Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

komenda po x sekundach po respawnie


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 sq69i

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:87
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.06.2014 17:12

Witam, istnieje taka możliwość aby dodać do poniższego pluginu czas, tzn. po 10 sekundach po respawnie dodany zostanie longjump dla gracza

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>


#define PLUGIN_NAME "Longjump"
#define PLUGIN_VERSION "2.5"
#define PLUGIN_AUTHOR "COLT"


new longjump


public plugin_init()
{
longjump = register_cvar("amx_longjump", "1")
register_event("ResetHUD","player_spawn","b")
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
register_event("Damage", "Event_DamageDeath", "bd", "2>0")
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
}


public player_spawn(id)
{
if(get_pcvar_num(longjump) == 1)
{   
if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
{
give_item(id, "item_longjump")
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},id);
write_byte(1); // status (0=hide, 1=show, 2=flash)
write_string("item_longjump"); // icon
write_byte(0); // red
write_byte(210); // green
write_byte(0); // blue
message_end();
}
 }
  }

 


  • +
  • -
  • 0

#2 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 12.06.2014 17:27

Witam, istnieje taka możliwość aby dodać do poniższego pluginu czas, tzn. po 10 sekundach po respawnie dodany zostanie longjump dla gracza

Tak, użyj set_task  :D


  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#3 sq69i

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:87
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.06.2014 17:49

 

Witam, istnieje taka możliwość aby dodać do poniższego pluginu czas, tzn. po 10 sekundach po respawnie dodany zostanie longjump dla gracza

Tak, użyj set_task  :D

 

coś takiego?

 

register_event("ResetHUD","player_spawn","b")

 

 

 

zamienić na 

 

set_task(10.01, "player_spawn", _, _, _, "c")

 

dobrze myślę?


  • +
  • -
  • 0

#4 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 12.06.2014 17:55


dobrze myślę?
Nie

 

W player_spawn użyj set_task'a bez żadnych flag


  • +
  • -
  • 0
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika

#5 sq69i

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:87
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.06.2014 18:02

zielony jestem w tym, chodzi o coś takiego?

 

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>
#include <fun>
 
 
#define PLUGIN_NAME "Longjump"
#define PLUGIN_VERSION "2.5"
#define PLUGIN_AUTHOR "COLT"
 
 
new longjump
 
 
public plugin_init()
{
longjump = register_cvar("amx_longjump", "1")
register_event("ResetHUD","player_spawn","b")
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
register_event("Damage", "Event_DamageDeath", "bd", "2>0")
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
}
 
 
public player_spawn(id)
{
set_task(10.01, "player_spawn")
if(get_pcvar_num(longjump) == 1)
{   
if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
{
give_item(id, "item_longjump")
message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},id);
write_byte(1); // status (0=hide, 1=show, 2=flash)
write_string("item_longjump"); // icon
write_byte(0); // red
write_byte(210); // green
write_byte(0); // blue
message_end();
}
 }
  }
 

 

 

 

 

 

dzięki wielkie, długo tego szukałem :)


Użytkownik sq69i edytował ten post 12.06.2014 18:32

  • +
  • -
  • 0

#6 BlackPerfum

    Pseudo interakcja??

  • Power User

Reputacja: 453
Wszechobecny

  • Postów:575
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 12.06.2014 18:23

Już prędzej:

public player_spawn(id) if(!task_exists(id)) set_task(10.0, "AddLJ",id)
public AddLJ(id)
{
	if(get_pcvar_num(longjump) == 1)
	{   
		if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C)
		{
			give_item(id, "item_longjump")
			message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("StatusIcon"),{0,0,0},id);
			write_byte(1); // status (0=hide, 1=show, 2=flash)
			write_string("item_longjump"); // icon
			write_byte(0); // red
			write_byte(210); // green
			write_byte(0); // blue
			message_end();
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 1
Chcesz napisać do mnie na PW to:
Spoiler

Mój tok myślenia jest błędny? Wskaż mi błąd zmienie to!

Aktualnie bije limit 32 graczy (łącze serwery) ale nadal są lagi przy zbyt dużym przesyłu informacji Dołączona grafika
Gra się płynnie do 40~50 graczy potem łącze pada i zamiast biegać ludzie się teleportują Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych