Klasa terminator nie chce się skomplikować
Masz już działa zabrakło jednej rzeczy :
new bool:ma_klase[33];Poprawiona już.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
adrian26107 nie posiada znajomych
Napisane przez
Sh4dy
w 25.03.2014 07:56
Klasa terminator nie chce się skomplikować
new bool:ma_klase[33];Poprawiona już.
Napisane przez Dziobak?
w 18.01.2014 16:57
Proszę :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Kapral"; new const opis[] = "1/10 na zabicie ze wszystkich broni.Brak rozrzutu broni"; new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new bool: ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink"); register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1) } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 10) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; } public PreThink(id) { if(ma_klase[id]) set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0}) } public UpdateClientData(id, sw, cd_handle) { if(ma_klase[id]) set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0}) }
Napisane przez Dziobak?
w 18.01.2014 14:28
Tajemniczy Ninja :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Tajemniczy Ninja"; new const opis[] = "Gdy kuca na nożu jest niewidzialny. Ma 10 dmg więcej oraz BH"; new const bronie = (1<<CSW_GALIL)|(1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 30; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new bool: ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "Tajemniczy Ninja (Premium) Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } //Przy kucaniu public fwPrethink_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwPrethink_AutoBH(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) { new flags = pev(id, pev_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return FMRES_IGNORED; if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 ) return FMRES_IGNORED; if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return FMRES_IGNORED; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] += 250.0; set_pev(id, pev_velocity, velocity); set_pev(id, pev_gaitsequence, 6); } return FMRES_IGNORED; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Killer:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Killer"; new const opis[] = "Posiada 3 dynamity.1/10 na wyrzucenie broni i 10 dmg więcej"; new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_MP5NAVY)|(1<<CSW_M4A1); new const zdrowie = 15; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 0; new ilosc_dynamitow_gracza[33]; new sprite_blast_dynamit, sprite_white_dynamit; new bool: ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Play"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("HLTV", "NowaRunda_Dynamit", "a", "1=0", "2=0"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Dynamit", 1); register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public plugin_precache() { sprite_blast_dynamit = precache_model("sprites/dexplo.spr"); sprite_white_dynamit = precache_model("sprites/white.spr"); precache_model("models/QTM_CodMod/dynamite.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entDynamit = find_ent_by_class(0, "dynamite"); while(entDynamit > 0) { if(entity_get_edict(entDynamit, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entDynamit); entDynamit = find_ent_by_class(entDynamit, "dynamite"); } } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Killer] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ilosc_dynamitow_gracza[id] = 3; ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if(is_user_alive(id)){ if(!ilosc_dynamitow_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie dynamity!"); } else{ static dynamit_gracza[33]; if(is_valid_ent(dynamit_gracza[id])) { ilosc_dynamitow_gracza[id]--; new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(dynamit_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast_dynamit); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] ); write_coord( iOrigin[2] ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] + 250 ); write_coord( iOrigin[2] + 250 ); write_short( sprite_white_dynamit ); write_byte( 0 ); write_byte( 0 ); write_byte( 10 ); write_byte( 10 ); write_byte( 255 ); write_byte( 255 ); write_byte( 100 ); write_byte( 100 ); write_byte( 128 ); write_byte( 0 ); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(dynamit_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid)) cod_inflict_damage(id, pid, 95.0, 0.8, dynamit_gracza[id], (1<<24)); } remove_entity(dynamit_gracza[id]); } else { new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); dynamit_gracza[id] = create_entity("info_target"); entity_set_string(dynamit_gracza[id], EV_SZ_classname, "dynamite"); entity_set_edict(dynamit_gracza[id], EV_ENT_owner, id); entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS); entity_set_origin(dynamit_gracza[id], origin); entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_model(dynamit_gracza[id], "models/QTM_CodMod/dynamite.mdl"); entity_set_size(dynamit_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0}); drop_to_floor(dynamit_gracza[id]); } } } } public fwSpawn_Dynamit(id) { client_disconnect(id); ilosc_dynamitow_gracza[id] = 3; } public NowaRunda_Dynamit() { new ent = find_ent_by_class(-1, "dynamite"); while(ent > 0) { remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite"); } } public Damage_Wyrzucenie(id) { new idattacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(idattacker)) return; if(!ma_klase[idattacker]) return; if(random_num(1, 10) != 1) return; client_cmd(id, "drop"); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
Napisane przez network
w 18.01.2014 13:34
to mają być klasy premium??, bo na flage H zazwyczaj dodaje sie klase premium ??
Na razie zrobiłem klasę Samobojca bez przypisanej flagi H, bo nie wiem czy ta klasa ma być premium czy zwykła.
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> new ma_klase[33]; //Jeżeli mamy już to dodane, nie trzeba robic tego drugi raz new sprite_blast, sprite_white; new const nazwa[] = "Samobojca"; new const opis[] = "Wybucha po smierci. Posiada 2 rakiety"; new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_FAMAS; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 0; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "abc"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "abe"); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public DeathMsg() { new id = read_data(2); if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<=2;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] ); write_coord( iOrigin[2] ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] + 200 ); write_coord( iOrigin[2] + 200 ); write_short( sprite_white ); write_byte( 0 ); write_byte( 0 ); write_byte( 10 ); write_byte( 10 ); write_byte( 255 ); write_byte( 255 ); write_byte( 100 ); write_byte( 100 ); write_byte( 128 ); write_byte( 0 ); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(id, "player", 200.0 , entlist, 32); for (new i=0; i <=numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid)) cod_inflict_damage(id, pid, float(get_user_health(pid)), 0.0); } return PLUGIN_CONTINUE; } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); sprite_white = precache_model("sprites/white.spr"); } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); return PLUGIN_CONTINUE; } if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } return PLUGIN_CONTINUE; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 20.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); } public ResetHUD(id) ilosc_rakiet_gracza[id] = 2; public client_disconnect(id) { new ent = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(ent > 0) { if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(ent); ent = find_ent_by_class(ent, "rocket"); } }
Napisane przez Mathew1910
w 18.01.2014 09:21
Napisane przez
Daj buziaka
w 31.01.2013 17:35
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <fun> #include <hamsandwich> #include <codmod> #include <colorchat> #define CZAS_GODMOD 5 //SEKUND new const nazwa[] = "Niesmiertelnik"; new const opis[] = "Ma 5 sekund niesmiertelnosci co runde"; new const bronie = 0; new const zdrowie = 15; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 15; new const wytrzymalosc = 0; new bool:wykorzystal[33]; new bool:ma_klase[33]; new msg_bartime; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Mentos"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); msg_bartime = get_user_msgid("BarTime"); } public cod_class_enabled(id) { ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona Mentos", nazwa); ma_klase[id] = true; ResetHUD(id); } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public cod_class_skill_used(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(wykorzystal[id]) { ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niesmiertelnosc."); return; } wykorzystal[id] = true; set_user_godmode(id, 1); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0); set_task(CZAS_GODMOD.0, "WylaczGod", id); message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id) write_short(CZAS_GODMOD) message_end() } public WylaczGod(id) { if(!is_user_connected(id)) return; set_user_godmode(id, 0); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0); } public ResetHUD(id) wykorzystal[id] = false;