Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Nikes - zdjęcie

Nikes

Rejestracja: 09.03.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.10.2014 20:31
-----

#444510 Kilka Skilli do klas.

Napisane przez dasiek w 11.08.2012 14:00

Kiedyś Sobie napisałem do Własnego Coda - teraz to odkopałem - trochę poprawiłem - nie bić za kod :wstyd:

Plugin który ułatwia pisanie klas/itemów do Coda. Możliwe iż zadziała na Starym Codzie jak i na diablo.

Skille:
v1
*long_jump(modul odrzutowy)
*double_jump (Podwojny skok)
*no_recoil ( Brak rozrzutu)
*small_recoil ( Ogranicznik Rozrzutu)

*enemy_suit (Strój przeciwnika)
*weapon_kill ( Szansa na zabicie przeciwnika)
*respawn(Szansa na odrodzenia)
*hp_kill ( Hp za zabójstwo)

Plugin będzie akutalizowany w nowe itemy (Miny,Apteczki rakiety i inne pierdy)


Instalacja

plik cod_skill.amxx wrzucamy do plugins i jego nazwe dodajemy dodajemy do plugins-codmod.ini POD SILNIKIEM CODA - plik cod_skille.inc wrzucamy do Scripting/includes.


Jak dodać skill

Skill dodajemy za pomocą cod_set_skill(id,skill,ma) w cod_class_enabled(id). jeśli go chcemy zabrac w cod_class_disabled(id) dodajemy ten linijke z cod_class_enabled tylko z parametrem 0 ;)

Przykłąd - podwójny skok.

public cod_class_enabled(id)
{
cod_set_skill(id,double_jump,1)
}

public cod_class_disabled(id)
{
cod_set_skill(id,double_jump,0)
}

Jak dodac 1/x z zabicia

dodajemy podobnie jak w poprzednim przykładzie natywem
cod_set_weapon_kill(id,bron,Ile)

na miejsce broni wpisujemy bron (z poczatkiem CSW_) a jako parametr ile wpisujemy szanse. Jak dodamy 2 to bedzie 1/2 jak 5 to 1/5 etc.


Jak mamy duzo skilli w miejsce parametru / broni wpisujemy 0 i wyzeruje nam wszystkie skille ;)

To chyba tyle... :rolleyes:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 12


#402247 Klasy +Special

Napisane przez Eustachy8 w 26.04.2012 20:24

tak dodam, że jak coś mogę dorobić jakiegoś speciala do każdej innej klasy, wystarczy poprosić ;)
  • +
  • -
  • 1


#402161 Klasy +Special

Napisane przez Eustachy8 w 26.04.2012 18:04

Witam!

W pierwotnym założeniu to miało iść na sprzedaż, ale proszę ;D
Planowałem zrobić to wszystko w jednym pliku, lecz przerosło to moje umiejętności i chęci, ale jak komuś by się chciało pobawić to proszę bardzo ;)

Informacje

+Special
Dodatek, który dodaje każdej klasie innego bonusa. Aby uruchomić speciala, należy zbindować słowo "special" i trwa on 10 secuknd (np.: bind "v" "special", jeżeli zrobimy to dobrze, po każdym włączeniu powinna wyskakiwać informacja 'special on" i "special off" oraz ładować się pasek, który pokazuje ile jeszcze potrwa special, albo w przypadku, gdzie specialami są np.: miny, po prostu ją postawi)

Instalacja standardowa

Cvary


[/size]
[size=4]special_ilosc 2 // ilość speciali na rundę, standardowo 2[/size]

Opis Klas

Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 22


#422441 Perki by J River (FORMOZA)

Napisane przez FORMOZA w 20.06.2012 15:38

Witam,

Chciałbym przedstawić kolejną paczkę perków mojego autorwsta. Ta paczka jest jakby kontynuacją tej: [cod:mw] Perki by Pas - Gotowe paczki AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X robiłem na własny serwer a teraz może komuś sie przydadzą. Są to przedewszystkim itemy wzięte z dbmod. Gracze nie skarżyli się że któryś z perków nie działa wiec raczej wszystkie są ok.

Opis:
================================
Tylko 1 klasa na początek :P

Knife Ruggber (Premium) - Moze robic migniecia nozem na odleglsoc 800(+inteligencja), 1\5 szans na oslepeinie wroga
================================

Perki:
================================

1. Amulet of the sun - Masz 1\2-5 szans na oslepienie przeciwnika gdy go trafisz.
2. Amulet Spowolnienia - Masz 1\2-6 szans na spowolnienie przeciwnika
3. Amulet Zwinnosci - Dostajesz 100 kondycji
4. Arabian Boots - 1/5 szans na kradzez 500-1000 $ gdy trafisz przeciwnika. Nacisnij USE aby zamienic pieniadze na zycie
5. Chinska Dezercja - Dostajesz Ak47
6. Chaos Orb - Explodujesz w promieniu 150-400 po smierci zadajac 75(+inteligencja obrazen)
7. Crazy Jump - Nie tracisz HP spadajac z wysokosci
8. Kusza - Masz kusze zamiast noza, natychmiastowe zabicie z niej ( to jest przerobiona klasa na item, klase Kuszownik wykonał CheQ a ja z tego zrobiłem perk)
9. Iron Spikes - Twoje granaty smoke zabijaja gdy dotkna przeciwnika
10. Knife Ruggby - Mozesz zrobic migniecie nozem co 3 sekundy na odleglosc 300+int
11. Platynowa Kosa - 1/1-3 na natychmiastowe zabicie z noza twoja widocznosc spadado 60
12. Lake Shit - Gdy stoisz w miejscu nie widac cie
13. Likwidator Ammo - Masz 1\2-5 szans na zabranie ammo wrogowi
14. Luska Szczescia - 1/4-15 na natychmiastowe zabicie ze mp5e'a
15. Magic Booster - Przytrzymaj CTRL aby wykonac Long Jump
16. Medicine Glar - Mozesz aktywowac tarcze na graczu. Zadawane dmg w polaczonego zabijaja atakujacego.
17. Mitril Armor - Masz 15-28 redukcji obrazen
18. Moc Kamikadze - 1/1-5 na natychmiastowe zabicie ze m4, masz 5 hp
19. Multi Jump - Masz nieskonczenie wiele podskokow w powietrzu
20. Nicolas Eye - Mozesz podlozyc kamere
21. Bron Z Przemytu - Zadajesz 50% wiecej obrazen z ak\m4
22. Rakiety Zaopatrzenia - Masz 2-5 rakiet(y) do wykorzystania
23. Pierscien Kapitana - Dostajesz pelen magazynek za kazde zabojstwo
24. Tajemnica Ninji - Gdzy kucasz na nozu regeneruje ci sie hp
25. Tajemnica Serwera - Dostajesz +45 dmg, redukcja obrazen. Trudny do zdobycia.
26. Talibowskie Naboje - 1/2-6 na natychmiastowe zabicie z USP
27. Twarda Reka - 1/2-8 na natychmiastowe zabicie ze Glock'a
28. Uszkodzony Pierscien Ninji - Jestes niewidzialny, masz tylko noz
29. Vampyric Scepter - +10-35 vampirzych obrazen wiecej (vampirze czyli zabierajace wrogowi i tobie dajace)
30. Zrecznosc Skoczka - Masz grawitacje zmniejszona do 100-500

================================

Download:
Załączony plik  Perks_by_J_River.zip   178,98 KB  2611 Ilość pobrań

http://www18.zippysh...50261/file.html


  • +
  • -
  • 39


#1207 Akceptacja_zasad

Napisane przez Libre w 15.02.2008 19:50

Po wejściu na serwer musisz zaakceptować zasady obowiązujące na serwerze, w przeciwnym razie zostaniesz wykopany z serwera...

Pozdro

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 9


#247289 A simple warm-up

Napisane przez Gufinsky w 08.05.2011 10:45

Dołączona grafika
Prosta nożówka z cvarem na czas i odradzaniem po śmierci, odliczaniem w hud.
2 wersje.
- z muzyką w czasie rozgrzewki
- bez muzyki

Dołączona grafika

rr_czas 50 - czas nożówki, standardowo 50

Dołączona grafika
Standardowa.
.amxx do plugins
.sma do scripting
cvary do amxx.cfg

Dołączona grafika
W wersji mp3, ścieżkę do muzyki możemy zmienić w .sma w linijce:
new const muzyka[]= "misc/rozgrzewka/nuta.mp3"
Standardowo sound/misc/rozgrzewka/nuta.mp3"

Dołączona grafika

Załączony plik  nozowka.amxx   5,86 KB  164 Ilość pobrań

Załączony plik  nozowka.sma   2,04 KB  1274 Ilość pobrań
  nozowka.amxx

Załączony plik  nozowka_mp3.amxx   6,15 KB  204 Ilość pobrań

Załączony plik  nozowka_mp3.sma   2,19 KB  1447 Ilość pobrań
  nozowka_mp3.amxx
  • +
  • -
  • 8


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39662 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natywów, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#256396 Admin Menu - v 1.5

Napisane przez MieTeK_ w 06.06.2011 15:30

Chodzi o przerobienie na samego rcon password


ADMIN_LEVEL_H zamień na ADMIN_RCON :)
  • +
  • -
  • 3


#256340 Admin Menu - v 1.5

Napisane przez Kacper1994 w 06.06.2011 11:59

Chodzi o przerobienie na samego rcon password
  • +
  • -
  • 1


#255479 Admin Menu - v 1.5

Napisane przez Teofeek w 03.06.2011 08:08

Przydało się! Leci +
  • +
  • -
  • 2


#254997 Admin Menu - v 1.5

Napisane przez MieTeK_ w 01.06.2011 15:06

Może do tego Mietek dodaj komendę na przenoszenie lvl :D


Pomyślę nad tym :)


zrobił by ktoś go może na rcon-a :D (było by fajnie :D)


Na flagę rcon, czy jak bo nie rozumiem :)
  • +
  • -
  • 1


#254994 Admin Menu - v 1.5

Napisane przez Kacper1994 w 01.06.2011 15:04

zrobił by ktoś go może na rcon-a :D (było by fajnie :D)
  • +
  • -
  • 1


#253948 Admin Menu - v 1.5

Napisane przez HaDeS From HELL w 28.05.2011 22:36

Może do tego Mietek dodaj komendę na przenoszenie lvl :D
  • +
  • -
  • 3


#249197 Admin Menu - v 1.5

Napisane przez JawoR1337 w 14.05.2011 13:22

Na flagę "t" dzialają komendy :) Wystarczy edytować *sma i zmienić flagę :)
  • +
  • -
  • 1


#249167 Admin Menu - v 1.5

Napisane przez Sm4rT w 14.05.2011 11:55

Dzięki tego szukałem :) +
  • +
  • -
  • 2