Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

[ROZWIĄZANE] Prosze o 2 kalsy premium rambo oraz phantom

klasa

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 m9197778

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:dęblin
Offline

Napisano 17.03.2013 11:23

Klasa: Rambo [Premium]
Inteligencja:0
Zdrowie:10
Wytrzymałość:30
Kondycja:30
Bronie:AK47,Farmas i deagle
Dodatkowy Opis: Posiada 2 skoki za kazde zabojstwo 15 hp wiecej i 3 miny

NA FLAGE F



Klasa: Phantom [Premium]
Inteligencja:0
Zdrowie:10
Wytrzymałość:0
Kondycja:60
Bronie:AK47
Dodatkowy Opis: Szybko biega i ma 20 obrazen wiecej z AK47

NA FLAGE D
  • +
  • -
  • 0

#2 Kaski8

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Dolnyśląsk
Offline

Napisano 17.03.2013 11:33

Trzymaj powinno dzialać :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 BsK

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:94
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 17.03.2013 11:41

Rambo:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Rambo";
new const opis[] = "Posiada 2 skoki za kazde zabojstwo 15 hp wiecej i 3 miny";
new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 30;

new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"

new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];

new skoki[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "BsK");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("mine", "player", "DotykMiny");

register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);


register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

}

public plugin_precache()
{

precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");

}

public client_disconnect(id)
{

new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_MAP))
{
client_print(id, print_chat, "Rambo[Premium] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

ilosc_min_gracza[id] = 3;
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_min_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{

ilosc_min_gracza[id]--;

new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

entity_set_model(ent, modelMiny);
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});

drop_to_floor(ent);

set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}

public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}

public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast_miny);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;

cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
}

public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
remove_entity(entMiny);
entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 1;

return FMRES_IGNORED;
}

public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);

if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);

if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+15.0<max_health? cur_health+15.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

return HAM_IGNORED;
}


#4 m9197778

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • Lokalizacja:dęblin
Offline

Napisano 17.03.2013 12:40

dzięki + leca

ten rambo nie jest dla premium proszę o zrobienie rambo
  • +
  • -
  • 0

#5 Kaski8

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:71
  • Lokalizacja:Dolnyśląsk
Offline

Napisano 17.03.2013 13:05

Masz na flage F

Załączone pliki


Użytkownik Kaski8 edytował ten post 17.03.2013 13:09

  • +
  • -
  • 0

#6 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 19.03.2013 00:14

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych