Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prozba o klase kapral:P

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 adrian26107

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:9
  • Imię:adrian
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 18.01.2014 16:52

Nazwa:Kapral

Opis:1/10 na zabicie  ze wszystkich broni.Brak rozrzutu broni

Bronie:M4A1,AK47,deagl

statystyki:

Hp:10

int:0

Zrecznosc:10

Wyrzymalosc:20

 

Dzięki za pomoc.


  • +
  • -
  • 0

#2 Dziobak?

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 265
Wszechwidzący

  • Postów:645
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 18.01.2014 16:57

Proszę :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
        
new const nazwa[]   = "Kapral";
new const opis[]    = "1/10 na zabicie  ze wszystkich broni.Brak rozrzutu broni";
new const bronie    = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 10;
new const kondycja  = 10;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
    
new bool: ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
   
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
	
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
	
	register_forward(FM_UpdateClientData, "UpdateClientData", 1)

}

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 10) != 1 )
		return HAM_IGNORED;

	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}
public PreThink(id)
{
	if(ma_klase[id])
	set_pev(id, pev_punchangle, {0.0,0.0,0.0})
}

public UpdateClientData(id, sw, cd_handle)
{
	if(ma_klase[id])
	set_cd(cd_handle, CD_PunchAngle, {0.0,0.0,0.0})
}


  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych