Trzym i z niewidzialnoscia ![]()
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
majster11
Rejestracja: 15.01.2013Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.10.2015 18:26




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 40
- Odwiedzin: 2 243
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Grzesiu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Kłopotów
Kontakt
#594719 Klasa predator
Napisane przez FORMOZA
w 19.12.2013 23:56
#513778 Kto zrobi klase "Stouter"
Napisane przez
zxcziomzxc
w 11.02.2013 14:16
#511959 Prośba o perk Nanosuit
Napisane przez Hleb
w 07.02.2013 11:57
#509031 [ROZWIĄZANE] prosze o klase Szturmowiec i o naprawienie jednej klasy
Napisane przez janofer
w 31.01.2013 12:45
#508405 [ROZWIĄZANE] prosze o klase Szturmowiec i o naprawienie jednej klasy
Napisane przez Vasto_Lorde
w 29.01.2013 23:15
Załączone pliki
-
codclass_majster.sma 5,79 KB 46 Ilość pobrań
codclass_majster.amxx
#506239 Klasa rambo
Napisane przez `mSk.
w 24.01.2013 21:44
Opis; Posiada 1/1 z awp i po 2 skok
Napisałeś, że 1/1 z AWP. Dodane
Załączone pliki
-
RamboP.sma 2,82 KB 117 Ilość pobrań
RamboP.amxx
#504842 [ROZWIĄZANE] Kto Zrobi Klase (Rambo) I 2 Inne
Napisane przez KRYCHA!
w 21.01.2013 20:43
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Niezniszczalny[P]";
new const opis[] = "super wytrzymaly i ma 1 rakiete";
new const bronie = (1<<CSW_XM1014);
new const zdrowie = 80;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 100;
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "krycha");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
client_print(id, print_chat, "[Niezniszczalny[P]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
#505364 kto zrobi klase (Rambo)i 6 innych
Napisane przez KRYCHA!
w 22.01.2013 23:24
Załączone pliki
-
codclass_niezniszczalnyp.sma 3,7 KB 68 Ilość pobrań
codclass_niezniszczalnyp.amxx
#505372 Kto zrobi klase (Kozak) i 2 innych
Napisane przez CR4ATOR
w 22.01.2013 23:31
Hehe tak szczerze to nawet nie sprawdzalem jej kodu zreszta w generatorze to kazdy umie robic:p
Załączone pliki
-
codclass_minator.sma 3,82 KB 68 Ilość pobrań
codclass_minator.amxx
#505360 Kto zrobi klase (Kozak) i 2 innych
Napisane przez KRYCHA!
w 22.01.2013 23:15
Aż głowa boli jakie bzdury żeś pozaznaczał w tym generatorze! Nawet klasa MistrzDgl ma 1/7 na ZABICIE nie na drop -.-
Minator do poprawki tak samo ...
Proszę mistrzdlg :
Załączone pliki
-
codclass_mistrzdgl.sma 1,67 KB 83 Ilość pobrań
codclass_mistrzdgl.amxx
#505238 [ROZWIĄZANE] Kto Zrobi Klase (Rambo) I 2 Inne
Napisane przez CR4ATOR
w 22.01.2013 19:26
#504930 [ROZWIĄZANE] Kto Zrobi Klase (Rambo) I 2 Inne
Napisane przez CR4ATOR
w 21.01.2013 23:20
#503994 [ROZWIĄZANE] Prosze o klase Nocny
Napisane przez
eMeZz
w 20.01.2013 00:37
Proszę bardzo.
Załączone pliki
-
codclass_nocny.sma 6,62 KB 28 Ilość pobrań
codclass_nocny.amxx
#503893 Prosze o klase(rambo) i 6 innych
Napisane przez
Tytanowy
w 19.01.2013 20:16
Załączone pliki
-
codclass_majster.sma 5,72 KB 22 Ilość pobrań
codclass_majster.amxx
-
codclass_tropiciel.sma 3,7 KB 29 Ilość pobrań
codclass_tropiciel.amxx
-
codclass_wojownik.sma 5,36 KB 21 Ilość pobrań
codclass_wojownik.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: majster11
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
