Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kameha - zdjęcie

Kameha

Rejestracja: 09.01.2013
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.01.2013 18:35
-----

#503987 [ROZWIĄZANE] Użycie tablicy do zapisania AmmoPacków?

Napisane przez Kameha w 20.01.2013 00:07

Jeżeli fvault_clear nie chce Ci wyczyścić tego pliku, spróbuj go usuwać na twardo:
delete_file("TUTAJ SCIEZKA Z PLIKIEM DO USUNIECIA");// np. "\addons\amxmodx\configs\plik.txt"

  • +
  • -
  • 1


#503699 [ROZWIĄZANE] Błędnie zwracana wartosc zmiennej

Napisane przez Kameha w 19.01.2013 15:16

Podajesz statyczną wielkość tablicy podczas zapisu daty do zmiennej. Oraz zapisujesz ten sam wynik w postaci Tablicy znakowej do jednej zmiennej.
Użyj tego:

new Czasp[3], temp[5];
get_time("%d", temp, charsmax(temp));
Czasp[0] = str_to_num(temp);
get_time("%m", temp, charsmax(temp));
Czasp[1] = str_to_num(temp);
get_time("%Y", temp, charsmax(temp));
Czasp[2] = str_to_num(temp);
client_print(id, print_chat, "Dzis jest: %d %d %d za 30 dni bedzie: %s", Czasp[0], Czasp[1], Czasp[2], PrzeliczNaDate(30));


@Edit, Up
Jednak sposób wyżej wymieniony jest łatwiejszy, na początku myślałem że masz zamiar wykonywać jakieś działania na poszczególnych zmiennych dlatego Ci tak to rozpisałem.

Pozdrawiam,
Kameha
  • +
  • -
  • 1


#502913 Funkcja if - nietypowy problem

Napisane przez Kameha w 18.01.2013 13:52

Jeżeli możesz to wyjaśnij trochę bardziej o co Ci dokładnie chodzi. Bo na chwile obecną zrozumiałem jedynie że próbujesz pobrać wektor kierunku drugiej osoby, przeliczyć go wedle własnych upodobań a następnie sprawdzić różnicę pomiędzy kierunkiem pierwszej a drugiej osoby.
Nie jestem w stanie domyśleć się co możesz mieć na myśli, pisząc że sprawdzanie zmiennej dif nie spełnia Twoich oczekiwań.

Nie jestem pewien co do v_angle, ale z tego co mi intuicja podpowiada jest to kierunek x,y,z. A więc, powinna być ona zawarta od 0~360, no chyba że sposób w jaki engine to interpretuje wygląda np. -180~180. Jaki jest sens odejmowania, bądź dodawania 360stopni (pełne kółko) tego nie wiem.

Nie jestem pewien co do składni Pawn, ale jeżeli dif>90 przy zmiennej float nie chce działać możesz spróbować dif>90.0. Ewentualnie przeprasować ją do zmiennej int, poprzez zaokrąglanie reszty Odnośnik do dokumentacji floatround.
Jeżeli podasz trochę więcej informacji dot. Twojego problemu może będziemy w stanie trochę lepiej pomóc tak jak tego oczekujesz.

Pozdrawiam,
Kameha
  • +
  • -
  • 1