Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Ferdek
Rejestracja: 17.01.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 24.02.2013 14:18
Statystyki
- Grupa: Nowy
- Całość postów: 1
- Odwiedzin: 471
- Tytuł: Nowy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Malanow
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Ferdek nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#446814 Simple Grenade Catcher
Napisane przez Hleb w 15.08.2012 16:56
Plugin umożliwia łapanie "przyjacielskich granatów", tzn jeżeli rzucający i łapiący są w tej samej drużynie, wówczas łapiąca osoba dostaje granat do plecaka, a rzucony granat znika.
Gracz może pomieścić "przechwycone" granaty w ilości ustawionej CVARem. Jeżeli rzucający rzuca granat w stronę łapiącego, a łapiący ma ma już liczbę granatów w ilości ustawionej CVARem, taki granat się po prostu od łapiącego odbije
gc_limit - ilość miejsca w plecaku, w którym gracz może przechować "przechwycone" granaty (domyślnie 3)
fakemeta
amxmodx
grenade_catcher.sma 1,81 KB 219 Ilość pobrań
grenade_catcher.amxx
#455977 Problem z komputerem (procesy)
Napisane przez Hleb w 06.09.2012 12:31
Mam problem z komputerem, a mianowicie.
Wkrótce po uruchomieniu komputera mam straszne przycinki, a w menedżerze zadań jest tak, że wszystkie procesy mają CPU 00 a zżera mi non stop 100% procesora. Problem istnieje za każdym razem, kiedy uruchamiam kompa. Nie wiem, może któryś proces chłonie 100 CPU, a w menedżerze, tego nie widać bo tylko 2-cyfrowe liczby są
Screen z Menedżera Zadań
Jeśli interesuje was mój sprzęt komputerowy (podaję najistotniejsze podzespoły)
Procesor Intel Pentium 4 2.53 GHz
Karta graficzna GeForce 6200 256 MB
Zasilacz 350 WAT
Płyta ASRock P4i65G
Rozumiem, że taki komp to nie formuła 1, ale takie rzeczy w ogóle nie powinno się zdarzyć.
A uprzedzając zdania "kup nowego kompa", po prostu na nowego kompa funduszy nie mam.
Bardzo proszę o pomoc
Wkrótce po uruchomieniu komputera mam straszne przycinki, a w menedżerze zadań jest tak, że wszystkie procesy mają CPU 00 a zżera mi non stop 100% procesora. Problem istnieje za każdym razem, kiedy uruchamiam kompa. Nie wiem, może któryś proces chłonie 100 CPU, a w menedżerze, tego nie widać bo tylko 2-cyfrowe liczby są
Screen z Menedżera Zadań
Jeśli interesuje was mój sprzęt komputerowy (podaję najistotniejsze podzespoły)
Procesor Intel Pentium 4 2.53 GHz
Karta graficzna GeForce 6200 256 MB
Zasilacz 350 WAT
Płyta ASRock P4i65G
Rozumiem, że taki komp to nie formuła 1, ale takie rzeczy w ogóle nie powinno się zdarzyć.
A uprzedzając zdania "kup nowego kompa", po prostu na nowego kompa funduszy nie mam.
Bardzo proszę o pomoc
#498189 [ROZWIĄZANE] 12perków m.in "Tajeminca Killera"
Napisane przez Hleb w 06.01.2013 11:52
#501447 [ROZWIĄZANE] Prosze o Klase Zwiadowca
Napisane przez Hleb w 14.01.2013 20:20
Zobacz
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <fun>
new bool:g_NitrogenGalil[33]
new NitrogenGalilSpr
new const nazwa[] = "Zwiadowca";
new const opis[] = "Posiada nitrogen famas ktory zamraza wroga";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FAMAS;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.1", "LovelasKapucyn");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage")
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("warcraft3/impalehit.wav");
NitrogenGalilSpr = precache_model("sprites/shockwave.spr");
}
public cod_class_enabled(id, itemid)
{
ma_klase[id] = true;
g_NitrogenGalil[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
g_NitrogenGalil[id] = false
}
public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type)
{
if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim || !attacker)
return HAM_IGNORED
if(!ma_klase[attacker])
return HAM_IGNORED;
if(random_num(1, 8) != 1)
return HAM_IGNORED;
static Float:originF[3]
pev(victim, pev_origin, originF)
if (g_NitrogenGalil[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_FAMAS)
{
if(cs_get_user_team(attacker) == cs_get_user_team(victim))
return HAM_IGNORED
set_pev(victim, pev_velocity, Float:{0.0,0.0,0.0}) // stop motion
set_pev(victim, pev_maxspeed, 5.0) // prevent from moving
Effects(originF)
emit_sound(0, CHAN_STATIC, "warcraft3/impalehit.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
//___________/ Effects \___________________________________________________________________________________________
//**************************************************************************************************************************/
Effects(const Float:originF3[3])
{
// Largest ring
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, originF3, 0)
write_byte(TE_BEAMCYLINDER) // TE id
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]) // z
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[0]) // x axis
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[1]) // y axis
engfunc(EngFunc_WriteCoord, originF3[2]+100.0) // z axis
write_short(NitrogenGalilSpr) // sprite
write_byte(0) // startframe
write_byte(0) // framerate
write_byte(4) // life
write_byte(60) // width
write_byte(0) // noise
write_byte(41) // red
write_byte(138) // green
write_byte(255) // blue
write_byte(200) // brightness
write_byte(0) // speed
message_end()
}
#506807 prośba o klasy (25) m.in Bandyta
Napisane przez Hleb w 26.01.2013 11:31
Radziecki Żołnierz
codclass_radzieckizolnierz.sma 1,29 KB 39 Ilość pobrań
codclass_radzieckizolnierz.amxx
codclass_radzieckizolnierz.sma 1,29 KB 39 Ilość pobrań
codclass_radzieckizolnierz.amxx
#372244 Perk "Quad Damage"
Napisane przez Hleb w 27.02.2012 21:33
Perk: Quad Damage
Opis: Jak sama nazwa perku wskazuje, zwiększa 4-krotnie zadawane dmg.
Zasada działania:
-po otrzymaniu perku, możemy go uruchomić klawiszem C
-po uruchomieniu rozjaśnia nam się ekran (skala 40 na 255) oraz możemy przez 15-30 sekund zadać 4 razy więcej obrażeń.
-gdy czas dobiega końca, perk automatycznie się niszczy.
Czyli prościej pisząc, jest to prawie stuprocentowa kopia Quake'owej wersji "Quad Damage"
Różnica między nimi to:
- jako perk losuje czas działania między 15 a 30 sekund (w Quake zawsze 30)
- nie ma dźwięku podczas strzału (mowa o dźwięku podczas uruchomienia perka)
plik codperk_quaddamage.sma wrzucamy do folderu scripting.
plik codperk_quaddamage.amxx do folderu plugins
pliki z dźwiękami wrzucamy do sound/misc
w pliku "plugins_codmod.ini" w sekcji "perki" dopisujemy "codperk_quaddamage.smxx"
sound.rar 76,35 KB 334 Ilość pobrań
codperk_quaddamage.amxx 4,93 KB 9 Ilość pobrań
codperk_quaddamage.sma 2,56 KB 326 Ilość pobrań
codperk_quaddamage.amxx
#443204 2 Perki "Semtex" i "Zestaw Semtexowy"
Napisane przez Hleb w 09.08.2012 12:45
Perki te zostały oparte o plugin Sticky Nades autorstwa VEN
Sticky Nades - AlliedModders
Granat typu "Semtex" istnieje naprawdę w MW2
Nazwa I Perku: Semtex
Opis perku: Dostajesz 2-3 granaty HE, które kleją się do wszystkiego (również do graczy)
Nazwa II Perku: Zestaw Semtexowy
Opis perku: Dostajesz 2-3 zestawy granatów (HE, FLASH i SMOKE), które kleją się do wszystkiego (również do graczy)
UWAGA: nie warto rzucić smoke'a z zestawu w ścianę czy w gracza, bo nie wybuchnie.
Semtex:
codperk_semtex.sma 1,86 KB 186 Ilość pobrań
codperk_semtex.amxx
Zestaw Semtexowy
codperk_zestawsemtexowy.sma 2,57 KB 101 Ilość pobrań
codperk_zestawsemtexowy.amxx
Sticky Nades - AlliedModders
Granat typu "Semtex" istnieje naprawdę w MW2
Nazwa I Perku: Semtex
Opis perku: Dostajesz 2-3 granaty HE, które kleją się do wszystkiego (również do graczy)
Nazwa II Perku: Zestaw Semtexowy
Opis perku: Dostajesz 2-3 zestawy granatów (HE, FLASH i SMOKE), które kleją się do wszystkiego (również do graczy)
UWAGA: nie warto rzucić smoke'a z zestawu w ścianę czy w gracza, bo nie wybuchnie.
Semtex:
codperk_semtex.sma 1,86 KB 186 Ilość pobrań
codperk_semtex.amxx
Zestaw Semtexowy
codperk_zestawsemtexowy.sma 2,57 KB 101 Ilość pobrań
codperk_zestawsemtexowy.amxx
#456022 Nano Suit - Naprawiony
Napisane przez Hleb w 06.09.2012 16:07
Znany wam ze strony Peyota perk "NanoSuit". W mojej edycji naprawiono łatkę, że gracz z tym perkiem mógł leczyć HP w sklepie, będąc w zasięgu apteczki Medyka, bądź zabijając wroga (Klasa Admirał)
Perk mojej edycji był testowany pod kątem zmiany perku z HP (NanoSuit na Wytrenowany Weteran i na odwrót),
oraz zmiany klasy będąc w posiadaniu perku. Nie wykryto jak na razie błędu.
codperk_nanosuit.sma 878 bajtów 859 Ilość pobrań
codperk_nanosuit.amxx
#499180 Perk "Naboje Kalibru 20mm"
Napisane przez Hleb w 09.01.2013 20:13
Nazwa Perku: Naboje Kalibru 20mm
Opis Perku: Ten perk, jeśli jest dzierżony, sprawia że strzały posiadacza perku nie są osłabiane przez wytrzymałość klasy przeciwnika. Np, strzał w brzuch z glocka zadaje 37 dmg (przy 0 wytrzymałości), jednakże jeśli ofiara ma 100 wytrzymałości, dmg jest redukowane do 20, a dzięki temu perkowi ofiara, która ma 100 wytrzymałości, dozna dmg dla 0 wytrzymałości, czyli te 37 dmg.
codperk_naboje20mm.sma 1,12 KB 287 Ilość pobrań
codperk_naboje20mm.amxx
#460711 Perk "Celownik Laserowy"
Napisane przez Hleb w 23.09.2012 14:37
Perk oparto na pluginach:
-http://amxx.pl/topic/31247-weapon-zoom-changer/ by Owner123
-http://amxx.pl/topic/68751-killstreak-134a-14c-wyzwania/ by Cypis'
Nazwa Perku: Celownik Laserowy
Zasada działania: Najpierw namierzamy cel w podwójnym zbliżeniu, następnie używając perku (klawisz C) wzywamy artylerię, po kilku sekundach pojawia się artyleria, która zrzuca bomby dokładnie w miejsce, gdzie wskazaliśmy celownikiem.
Jeżeli pomiędzy użyciem perku a przybyciem artylerii nie będziemy mieli podwójnego zbliżenia, wówczas artyleria nie przybywa a gracz traci możliwość ponownego wezwania.
Od czasu użycia perku, najdalej do momentu zrzutu bomb, jesteśmy niewidzialni w skali 30 na 255.
Będąc na pojedynczym czy podwójnym zblizeniu, nie możemy strzelać.
UWAGA!!
Perk wymaga modułu orpheu, pliki z nim zawarte znajdują się w paczce.
Wymagana jest podmiana pliku modules.ini, inaczej perk nie zadziała jak powinien.
Domyślny czas oczekiwania wynosi 5 sekund, zaś prędkość samolotu to 1500
#define PLANE_VELOCITY 1500
#define TIME_TO_ATTACK 5.0
jeżeli chcemy zmienić wartości to w define'ach zmieniamy wartości
Filmik przedstawiający użycie perku
http://www.youtube.com/watch?v=E3jb1trKHX0&feature=plcp
Paczka z modelami/dźwiękami oraz plikami modułu orpheu - wystarczy rozpakować i podmienić folder cstrike.
cstrike.rar 560,61 KB 196 Ilość pobrań
codperk_celowniklaserowy.sma 10,08 KB 171 Ilość pobrań
codperk_celowniklaserowy.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Ferdek
- Regulamin