Spoiler
include
cod_class_enabled
cod_class_disabled
plugin_precache
modele p_ i v_
plugin_init
Później
model w_
plugin_init
na koniec
#include <engine> #include <fakemeta>zmienne
new bool:ma_klase[33];
cod_class_enabled
ma_klase[id] = true;
cod_class_disabled
ma_klase[id] = false;
plugin_precache
precache_model("models/cod/w_m4a1.mdl"); precache_model("models/cod/p_m4a1.mdl"); precache_model("models/cod/v_m4a1.mdl");
modele p_ i v_
plugin_init
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
Później
public CurWeapon(id) { new weapon = read_data(2); if(ma_klase[id]) { if(weapon == CSW_M4A1) { set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_m4a1.mdl") //tu dajemy ścieżkę do nowego modelu v_ set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_m4a1.mdl") //tu dajemy ścieżkę do nowego modelu p_ } } }
model w_
plugin_init
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
na koniec
public fw_SetModel(entity, model[]) { if(!pev_valid(entity)) return FMRES_IGNORED if(!equali(model, "models/w_m4.mdl")) //tutaj wpisujemy ścieżkę do STAREGO modelu w_, czyli tego który chcemy podmienić return FMRES_IGNORED; new entityowner = pev(entity, pev_owner); if(!ma_klase[entityowner]) return FMRES_IGNORED; engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_m4a1.mdl") return FMRES_SUPERCEDE }