Masz tutaj na podmiane broni : http://amxx.pl/topic...replacement-13/
a tutaj na podmiane modeli gracza : http://amxx.pl/topic...odels-extended/
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wisienka
Rejestracja: 14.12.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.01.2013 20:49
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 12
- Odwiedzin: 1 948
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Warszawa
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Wisienka nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#329019 [ROZWIĄZANE] Plugin do zmiany modeli
Napisane przez Dudek1921 w 02.12.2011 09:12
#116192 Ultimate Warm-Up 1.7:
Napisane przez naven w 03.03.2010 20:51
Witam, widząc wiele próśb o plugin posiadający tyle funkcji(głównie muza + wybór broni) postanowiłem napisać taki plugin.
Opis:
Plugin ten na początku każdej mapy tworzy rundę rozgrzewkową(długość ustawia się cvarem). Dodatkowo podczas rundy jest odgrywany dźwięk, a także można wybrać sobie, które bronie mają być dostępne podczas rundy, również ustawiane cvarem.
Plugin blokuje także podnoszenie broni(przydatne na niektórych mapach), blokuje wyrzucanie broni. W porównaniu z poprzednio udostępnioną wersją ma wiele poprawek i udogodnień m.in. zamiana czasu na sekundy, czy start rozgrzewki jest wywoływany przy wejściu 2 graczy, a nie po określonym czasie jak to było do tej pory.
Cvary:
amx_warmup_time "80" -czas rozgrzewki, w sekundach,
amx_warmup_respawn -czy podczas rundy rozgrzewkowej ma ożywiać graczy od razu po śmierci? 1-TAK 0-NIE
amx_warmup_weapon <numer> -broń, która ma być podczas rozgrzewki
Numery:
Przykładowo jeśli chcemy rozgrzewkę na MP5, do amxx.cfg dopisujemy:
amx_warmup_weapon 16
Zmiana dźwięku:
Line 64:
Line 446:
Zmiana dźwięku na inny format. Linie 123-124
Znajdź:
Zamień na:
Linie 432-433:
Zmieniamy nazwę pliku. Pamiętaj, że mp3 play zaczyna od cstrike/. Dźwięki wav i że precache_sound zaczynają się od sound/
Wyłączanie pluginów na czas rozgrzewki:
W linii 129
Zamieniamy lokalizator.amxx na własną nazwę pluginu, który chcemy wyłączyć. Można oczywiście dodać kolejne pluginy(tak samo w nowej linii)
Włączanie pluginów po rozgrzewce
Linia 169
Postępujemy tak samo jak wyżej.
Instalacja:
Z załącznika ściągasz ultimate_warmup1.7.rar. Uwaga: w paczce nie ma dźwięku. Jeśli masz ochotę wytnij jakiś dźwięk i podeślij na PW, a jest duża szansa, że go wrzucę.
Plugin instalujesz jak każdy inny.
Paczka o nazwie ultimate_warmup1.3.rar to poprzednia dobrze działająca wersja.
To do list(do zrobienia):
nic;p
Podziękowania dla:
-kyku- pomoc z granatami,
-filone sogi, rybek - testerzy
Plugin jest mojego autorstwa, bezwzględnie zabraniam udostępniania go na innych forach!
Opis:
Plugin ten na początku każdej mapy tworzy rundę rozgrzewkową(długość ustawia się cvarem). Dodatkowo podczas rundy jest odgrywany dźwięk, a także można wybrać sobie, które bronie mają być dostępne podczas rundy, również ustawiane cvarem.
Plugin blokuje także podnoszenie broni(przydatne na niektórych mapach), blokuje wyrzucanie broni. W porównaniu z poprzednio udostępnioną wersją ma wiele poprawek i udogodnień m.in. zamiana czasu na sekundy, czy start rozgrzewki jest wywoływany przy wejściu 2 graczy, a nie po określonym czasie jak to było do tej pory.
Cvary:
amx_warmup_time "80" -czas rozgrzewki, w sekundach,
amx_warmup_respawn -czy podczas rundy rozgrzewkowej ma ożywiać graczy od razu po śmierci? 1-TAK 0-NIE
amx_warmup_weapon <numer> -broń, która ma być podczas rozgrzewki
Numery:
1 weapon_p228 //p228(pistolet) 2 weapon_scout //scout 3 weapon_hegrenade //granat HE 4 weapon_xm1014 //auto-pompa 5 weapon_mac10 //uzi tt 6 weapon_aug //aug 7 weapon_elite //elites 8 weapon_fiveseven //fiveseven 9 weapon_ump45 //b(3(2)) 10 weapon_sg550 //autokampa cT 11 weapon_galil //galil 12 weapon_famas //famas 13 weapon_usp //usp 14 weapon_glock18 //glock 15 weapon_awp //awp 16 weapon_mp5navy //MP5 17 weapon_m249 //krowa 18 weapon_m3 //pompa 19 weapon_m4a1 //M4 20 weapon_tmp //tmp 21 weapon_g3sg1 //autokampa TT 22 weapon_deagle //dgl 23 weapon_sg552 //sg552(tt) 24 weapon_ak47 //ak47 25 weapon_p90 //P90 26 weapon_knife //nóż 27 losowa broń z powyższychUstawienie każdej innej wartości cvaru amx_warmup_time wpowoduje ustawienie domyślnej broni- nóż.
Przykładowo jeśli chcemy rozgrzewkę na MP5, do amxx.cfg dopisujemy:
amx_warmup_weapon 16
Zmiana dźwięku:
Line 64:
client_cmd(0,"spk misc/play_muza") //zmieniamy play_muza na własną nazwę(bez rozszerzenia)
Line 446:
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/play_muza.wav")//zmieniamy na własną nazwę (z rozszerzeniem)
return PLUGIN_CONTINUE
}
Zmiana dźwięku na inny format. Linie 123-124
Znajdź:
client_cmd(0,"spk misc/play_muza")
Zamień na:
client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/play_muza.mp3") //zmieniamy też na swoją nazwę(z rozszerzeniem)
Linie 432-433:
Zmieniamy nazwę pliku. Pamiętaj, że mp3 play zaczyna od cstrike/. Dźwięki wav i że precache_sound zaczynają się od sound/
public plugin_precache()
{
//zmieniamy nazwę także tutaj wg poniższego wzorca
precache_sound("misc/sound_name.wav"); // .wav version
precache_sound("misc/sound_name.mp3"); //MP3 version
}
Wyłączanie pluginów na czas rozgrzewki:
W linii 129
server_cmd("amx_pausecfg pause lokalizator.amxx");
Zamieniamy lokalizator.amxx na własną nazwę pluginu, który chcemy wyłączyć. Można oczywiście dodać kolejne pluginy(tak samo w nowej linii)
Włączanie pluginów po rozgrzewce
Linia 169
server_cmd("amx_pausecfg enable lokalizator.amxx");
Postępujemy tak samo jak wyżej.
Instalacja:
Z załącznika ściągasz ultimate_warmup1.7.rar. Uwaga: w paczce nie ma dźwięku. Jeśli masz ochotę wytnij jakiś dźwięk i podeślij na PW, a jest duża szansa, że go wrzucę.
Plugin instalujesz jak każdy inny.
Paczka o nazwie ultimate_warmup1.3.rar to poprzednia dobrze działająca wersja.
To do list(do zrobienia):
nic;p
Podziękowania dla:
-kyku- pomoc z granatami,
-filone sogi, rybek - testerzy
Plugin jest mojego autorstwa, bezwzględnie zabraniam udostępniania go na innych forach!
Załączone pliki
-
play_muza.rar 455,37 KB 2682 Ilość pobrań
-
ultimate_warmup 1.3.rar 14,21 KB 1471 Ilość pobrań
-
ultimate_warmup1.7.rar 13,47 KB 3247 Ilość pobrań
-
ultimate_warmup.sma 10,81 KB 1536 Ilość pobrań
ultimate_warmup.amxx
#496072 Nie działa zmiana nazwy serwera
Napisane przez Pudliszka w 30.12.2012 19:12
#494595 [ROZWIĄZANE] Ostatni tt ma +5 do chodzenia
Napisane przez Gość w 27.12.2012 19:49
#493701 [ROZWIĄZANE] Proszę o klasę "Farciarz"
Napisane przez ZpYGloris w 25.12.2012 23:04
Proszę :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> new const nazwa[] = "Farciarz"; new const opis[] = "Ma 1/5 szansy na wyrzucenie broni przeciwnika"; new const bronie = (1<<CSW_MAC10); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("Damage", "Damage_Wyrzucenie", "b", "2!=0"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public Damage_Wyrzucenie(id) { new idattacker = get_user_attacker(id); if(!is_user_alive(idattacker)) return; if(!ma_klase[idattacker]) return; if(random_num(1, 5) != 1) return; client_cmd(id, "drop"); }
#375228 [EasyBlock ] BlockMaker/ProFragsMaker
Napisane przez tekuku w 04.03.2012 16:56
Przedstawiam wam ProFragsMakera który zawiera Rendering i Ruchome Bloczki które ustawiasz sam jak mają latać !
Udostępniam go do użytku publicznego
Działa poprawnie z ExpMod'em by Grzyboo and tQQ --> http://amxx.pl/topic...rzyboo-and-tqq/
-ProFragsMaker.amxxdo cstrike/addons/amxmodx/plugins
-do do cstrike/addons/amxmodx/configs/plugins.ini dopisz :
[b]ProFragsMaker.amxx[/b]
+bmgrab/-bmgrab - Poruszanie bloczkami (tylko dla admina z odpowiednia flaga)
/bm - Otwiera główne menu bloczków. (tylko dla admina z odpowiednia flaga)
Bloczki:
"Platforma", "Bunnyhop", "Obrazenia", "Leczenie", "Nofalldamage", "Lod", "Trampolina", "Strzalka", "Smierc", "Miod", "Bariera CT", "Bariera TT", "Szyba", "Bunnyhop No Slow Down", "Opozniony BH", "Niesmiertelnosc", "Niewidzialnosc", "Buty Szybkosci", "Kamuflaz", "Bron", "Armor", - Nowość. "Spamduck", "Granaty", "VIP Bariera", "Oslepienie",, - Nowość. "Trzesienie Ziemi",, - Nowość. "Trawa", "Melanz", "Drewno", "Exp", "Muza", "Bunnyhop Damage",, - Nowość. "Bunnyhop Lod",, - Nowość. "Granat Wybuchajacy", "Granat Zamrazajacy", "Granat Oslepiajacy", "Dywan",, - Nowość. "Luke Skywalker", - Nowość.
tu zmieniamy swoje bloczki,soundy,sprites:
new const g_model_platform[] = "models/profrags/Normal/platforma2.mdl"; new const g_model_trawa[] = "models/profrags/Normal/trawa2.mdl"; new const g_model_drewno[] = "models/profrags/Normal/drewno2.mdl"; new const g_model_bunnyhop[] = "models/profrags/Normal/bh2.mdl"; new const g_model_damage[] = "models/profrags/Normal/dmg2.mdl"; new const g_model_healer[] = "models/profrags/Normal/healer2.mdl"; new const g_model_no_fall_damage[] = "models/profrags/Normal/nofalldamage2.mdl"; new const g_model_ice[] = "models/profrags/Normal/lod2.mdl"; new const g_model_trampoline[] = "models/profrags/Normal/trampolina2.mdl"; new const g_model_speed_boost[] = "models/profrags/Normal/strzalka2.mdl"; new const g_model_death[] = "models/profrags/Normal/smierc2.mdl"; new const g_model_honey[] = "models/profrags/Normal/miod2.mdl"; new const g_model_ct_barrier[] = "models/profrags/Normal/ct2.mdl"; new const g_model_t_barrier[] = "models/profrags/Normal/tt2.mdl"; new const g_model_glass[] = "models/profrags/Normal/glass2.mdl"; new const g_model_no_slow_down_bunnyhop[] = "models/profrags/Normal/bh2.mdl"; new const g_model_delayed_bunnyhop[] = "models/profrags/Normal/delayedbh2.mdl"; new const g_model_invincibility[] = "models/profrags/Normal/niesmiertelka2.mdl"; new const g_model_stealth[] = "models/profrags/Normal/duch2.mdl"; new const g_model_boots_of_speed[] = "models/profrags/Normal/buty2.mdl"; new const g_model_kamuflaz[] = "models/profrags/Normal/kamuflaz2.mdl"; new const g_model_bron[] = "models/profrags/Normal/bron2.mdl"; new const g_model_armor[] = "models/profrags/Normal/armor2.mdl"; new const g_model_spamduck[] = "models/profrags/Normal/duck2.mdl"; new const g_model_granaty[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl"; new const g_model_vip[] = "models/profrags/Normal/vip2.mdl"; new const g_model_oslepienie[] = "models/profrags/Normal/oslepienie2.mdl"; new const g_model_trzesienie[] = "models/profrags/Normal/trzesienie2.mdl"; new const g_model_melanz[] = "models/profrags/Normal/melanz2.mdl"; new const g_model_exp[] = "models/profrags/Normal/exp2.mdl"; new const g_model_muza[] = "models/profrags/Normal/muza2.mdl"; new const g_model_bhdamage[] = "models/profrags/Normal/dmg2.mdl"; new const g_model_bhice[] = "models/profrags/Normal/bh2.mdl"; new const g_model_he[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl"; new const g_model_sg[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl"; new const g_model_flash[] = "models/profrags/Normal/granaty2.mdl"; new const g_model_dywan[] = "models/profrags/Normal/dywan2.mdl"; new const g_model_luke[] = "models/profrags/Normal/luke2.mdl"; new const g_sprite_light[] = "sprites/profrags/lightmaker.spr"; new const g_sprite_teleport_start[] = "sprites/profrags/flare6.spr"; new const g_sprite_teleport_destination[] = "sprites/profrags/bm_teleport_end.spr"; new const g_sound_invincibility[] = "profrags/invincibility.wav"; new const g_sound_stealth[] = "profrags/stealth.wav"; new const g_sound_camouflage[] = "profrags/camouflage.wav"; new const g_sound_boots_of_speed[] = "profrags/bootsofspeed.wav"; new const g_sound_melanz[] = "profrags/melanz.wav"; new const g_sound_bron[] = "profrags/bron.wav"; new const g_sound_kasa[] = "profrags/exp.wav"; new const g_sound_TeleportSound[] = "profrags/teleport.wav";
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <sockets>
Modele,Soundy,Sprites --> cstrike.zip 16,96 MB 2654 Ilość pobrań
ProFragsMaker.sma 174,75 KB 2342 Ilość pobrań
ProFragsMaker.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Wisienka
- Regulamin