Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

dodanie flag do pluginów

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 sq69i

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:87
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.07.2013 12:21

Witam, nie wiem czy dobry dział.

Prosiłbym o dodanie flag do poniższych pluginów, tak aby były dostępne wyłącznie dla adminów z fragą "m"

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Kawon

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 884
Czempion

  • Postów:5165
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Dzierzgoń
Offline

Napisano 14.07.2013 01:25

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod XPytania

do

Scripting AMXXPluginy
  • +
  • -
  • 0

DarkGL to mój autorytet.


#3 Daj buziaka

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.08.2013 13:42

dodałbym Ci jak naprawiasz pluginy żeby można było je skomplikować bo w każdym wywala błąd.


Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/


#4 sq69i

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:87
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.08.2013 14:57

Sprawdzałem przed chwilą i nie ma problemu z kompilowaniem


  • +
  • -
  • 0

#5 Daj buziaka

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 274
Wszechwidzący

  • Postów:849
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.08.2013 15:42

U mnie jest tak

 

1 plugin

 

Spoiler

 

2 plugin

 

Spoiler

 

3 plugin

 

Spoiler

Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/

Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/

Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/


#6 ^KoZa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.08.2013 15:58

A u mnie śmiga. Nie wiem tylko co chcesz osiągnąć w drugim pluginie.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#7 sq69i

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:87
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.08.2013 17:12

drugi plugin jest na odblokowanie ukrytego pokoju, ale dzięki za te :)


  • +
  • -
  • 0

#8 sq69i

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:87
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.08.2013 17:49

dokładnie tak ma wyglądać kod pod flagę o?

/* AMX Mod X*   Weaponbox Models for HLDM
*
* http://aghl.ru/forum/ - Russian Half-Life and Adrenaline Gamer Community
*
* This file is provided as is (no warranties)
*/




#include <amxmodx>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>




#define PLUGIN "Weaponbox Models for HLDM"
#define VERSION "0.4"
#define AUTHOR "KORD_12.7"


#define FLAG ADMIN_LEVEL_C




#define IsPlayer(%1)  (1 <= %1 <= g_MaxPlayers)




#define HLW_DISPLACER 20
#define HLW_KNIFE 25




new 
g_CvarEnable,
g_CvarRendEnable,
g_CvarRendColor, 
g_CvarRendMode,
g_MaxPlayers,
g_XV11382,
g_RGB[3]




new const g_wpn_models[][] = 
{
"models/w_weaponbox.mdl",
"models/w_crowbar.mdl",
"models/w_9mmhandgun.mdl",
"models/w_357.mdl",
"models/w_9mmAR.mdl",
"models/w_weaponbox.mdl",
"models/w_crossbow.mdl",
"models/w_shotgun.mdl",
"models/w_rpg.mdl",
"models/w_gauss.mdl",
"models/w_egon.mdl",
"models/w_hgun.mdl",
"models/w_grenade.mdl",
"models/v_tripmine.mdl",
"models/w_satchel.mdl",
"models/w_sqknest.mdl",
"models/w_bgrap.mdl",
"models/w_desert_eagle.mdl",
"models/w_pipe_wrench.mdl",
"models/w_saw.mdl",
"models/w_displacer.mdl",
"models/w_weaponbox.mdl",
"models/w_shock_rifle.mdl",
"models/w_spore_launcher.mdl",
"models/w_m40a1.mdl",
"models/w_knife.mdl"
}




public plugin_init() 
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_cvar("wpnbox_version", VERSION, FCVAR_SPONLY | FCVAR_SERVER | FCVAR_UNLOGGED)




RegisterHam(Ham_Spawn, "weaponbox", "fw_WpnboxSpawnPost", 1)




g_CvarEnable = register_cvar("wpnbox_models", "1")
g_CvarRendEnable = register_cvar("wpnbox_render", "1")
g_CvarRendColor = register_cvar("wpnbox_render_color", "random")




g_MaxPlayers = get_maxplayers()
}




public plugin_cfg()
{
new color[32]
get_pcvar_string(g_CvarRendColor, color, charsmax(color))
trim(color)




if (equali(color, "random"))
g_CvarRendMode = 0
else
{
new r[4], g[4], b[4]
parse(color, r, charsmax(r), g, charsmax(g), b, charsmax(b))




g_RGB[0] = str_to_num(r)
g_RGB[1] = str_to_num(g)
g_RGB[2] = str_to_num(b)




g_CvarRendMode = 1
}




if (get_cvar_pointer("displacer_version"))
g_XV11382 = 1
}




public fw_WpnboxSpawnPost(ent)
{
if (get_pcvar_num(g_CvarEnable) && pev_valid(ent))
{
new id = pev(ent, pev_owner)


if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
return PLUGIN_CONTINUE


if (IsPlayer(id))
{
new wpn_id = get_user_weapon(id)




if (g_XV11382 && wpn_id == HLW_EGON)
wpn_id = HLW_DISPLACER




if (HLW_CROWBAR <= wpn_id <= HLW_KNIFE)
{
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_wpn_models[wpn_id])




if (wpn_id == HLW_TRIPMINE)
{
set_pev(ent, pev_body, 3)
set_pev(ent, pev_sequence, 8)
}




if (get_pcvar_num(g_CvarRendEnable))
{
switch(g_CvarRendMode)
{
case 1: fm_set_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, g_RGB[0], g_RGB[1], g_RGB[2], kRenderNormal, 16)
case 0: fm_set_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, random_num(1, 255), random_num(1, 255), random_num(1, 255), kRenderNormal, 16)
}
}
}
}
}




return HAM_IGNORED
}

  • +
  • -
  • 0

#9 ^KoZa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.08.2013 14:44

Jak chcesz zmienić flagę dostępu to modyfikujesz tylko

#define FLAG ADMIN_LEVEL_C


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych