Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

bako35 - zdjęcie

bako35

Rejestracja: 27.02.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.04.2023 09:09
-----

#511277 Generator klas- dodatki.

Napisane przez glut w 05.02.2013 18:34

zmiana modelu broni (w tym przypadku M4)

Spoiler

  • +
  • -
  • 5


#253612 Portal Gun

Napisane przez DarkGL w 27.05.2011 22:34

Dołączona grafika
Pomysł rzucił abes i tak to jakos po trochu powstawało udostepniam poniewaz nie mam czasu sie tym zajmowac
kod nie jest idealny ale wydaje mi sie ze jest ok
plugin przenosi do cs'a portal gun'a znanego z gier Portal i Portal 2
podziękowania dla R3X

Dołączona grafika
give_portal <nick>

Dołączona grafika
// 1 or 2 difrent sprites 0 off this
portal_sprite 1

// 1 - no fall damage 0 - normal (no fall damage for person who have portal gun)
portal_fall_damage 1

// speed of portal bullet
portal_bullet_speed 1500

//how much money you must have to buy portal with /portal command in say negative number off this
portal_cost -1

//portal gun for free on spawn ? 1 - yes 0 -no
portal_spawn 0
po pierwszym uruchomieniu utworzy sie plik
portal.cfg w folderze configs

Dołączona grafika
Te video jest z aktualnymi modelami, reszta jest ze starymi
Aby wyświetlić w większej rozdzielczości, obejrzyj na YouTube.com (kliknij na tytuł)
http://www.youtube.com/watch?v=Y4pa3NMcEBU&hd=1

http://www.youtube.com/watch?v=1rXkDpvuHoY
http://www.youtube.com/watch?v=W6qolwCB5WA
http://www.youtube.com/watch?v=-wiDfqz0Dps

Dołączona grafika
w sma znajdziemy cos takiego
#define SOUNDS
#define SPRITES
//#define TEST
//#define TRACE_HULL
jesli dodamy // przed #define SOUNDS wylaczmy uzywanie dzwiekow przez plugin
przed sprites to wylaczmy sprites
usuwajac TEST spowodujemy dodanie funkcji ktorych uzywalem do testowania
TRACE_HULL przy takiej konfiguracji plugin sprawdza czy miejsce jest wolne za pomoca mojej funkcji jesli to odkomentujemy bedzie uzywac TRACE_HULLA lepiej mojej uzywac : P

#define MAX 32
tu podajemy ilosc slotow
(mniej pamięci zżera plugin)

Dołączona grafika
/portal w say'u

Dołączona grafika
Załączony plik  portal.sma   24,98 KB  4485 Ilość pobrań
  portal.amxx
Załączony plik  portal.amxx   29,09 KB  1440 Ilość pobrań

Załączony plik  portal.rar   2,74 MB  6848 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 60


#280357 Simple Fast Zoom (Speed Shot)

Napisane przez DarkGL w 09.08.2011 19:11

;alias FAST.ZOOM "ZOOM.ON;FAST.SHOT;ZOOM.OFF"
;alias ZOOM.ON "+attack2;wait;-attack2;"
;alias FAST.SHOT "+attack;wait;-attack;"
;alias ZOOM.OFF "lastinv;wait;lastinv"
;bind mouse3 FAST.ZOOM


skrypt pozwala wykonać tak zwany fast zoom czyli przybliżenie , strzał , wyłączenie przybliżenia dzięki temu strzał jest celny , przydatne gdy przeciwnik jest blisko nas
standardowo zbindowany na scroolu ( naciśnięcie scroola )

klawisz zmieniamy tutaj
;bind mouse3 FAST.ZOOM

http://www.youtube.com/watch?v=67JaQoMoi88
  • +
  • -
  • 12


#448621 Zombie Mod Plague 5.0

Napisane przez Misiaczek ;c w 19.08.2012 18:30

Dołączona grafika



opis
Zombie Mod Plague jest to mod do gry Counter-Strike zmieniający standardowy styl gry na pocztyczke Zombie vs Ludzie :)

Bazuje na orginalnym trybie infekcji jednak wprowadza kilka zmian oto one:
  • Nowe tryby gry takie jak: Infekcja, Swarm, Plaga, DeatchMatch
  • System Klas Zombie: Pozwala dowolnie modyfikować nasze zombiak, dając im specialne moce oraz uprawnienia dostępne tylko danym klasą zombie
  • System Klas Ludzi: Pozwala dowolnie modyfikować ludzie klasy, dając im specialne moce oraz uprawnienia dostępne tylko danym klasą ludziów
  • System AmmoPacków: Gracze dostają je za gre na serwerze, przec co moga kupować rzeczy w specialnie przygotowanym sklepie
  • Niestandardowe Granaty: W modzie zamiast zwykłych granatów dostajemy dostęp do całkiem ciekawych rozwiązań takich jak: Flara, Granat Zamrazajacy, Granat Podpalający oraz dla Zombie Bomba Infekcyjna
  • Menu Admina: Pozwala w bardzo prosty sposób zarządzać rozgrywką na serwerze
  • Specialne Efekty: Pochodzące z Silnika HL, czyli np. dynamiczne światła czy też mgłę
Główną zaletą moda jest jego wysoka możliwość presonalizacji przez każdego, przez co każdy serwer może być wyjątkowy. Za pomocą Cvarów możemy zmienić np:
  • Ustawić: życie, modele, nagrody, moce, oraz wielle innych osobno dla każdej klasy ludzi jak i zombie
  • Włączenie nieskończonej amunicji albo odrzutu przez broń
  • Oddzielnie włanczać i dostosowywac każdy tryb rozgrywki w zależności od upodobań
  • Zmiana ogólnego oświetlenia mapy (błyskawice dostępne dla ciemnych ustawień)
  • Zmiana koloru noktowizora oraz latarki
  • Włączyc tkz. Long Jumpy oraz Brak obrazen przy spadaniu z wysokości
  • Zmieniać różne efekty zakażenia, takie jak iskry, trzęsienie ekranem czy też dźwięki
  • Zmieniać dowolnie dźwięki, modele oraz wiele wiele więcej
screenshot
Zombie Plague (Infection Mod) [Part 2] - Counter Strike 1.6 - YouTube
Zombie Plague (Infection Mod) [Part 1] - Counter Strike 1.6 - YouTube

inne informacje
Mod: Counter-Strike bądź Counter-Strike: Condition-Zero
AMXX: Wersjia 1.8.0 bądź wyższa

instalacja
Sciagnij i rozpakuj archiwum do odpowieniego działu serwera i upewnij się że utrzymałeś strukture folderów
zp_plugin_50.zip: Pliki moda oraz pliki Konfiguracyjne
zp_resources.zip: Standardowe modele oraz dźwięki moda potrzebne do odpalenia serwera

inne informacje
Lista Zmian po Angielsku(Będe miał czas to przetłumacze na polski)
Spoiler


download
Załączony plik  zp_plugin_50.zip   894,66 KB  3708 Ilość pobrań

Załączony plik  zp_resources.zip   3,06 MB  3312 Ilość pobrań


inne informacje
Wersja Beta/Aktualizacje
Lista Zmian
Spoiler


download
Załączony plik  zp508.zip   917,58 KB  2934 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 15


#189645 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez MieTeK_ w 18.11.2010 19:45

W końcu dałeś tego cod moda :)
Moje uczucia wyrażam tym filmikiem http://patrz.pl/filmy/id/1096707 :P
  • +
  • -
  • 39


#129512 Call of Duty: MW Mod - Beta

Napisane przez QTM. Peyote w 28.04.2010 23:08

Dołączona grafika
Mamy 10 klas(9 zwykłych i 1 premium) do wyboru, każda z nich ma inne bronie oraz umiejętności.
Dołączona grafika
say /reset - resetuje statystyki gracza
say /klasa - otwiera menu wyboru klasy
say /klasy - otwiera menu z opisami klas
say /wyrzuc - wyrzuca przedmiot
say /przedmiot - pokazuje informacje o przedmiocie
Dołączona grafika
cod_killxp - ustala ilość doświadczenia za zabójstwo
cod_bombxp - ustala ilość doświadczenia za podlozenie/rozbrojenie bomby
Dołączona grafika
Hamsandwich
Fakemeta
Engine
Fun
Nvault
Cstrike
Dołączona grafika
Klasa premium dostępna jest po dodaniu flagi "T"

Aby włączyć obsługę botów należy znaleźć linię:
//#define BOTY

i zmienić na:
#define BOTY

Zabezpieczenie konieczne, ponieważ tą metodą na localhost uznaje gracza za bota, a amxx'owe is_user_bot(id) nie wykrywa wszystkich botów.

Dołączona grafika
Standardowa

FAQ CodMod

CoD mod pytanie - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
[Problem] CoD MoD, gdy sięskradamy słychać kroki - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CoD - Tracimy przedmiot gdy nas zabiją - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Cal of duty odblokowanie klasy Rambo dla All - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
CoD MoD - Kilka pytan - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Sklep W CoD od Peyote - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

UPDATE 0.7.4 02 maj 2010 - 22:46

  • Naprawione ustawianie kątów rakiet.
  • Od teraz w menu obok klasy widzimy swój poziom.
  • Poprawione Multi-Skoki.
  • Poprawione opisy klas.
  • Obrońca otrzymał odporność na miny.

UPDATE 0.7.9 04 maj 2010 - 18:43

  • Cztery nowe przedmioty.
  • Dodana obsługa botów.
  • Dodana blokada doświadczenia za bombe, kiedy na serwerze jest 1 osoba.
  • Kosmetyczne poprawki

UPDATE 0.7.93 05 maj 2010 - 20:15

  • Drobne poprawki ułatwiające edytowanie moda.

To nie jest przerobione diablo.
Załączony plik  QTM_CodMod.rar   349,36 KB  13856 Ilość pobrań

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 126


#351329 Achievements

Napisane przez Fili:P w 19.01.2012 12:44

Dołączona grafika
Cześć, zaprezentuje wam system achievementów, niestety jedynie z zapisem nvault, ponieważ sql-a jeszcze nie zrozumiałem. Jeśli jest ktoś chętny to może pomóc w zapisie sql. Starałem się napisać ten plugin jak najbardziej optymalnie. W przyszłych wersjach postaram się dodać natywy i być może forwardy, aby każdy achievement był w oddzielnym pliku lub, aby wszystkie achievenemty były w jednym oddzielnym pliku.

Dołączona grafika
Standardowa.
Dołączona grafika
Nvault,
HamSandwich,
Colorchat.
Dołączona grafika
say /ach
say_team /ach

Wyświetla menu ze statusem achievementów, po wyborze itemu w menu pojawia się jego opis i obecny stan.

Dołączona grafika
ach_display_gz 0/1 - standardowo 1, jeśli 0 to po zdobyciu acha nie wyświetla "Gratulacje %s! Zdobyłeś osiągnięcie %s!", jest stworzone, ponieważ forwardem możemy robić to sami ( forward nie testowany ).

Dołączona grafika
W obecnej wersji nie ma cvarów, bo nie widziałem takiej konieczności. Pierwszy raz pracował z tak dużą ilością (jak na mnie) zdarzeń silnika gry. Możliwe że zamiast używać Fakemety HamSandiwch i CSX wystarczyło użyć samej kanapki, lecz jeśli tak to w przyszłej wersji. Póki co mamy do dyspozycji 11 osiągnięć oczywiście dodam więcej. Dodawanie achievementów jest o tyle fajne, iż nawet na nvault nie jest wymagane resetowanie zapisu ani edytowanie go co dodanie osiągnięcia. Sprawdzenie czy osiągniecie jest zaliczone występuję jedynie w HamSpawn. Mam nadzieję, że spodoba wam się mój plugin. Proszę pisać komentarze przede wszystkim z uzasadnieniem.

Dołączona grafika
native ach_get_index(const name[]);
native ach_get_stance(id, ach_id); // pobiera czy gracz zaliczył acha czy nie 0/1
native ach_get_status(id, ach_id); // pobiera postęp w achu
native ach_get_name(ach_id, const var[], len); // pobiera nazwe acha
native ach_get_desc(ach_id, const var[], len); // pobiera opis acha
native ach_get_target(ach_id); // pobiera cel acha (wymagany postep)
native ach_get_max(); // pobiera ilosc stworzonych achow
native ach_set_stance(id, ach_id, value); // ustawia stan acha
native ach_set_status(id, ach_id, value); // ustawia postep w acha
native ach_add(const ach_name[], const ach_desc[], ach_target);
native ach_reset_status(id, ach_id); // resetuje postep acha (ustawia na 0) przydatne jezeli robimy achy typu w rundzie
native ach_add_status(id, ach_id, value); // dodaje x punktów do obecnej wartosci postepu acha

Dołączona grafika
forward ach_give_reward(pid, aid); // wywolywany kiedy gracz otrzymuje info o ukończeniu acha ( możemy mu tu dać nagrode ).
forward ach_load_post( id ); // wywolywany po wczytaniu danych, aby bezpiecznie operowac w client_authorized :)
forward ach_save_pre( id, save_in ); // wywoływany przed zapisem danych, dobrze jest tu zmienić na przykład wartość postępu, aby nie kolidować z systemem
forward ach_save_post( id, save_in ); // wywolywany po zapisie danych.

save_in może mieć 2 wartości:

#define SAVE_IN_DISCONNECT 1
#define SAVE_IN_DEATH 2

Wartość 1 jest wywoływana przy wyjściu z serweru, a 2 przy śmierci gracza. Oczywiście przy wyjściu z serwera nie wywołuje się ach_save_post, bo to nie miałoby sensu.

Oświadczam wam, że pracuje teraz nad nową wersją.
Dołączona grafika
  • 1.0.0
Podstawowa wersja.
  • 1.0.0b łatka i dodanie kilku achów
Dodana łatka
Dodanie kilku achów
  • 1.0.1
Dodanie 4 natywów
Możliwość dostawania w nagrodę za ukończenie acha xp-a w nowym cod modzie
Łatka [dzięki torrent]
  • 1.0.1b
Wymagany moduł engine
Naprawa acha "Żywy lampion"
Naprawa acha "Pan śmierci"
Nowy cvar
Forward wywoływany podczas otrzymania acha ( nie testowany )
  • 1.0.1c
Łatka zapisu
  • 1.0.2
Dodanie natywów
Dodanie forwardu
  • 1.1.0
Użycie tablic dynamicznych (dzięki DarkGL i Muzzi za pomoc przy tablicach)
Dodanie natywów
Usunięcie achów, ponieważ możemy je tworzyć sami jak klasy do coda
  • 1.1.1
Optymalizacja.
Dodanie 3 nowych forwardów.
Usunięcie kilku zbędnych natywów.
Dołączona grafika
Przykładowy kod z użyciem forwardu:

#include <amxmodx>
#include <achievements>

public plugin_init() {
register_plugin("test", "1.0", "Fili:P")
}
public ach_give_reward(pid, aid)
{
client_print(pid, print_chat, "Zaliczyles acha!");
}

Przykładowy kod tworzący acha w oddzielnym pluginie:

#include <amxmodx>
#include <achievements>
new g_HandleAch;
public plugin_init() {
register_plugin("achy", "1.0", "Fili:P")
g_HandleAch = ach_add("Staly bywalec", "Wejdz 1000 razy na serwer", 1000);
}
public client_putinserver(id)
{
ach_add_status(id, g_HandleAch, 1);
}


Radze opozniac taskiem funkcje, ktore bd w chwili wejscia na serwer

Projekt nie będzie już rozwijany, chyba że zrozumiem sqlx. Mogą występować błędy kiedy usuwamy achy.

Zakazuje kopiowania treści na inne witryny bez mojej zgody!
Dołączona grafika
Wersja 1.1.0:
Załączony plik  achievements.sma   9,82 KB  501 Ilość pobrań
  achievements.amxx
Załączony plik  achievements.inc   804 bajtów  437 Ilość pobrań


Wersja 1.1.1:
Załączony plik  achievements.inc   1,02 KB  552 Ilość pobrań

Załączony plik  achievements.sma   8,69 KB  629 Ilość pobrań
  achievements.amxx
  • +
  • -
  • 28


#1702 Polski cs

Napisane przez Peter w 28.02.2008 16:19

Polski CS

Plugin spolszcza standardowe napisy CS'a na:

Anty-Terrorysci Wygrali
Bomba zostala rozbrojona
Cel Zniszczony
%s upuscil bombe
Podniosles bombe

i dużo więcej Dołączona grafika

Dołączona grafika

Standardowa http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 29


#501835 RoundSound

Napisane przez speedkill w 15.01.2013 20:10

RoundSound

opis
Jest to plugin większości znany, odtwarza on muzykę na koniec rundy, w zależności który team wygrał.
Ktoś spyta czym ten plugin różni się od tych pozostałych?

Plugin ten posiada:
  • Wczytywanie utworów z pliku RoundSound.ini
  • Playlista dla każdego teamu z osobna
  • Możliwość przesłuchania każdego z utworu
  • Możliwość ustawienia dla którego teamu ma być dana piosenka
  • Tytuły piosenek podajemy w tym samym pliku
  • Plugin wczytuje wszystko na początku mapy, tylko raz!
  • Dokładne logowanie o przebiegu wczytywania każdej piosenki
  • Możliwość włączenia/wyłączenia roundsound'a
  • Pokazywanie jaka piosenka obecnie jest odgrywana
  • Możliwość ustawienia m.in. gdzie ma się pokazywać jaka piosenka jest odgrywana ( czat lub ukrycie tego )
  • Komenda /last, dzięki której możemy zobaczyć tytuł ostatniej piosenki
  • Wyłączanie / włączanie, odsłuchiwanie utworów odbywa się w menu
  • Reklama na czacie co ustalony czas cvarem, o istnieniu takich komend jak /last itp.
  • Blokowanie pluginu, jeżeli plik RoundSound.ini nie istnieje w folderze configs/
  • Możliwość wyłączenia reklam dotyczących roundsound'a
  • Możliwość zmiany pozycji wyświetlania obecnego utworu
  • Możliwość ustawienia czy muzyka ma się odtwarzać losowo czy po kolei
  • Możliwość wyświetlenia użytkownikowi tytłu piosenki, a także wyłączenie tego
Resztę zobaczycie sami ;)

screenshot

1.JPG 2.JPG 3.JPG 4.JPG 5.JPG

wymagane moduly
amxmodx
cvary
 
Roundsound_ads_time      /* Czas wyświetlania wiadomości w sekundach [ domyślnie 120 ] | Limit nie mniej niż 30 sekund  */
Roundsound_prefix        /* Prefix wiadomości dotyczących roundsounda [ domyślnie RoundSound ]   */
Roundsound_show_type     /* Wyświetlanie informacji o obecnym utworze [ domyślnie 1 ] | 1 - Chat | 0 - Brak   */
Roundsound_random_music  /* Czy muzyka ma się odtwarzać losowo [ domyślnie 0 ] | 1 - Losowo | 0 - Po kolei   */
Roundsound_show_playlist /* Czy ma pokazywać nazwy utworów ( w odsłuchiwaniu, pod koniec rundy lub gdy gracz użyje komendy /last ) [ domyślnie 1 ] | 1 - Tak | 0 - Nie    */
komendy 
Otwiera główne menu, w którym można wyłączyć lub włączyć roundsounda, posłuchać utworów CT / TT, wyłączyć reklamy, oraz zmienić pozycję wyświetlania:
 
say /rs
say /roundsound
say_team /rs
say_team /roundsound
Pokazywanie ostatniego utworu, który został odegrany:
 
say /last
say_team /last
konfiguracja

Tworzymy plik RoundSound.ini w folderze configs, następnie uzupełniamy go tak:
"Ścieżka" "Tytuł" "Team"
Przykładowo:
"misc/RoundSound/1.mp3" "All I Want For Christmas Is You" "TT"
Ważne! Ścieżkę podajemy tak jakbyśmy się znajdowali w folderze sound/, wyżej został podany przykład.

instalacja
Standardowa.

inne informacje

Autor: Michał "speedkill" Mulik

download
Czysta wersja:
Załączony plik  amxmodx.rar   17,71 KB  6731 Ilość pobrań


Załączony plik  RoundSound.sma   10,41 KB  4013 Ilość pobrań
  RoundSound.amxx
  • +
  • -
  • 72


#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]

Napisane przez QTM. Peyote w 18.11.2010 18:56

testyq.png

Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW.
Główną zmianą jest budowa moda.
Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami.

Podziękowania dla:
MieTeK - za grafa.
Szyfrant - za testa.
testbs.png

say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy.
say /klasy - Otwiera menu opisów klas.
say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku.
say /perki - Otwiera menu opisów perków.
say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk.
say /reset - Resetuje statystyki.
say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki.
say /pomoc - Tajne.
testue.png

cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo.
cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana.
cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen.
cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP.
cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom.
cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu.
cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
testhm.png

Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.
Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!

testdi.png
(Tylko dla skrypterów)

forward cod_perk_changed(id, perk);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku
------------------------------*/


forward cod_class_changed(id, klasa);
/*------------------------------
Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy
------------------------------*/


forward cod_perk_enabled(id, wartosc);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji
------------------------------*/


forward cod_perk_used(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku
------------------------------*/


forward cod_class_enabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji
------------------------------*/


forward cod_class_disabled(id);
/*------------------------------
Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji
------------------------------*/
testkdr.png
(Tylko dla skrypterów)

native cod_get_user_xp(id);
/*------------------------------
Zwraca doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_level(id);
/*------------------------------
Zwraca poziom gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_points(id)
/*------------------------------
Zwraca punkty gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_xp(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia doswiadczenie gracza
------------------------------*/


native cod_get_user_class(id);
/*------------------------------
Zwraca klase gracza
------------------------------*/


native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0);
/*------------------------------
Ustawia klase gracza,
jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast
------------------------------*/


native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0);
/*------------------------------
Zwraca perk gracza,
oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku
------------------------------*/


native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1);
/*------------------------------
Ustawia perk gracza.
Jezeli wartosc = -1,
wartosc perku bedzie losowa.
Jezeli perk = -1 perk
bedzie losowy
------------------------------*/


native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1);
/*------------------------------
Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_points_to_health(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki zdrowie
------------------------------*/


native cod_points_to_intelligence(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki inteligencja
------------------------------*/


native cod_points_to_trim(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki kondycja
------------------------------*/


native cod_points_to_stamina(id, ilosc);
/*------------------------------
Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc
------------------------------*/


native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0);
/*------------------------------
Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji
------------------------------*/


native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]);
/*------------------------------
Zwaca numer perku o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_perks_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc perkow
------------------------------*/


native cod_get_perk_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis perku do Return
------------------------------*/


native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]);
/*------------------------------
Zwaca numer klasy o podanej nazwie
------------------------------*/


native cod_get_classes_num();
/*------------------------------
Zwaca ilosc klas
------------------------------*/

native cod_get_class_name(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje nazwe klasy do Return
------------------------------*/


native cod_get_class_desc(perk, Return[], len);
/*------------------------------
Kopiuje opis klasy do Return
------------------------------*/


native cod_give_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie
------------------------------*/


native cod_take_weapon(id, bron);
/*------------------------------
Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania
------------------------------*/


native cod_set_user_shield(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia tarcze gracza.
------------------------------*/


native cod_set_user_nightvision(id, wartosc);
/*------------------------------
Ustawia noktowizor gracza.
------------------------------*/


native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0);
/*------------------------------
Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer
------------------------------*/


native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci);
/*------------------------------
Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer
------------------------------*/    


native cod_get_level_xp(poziom);
/*------------------------------
Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu
------------------------------*/
testpx.png testyi.png
----------------> Link
Załączony plik  CodMod.rar   965,15 KB  39662 Ilość pobrań

Poprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328

Ostatnie zmiany:
  • Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
  • Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natyw&#243;w, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
  • Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
  • Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
  • Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
  • Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
  • Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
  • Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
  • Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
  • Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
Zgłaszajcie bugi i zaglądajcie co jakiś czas czy nie ma łatek.
  • +
  • -
  • 323


#280027 Klasa inżynier - Stawianie działka

Napisane przez DarkGL w 09.08.2011 10:40

Jest to klasa z cod mod dark edition przerobiona do nowego coda może ona stawiać działko które strzela do przeciwników

http://www.youtube.com/watch?v=fqTQZK67DQU

Cvary:
// ile procent daje jedno uderzenie w działko (przy budowaniu)
inzynier_percent 4
// ile hp ma dzialko
inzynier_health 600
//ile dmg zadaje dzialko przy trafieniu podajemy liczbę rzeczywistą !
inzynier_damage 15.0

Wersja że tylko przeciwnik może rozwalić ci działko:
Załączony plik  codclass_inzynier.sma   17,55 KB  2123 Ilość pobrań
  codclass_inzynier.amxx
Załączony plik  codclass_inzynier.amxx   23,18 KB  415 Ilość pobrań


Wersja że każdy może rozwalić działko:
Załączony plik  codclass_inzynier.sma   17,09 KB  707 Ilość pobrań
  codclass_inzynier.amxx
Załączony plik  codclass_inzynier.amxx   22,7 KB  123 Ilość pobrań



models do folderu models i sounds do folderu sounds
Załączony plik  modele i dzwieki.rar   102,86 KB  10942 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 48


#381801 Boty nie widzą niewidzialnych

Napisane przez DarkGL w 16.03.2012 20:05

opis
Standardowo boty strzelały nawet do osób wpełni niewidzialnych ten plugin to zmienia.
Gdy jesteśmy niewidzialni bot może nas po prostu nie zauważyć.Testowane na podbotach.

cvary
Nie ma

screenshot
http://www.youtube.com/watch?v=vUc5V0J-tU8

Boty nie widzą niewidzialnych | DarkGL Blog

download
Nowe : Załączony plik  botDontShotInv.sma   1,79 KB  1210 Ilość pobrań
  botDontShotInv.amxx
Stare: Załączony plik  botDontShotInv.sma   789 bajtów  502 Ilość pobrań
  botDontShotInv.amxx
  • +
  • -
  • 22


#758992 Christmas Time

Napisane przez O'Zone w 02.05.2019 12:47

opis

Świąteczny plugin type all-in-one, który napisałem już dość dawno do użytku na swoich serwerach.

 

Posiada:

  • Padający na mapie śnieg
  • Śnieżki zamiast granatów (każdy granat posiada własny model śnieżki i kolorową poświatę po rzuceniu dla ich odróżnienia)
  • Losowo model prezentu, bałwana lub choinki zamiast podłożonej bomby
  • Czapki mikołaja (gracze mogą je sobie wyłączyć)

cvary

christmas_santa_hat "1" - włącza / wyłącza czapki mikołaja dla graczy

 

komendy

/czapka, /hat - umożliwia włączenie / wyłączenie czapki mikołaja przez gracza

 

download

Mirror dostępny w AMXXLegacy.

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#717955 [4Fun] Granat dyskoteka

Napisane przez White w 11.01.2016 11:15

08165098167421970451.jpg

 

Po wyrzuceniu granatu dymnego pojawia się kula jak na obrazku i zaczyna grać muzyka.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3


#401226 Modele postaci TF2

Napisane przez Fili:P w 24.04.2012 17:50

Cześć, przedstawiam wam modele postaci z gry Team Fortress 2 do gry Counter Strike 1.6. Znalazłem je w internecie, nie pamiętam gdzie. Myślę, że wam się przydzadzą, jeżeli ktoś chce zmienić kolor postaci to w każdym folderze ma do tego tekstury, aby ja zamienić w Jed's HLMV.

Załączony plik  TF2 Player Models for Counter Strike 1.6.rar   15,95 MB  79 Ilość pobrań


Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 1