Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

konkretzagatka - zdjęcie

konkretzagatka

Rejestracja: 20.03.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.02.2015 13:26
-----

#676007 [KOSZ] ranking nie liczy zabic i zgonów

Napisane przez Petpat w 20.12.2014 14:17

Mógłbyś sprecyzować bardziej swoje pytanie, zacznijmy od tego jaki ranking top15 ?


  • +
  • -
  • 2


#676562 Losowanie mikołaja error logi

Napisane przez Petpat w 22.12.2014 13:12

Błędów raczej nie powinno już być .. ;)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#674913 [ROZWIĄZANE] Usuwanie broni, pomijanie kilku

Napisane przez Petpat w 13.12.2014 15:35

Witam, otóż chce się dowiedzieć czy można jakoś pominąć usuwania kilku, broni używajac przykładowo funkcji

strip_user_weapons(id);

Z góry za pomoc dziękuje :)


  • +
  • -
  • 1


#675110 [ROZWIĄZANE] Losowy ciąg znaków

Napisane przez Petpat w 14.12.2014 18:43

Witam, otóż kiedyś widziałem tutaj pytanie jak stworzyć losowy ciąg znaków, ale niestety nie mogę go znaleźć, otóż tak jak w temacie czym można "wygenerować" ciąg znaków ? od A-Z mogą Cyfry też mogą się pojawić :)


  • +
  • -
  • 1


#674986 Prośba o napisanie VIP

Napisane przez Petpat w 14.12.2014 01:47

A teraz ?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#674227 Jak opóźnić wyskakiwanie menu z wyborem klasy na poczatku rundy

Napisane przez Petpat w 07.12.2014 21:37

Sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#674288 Problem z kompilacja pluginu

Napisane przez Petpat w 08.12.2014 16:35

Zrobione

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#666695 Dodanie funkcji by plugin działał od 3 rundy

Napisane przez MyShoT4YoU w 11.10.2014 18:26

Proszę powinno działać.

Spoiler


  • +
  • -
  • 1


#666846 Wymiana Perkami i Blokada

Napisane przez Dziobak? w 12.10.2014 22:35

Tak jak kolega wyżej napisał tylko trzeba zablokować natywy i dodać biblioteczkę codmod

 

a tu gotowe sma

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#662076 Dodanie funkcji by plugin działał od 3 rundy

Napisane przez Wielkie Jol w 04.09.2014 14:22

public client_authorized(id){
    if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
        client_authorized_vip(id);
    }
}

 

W tej funkcji dodaj sprawdzanie, która jest runda i w evencie nowej rundy sprawdzaj, czy jest już trzecia runda, jeżeli tak, po pętli sprawdzaj, kto ma daną flagę, ten kto ma, wywołaj na nim funkcję

        client_authorized_vip(id);

 

Albo skorzytaj tylko ze zmiennej g_vip[id], dającej graczowi vipa


  • +
  • -
  • 2


#660216 Szukanie Aktywnych Banów w Amxbansie

Napisane przez xenos w 26.08.2014 09:22

Wers 1.0.1 - Niestabilna
Poprawki wprowadzone:
- Naprawa błędu z powodami banów
- Usunięcie ponownego rejestrowania cvarów zamienionego na pobieranie cvarów.


Aktualne prace nad wers 1.0.2 -Niestabilną
+Sprawdzenie wszystkich graczy na serwerze z wyświetleniem w motd


Aktualności co do wersji niestabilnych oraz ich kolejne wersje dostępne na GITcie
https://bitbucket.or...ktywnych-banow/


Zgłaszanie błędów również dostępne pod adresem:
https://bitbucket.or...anow/issues/new

Brak aktualizacji załącznika w pierwszym poście ze względu że to wersja niestabilna.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#661572 Dodanie funkcji by plugin działał od 3 rundy

Napisane przez Kotek21 w 01.09.2014 12:55

o ile sie nie myle to trzeba zmienic wszystkie if(gRound>=2){ z 2 na 3, Lecz jesli to nie pomoze to napisz co ma posiadac Vip a go przygotuje dla cb

 

Kod Vip'a po zmianie:

Spoiler

  • +
  • -
  • 1


#661509 [ROZWIĄZANE] Jak dodać do pluginu wymaganie flagi

Napisane przez Puchate w 31.08.2014 22:32

Kod który podesłałeś jest z deczka beznadziejny... niestety. Sprawdź to, nietestowane ale powinno śmigać.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fun>

#define PLUGIN "Player Knife MDL"
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "[H]ARDBO[T]"

#define FLAG ADMIN_RESERVATION

new const model_view[] = "models/gracz/v_knife.mdl";
new const model_player[] = "models/gracz/p_knife.mdl";
new const model_world[] = "models/w_knife.mdl";

new bool:hasAuth[33]

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_forward(FM_SetModel,"fw_SetModel");
	register_event("CurWeapon","event_MDL","be","1=1")
}

public client_authorized(id) {
	hasAuth[id] = (get_user_flags(id) & FLAG) ? true  : false;
}

public event_MDL(id)
{
	if(!hasAuth[id])
		return
	
	if(read_data(2) == CSW_KNIFE) 
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2,model_view);
		set_pev(id, pev_weaponmodel2,model_world)
	}
	
}
public fw_SetModel(ent, const model[])
{
	if(!pev_valid(ent))
		return FMRES_IGNORED	
	
	new owner = pev(ent, pev_owner)
	if(!is_user_connected(owner) || !hasAuth[owner])
		return FMRES_IGNORED
	
	if(equali(model, model_world)) {
		engfunc(EngFunc_SetModel, ent, model_view);
		return FMRES_SUPERCEDE		
	}
	return FMRES_IGNORED;
}
public plugin_precache()
{
	engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_view)
	engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_player)
	engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_world)	
}        

  • +
  • -
  • 1


#577163 System Pieniędzy | Beta

Napisane przez d0naciak w 13.10.2013 10:44

Money System

v 0.2.1 Beta

by d0naciak & norbi1952

Informacje


Jest to system pieniędzy ;) Co on w sobie ma?:

  • pieniądze odświeżane są w HUDzie przeznaczonym do pieniędzy (prawy dolny róg)
  • możliwość ustawienia cvarem ile kasy dostajemy za zabicie/wykonywanie celów mapy
  • możliwość ustawienia cvarem ile kasy tracimy z zabicie hosta/przyjaciela z drużyny
  • możliwość ustawienia cvarem limitu pieniędzy
  • możliwość wyboru między zapisem nVault/MySQL

Cvary


ms_startmoney  "1000" //Ilość pieniędzy ustawianych za pierwszym wejściem na serwer
ms_killprize "500" //Ilość pieniędzy dostawanych za zabicie
ms_hskillprize "750" //Ilość pieniędzy dostawanych za zabicie z Headshot'a
ms_teamkillpenalty "1000" //Ilość pieniędzy zabieranych za zabicie hosta/przyjaciela z drużyny
ms_teamwinnerprize "1000" //Ilość pieniędzy dostawanych za doprowadzenie drużyny do wygranej
ms_targetsmakerprize "350" //Ilość pieniędzy dostawanych za wykonywanie celów mapy
ms_alwaysaliveprize "100" //Ilość pieniędzy dostawanych za przeżycie rundy
ms_moneylimit "1000000" //Limit pieniędzy

ms_savetype "0" //Typ zapisu pieniędzy, 0 - nVault, 1 - MySQL

//Dla zapisu MySQL
ms_host "127.0.0.1" //IP serwera
ms_user "login" //Login użytkownika
ms_pass "haslo" //Hasło użytkownika
ms_db "db_name" //Nazwa bazy

 

Instalacja


Standardowo - http://amxx.pl/topic...-pluginow-amxx/

 

Wymagane moduły


cstrike

csx

hamsandwich

nvault

mysql

 

Natywy - tylko dla skrypterów


native ms_set_user_money(id, iWartosc, iPokaz=1)

/* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Ustawia pieniadze gracza

---------------------        

   id - index gracza

   iWartosc - ilosc pieniedzy do ustawienia

   iPokaz - czy pokazac zmiane pieniedzy w HUD

---------------------

   return - 1, jezeli pieniadze zostaly zmienione prawidlowo

        0, jeżeli pieniadze zostaly zmniejszone do limitu, gdyz byly za wysokie

---------------------

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * */



native ms_get_user_money(id)

/* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Zwraca pieniadze gracza

---------------------        

   id - index gracza

---------------------

   return - pieniadze gracza

---------------------

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * */

ChangeLog


v 0.1 Beta
  - wydanie pluginu
v 0.2 Beta
  - dodanie zapisu MySQL
  - usuniecie wiadomosci, ktora byla uzywana tylko do testow
v 0.2.1 Beta
  - zmiana cvara ms_save na ms_savetype oraz zmieniono znaczenie wartosci tego cvara
  - usuniecie malego bugu z kasa na minusie w przypadku zabiciu hostow/przyjaciela

Download


Załączony plik  MoneySystem.sma   10,44 KB  357 Ilość pobrań
  MoneySystem.amxx

 

[info="Wersja Beta!"]Korzystając z pluginu wiedz o tym, że nie był testowany na publicznym serwerze![/info]


  • +
  • -
  • 8


#627098 Darmowy Perk

Napisane przez zasalata w 21.03.2014 20:20

Nie ma opcji edit, ale udoskonaliłem na swoje potrzeby trochę ten plugin.

Posiada on 3 cvary:

amx_losuj_level - do jakiego lvla możemy losować perk (domyslnie 50)

amx_losuj_czas - czas jaki musimy odczekać miedzy jednym losowaniem a drugim (domyślnie 60.0 czyli minuta)

amx_czas_zmiany_klasy_los - po jakim czasie od wylosowania możemy zmienić klasę, aby perk nam na nią przeszedł (domyślnie 180 czyli 3 minuty)

 

Dodałem do pluginu menu, kilka bardziej kosmetycznych przeróbek typu colorchat, granice lvla do jakiego mozna losowac. Jesli lvl jest za duzy nie mozemy skorzystać z losowania perku. Aby uniemożliwić czegoś na zasadzie "na rundę zmienię klasę na jakąś z 1 lvlem żeby dostać perk i wrócę na swoją" dodałem blokade w postaci takiej, że jeśli gracz w ciągu 3 minut od losu zmieni klasę (regulowane cvarem) to wylosowany perk automatycznie mu się zniszczy. Testowałem to chwile i nie wykryłem bugów ani błędów :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1