Trzymaj
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
sq69i
Rejestracja: 11.03.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.01.2023 17:06





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 117
- Odwiedzin: 4 487
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
sq69i nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#774582 [ROZWIĄZANE] Plugin propozycji map
Napisane przez N1K1Cz
w 14.08.2022 07:13
#773713 dźwięk co określony czas
Napisane przez N1K1Cz
w 17.04.2022 22:19
public plugin_init(){
register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
}
public newRound(){
set_task(60.0, "Muzyczka1")
}
public Muzyczka1(id) client_cmd(0, "mp3 play sound/muza.mp3")
To tylko przykład, ale analogicznie możesz wykorzystać do reszty. Pamiętaj jedynie by zrobić precache dźwięków

#772047 nie moge skompilować pluginu
Napisane przez Robiin
w 16.06.2021 08:13
Ty swoje mądrości też zachowaj dla siebie, a nie się rzucasz do innych. Tym bardziej, że to co napisał ma w stu procentach sens i prawdopodobnie będzie rozwiązaniem problemu, patrząc na error logi i pamiętając, że funkcje pokoju create_cvar i define MAX_PLAYERS były dodane w 1.8.3-1.9, a autor już napisał, że wrzucił pliki, które podesłałeś.
Może te porady to zapisuj sobie lepiej w notatniku, a nie piszesz tutaj takie bzdety.
Z tego co zdążyłem na szybko przeczytać wcześniej to pisało coś w pluginie o wersji 1.9 amx moda, że do tego zombie najlepsza czy coś (zerknąłem tylko na kod nie zagłębiałem się), ale spróbuj przekompilować kompilatorem pod 1.9
Brakuje Ci pliku hlstocks.inc
I zapewne będzie też brakować msgstocks.inc
Masz je w załączniku, wrzuć je do folderu include i skompiluj plugin.
Spróbuj kompilatorem w wyżej wersji niż 1.8.2, mi pod 1.8.3 i 1.9 skompilowało się bez błędów
hlstocks.inc
msgstocks.inc
#772034 nie moge skompilować pluginu
Napisane przez N1K1Cz
w 14.06.2021 19:01
#772037 nie moge skompilować pluginu
Napisane przez Misiu.
w 15.06.2021 08:36
Z tego co zdążyłem na szybko przeczytać wcześniej to pisało coś w pluginie o wersji 1.9 amx moda, że do tego zombie najlepsza czy coś (zerknąłem tylko na kod nie zagłębiałem się), ale spróbuj przekompilować kompilatorem pod 1.9
Może te porady to zapisuj sobie lepiej w notatniku, a nie piszesz tutaj takie bzdety.
Brakuje Ci pliku hlstocks.inc
I zapewne będzie też brakować msgstocks.inc
Masz je w załączniku, wrzuć je do folderu include i skompiluj plugin.
Spróbuj kompilatorem w wyżej wersji niż 1.8.2, mi pod 1.8.3 i 1.9 skompilowało się bez błędów
hlstocks.inc 10,42 KB 48 Ilość pobrań
msgstocks.inc 98,5 KB 53 Ilość pobrań
#678129 zdobywanie fragów = zdobywanie broni
Napisane przez Wielkie Jol
w 27.12.2014 13:37
zobacz czy takie cuś będzie trybiło
Nazwy broni zmieniasz tutaj
BRONIE_ZA_POZIOMY[12][] = { "CSW_GLOCK", "CSW_GLOCK", "CSW_GLOCK", "CSW_GLOCK", "CSW_GLOCK", "CSW_GLOCK", "CSW_GLOCK", "CSW_GLOCK", "CSW_GLOCK", "CSW_GLOCK", "CSW_GLOCK", "CSW_GLOCK" },
Załączone pliki
-
dzwieki.sma 20,62 KB 38 Ilość pobrań
dzwieki.amxx
#643377 własna ikona na ekranie
Napisane przez VertekS
w 14.06.2014 16:12
write_string("item_longjump"); // icon - zmieniasz ścieżkę i wgrywasz własną ikonkę żaden problem.
Nieprawda. Nie da się wstawić własnej ikony w ten sposób. Przeczytaj: https://forums.allie...t=52529?t=52529 [ENG] oraz http://amxx.pl/topic/45954-ikonka-statusu/
Dodatkowo, tutaj masz wygląd wszystkich dostępnych ikon: https://plus.google....0913?banner=pwa
#643015 komenda po x sekundach po respawnie
Napisane przez BlackPerfum
w 12.06.2014 18:23
Już prędzej:
public player_spawn(id) if(!task_exists(id)) set_task(10.0, "AddLJ",id) public AddLJ(id) { if(get_pcvar_num(longjump) == 1) { if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C) { give_item(id, "item_longjump") message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},id); write_byte(1); // status (0=hide, 1=show, 2=flash) write_string("item_longjump"); // icon write_byte(0); // red write_byte(210); // green write_byte(0); // blue message_end(); } } }
#612322 automatyczne wpisanie komendy po zmianie mapy
Napisane przez Wielkie Jol
w 02.02.2014 19:48
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "xXPLUGINXx" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Wielkie Jol" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) set_task(0.01, "wpisz", _, _, _, "c") } public wpisz() server_cmd("sv_gravity 500");
#631987 [ROZWIĄZANE] antiflood + amx_gag
Napisane przez Andrzejek
w 13.04.2014 23:53
Sprawdź
/* AMX Mod X * Anti Flood Plugin * * by the AMX Mod X Development Team * originally developed by OLO * * This file is part of AMX Mod X. * * * This program is free software; you can redistribute it and/or modify it * under the terms of the GNU General Public License as published by the * Free Software Foundation; either version 2 of the License, or (at * your option) any later version. * * This program is distributed in the hope that it will be useful, but * WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of * MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the GNU * General Public License for more details. * * You should have received a copy of the GNU General Public License * along with this program; if not, write to the Free Software Foundation, * Inc., 59 Temple Place, Suite 330, Boston, MA 02111-1307 USA * * In addition, as a special exception, the author gives permission to * link the code of this program with the Half-Life Game Engine ("HL * Engine") and Modified Game Libraries ("MODs") developed by Valve, * L.L.C ("Valve"). You must obey the GNU General Public License in all * respects for all of the code used other than the HL Engine and MODs * from Valve. If you modify this file, you may extend this exception * to your version of the file, but you are not obligated to do so. If * you do not wish to do so, delete this exception statement from your * version. */ #include <amxmodx> new Float:g_Flooding[33] = {0.0, ...} new g_Flood[33] = {0, ...} new amx_flood_time; public plugin_init() { register_plugin("Anti Flood", AMXX_VERSION_STR, "AMXX Dev Team") register_dictionary("antiflood.txt") register_clcmd("say", "chkFlood") register_clcmd("say_team", "chkFlood") amx_flood_time=register_cvar("amx_flood_time", "0.75") } public chkFlood(id) { new Float:maxChat = get_pcvar_float(amx_flood_time) if(maxChat) { new szName[32]; new Float:nexTime = get_gametime() get_user_name(id, szName, 32) if(g_Flooding[id] > nexTime) { if(g_Flood[id] >= 3) { client_print(id, print_notify, "** %L **", id, "STOP_FLOOD") g_Flooding[id] = nexTime + maxChat + 3.0 server_cmd("amx_gag ^"%s^" ^"60^" ^"TUTAJ POWOD^"", szName) return PLUGIN_HANDLED } g_Flood[id]++ } else if (g_Flood[id]) { g_Flood[id]-- } g_Flooding[id] = nexTime + maxChat } return PLUGIN_CONTINUE }
#613858 Prywatne wiadomości pod flage
Napisane przez Wielkie Jol
w 09.02.2014 10:39
Flaga T:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Prywatny chat" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Frytek" new pisze[33] new odbiorca[33] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_clcmd("say /priv", "menu_priv") register_clcmd("Prywatna_Wiadomosc", "napisz"); } public menu_priv(id){ if(!is_user_connected(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){ return PLUGIN_HANDLED; } new players[32], plnum get_players(players, plnum, "ach"); new key[128], info[8], name[64]; new menu = menu_create("Napisz do:", "menu_wiadomosc_handle", 0); for(new i = 0; i < plnum; i++){ new pd=players[i]; get_user_name(players[i], name, 63); formatex(info, 7, "%d", pd); formatex(key, 127, "\y%s", name); menu_additem(menu, key, info); } menu_display(id, menu); return PLUGIN_HANDLED; } public menu_wiadomosc_handle(id, menu, item){ new access, info[8], name[63], callback; menu_item_getinfo(menu, item, access, info, 7, name, 63, callback); new kogo = str_to_num(info); if(item != MENU_EXIT && item != MENU_BACK && item != MENU_MORE){ odbiorca[id]=kogo pisze[id]=1 client_cmd(id, "messagemode Prywatna_Wiadomosc"); } menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } public napisz(id){ if(pisze[id]==1){ new szKey[63]; read_argv(1, szKey, sizeof szKey - 1); remove_quotes(szKey); new kid = odbiorca[id] new text = szKey[1] new nick[64] get_user_name(id,nick,63); new nickk[64] get_user_name(kid,nickk,63); client_print(kid,print_chat,"%s napisal do ciebie: %s",nick,text) pisze[id]=0 client_print(id,print_chat,"Napisales %s do %s",text,nickk) } }
#605203 komenda connect + hasło
Napisane przez 0-0-0
w 14.01.2014 19:19
#574638 Przeliczenie na procenty
Napisane przez DarkGL
w 01.10.2013 15:41
#571524 download po wpisaniu komendy
Napisane przez DarkGL
w 14.09.2013 17:08
#560825 dodanie flag do pluginów
Napisane przez ^KoZa
w 04.08.2013 15:58
A u mnie śmiga. Nie wiem tylko co chcesz osiągnąć w drugim pluginie.
Załączone pliki
-
Weaponbox.sma 2,96 KB 43 Ilość pobrań
Weaponbox.amxx
-
ScreenFade.sma 706 bajtów 48 Ilość pobrań
ScreenFade.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: sq69i
- Regulamin