartosc - ilosc pieniedzy do ustawienia iPokaz - czy pokazac zmiane pieniedzy w HUD --------------------- return - 1, jezeli pieniadze zostaly zmienione prawidlowo 0, jeżeli pieniadze zostaly zmniejszone do limitu, gdyz byly za wysokie --------------------- * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * */ native ms_get_user_money(id) /* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Zwraca pieniadze gracza --------------------- id - index gracza --------------------- return - pieniadze gracza --------------------- * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * */
ChangeLog
v 0.1 Beta - wydanie pluginu v 0.2 Beta - dodanie zapisu MySQL - usuniecie wiadomosci, ktora byla uzywana tylko do testow v 0.2.1 Beta - zmiana cvara ms_save na ms_savetype oraz zmieniono znaczenie wartosci tego cvara - usuniecie malego bugu z kasa na minusie w przypadku zabiciu hostow/przyjaciela
Download
MoneySystem.sma 10,44 KB 370 Ilość pobrań
MoneySystem.amxx
[info="Wersja Beta!"]Korzystając z pluginu wiedz o tym, że nie był testowany na publicznym serwerze![/info]
#627098 Darmowy Perk
Napisane przez zasalata
w 21.03.2014 20:20
Nie ma opcji edit, ale udoskonaliłem na swoje potrzeby trochę ten plugin.
Posiada on 3 cvary:
amx_losuj_level - do jakiego lvla możemy losować perk (domyslnie 50)
amx_losuj_czas - czas jaki musimy odczekać miedzy jednym losowaniem a drugim (domyślnie 60.0 czyli minuta)
amx_czas_zmiany_klasy_los - po jakim czasie od wylosowania możemy zmienić klasę, aby perk nam na nią przeszedł (domyślnie 180 czyli 3 minuty)
Dodałem do pluginu menu, kilka bardziej kosmetycznych przeróbek typu colorchat, granice lvla do jakiego mozna losowac. Jesli lvl jest za duzy nie mozemy skorzystać z losowania perku. Aby uniemożliwić czegoś na zasadzie "na rundę zmienię klasę na jakąś z 1 lvlem żeby dostać perk i wrócę na swoją" dodałem blokade w postaci takiej, że jeśli gracz w ciągu 3 minut od losu zmieni klasę (regulowane cvarem) to wylosowany perk automatycznie mu się zniszczy. Testowałem to chwile i nie wykryłem bugów ani błędów ![]()
Załączone pliki
-
losuj_darmowy_perk.sma 3,08 KB 133 Ilość pobrań
losuj_darmowy_perk.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: konkretzagatka
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
