Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokada HE + FB (15 sekund)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 shakerek

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 03.10.2011 07:56

Plugin który umieszczę na samym dole polega na blokodzie granatów HE przez 15 sekund, czyli żaden gracz nie będzie mógł rzucić jeśli nie odczeka danego czasu. Prosił bym o lekką modyfikację tego pluginu aby również do granatów HE zablokować na 15 sekund granaty flashbang :>

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Nowy Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
new Float:gametime
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1", "2=4")

register_logevent("Round_Start", 2, "1=Round_Start")
}
public CurWeapon(id)
{
if(get_gametime() - gametime < 15.0)
{
engclient_cmd(id, "weapon_knife")
client_print(id, print_center, "")
}
}
public Round_Start()
{
gametime = get_gametime()

}

Liczę na szybką pomoc pozdrawiam.

#2 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.10.2011 16:42


#include <amxmodx>



new Float:gametime;



public plugin_init(){

    

    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")

    

    register_logevent("Round_Start", 2, "1=Round_Start")

}



public CurWeapon(id)

{

    new bron = get_user_weapon(id, _, _);

    

    if(bron == CSW_HEGRENADE || bron == CSW_FLASHBANG)

        if(get_gametime() - gametime < 15.0){

            engclient_cmd(id, "weapon_knife")

            client_print(id, print_center, "")

        }

}



public Round_Start(){

    gametime = get_gametime()

    

}

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#3 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 03.10.2011 20:18

#include <amxmodx>

new Float:gametime;

public plugin_init(){
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")

register_logevent("Round_Start", 2, "1=Round_Start")
}

public CurWeapon(id)
{
new bron = get_user_weapon(id);

if((bron == CSW_HEGRENADE || bron == CSW_FLASHBANG) && get_gametime() - gametime < 15.0)
engclient_cmd(id, "weapon_knife")
}

public Round_Start()
gametime = get_gametime()

  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#4 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 840
Czempion

  • Postów:1485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 06.10.2011 20:56


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

new const g_szGrenadeNames[][] =
{
"weapon_hegrenade",
"weapon_smokegrenade",
"weapon_flashbang"
};

new Float:g_fStartTime

public plugin_init() {
register_plugin("Block Grenades", "0.1", "MarWit")
register_logevent("Round_Start", 2, "1=Round_Start")

for(new i=0; i<sizeof(g_szGrenadeNames); i++) {
register_clcmd(g_szGrenadeNames[i], "BlockGrenade")
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, g_szGrenadeNames[i], "fwd_PrimaryAttack")
}
}

public Round_Start()
g_fStartTime = get_gametime()

public fwd_PrimaryAttack(this)
{
if(get_gametime() - g_fStartTime > 15.0)
return HAM_IGNORED

return HAM_SUPERCEDE
}

public BlockGrenade(id)
{
if(get_gametime() - g_fStartTime > 15.0)
return PLUGIN_CONTINUE

return PLUGIN_HANDLED
}



[uwaga=benio101]Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL[/uwaga]

Użytkownik benio101 edytował ten post 29.01.2013 06:44

  • +
  • -
  • 2

marwit-0.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych