Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

sebo97 - zdjęcie

sebo97

Rejestracja: 29.12.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.02.2014 15:31
-----

#606911 Bug 0 hp by Darkgl

Napisane przez sebul w 18.01.2014 21:07

Czemu nie działa? Pisałem już to w temacie tutaj na forum z tym pluginem, wystarczy poczytać -> http://amxx.pl/topic...7-0-hp-bug-new/
  • +
  • -
  • 1


#606702 Bug 0 hp by Darkgl

Napisane przez lew1 w 18.01.2014 11:49

Podaj link do pluginu.

 


  • +
  • -
  • 1


#606951 Bug 0 hp by Darkgl

Napisane przez sebul w 19.01.2014 00:03

Da się zrobić, po prostu oprócz wyświetlania 1 hp gdy gracz ma mniej niż 1 hp i żyje, musisz też ustawić życie temu graczowi na 1 hp.
  • +
  • -
  • 1


#565290 Ciche chodzenie w sklepie, nie znika po zakończeniu rundy

Napisane przez Wolen w 20.08.2013 15:36

Wyłap event zakończenia rundy i tam ustaw footstep. Btw. 1 włącza kroki, 0 wyłącza :F

 

@edit

http://amxx.pl/topic/1680-eventy/

Ten temat Ci sie przyda :F


  • +
  • -
  • 1


#563304 Jak zmienić klawisz funkcyjny klas (np. rakiety) na klawisz "X"

Napisane przez (Kalifta) w 14.08.2013 08:37

To tak jak już wspomniałem, wymaga to większej edycji.

Ale powiedz na jaki guzik a coś zdziałamy :)

:mur:

 

Witam, jak zmienić w nowym codzi, aby umiejętności klas, np. puszczanie rakiet, stawianie min itp były na klawisz "X" (radio2 chyba).

 

Chyba widać jaki chce guzik... :facepalm:




#545789 Wyrzucanie paki na początku rundy paintball mod

Napisane przez Pan Marian w 27.05.2013 19:09

W paintball mod zamiast

        if (get_pcvar_num(strip)) //&& !user_has_mp5(id))
        {
            if (pev(id, pev_weapons) & (1 << CSW_C4))
                engclient_cmd(id, "drop", "weapon_c4")
            fm_strip_user_weapons(id);
        }

        if (get_pcvar_num(strip)) //&& !user_has_mp5(id))
        {
            if (pev(id, pev_weapons))
            fm_strip_user_weapons(id);
        }

 

Lub ustaw cvar

amx_pbstrip
na 0 w amxx.cfg


#529534 Edycja statsx, problem z ilością znaków

Napisane przez Misiaczek ;c w 29.03.2013 21:47

albo ślepy jestem albo nie widze sma przerobionego :crazy:
  • +
  • -
  • 1


#522525 Prośba o perk Ghost

Napisane przez Play 4FuN w 07.03.2013 17:00

Załączony plik  codperk_Ghost.sma   976 bajtów  23 Ilość pobrań
  codperk_Ghost.amxx
  • +
  • -
  • 2