Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Wyrzucanie paki na początku rundy paintball mod

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 sebo97

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:75
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 27.05.2013 19:00

Witam, mam zainstalowany ten mod: http://amxx.pl/topic...mod-by-respect/

 

i za każdym razem, na początku rundy wyrzuca pakę osobie która ją dostaje, Czy mógłby ktoś to naprawić lub powiedzieć jak to naprawić ?


  • +
  • -
  • 0

#2 Pan Marian

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:283
  • Imię:Marian
  • Lokalizacja:इंटरनेट
Offline

Napisano 27.05.2013 19:09

W paintball mod zamiast

        if (get_pcvar_num(strip)) //&& !user_has_mp5(id))
        {
            if (pev(id, pev_weapons) & (1 << CSW_C4))
                engclient_cmd(id, "drop", "weapon_c4")
            fm_strip_user_weapons(id);
        }

        if (get_pcvar_num(strip)) //&& !user_has_mp5(id))
        {
            if (pev(id, pev_weapons))
            fm_strip_user_weapons(id);
        }

 

Lub ustaw cvar

amx_pbstrip
na 0 w amxx.cfg

#3 sebo97

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:75
  • Lokalizacja:Łomża
Offline

Napisano 27.05.2013 19:41

Dzięki wielkie, a jeszcze mam pytanie jak zrobić, żeby na początku rundy nikt nie dostawał żadnej broni? Bo mam pod ten mod przerobionego coda i w klasach daję bronie, a tu mi nie potrzebne i przez to mam sporo bugów, jak zrobić, żeby w ogóle nie dawało broni, jak coś to tylko USP ??


  • +
  • -
  • 0

#4 Pan Marian

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 89
Zaawansowany

  • Postów:283
  • Imię:Marian
  • Lokalizacja:इंटरनेट
Offline

Napisano 28.05.2013 19:03

Zamiast

public player_weapons(id)
    if (is_user_alive(id))
    {
    
        menu_cancel(id)
        
        if(in_vendetta[id])
        {
            new kname[32]; get_user_name(got_killed_by[id],kname,31);
            set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 5.0, 5.0);
            show_hudmessage(id, "You took %s's gow** poraz ostatni.. to jest wandeta!!!", kname);
        }

        
        set_pdata_int(id, 386, 120, 5);
        fm_give_item(id, "weapon_knife");
        if (get_user_team(id) == 1)
            fm_give_item(id, "weapon_glock18");
        else
        {
            set_pdata_int(id, 382, 48, 5);
            fm_give_item(id, "weapon_usp");
        }
        if (get_pcvar_num(pbgun) && !vendetta_bonus[id]){

            if (get_pcvar_num(randomgun)==1){

                if(is_user_bot(id))
                {
                    ShowMenu[id] = false;
                    MenuState[id] = random(4);
                }
                
                if (ShowMenu[id])
                    launchMenu(id);
                else
                {    
                    give_menu_weapon(id, MenuState[id]);
                    client_print(id, print_chat, "[RPaintballMod] nie masz menu broni ? wpisz /pbguns i poczekaj runde!.")    
                }

            }
            else
            {
                new choose;
                if (get_pcvar_num(randomgun)==2){
                    choose = random(4);
                    
                    if (random(20)==0){
                        fm_give_item(id, "weapon_p90");
                        cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 300);
                        set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 5.0, 5.0);
                        show_hudmessage(id, "Masz Szczescie ! masz a SUPER MARKER!!!!");
                    }
                    else
                    switch (choose)
                    {
                        case 0: fm_give_item(id, "weapon_mp5navy");
                        case 1: fm_give_item(id, "weapon_scout");
                        case 2: fm_give_item(id, "weapon_m3");
                        case 3: fm_give_item(id, "weapon_xm1014");
                        default: fm_give_item(id, "weapon_mp5navy");
                    }
                    cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 150);
                    cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 20);
                    cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 16);
                    cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 80);
                    cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 300);
                }else
                {
                    //always gets a marker
                    fm_give_item(id, "weapon_mp5navy");
                    cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 150);
    
                    //did not kill someone, has a chance of getting a shotgun
                    choose = random(3);                    
                    if (!g_has_kill[id] && !choose){
                            fm_give_item(id, "weapon_xm1014");
                            cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 80);
                        }
                        
                    //killed 2 or more, gets a sniper or a launcher
                    choose = random(2);                    
                    if (g_has_kill[id]>2)
                        if (g_has_kill[id]>4){
                            fm_give_item(id, "weapon_p90");
                            cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 300);
                            set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 5.0, 5.0);
                            show_hudmessage(id, "o Kur**! masz SUPER MARKER!!!!");
                        }    
                        else
                            if (choose){
                                fm_give_item(id, "weapon_scout");
                                cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 20);
                            }else
                            {
                                fm_give_item(id, "weapon_m3");
                                cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 16);
                            }
                    g_has_kill[id] = 0;
                }
            }    
        }
        
        if(vendetta_bonus[id] == 1)
        {
            fm_give_item(id, "weapon_p90");
            cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 300);
            set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 5.0, 5.0);
            show_hudmessage(id, "Niemozliwe! dostal  SUPER MARKER!!!!");
        }

        if(vendetta_bonus[id] == -1)
        {
            vendetta_bonus[id] = 0
            set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 5.0, 5.0);
            show_hudmessage(id, "Haha! You got punk'd and didn't get a main gun this round!!!!");
        }

        
        if (get_pcvar_num(pbnade))
            fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
    
        if (get_pcvar_num(pbsnade))
            fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");

        if (get_pcvar_num(pbslauncher) && id == got_slauncher)
        {
            new kname[32]; get_user_name(id,kname,31);
            new teamname[3][] = {"None", "Red Team", "Blue Team"};
            set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.7, 0, 5.0, 5.0);
            show_hudmessage(0, "%s: %s dostal Super Launchera (Flesh), UWAGA!!!!", teamname[get_user_team(id)], kname);
            //client_print(0, print_chat, "%s: %s dostal Super Launchera (Flesh), UWAGA!!!!", teamname[get_user_team(id)], kname)
            fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
            //fm_give_item(id, "weapon_flashbang");
            
            if (get_pcvar_num(death))
                select_new_slauncher()
    
        }
        
        remove_task(id);
    }

 

public player_weapons(id){
    if (is_user_alive(id))
        
    menu_cancel(id)    
    
    set_pdata_int(id, 386, 120, 5);
    fm_give_item(id, "weapon_knife");
    if (get_user_team(id) == 1)
        fm_give_item(id, "weapon_glock18");
    else
    {
        set_pdata_int(id, 382, 48, 5);
        fm_give_item(id, "weapon_usp");
    }
    
    remove_task(id);
}

 

Powinno działać







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych