Spoiler
include
cod_class_enabled
cod_class_disabled
plugin_precache
modele p_ i v_
plugin_init
Później
model w_
plugin_init
na koniec
#include <engine> #include <fakemeta>zmienne
new bool:ma_klase[33];
cod_class_enabled
ma_klase[id] = true;
cod_class_disabled
ma_klase[id] = false;
plugin_precache
precache_model("models/cod/w_m4a1.mdl");
precache_model("models/cod/p_m4a1.mdl");
precache_model("models/cod/v_m4a1.mdl");modele p_ i v_
plugin_init
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")Później
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_klase[id])
{
if(weapon == CSW_M4A1)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/cod/v_m4a1.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modelu v_
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/cod/p_m4a1.mdl")
//tu dajemy ścieżkę do nowego modelu p_
}
}
}model w_
plugin_init
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
na koniec
public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/w_m4.mdl")) //tutaj wpisujemy ścieżkę do STAREGO modelu w_, czyli tego który chcemy podmienić
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!ma_klase[entityowner])
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/cod/w_m4a1.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}

Dodatki SourceMod




Moja zawartość
Mężczyzna










portal.amxx





Napisane przez 





















