Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Pudliszka - zdjęcie

Pudliszka

Rejestracja: 27.12.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.02.2013 20:17
-----

#505254 Szukam pluginu "Info COD"

Napisane przez Pudliszka w 22.01.2013 19:48

O ie się nie mylę to jest w już zrobione w Pluginie (silniku) COD :)
  • +
  • -
  • 2


#504304 Skompilowanie .sma

Napisane przez Pudliszka w 20.01.2013 18:40

Nie rozumiem Cie..
Ale ok. Tego szukasz?
http://amxx.pl/kompilator/
  • +
  • -
  • -1


#496376 [ROZWIĄZANE] Zmiana 2x klas oraz silnika.

Napisane przez Pudliszka w 31.12.2012 15:29

Poprawiony kamandos :)

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = -10;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}




Wojskowy

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Wojskowy";
new const opis[] = "Dostaje 1/30 z M4A1";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && random_num(1,30) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/




W silniku zmienić

Tylko tego nie dałem rady :c
Sory!:c
  • +
  • -
  • 1


#496073 [ROZWIĄZANE] Blokada He/Flash/Smoge na określony czas

Napisane przez Pudliszka w 30.12.2012 19:21

http://amxx.pl/topic...e-fb-15-sekund/
  • +
  • -
  • 1


#496072 Nie działa zmiana nazwy serwera

Napisane przez Pudliszka w 30.12.2012 19:12

Znajdź w server.cfg
hostname "Nazwa serwera@JakiśHosting.pl"

  • +
  • -
  • 1


#496037 [ROZWIĄZANE] siema szukam pliugina do serwa dd2 nwm jak go nazwac

Napisane przez Pudliszka w 30.12.2012 18:06

eeeeee nie rozumiem.. Ale chyba chodzi Ci o to
http://amxx.pl/topic...a-przy-zabiciu/
  • +
  • -
  • 1


#495604 [PILNE]SZUKAM VIPA NA EB[PILNE]

Napisane przez Pudliszka w 29.12.2012 19:52

-Ma pozowlenie na przechodzenie przez barierę(to raczej ma każdy)


W BM jest automatycznie wgrane przepuszczanie VIPa



#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>

new bool:g_Vip[33];

public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "8.0.0.2", "benio101 & speedkill");
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);

if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))

new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";

if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 : %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public plugin_precache(){
precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl");
precache_model("models/player/VipTT/VipTT.mdl");
}
public SpawnedEventPreVip(id){
new g_Model[64];
formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "VipTT" : "VipCT");
cs_set_user_model(id,g_Model);
}


models/player/VipCT/VipCT.mdl - ścieżka do modelu CT
models/player/VipCT/VipTT.mdl - ścieżka do modelu TT
  • +
  • -
  • 1


#495146 Paczka 4FUN

Napisane przez Pudliszka w 28.12.2012 20:26

Witam, chciałem przestawić moją paczkę.. :)
Do rzeczy.. :P


Lista pluginów (To może od razu plugin.ini podam :) )


regulamin.amxx
amx_heconc.amxx
abd.amxx
mutemenu.amxx
kutfa.amxx
kaboom.amxx
wymuszanie_interpu.amxx
auto_reload.amxx


Funkcję pluginów
regulamin.amxx Pokazuje graczowi regulamin serwera pod /regulamin
amx_heconc.amxx Wyrzuca wroga w powietrze jeśli dostanie granatem :)
abd.amxx Pluginu pokazujący ile hp zadaliśmy i ile Hp nam zabrano
mutemenu.amxx Menu dla graczy którzy mogą uciszyć innych graczy (/mute)
kutfa.amxx Gracz napisze "*****" to "botek" odpisuje mu Gdzie stoi!? Tak to wygląda:
Gracz: *****!
[BOTek]: Gdzie stoi?
kaboom.amxx Szybkie wybuchające granaty
wymuszanie_interpu.amxx Wymusza interp 0.01 co 5 sekund
auto_reload.amxx Plugin ten automatycznie przeładowuje broń po rundzie.



Cvary

he_push 50 //z jaką siłą ma granat odrzucać ? (u mnie jest na 50 ustawione)

amx_bulletdamage_recieved "1" // 1 - włącza, 0 - wyłacza pokazywanie otrzymanych obrażeń.
amx_bulletdamage "1" // 0 - plugin wyłączony, 1 - pokazuje zadane obrażenia, 2 - pokazuje zadane obrażenia, ale nie przez ściane

//1 - tak 0 - nie
//granat wybuchowy ma wybuchać od razu po dotknięciu czegoś
kaboom_he 1
//flashbang ma wybuchać od razu po dotknięciu czegoś
kaboom_fb 1
//smoke ma wybuchać od razu po dotknięciu czegoś
kaboom_sm 1
amx_autorelad 1/0 - włączenie/wyłączenie pluginu.

Załączone pliki

  • Załączony plik  Paczka.zip   36,82 KB  585 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • -1