https://www.google.p...57j0l5.2958j0j8
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
m9197778
Rejestracja: 13.03.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.01.2024 05:48





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 22
- Odwiedzin: 3 591
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
dęblin
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
m9197778 nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#715235 Program kompresji na liczbę binarna/szesnastkowa
Napisane przez Puchate
w 26.11.2015 13:57
#712643 [ROZWIĄZANE] Skrypt losujący liczby z pewnego zakresu
Napisane przez Rodzyn
w 02.10.2015 18:53
Sortowanie od najmniejszej liczby do największej :
import java.util.Random; import java.util.ArrayList; import java.util.Collections; import java.util.List; public class HelloWorld{ public static void main(String []args){ List<Integer> liczby = new ArrayList<Integer>(); Random random = new Random(); Integer sum = 0; for(int i = 0 ; i < 20 ; i++){ Integer num = (random.nextInt(90) + 10); liczby.add(num); sum+=num; } Collections.sort(liczby); for(Integer liczba : liczby) { System.out.println(liczba); } System.out.println("Suma="+sum); } }
oraz jak coś sortowanie liczb od największej do najmniejszej
import java.util.Random; import java.util.ArrayList; import java.util.Collections; import java.util.List; public class HelloWorld{ public static void main(String []args){ List<Integer> liczby = new ArrayList<Integer>(); Random random = new Random(); Integer sum = 0; for(int i = 0 ; i < 20 ; i++){ Integer num = (random.nextInt(90) + 10); liczby.add(num); sum+=num; } Collections.sort(liczby); Collections.reverse(liczby); for(Integer liczba : liczby) { System.out.println(liczba); } System.out.println("Suma="+sum); } }
#712584 [ROZWIĄZANE] Skrypt losujący liczby z pewnego zakresu
Napisane przez dasiek
w 01.10.2015 08:40
#526841 Blad models/player.mld
Napisane przez
MrBombastic
w 21.03.2013 14:14
#526831 Blad models/player.mld
Napisane przez DarkGL
w 21.03.2013 13:31
#526828 Blad models/player.mld
Napisane przez DarkGL
w 21.03.2013 13:27
#525472 [ROZWIĄZANE] Prosze o 2 kalsy premium rambo oraz phantom
Napisane przez Kaski8
w 17.03.2013 11:33

Załączone pliki
-
codclass_phantom.sma 1,38 KB 49 Ilość pobrań
codclass_phantom.amxx
#525476 [ROZWIĄZANE] Prosze o 2 kalsy premium rambo oraz phantom
Napisane przez
BsK
w 17.03.2013 11:41
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Rambo";
new const opis[] = "Posiada 2 skoki za kazde zabojstwo 15 hp wiecej i 3 miny";
new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 30;
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];
new skoki[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "BsK");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("mine", "player", "DotykMiny");
register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public plugin_precache()
{
precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public client_disconnect(id)
{
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_MAP))
{
client_print(id, print_chat, "Rambo[Premium] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_min_gracza[id] = 3;
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{
ilosc_min_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(ent, modelMiny);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
drop_to_floor(ent);
set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}
public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_miny);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}
public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;
return FMRES_IGNORED;
}
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+15.0<max_health? cur_health+15.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
return HAM_IGNORED;
}
#444389 System misji CodMod
Napisane przez ELOS
w 11.08.2012 11:01
#444356 System misji CodMod
Napisane przez ELOS
w 11.08.2012 10:24
#443792 System misji CodMod
Napisane przez TheRock
w 10.08.2012 11:24

50 misji zwyklych, 46 przedmiotow, 4 misje specjalne!
Misje Specjalne sa tak dostosowane aby sie nie nudzić!
Wiele funkcji które możemy wykorzystać np: Przetapianie Rud, Wybicie odznak itp
Misje są nie do spotkania a misje specjalne wręcz nie do pojęcia przykładem misji specjalnej misji mogę podać np: Uwodzenie córki generała, przespanie się z nią a następnie kradzież planów jej ojca lub np ugotowanie zupy.
Wraz z misjami jest sklep za dolary za które musimy kupować potrzebne rzeczy do wypełnienia misji
Autor: [AvP]ELOS wrzucam za jego zgodą

/eremo - Włącza rozmowe z Eremo
/misje - Menu misji
/meitem - Sprawdza posiadany przedmiot
/tatur - Wybierasz opcje wyświetlania tymczasowa - przez 3 sekundy stała do nadpisania na nowy tatur
/kowal - Włącza rozmowę z Haradem
/dropitem - Wyrzuca Przedmiot
/bankier - Włącza rozmowę z Johnym
/corka - Włącza rozmowę z Alice

Załącznik
Załączone pliki
-
Questy.rar 201,48 KB 934 Ilość pobrań
-
tutor.inc 2,21 KB 552 Ilość pobrań
#444146 System misji CodMod
Napisane przez ELOS
w 10.08.2012 20:35
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: m9197778
- Regulamin