Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Cofnij sie - zdjęcie

Cofnij sie

Rejestracja: 21.01.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.10.2015 14:19
-----

#618275 Zabezpieczenie przed hackiem SteamID

Napisane przez borbet w 20.02.2014 00:04

Wstęp




Witam! Jako, że nie znalazłem żadnego artykułu dot. zabezpieczenia przed ww. hackiem postanowiłem napisać własny :)
Hack ten istnieje już jakiś czas i wiele serwerów jest przed nie zabezpieczonych, gdyż ich H@ nie wiedzą o jego istnieniu lub nie wiedzą jak się przed nim ochronić.

Ale co to robi?




Hack ten umożliwia zmianę SteamID na dowolny, dosłownie JAKI CHCEMY!
Mały przykład:
sid.png

Widzimy tam mój SteamID (H@) oraz SteamID "Hackera", który postanowił ustawić sobie SID taki sam jaki mam ja. Akurat Screen już po zastosowaniu Fix'a ( :spadowa: hakerze), ale pomyślcie sobie co osoba ze wszystkimi flagami mogłaby zrobić z serwerem?! :o

Jak się przed tym chronić?




Ochronić się przed tym jest bardzo łatwo (podobnie jak zmienić SteamID...) - należy odpowiednio skonfigurować dproto ;)

Skonfigurować?! Jak???




Konfiguracja sprowadza się raptem do zmiany tych paskudnych cyferek w dproto.cfg :^D

Dproto.cfg
Spoiler

Co tu zostało zmienione?
Spoiler

A no zostały zmienione prefix'y "a" :)
Przykładowo dla klienta RevEmu SteamID będzie następujący: "STEAM_2:0:XXXX", a dla klienta RevEmu 2013 - "STEAM_3:0:XXXX" itd.

Można także zmienić początek STEAM_ na VALVE_:
Spoiler

Od tej pory każdy NS wchodzący na serwer będzie miał SteamID VALVE_X:X:XXXX :) Łatwiej rozróżnić, który jest NS'em, a który Steam'em oraz jakiego ma klienta - [VALVE(NS)/STEAM]_[KLIENT]:[0 - SID wygenerowany przez HardwareID, 4 - Przez IP]:XXXX :D

Wady




Niestety zmiana ww. ustawień w dproto niesie za sobą konsekwencje - po ich zmianie bany w AMXBans na graczy z wygenerowanym SID'em stają się wygasłe, gdyż jak już zauważyliście zmieniliśmy prefix'y w ich SteamID i wchodząc na serwer ktoś kto miał wcześniej SID STEAM_0:0:12345 od teraz będzie miał przykładowo STEAM_2:0:12345.

Na zakończenie




To by było na tyle. W załączniku dodaję najnowsze dproto wraz z odpowiednio skonfigurowanym dproto.cfg.
Mam nadzieję, że pomogłem ;)

P.S. Istnieje także plugin wykrywający ten hack i banujący ich, ale niestety autor nie udostępnia .sma no i... plugin jest za $$$ :/

Załączone pliki

  • Załączony plik  dproto.zip   75,03 KB  966 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 10


#94335 BS Limiter

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 19.11.2009 21:01

BS Limiter
Autor: Pavulon
Wersja: 1.1.1


Opis
Plugin dzięki któremu na mapach DE_ jeżeli graczy CT jest mniej niż jest to określone w cvar'ze to gramy tylko na jeden BS.

Instalacja
Plik .amxx do amxmodx/plugins/
Plik .sma do amxmodx/scripting/
Plik .ini do amxmodx/configs/

Wymagane moduły

engine
cstrike
csx


Konfiguracja
Teoretycznie można edytować plik .ini ręcznie, lecz najlepiej jest skorzystać z menu w grze.
Ale jeżeli już chcemy go edytować to wygląda on mniej więcej tak:

nazwa_mapy nr_bs "Nazwa BS'a"
de_dust2 1 "A"
de_aztec 0 "A"
de_nuke 0 "gorny BS"


Cvary:
bsl_ctmin 4 //wymagana liczba graczy w CT

Komendy:
Aby wejść w menu należy wpisać w konsoli bsl_menu lub wejść poprzez amxmodmenu

I. Menu główne
1. klikamy by zmienić nazwę
2. aktualna nazwa
3. klikamy by zmienić bs
4. aktualny bs
5. klikamy by zapisać

II. Menu wyboru bs'a
1. zapisujemy wybór i wracamy do menu głównego
>2. wybieramy bs

Plugin działa również na boty - nie mogą podłożyć C4.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 19


#589086 Facebook – Blokowanie informacji o odczytaniu wiadomości

Napisane przez DarkGL w 27.11.2013 19:56

http://darkgl.amxx.p...niu-wiadomosci/


  • +
  • -
  • 5


#589143 Facebook – Blokowanie informacji o odczytaniu wiadomości

Napisane przez DarkGL w 27.11.2013 22:33

Aktualizacja dodane do web store 

https://chrome.googl...caohjkekikkcmpf


  • +
  • -
  • 3


#586901 [ROZWIĄZANE] SGS2 - instalacja Cyanogenmoda przez instalatora (możliwy brick?)

Napisane przez Zabijaka Gryps w 20.11.2013 16:29

Więc najprawdopodobniej ma, jak to napisałeś, odblokowanego. Przy moim pierwszym smartfonie xperii x10 musiałem go odblokować, natomiast w tym to bezproblemowo od razu po zakupie flashowalem kernel (niebazujący na stockowym).
  • +
  • -
  • 1


#586829 [ROZWIĄZANE] SGS2 - instalacja Cyanogenmoda przez instalatora (możliwy brick?)

Napisane przez dasiek w 20.11.2013 10:37


Nie chce mi się bawić, w rootowanie, bootloadery itd,

o ile rootowanie nie jest do końca potrzebne przy wgrywaniu custom romów lecz mogę zagwarantować że bez odblokowanego bootloadera CM Instaler (i nie tylko) Wywali Ci Telefon (obstawiam na soft brick) . CM Installer nie zmienia Ci Telefonu ot tak na CM , Ściąga najpotrzebniejsze rzeczy żebyś potem musiał go podłączyć do kompa i zrobić to co musiałbyś normalnie zrobić. O Tyle Soft Brick jest dosyć łatwy do uratowania (wystarczy w Szamszungach podłączyć go do ODIN'a albo KIES'a - nie miałem samsunga ale wiem z "doświadczenia" że pomaga) więc "Próbować możesz".

 

Jednak dla tzw świętego spokoju polecam root -> odblokowanie bootloadera -> instalacja CWM Recovery (5 i wyżej) i przez niego wykonać backup telefonu , full wipe i zainstalować. Jest to najwygodniejszy moim zdaniem sposób i "najbezpieczniejszy" (choć osobiście preferuje flash konkretnej partycji fastbootem ale nie każdy tak umi i to lubi).

 

Wszystko co robisz z telefonem wykonujesz z własnej woli - ja ani nikt inny nie bierze odpowiedzialnosci za ew uszkodzenia telefonu (standardowy tekst  ^^,)


  • +
  • -
  • 1


#586804 [ROZWIĄZANE] SGS2 - instalacja Cyanogenmoda przez instalatora (możliwy brick?)

Napisane przez Zabijaka Gryps w 19.11.2013 22:53

Bricka można złapać instalujac jakiegoś roma przez fake recovery na oryginalnym kernelu androida 4.0.4. Kernele JellyBeana nie są już podatne na bricka. Swoją drogą nie polecam instalowanią modow przez te fake recovery, najlepiej wgraj odinem jakiś kernel z lepszym recovery (np. speedmod) i na nim instalować już custom moda.
Jakby co to nie bój się uwierzyć mojej wypowiedzi. Mam ten sam telefon, chętnie go moduję (gdy wyjdzie cos wartego uwagi) i wiele czytałem na temat tych brickow (też mam wadliwy chip).
  • +
  • -
  • 1


#586446 Niewykrywanie logów gry z dnia na dzień

Napisane przez Filip1512 w 18.11.2013 13:42

Crontab co 1h? Zmień na co najmniej 4h.

Sprawdź CHMODy folderu /logs/


  • +
  • -
  • 1


#575229 [ROZWIĄZANE] Wykrywanie śmierci przez wybuch bomby

Napisane przez dasiek w 04.10.2013 11:48

o ile dobrze pamiętam jak rejestrujesz moment obrażeń tam jest typ obrażen i jest dostępne Obrażenia przez wybuch bomby. (bodajrze sprawdzasz czy damagebits & DMG_BLAST - ale pewny nie jestem)

 

Wybacz że tak bez kodu/przykładu - pisane z pracy gdzie nie mam dostępu do własnych kodów.


  • +
  • -
  • 1


#571994 dproto [0.9.391] - Aktualizacja 6027

Napisane przez `Sernik w 16.09.2013 18:57

Aktualizacja!

 

Dzisiaj 16.09.13 wyszła wersja [0.9.322] - Naprawia ona min. błędy kickujące jak False Client. Testowana i sprawna w 100%

 

Załączony plik  dproto_0_9_322.zip   181,55 KB  111 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 3


#552874 Wyczyszczenie starych banów.

Napisane przez Filip1512 w 06.07.2013 22:33

"1356994800"

Czas uniksowy 00:00:00 1 stycznia 2013, a zapytania Ci nie podam, bo nie jestem jego pewny, a nie chce żebyś zepsuł czegoś u siebie :P

 

 

//edit

Albo w sumie podam, ale jak już wyżej pisałem - nie jestem pewny tego zapytania, więc jeśli już byś chciał spróbować, to przed wykonaniem tego zapytania eksportuj sobie całą bazę danych

DELETE FROM `amx_bans` WHERE `ban_created` < 1356994800

  • +
  • -
  • 2


#536581 Segmentation fault przy 219 mapach w maps.ini

Napisane przez GwynBleidD w 23.04.2013 00:03

Wyłącz mapsmenu i sprawdź wtedy. Jeśli dalej będzie crashował... nie wiem, co jest przyczyną. Jeśli crashe ustąpią to poszukamy fixa na probem.


  • +
  • -
  • 1


#281413 Tutor - Informacje jak w Condition Zero

Napisane przez DarkGL w 11.08.2011 18:48

Tutor jest to sposób pokazywania wiadomości dodany w grze Condition Zero ale w CS 1.6 także jest dostępny
Mamy cztery rodzaje tutorów
  • Czerwony - W Condition Zero jest używany gdy terrorysta zginie.
    czerwony.png
  • Niebieski - W Condition Zero jest używany gdy anty terrorysta zginie
    niebieski.png
  • Zielony - W Condition Zero jest używany do przekazania ważnej informacji w kolorze zielonym.
    zielony.png
  • Żółty - W Condition Zero jest używany do przekazania ważnej informacji w kolorze żółtym.
    zolty.png
żeby tutor działał musimy wrzucić na serwer pewne pliki a gracz musi je ściągnąć (nie są to duże pliki także spokojnie :) ) czasami może się zdarzyć że gracz nie zobaczy tutorów gdy ściąga pierwszy raz pliki
ale po ponownym wejściu na serwer powinno być już wszystko ok :)

Pliki do wrzucenia na serwer są na końcu posta archiwum cstrike.rar

Obsługa tutorów :
Na końcu postu znajdziecie download pliku tutor.inc jest to zbiór funkcji który ułatwia pracę z tutorami
plik tutor.inc wrzucamy do folderu include naszego kompilatora

Chcąc użyć w pluginie tej biblioteki pod #include modułów dodajemy
#include <tutor>
np.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <tutor>

do pluginu musimy dodać wywołanie dwóch funkcji bez nich wyświetlanie nie zadziała
są to tutorInit i tutorPrecache pierwszą dodajemy do plugin_init
np.
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	tutorInit();
}
a drugą do plugin_precache
public plugin_precache(){
	tutorPrecache()
}

Funkcja służąca do wyświetlania tutorów to tutorMake
tutorMake(id,TutorColor:Color,Float:fTime = 0.0,const szText[],any:...)
Parametry:
  • id - id gracza któremu wyświetlić tutor jeśli podamy 0 zostanie wyświetlony wszystkim
  • Color - podajemy tutaj kolor tutora wartości jakie może przyjmować to
    • TUTOR_RED - czerwony kolor tutora
    • TUTOR_BLUE - niebieski kolor tutora
    • TUTOR_YELLOW - zółty kolor tutora
    • TUTOR_GREEN - zielony kolor tutora
  • fTime - czas wyświetlania tutora jeśli podamy 0.0 tutor będzie wyświetlany ciągle aż nie zastąpi go inny tutor , liczba rzeczywista a nie całkowita
  • szText - text wyświetlany w tutorze możemy używać w nim formatowania np. %d %i %s tak jak w np. client_print czy colorchat w dalszych parametrach podajemy zmienne/tablice itp. do formatowanego tekstu

Przykłady:
  • tutorMake(id,TUTOR_RED,5.0,"Czerwony tutor")
    wyświetla jednemu graczowi czerwony tutor o treści "Czerwony tutor" przez 5 sekund
  • tutorMake(0,TUTOR_GREEN,5.0,"Tutor globalny")
    wyświetla wszystkim graczom zielony tutor o treści "Tutor globalny" przez 5 sekund
  • tutorMake(id,TUTOR_GREEN,5.0,"formatowany %d %s",1,"string")
    tutaj widać formatowanie wiadomości
    wyświetla jednemu graczowi zielony tutor o treści "formatowany 1 string" przez 5 sekund

Dla osób które nie wiedzą jak formatować ciąg znaków polecam przeczytać to
Dokumentacja AMXX.pl: Core >> string > format

Tutaj kod pluginu którego używałem do testowania funkcji
Spoiler

testuje w nim wyświetlanie różnych kolorów , globalne wyświetlanie tutora i formatowanie

Załączony plik  cstrike.rar   7,34 KB  1336 Ilość pobrań

Załączony plik  tutor.inc   2,21 KB  1576 Ilość pobrań

Załączony plik  tutor_test.amxx   4,71 KB  38 Ilość pobrań

Załączony plik  tutor_test.sma   1005 bajtów  568 Ilość pobrań
  tutor_test.amxx
  • +
  • -
  • 34


#527913 Battlefield 2 : Rank Mod Web Stats

Napisane przez Misiaczek ;c w 24.03.2013 22:13

Battlefield 2 : Rank Mod Web Stats v1.1
by 758 & byCZUS

opis

Witajcie ;)

Razem z byCZUS prezentujemy mam Web Staty dla BF2 Rank Mod :)

Podziękowania należą się też użytkownikowi góruś za pomoc :P

screenshot

Strona Główna Statystyk
glowna.png

Informacje o Graczu i jego odznakach
widokgracz.png

Ogólny Opis Moda
informacje.png

Opis Statystyk #1
opis1.png

Opis Statystyk #2
opis2.png

Opis Statystyk #3
opis3.png


konfiguracja
Otwieramy plik config.php znajdujący się w folderze include
Pokaże nam się coś takiego

<?php
$host = 'host bazy danych';
$user = 'uzytkownik bazy danych';
$dbname = 'nazwa bazy danych';
$pass = 'haslo do owej bazy';
$tabela = 'bf2ranks';
?>


$host - Adres serwera MySQL
$user - Nazwa Użytkownika MySQL
$dbname - Nazwa Bazy MySQL
$pass - Hasło do owej Bazy

Otwieramy plik main.tpl znajdujący się w folderze templates oraz informacje.html, opis1.html, opis2.html, opis3.html znajdujące się w głownym katalogu i edytujemy
<li><a href="/"><i class="icon-globe"></i> Forum</a></li>

w miejscu
<a href="/">

wpisując swój adres forum, przykład
<li><a href="http://amxx.pl"><i class="icon-globe"></i> Forum</a></li>


Dodatkowa konfiguracja statów znajduję się w main.tpl znajdujący się w folderze templates a dokładnie tutaj
 <script type="text/javascript">
$(document).ready(function() {
$('#staty').dataTable({
"sPaginationType": "bootstrap",
"oLanguage": {
"sLengthMenu": "Pokaż _MENU_ graczy"
},
"aaSorting": [[1,'desc']],
"aLengthMenu": [ 20, 50, 100 ],
"iDisplayLength": 20
});
} );
</script>

"aLengthMenu": [ 20, 50, 100 ] - opcje sortowania listy, 20 graczy, 50 graczy, 100 graczy na strone ;)
"iDisplayLength": 20 - ilu graczy ma pokazywac po wejściu w statystyki
inne informacje

Staty są przystosowane pod wersję z 24 jak i 32 odznakiami, jeśli potrzebujecie konfigurację pod inne wersję proszę napisać w tym temacie to dodam :)

download
Wersja 24 Odznaki
Załączony plik  Battlefield 2 Rank Mod Web Stats (24).rar   325,76 KB  261 Ilość pobrań


Wersja 32 Odznaki
Załączony plik  Battlefield 2 Rank Mod Web Stats (32).rar   326 KB  400 Ilość pobrań


Wersja 48 Odznaki
Na Dniach Dodam...

Wersja 72 Odznaki
Na Dniach Dodam...


  • +
  • -
  • 20


#524635 Jak sprawdzić kiedy serwer był offline?

Napisane przez Gość w 14.03.2013 23:11

grep "^CRASH: " debug.log | cut -c 12- | sed 's/Jan/01/;s/Feb/02/;s/Mar/03/;s/Apr/04/;s/May/05/;s/Jun/06/;s/Jul/07/;s/Aug/08/;s/Sep/09/;s/Oct/10/;s/Nov/11/;s/Dec/12/' | awk '{if(length($1)==1)$1=0$1;print $1"."$2"."$5" "$3}'

przy czym debug.log to lokalizacja pliku z logami HLDS, domyślnie o takiej właśnie nazwie, w katalogu głównym HLDS (tego, gdzie znajduje się hlds_run, którym uruchamiasz serwer), tworzonego pod dodaniu parametru startowego debug przy uruchamianiu serwera, którego położenie możesz zmienić za pomocą jedynego argumentu parametru debuglog.