Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

sweeper - zdjęcie

sweeper

Rejestracja: 24.11.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.12.2016 18:53
-----

#634692 Zabawa do jb by Cypis

Napisane przez sweeper w 26.04.2014 07:31

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <jailbreak>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "AWP DAY"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Cypis - sweeper."

new id_awp, ModActive;


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_awp = jail_register_game("AWP DAY"); 

	register_forward(FM_SetModel, "fw_setmodel");
	register_event("CurWeapon", "ev_curweapon", "be");

}

public plugin_precache()
{
	precache_model("models/p_awp_day.mdl");
	precache_model("models/w_awp_day.mdl");
	precache_model("models/v_awp_day.mdl");
}

public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
	OnRemoveData(id_awp);
}

public OnRemoveData(day)
{
	if(day == id_awp)
	{
		ModActive = false
	}

}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	

	static szTime[12];
	if(day == id_awp)
	{

		format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-40); 
		formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Walka miedzy wiezniami na AWP ^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime);
		szInfo = "Dzisiaj jest AWP DAY";

		jail_set_prisoners_micro(true, true); 
		jail_set_ct_hit_tt(true); 
		jail_set_god_ct(true); 
		
		ModActive = true

		setting[0] = 1;
		setting[1] = 1;
		setting[2] = 1; 
		
		setting[4] = 1  
		setting[6] = 1;
		setting[7] = 1;

	}
}



public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == id_awp)
	{
		jail_open_cele(); 
		jail_set_game_hud(40, "Rozpoczecie zabawy za"); 
	}
}

public OnGameHudEnd()
{
	if(jail_get_play_game_id() == id_awp)
	{
		jail_set_prisoners_fight(true, false, false);
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_T)
				continue;
 
			strip_user_weapons(i);
			give_item(i, "weapon_awp");
		}
	}
}

public ev_curweapon(id)
{
	new model[25];
	pev(id, pev_viewmodel2, model, 24);
	if (equali(model, "models/v_awp.mdl") && ModActive && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/v_awp_day.mdl");
		set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/p_awp_day.mdl");
	}
}

public fw_setmodel(ent, model[]) 
{
 	if (equali(model, "models/w_awp.mdl")) 
		if(ModActive)
		{
			engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/w_awp_day.mdl");
			return FMRES_SUPERCEDE;
		}
	return FMRES_IGNORED;
}

Bez only headshot ale wtedy zabawa nie ma takiego polotu, tylko pamiętaj o wgraniu modelu, bo będzie crash serwera


  • +
  • -
  • 2


#620679 Oznacz gracza kolorkiem.

Napisane przez sweeper w 27.02.2014 14:39

public oznacz(id)
{
    if(get_user_team(id) != 2 && !jail_get_prowadzacy())
        return PLUGIN_HANDLED;

    new tytul[64];
    format(tytul, 63, "\rJB Kolor Menu");
    new menu = menu_create(tytul, "oznacz_handler");
    menu_additem(menu, "Ustaw Kolor");
    
    menu_display(id, menu);
    
    return PLUGIN_HANDLED;
}

Tak, można. Podmień sobie public oznacz na ten i będzie działało ok.

 

i dodaj natyw pod new name[33]

native jail_get_prowadzacy();

  • +
  • -
  • 1


#620033 Prosba o Akacz(SuperPremium)

Napisane przez sweeper w 25.02.2014 18:46

Skorzystaj z tego kompilatora (www.amxx.pl/kompilator) , lokalnie jak chcesz skompilować to sprawdź czy masz wszystkie wymagane biblioteki... Plugin się kompiluje bez problemu


  • +
  • -
  • 1


#619573 Oznacz gracza kolorkiem.

Napisane przez sweeper w 23.02.2014 19:30

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

new opcja, gracz_id[33], wybrany;
new name[33];

public plugin_init() {
	register_plugin("plugin", "1.0", "sweeper");
	
	register_clcmd("say /oznacz", "oznacz");
	
}

public oznacz(id)
{
	if(get_user_team(id) != 2)
		return PLUGIN_HANDLED;

	new tytul[64];
	format(tytul, 63, "\rJB Kolor Menu");
	new menu = menu_create(tytul, "oznacz_handler");
	menu_additem(menu, "Ustaw Kolor");
	
	menu_display(id, menu);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public oznacz_handler(id, menu, item)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			Gracz(id);
			opcja = 1;
		}
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Gracz(id)
{
	new menu = menu_create("Wybierz gracza:", "Gracz_handler");
	
	for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i))
			continue;
		gracz_id[n++] = i;
		new nazwa_gracza[64];
		get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
		menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0);
	}
	menu_display(id, menu);
}

public Gracz_handler(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	wybrany = gracz_id[item];
	get_user_name(wybrany, name, 32);
	
	if(opcja == 1)
		wybierz_kolor(id);

	return PLUGIN_HANDLED;
}

public wybierz_kolor(id)
{
	new tytul[25];
	format(tytul, 24, "\yKolory:");
	new menu = menu_create(tytul, "kolory_handler");
	menu_additem(menu, "Niebieski");
	menu_additem(menu, "Zielony");
	menu_additem(menu, "Czerwony");

	menu_display(id, menu);
}

public kolory_handler(id, menu, item)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			fm_set_user_rendering(wybrany, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 25)
			client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s kolor niebieski!", name);
		}
		case 1:
		{
			fm_set_user_rendering(wybrany, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 25)
			client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s kolor zielony!", name);
		}
		case 2:
		{
			fm_set_user_rendering(wybrany, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 25)
			client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s kolor czerwony!", name);
		}

	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Sorki za taki błąd, teraz jest ok. 


  • +
  • -
  • 2


#619559 Prosba o Akacz(SuperPremium)

Napisane przez sweeper w 23.02.2014 19:00

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define DMG_BULLET (1<<1) 

new const nazwa[] = "Akacz(SuperPremium)";
new const opis[] = "Posiada 30 procent(+int) wiecej obrazen z Ak47, 4 apteczki, 2 skoki w powietrzu";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_USP | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_HEGRENADE; 
new const zdrowie = 150;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;

new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];

new skoki[33];

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "sweeper");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	register_think("medkit", "Think_Apteczki");
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
	register_event("CurWeapon", "ev_curweapon", "be");
}

public plugin_precache()
{
	sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
	precache_model("models/w_medkit.mdl");
	precache_model("models/fire_madness/v_ak47.mdl");
}

public client_disconnect(id)
{
	new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
	while(entApteczki > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entApteczki);
		entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
	}
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ilosc_apteczek_gracza[id] = 4;
	give_item(id, "weapon_hegrenade");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_flashbang");
	give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	cs_set_user_defuse(id, 1);
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
	if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Masz tylko 4 apteczki na runde!");
	}
	else
	{

		ilosc_apteczek_gracza[id]--;

		new Float:origin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

		new ent = create_entity("info_target");
		entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
		entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
		entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
		entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


		entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
		set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )     ;
		drop_to_floor(ent);


		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
	}
}

public fwSpawn_Apteczki(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_apteczek_gracza[id] = 4;
}


public Think_Apteczki(ent)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return PLUGIN_CONTINUE;

	new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	new dist = 300;
	new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

	if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
	{
		new Float:forigin[3];
		entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{
			new pid = entlist[i];

			if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
				continue;

			new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
			new zdrowie = get_user_health(pid);
			new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
			if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
		}

		entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
	{
		remove_entity(ent);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
		set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

	new Float:forigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

 	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + dist );
	write_coord( iOrigin[2] + dist );
	write_short( sprite_white_apteczki );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 100 );// r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 0 ); // speed
	message_end();

	entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);


	return PLUGIN_CONTINUE;

}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;

	return FMRES_IGNORED;
}

public ev_curweapon(id)
{
	new model[25];
	pev(id, pev_viewmodel2, model, 24);
	if (equali(model, "models/v_ak47.mdl") && ma_klase[id])
	{
		set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/fire_madness/v_ak47.mdl");
	}
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.3, 1.0, idinflictor, damagebits);
		
	return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Teraz model będzie działał, i dodałem ci zależność dmg od int


  • +
  • -
  • 1


#619216 Prosba o Akacz(SuperPremium)

Napisane przez sweeper w 22.02.2014 20:23

wgraj sobie ten folder z modelem i skompiluj plugin, powinno działać

Załączone pliki

  • Załączony plik  akacz.rar   342,32 KB  92 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 1


#618560 Oznacz gracza kolorkiem.

Napisane przez sweeper w 20.02.2014 22:30

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>

new opcja, gracz_id[33], wybrany;
new name[33];

public plugin_init() {
	register_plugin("plugin", "1.0", "sweeper");
	
	register_clcmd("say /oznacz", "oznacz");
	
}

public oznacz(id)
{
	if(get_user_team(id) != 2)
		return PLUGIN_HANDLED;

	new tytul[64];
	format(tytul, 63, "\rJB Kolor Menu");
	new menu = menu_create(tytul, "oznacz_handler");
	menu_additem(menu, "Ustaw Kolor");
	
	menu_display(id, menu);
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}

public oznacz_handler(id, menu, item)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			Gracz(id);
			opcja = 1;
		}
	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Gracz(id)
{
	new menu = menu_create("Wybierz gracza:", "Gracz_handler");
	
	for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i))
			continue;
		gracz_id[n++] = i;
		new nazwa_gracza[64];
		get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
		menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0);
	}
	menu_display(id, menu);
}

public Gracz_handler(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	wybrany = gracz_id[item];
	get_user_name(wybrany, name, 32);
	
	if(opcja == 1)
		wybierz_kolor(id);

	return PLUGIN_HANDLED;
}

public wybierz_kolor(id)
{
	new tytul[25];
	format(tytul, 24, "\yKolory:");
	new menu = menu_create(tytul, "kolory_handler");
	menu_additem(menu, "Niebieski");
	menu_additem(menu, "Zielony");
	menu_additem(menu, "Czerwony");

	menu_display(id, menu);
}

public kolory_handler(id, menu, item)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	switch(item)
	{
		case 0:
		{
			fm_set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 25)
			client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s kolor niebieski!", name);
		}
		case 1:
		{
			fm_set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 25)
			client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s kolor zielony!", name);
		}
		case 2:
		{
			fm_set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 25)
			client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s kolor czerwony!", name);
		}

	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Nie jest testowany, sprawdź i powiedz czy działa, dodałem tylko 3 podstawowe kolory bo mieszanie RGB dobrze mi nie idzie i już mi się nie chciało nad tym myśleć.


  • +
  • -
  • 1


#618545 zabawa chowany

Napisane przez sweeper w 20.02.2014 21:44

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "[JB] Chowany"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new bool:g_ChoosenColor[MAX+1], fPlayerPreThink, fCmdStart, bool:usun;
new czas, gMsgScreenFade;


new const g_FlashlightColors[][3] = { 
	{255,0,0},//czerwony
	{0,255,0},//zielony
	{0,0,255},//niebieski
	{255,69,0},//pomaranczowy
	{0,255,255},//aqua
	{255,255,0},//zolty
	{255,0,255},//rozowy
	{255,255,255}//bialy
};

new const g_FlashlightColorNames[][] = { 
	"Czerwonym",
	"Zielonym",
	"Niebieskim",
	"Pomaranczowym",
	"Aqua",
	"Zoltym",
	"Rozowym",
	"Bialy ratuje!"
};
new bool:g_HasFlashOn[MAX+1], g_FlashColor[MAX+1];

new id_zabawa;
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_zabawa = jail_register_game("Chowany");
	
	czas = register_cvar("time_black_screen","30.0")
	gMsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
}

public OnLastPrisonerShowWish(id)
{
	if(fCmdStart && fPlayerPreThink)
	{
		OnRemoveData(id_zabawa);
		set_user_maxspeed(id, 250.0);
	}
}

public OnRemoveData(day)
{
	if(day == id_zabawa)
	{
		RegisterChowany(false);
		set_lights("#OFF");
		usun = false;
	}
}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	static szTime[12];
	if(day == id_zabawa)
	{
		format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-60);		
		formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wiezniowie maja czas na schowanie sie^n%s - Straznicy zaczynaja szukac^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime, szTime);
		szInfo = "Dzisiaj jest Chowany";
					
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
		jail_set_ct_hit_tt(true);
		jail_set_god_ct(true);
			
		setting[0] = 1;
		setting[1] = 1;
		setting[2] = 1;
		setting[4] = 1;
		setting[7] = 2;
	}
}

public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == id_zabawa)
	{
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(60, "Rozpoczecie zabawy za");
		
		RegisterChowany(true);
		oslep();
	}
}

public oslep()
{
	for(new id=0;id<=32;id++)
	{
		if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 2)
		{
			Display_Fade(id,(1<<12) * 1,(1<<12) * get_pcvar_num(czas),0x0001,0,0,0,255)
			set_task(30.0, "blackscreen", id, _, _, "a", 1)
		}
	}
}

public blackscreen(id)
{
	for(new id=0;id<=32;id++)
	{
		if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 2)
		{
			Display_Fade(id,(1<<12) * 1,(1<<12) * get_pcvar_num(czas),0x0001,0,0,0,255)
		}
	}
}

public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == id_zabawa)
	{
		if(!usun)
		{
			set_lights("a");
			jail_set_ct_hit_tt(false);
			jail_set_game_hud(300, "Zakonczenie zabawy za");
		}
		else
		{
			jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true);
			set_lights("#OFF");	
			
			RegisterChowany(false);
	
			for(new i=1; i<=32; i++)
			{
				g_ChoosenColor[i] = false;
				if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))			
					set_user_maxspeed(i, 250.0);
			}
		}
		usun = !usun;
	}
}

//
RegisterChowany(bool:wartosc)
{
	if(wartosc)
	{
		if(!fPlayerPreThink)
			fPlayerPreThink = register_forward(FM_PlayerPreThink, "PreThink");
		
		if(!fCmdStart)
			fCmdStart = register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart");
	}
	else
	{
		if(fPlayerPreThink)
		{
			unregister_forward(FM_PlayerPreThink, fPlayerPreThink);
			fPlayerPreThink = 0;
		}
		if(fCmdStart)
		{
			unregister_forward(FM_CmdStart, fCmdStart);
			fCmdStart = 0;
		}
	}
}

public showColorMenu(id)
{
	new menu = menu_create("\yZostales znaleziony! Wybierz nastepny kolor latarki!^nMasz\w 5\y sekund", "Handel_Kolor");

	menu_additem(menu, "Czerwony");
	menu_additem(menu, "Zielony");
	menu_additem(menu, "Niebieski");
	menu_additem(menu, "Pomaranczowy");
	menu_additem(menu, "Aqua");
	menu_additem(menu, "Zolty");
	menu_additem(menu, "Rozowy");

	menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_NEVER);
	menu_display(id, menu);
}

public Handel_Kolor(id, menu, item)
{
	if(item == MENU_EXIT || get_user_team(id) != 1 || !is_user_alive(id))
		return;
	
	new szColor[32], szName[32], acces, callback, data[2];
	get_user_name(id, szName, 31);
	menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 1, szColor, 31, callback);

	set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, g_FlashlightColors[item][0], g_FlashlightColors[item][1], g_FlashlightColors[item][2], kRenderNormal, 1);
	ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 %s^x01 wybral kolor^x03 %s", szName, szColor);
	
	SprwaczCzyOstatni();
}

SprwaczCzyOstatni()
{
	new bool:koniec = false;
	for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{
		if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || get_user_team(i) != 1)
			continue;
			
		koniec = true;
		if(!g_ChoosenColor[i])
		{
			koniec = false;
			break;
		}
	}
	if(koniec)
	{
		jail_remove_game_hud();
		jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true);
		
		set_lights("#OFF");	
			
		RegisterChowany(false);
	
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			g_ChoosenColor[i] = false;
			if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i))			
				set_user_maxspeed(i, 250.0);
		}
	}
}

public fwCmdStart(id, uc)
{
	if(!is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 2) 
		return FMRES_HANDLED;
		
	if(get_uc(uc, UC_Buttons) & IN_USE && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_USE))
	{
		new id2, body;
		get_user_aiming(id, id2, body);
		
		if(is_user_connected(id2) && is_user_alive(id2) && get_user_team(id2) == 1)
		{
			if(!g_ChoosenColor[id2])
			{
				new szName[2][32];
				get_user_name(id, szName[0], 31);
				get_user_name(id2, szName[1], 31);
				
				client_cmd(id, "spk fvox/blip");
				client_cmd(id2, "spk fvox/blip");
				showColorMenu(id2);
		
				set_user_rendering(id2, kRenderFxPulseFastWide, 0, 0, 0, kRenderTransAdd, 128);
				ColorChat(0, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 %s^x01 znalazl^x03 %s^x01 !", szName[0], szName[1]);
				g_ChoosenColor[id2] = true;
			}
			else
			{
				ColorChat(id, TEAM_COLOR, "^x04[Chowany]^x03 Ten gracz juz wybral kolor!");
			}
		}
	}
	if(get_uc(uc, UC_Impulse) == 100)
	{
		g_FlashColor[id] = random(sizeof(g_FlashlightColors));
		g_HasFlashOn[id] = !g_HasFlashOn[id];
		
		set_uc(uc, UC_Impulse, 0);
		return FMRES_HANDLED;
	}
	return FMRES_IGNORED;
}

public PreThink(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;

	set_pev(id, pev_flTimeStepSound, 999);
	set_pev(id, pev_fuser2, 0.0);
	
	switch(get_user_team(id))
	{
		case 1:{
			if(!usun)
			{
				set_pev(id, pev_maxspeed, 550.0);
				set_pev(id, pev_gravity, 0.36);
			}
			else
			{
				set_pev(id, pev_maxspeed, -1.0);
				set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
			}
		}
		case 2:{
			if(!usun)
			{
				set_pev(id, pev_maxspeed, -1.0);
				set_pev(id, pev_velocity, Float:{0.0, 0.0, 0.0});
			}
			else
			{
				set_pev(id, pev_maxspeed, 550.0);
				set_pev(id, pev_gravity, 0.36);
			}
			
			if(g_HasFlashOn[id])
				Make_FlashLight(id, g_FlashColor[id]);
		}
	}
	return FMRES_IGNORED;
} 

Make_FlashLight(id, color)
{
	new Origin[3];
	get_user_origin(id, Origin, 3);
	
	message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, .player=id);
	write_byte(TE_DLIGHT);
	write_coord(Origin[0]);
	write_coord(Origin[1]);
	write_coord(Origin[2]);
	write_byte(17);
	write_byte(g_FlashlightColors[color][0]);
	write_byte(g_FlashlightColors[color][1]);
	write_byte(g_FlashlightColors[color][2]);
	write_byte(1);
	write_byte(60);
	message_end();
	
	set_hudmessage(g_FlashlightColors[color][0], g_FlashlightColors[color][1], g_FlashlightColors[color][2], 0.05, 0.65, 0, 0.25, 0.25, 0.5, 0.5, 3);
	show_hudmessage(id, "swiecisz kolorem %s", g_FlashlightColorNames[color]);
}

stock Display_Fade(id,duration,holdtime,fadetype,red,green,blue,alpha)
{	
	message_begin( MSG_ONE, gMsgScreenFade,{0,0,0},id)
	write_short(duration)        // Duration of fadeout
	write_short(holdtime)        // Hold time of color
	write_short(fadetype)        // Fade type
	write_byte (red)             // Red
	write_byte (green)           // Green
	write_byte (blue)            // Blue
	write_byte (alpha)   // Alpha
	message_end()
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 3


#616064 Zabawa do jb by Cypis

Napisane przez sweeper w 14.02.2014 15:04

AWP DAY ONLY HS (+ zmieniony model AWP)

 

 

opis.png

Zabawa polega na tym, że więźniowie otrzymują awp(zmieniony model) i po 40 sekundach walczą między sobą. Zabawa jest utrudniona, aby się zabić trzeba trafić przeciwnika w głowę (OH)

 

 

download.png

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 5


#500106 [ROZWIĄZANE] Prośba o edycję 2 klas (Anioł i HeadAdmin)

Napisane przez sweeper w 11.01.2013 21:32

Masz spróbuj czy będzie działało

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1