Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

konkretzagatka - zdjęcie

konkretzagatka

Rejestracja: 20.03.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.02.2015 13:26
-----

Moje tematy

[KOSZ] Problem z admin menu

22.11.2014 22:07

Witam,

 

Po dodaniu expa na jakaś klase lub poziomu klasa znika z menu wyboru klas.

Czyli: /klasa

Po usunięciu lvl klasa wraca.

Lub po zmianie mapy i dodaniu expa..

 

Gdzie może być problem znikania klas z menu?

 

GHW Weapon Replacement 1.3 od flagi?

07.09.2014 15:39

Czy jest możliwość by w pluginie: GHW Weapon Replacement

Pobieranie modeli było by tylko od flagi np: ADMIN_LEVEL_H 

Czy ktoś pomoże przerobić tak ten plugin?

 

Link do pluginu: http://amxx.pl/topic...replacement-13/

 

Z góry dziękuję za pomoc

Dodanie funkcji by plugin działał od 3 rundy

01.09.2014 12:13

Mam problem chciałbym by cały Vip działał od 3 rudny

Lecz nie mogę z tym sobie poradzić z góry dziękuję za pomoc

 

 

********[WYCIĘTE]*********

[ROZWIĄZANE] Jak dodać do pluginu wymaganie flagi

31.08.2014 22:16

Czy wie ktoś i mógłby pomoc dodać do poniższego kodu by Model zmieniał się tylko dla osoby o odpowiedniej fladze?

Tak jak by Vip miałby nóż...

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fun>

#define PLUGIN "Player Knife MDL"
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "[H]ARDBO[T]"

new const model_view[] = "models/gracz/v_knife.mdl";
new const model_player[] = "models/gracz/p_knife.mdl";
new const model_world[] = "models/w_knife.mdl";

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_forward(FM_SetModel,"fw_SetModel");
	register_event("CurWeapon","event_MDL","be","1=1")
}
public event_MDL(id)
{
	if(read_data(2) == CSW_KNIFE) 
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2,model_view);
		set_pev(id, pev_weaponmodel2,model_world)
	}
	else return FMRES_IGNORED;

	return FMRES_IGNORED;
}
public fw_SetModel(ent,const model[])
{
	for(new i=1; i<=get_maxplayers(); i++)
	{
		if(is_user_alive(i))
		{
			if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED;
			
			if(equali(model,model_world))
			{
				engfunc(EngFunc_SetModel,ent,model_view);
				return FMRES_SUPERCEDE;
			}
			return FMRES_IGNORED;
		}
	}
	return FMRES_IGNORED;
}
public plugin_precache()
{
	engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_view)
	engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_player)
	engfunc(EngFunc_PrecacheModel,model_world)	
}        

Z góry dziękuję za pomoc

Problem z kompilacja pluginu

07.06.2014 19:51

Czy móglby ktoś z was pomóc rozwiązać problem czemu nie mogę skompilować tego pluginu? :(