Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Użycie tablicy do zapisania AmmoPacków?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Alkohochlik

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.01.2013 22:13

Witam. Mam uproszczony bank AP, który automatycznie zapisuje paczki przy reconnect. Chciałbym pozbyć się zapisu do zewnętrznego pliku oraz po zmianie mapy usuwać wszystkie wartości AP (przywracać do domyślnej wartości). Czy dałoby radę to zrobić za pomocą tablicy? Jeśli tak, to może jakieś wskazówki? Jeśli nie, prosiłbym o pomoc co do wyczyszczenia AP po zmianie mapy. Oto kod:

Spoiler


Tu jest include: www.speedyshare.com/jwWgM/fvault.inc

Przepraszam za to, że na hostingu, temat pisany w widoku mobilnym na telefonie.

Użytkownik Alkohochlik edytował ten post 19.01.2013 22:16


#2 Kameha

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:Assambler
Offline

Napisano 19.01.2013 22:48

Nie rozumiem co masz dokładnie na myśli, ale jeżeli nie chcesz zapisywać "ap" do pliku po zmianie mapy wystarczy dopisać w plugin_cfg:
fvault_clear(g_vault_name)

Jeżeli chciałbyś przechowywać dane o AP w zmiennej przez czas trwania mapy, jest to możliwe.. ale tylko jeżeli dany gracz się nie rozłączy.
Ponieważ zostanie mu przypisany inny ID, i ciężko będzie zapisywać dane o nim w zmiennej lecz nie mówię że tak się nie da.
Teoretycznie można stworzyć duża tablicę znakową w której będziesz przechowywał te wszystkie dane i je prasował za każdym razem, gdy się zmieni.
Niestety nie napiszę Ci tego, ponieważ zajęło by mi to zbyt wiele czasu którego akurat nie mam :(

Pozdrawiam,
Kameha
  • +
  • -
  • 0

#3 Alkohochlik

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.01.2013 23:40

Walczyłem trochę z fvault_clear(nazwa) i nie czyściło, po zmianie mapy nadal ta sama zawartość w pliku txt. (próbowałem public plugin_end na różne sposoby)

#4 Kameha

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:Assambler
Offline

Napisano 20.01.2013 00:07

Jeżeli fvault_clear nie chce Ci wyczyścić tego pliku, spróbuj go usuwać na twardo:
delete_file("TUTAJ SCIEZKA Z PLIKIEM DO USUNIECIA");// np. "\addons\amxmodx\configs\plik.txt"

Użytkownik Kameha edytował ten post 20.01.2013 00:08

  • +
  • -
  • 1

#5 Alkohochlik

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.01.2013 12:55

Dziękuję Kameha, z delete_file chodzi idealnie. :) Temat do zamknięcia.

#6 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 21.01.2013 13:30

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych