Trzym i z niewidzialnoscia
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
majster11
Rejestracja: 15.01.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.10.2015 18:26





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 40
- Odwiedzin: 1 845
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Grzesiu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Kłopotów
Kontakt
#594719 Klasa predator
Napisane przez FORMOZA
w 19.12.2013 23:56
#513778 Kto zrobi klase "Stouter"
Napisane przez
zxcziomzxc
w 11.02.2013 14:16
#511959 Prośba o perk Nanosuit
Napisane przez Hleb
w 07.02.2013 11:57
#509031 [ROZWIĄZANE] prosze o klase Szturmowiec i o naprawienie jednej klasy
Napisane przez janofer
w 31.01.2013 12:45
#508405 [ROZWIĄZANE] prosze o klase Szturmowiec i o naprawienie jednej klasy
Napisane przez Vasto_Lorde
w 29.01.2013 23:15
Załączone pliki
-
codclass_majster.sma 5,79 KB 45 Ilość pobrań
codclass_majster.amxx
#506239 Klasa rambo
Napisane przez `mSk.
w 24.01.2013 21:44
Opis; Posiada 1/1 z awp i po 2 skok
Napisałeś, że 1/1 z AWP. Dodane

Załączone pliki
-
RamboP.sma 2,82 KB 111 Ilość pobrań
RamboP.amxx
#504842 [ROZWIĄZANE] Kto Zrobi Klase (Rambo) I 2 Inne
Napisane przez KRYCHA!
w 21.01.2013 20:43
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Niezniszczalny[P]"; new const opis[] = "super wytrzymaly i ma 1 rakiete"; new const bronie = (1<<CSW_XM1014); new const zdrowie = 80; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 10; new const wytrzymalosc = 100; new sprite_blast; new ilosc_rakiet_gracza[33]; new poprzednia_rakieta_gracza[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "krycha"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1); } public plugin_precache() { sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr"); precache_model("models/rpgrocket.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket"); while(entRakiety > 0) { if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entRakiety); entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket"); } } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "[Niezniszczalny[P]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; return COD_CONTINUE; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_rakiet_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!"); } else { if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime()) { client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!"); } else { if (is_user_alive(id)) { poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime()); ilosc_rakiet_gracza[id]--; new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle); entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin); new Ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket"); entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl"); vAngle[0] *= -1.0; entity_set_origin(Ent, Origin); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle); entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2); entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX); entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY); entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id); VelocityByAim(id, 1000 , Velocity); entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity); } } } } public fwSpawn_Rakiety(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; } public DotykRakiety(ent) { if (!is_valid_ent(ent)) return; new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new Float:fOrigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]); message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin); write_byte(TE_EXPLOSION); write_coord(iOrigin[0]); write_coord(iOrigin[1]); write_coord(iOrigin[2]); write_short(sprite_blast); write_byte(32); write_byte(20); write_byte(0); message_end(); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid)) continue; cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24)); } remove_entity(ent); }
#505364 kto zrobi klase (Rambo)i 6 innych
Napisane przez KRYCHA!
w 22.01.2013 23:24
Załączone pliki
-
codclass_niezniszczalnyp.sma 3,7 KB 66 Ilość pobrań
codclass_niezniszczalnyp.amxx
#505372 Kto zrobi klase (Kozak) i 2 innych
Napisane przez CR4ATOR
w 22.01.2013 23:31
Hehe tak szczerze to nawet nie sprawdzalem jej kodu zreszta w generatorze to kazdy umie robic:p
Załączone pliki
-
codclass_minator.sma 3,82 KB 63 Ilość pobrań
codclass_minator.amxx
#505360 Kto zrobi klase (Kozak) i 2 innych
Napisane przez KRYCHA!
w 22.01.2013 23:15
Aż głowa boli jakie bzdury żeś pozaznaczał w tym generatorze! Nawet klasa MistrzDgl ma 1/7 na ZABICIE nie na drop -.-
Minator do poprawki tak samo ...
Proszę mistrzdlg :
Załączone pliki
-
codclass_mistrzdgl.sma 1,67 KB 76 Ilość pobrań
codclass_mistrzdgl.amxx
#505238 [ROZWIĄZANE] Kto Zrobi Klase (Rambo) I 2 Inne
Napisane przez CR4ATOR
w 22.01.2013 19:26
#504930 [ROZWIĄZANE] Kto Zrobi Klase (Rambo) I 2 Inne
Napisane przez CR4ATOR
w 21.01.2013 23:20
#503994 [ROZWIĄZANE] Prosze o klase Nocny
Napisane przez
eMeZz
w 20.01.2013 00:37
Proszę bardzo.
Załączone pliki
-
codclass_nocny.sma 6,62 KB 25 Ilość pobrań
codclass_nocny.amxx
#503893 Prosze o klase(rambo) i 6 innych
Napisane przez
Tytanowy
w 19.01.2013 20:16
Załączone pliki
-
codclass_majster.sma 5,72 KB 20 Ilość pobrań
codclass_majster.amxx
-
codclass_tropiciel.sma 3,7 KB 27 Ilość pobrań
codclass_tropiciel.amxx
-
codclass_wojownik.sma 5,36 KB 19 Ilość pobrań
codclass_wojownik.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: majster11
- Regulamin