Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
jSq
Rejestracja: 12.10.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.09.2013 10:34





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 195
- Odwiedzin: 4 247
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: 32 lat
- Urodziny: Grudzień 6, 1992
-
Imię
Adrian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
tak
-
Zainteresowania
Sport
Kontakt
#546348 [ROZWIĄZANE] Problem z dostepem
Napisane przez Zabijaka Gryps
w 29.05.2013 20:26
#546405 [ROZWIĄZANE] Problem z dostepem
Napisane przez Equilibrium
w 30.05.2013 08:33
$config->db_host = "************"; $config->db_name = "****************"; $config->db_user = "*******"; $config->db_pass = "****";Czy ci zmieniło na dane które wpisywałeś podczas instalacji. Jeśli nie to nadaj temu plikowi chmod 777 lub jeżeli masz program obsługujący system ósemkowy 0777. I wtedy przejdź jeszcze raz do instalacji. db_host = localhost ma być jeżeli folder i baza znajdują się na tym samym hostingu. Jeśli znajdują się na różnych to podaj mu login.unixstorm.org czy coś takiego.
#544507 Mini bazar
Napisane przez
Gość
w 21.05.2013 21:41
Hejka,
Co myślicie o tym, by na forum zawitał nowy dział pod nazwą - Mini bazar. Każdy odwiedzający AMXX poszukuję serwera, steama do kupna, bądź do sprzedaży. Myślę, że byłby to dobry sposób dla niektórych, ponieważ już dla moderatorów - były to ciężki pieniądz (akceptować, analizować odpowiednie tematy).
Tak jest, myślicie już "Po co?!, będzie oszustów więcej" - nie na tym rzecz kochani polega. Nie wkraczajmy w drogę GHT. Propozycja została przesłana publiczna, aby administracja uzyskała opinie, co myślą na ten temat społeczność forum
#544339 Kilka pytan odnosnie ajpi boarda
Napisane przez
Gość
w 21.05.2013 15:05
aha bo myslalem ze im wiecej zarejestrowanych userow jest to trzeba miec wieksza pojemnosc pakietu
bo tak jest
#544166 Kupno i zrobienie forum
Napisane przez City
w 20.05.2013 18:58
#513698 TEST ze znajomości komed admina
Napisane przez DarkGL
w 11.02.2013 02:07
#497130 #8 RoundSound by Sollek
Napisane przez Sollek
w 03.01.2013 12:59
Witam,
Chcę wam zaprezentować ósmą paczkę którą publikuję.
Ilość kawałków - 12
Typ dźwięku - .mp3
Długość utworów 12s - 16s
Tytuły
1. Cragmusic feat. Butcher- Hull a szilva (Fernando & Sunset BLVD Remix)
2. DISCOVERY & PLSCB FEAT. BRIGI - DOMINIUM (CLUB MIX)
3. Discovery DJ & PLSCB vs. Ferni & Brigi - Ünnepek (Extended Mix)
4. Dj Deka feat. Gabriella - Forró Nyár (Club Mix)
5. Dj Suda - Gyere tépj szét! (Fernando 2K12 Remix)
6. Dj Szatmári feat. Jucus - Miért őt (we go up 2011 RMX)
7. Dred - Változnak az idők 2012 (Discovery Dj & PLSCB Club Mix)
8. P.J.Z. - Tűzön vizen át (Fernando Club Mix)
9. PEAT JR. FEAT. DEMIAN - SZERELEM BÖRTÖN _ CLUB MIX _
10. Signus21 - Siófok Itt Van! (Discovery & PLSCB Summer Video Club Mix)
11. Sunset BLVD & Fernando - Nyár (ClubPulsers Remix)
12. Szatmári Feat. Jucus & Young G. - Vesztemet érzem (Peat jr. Remix)
Odsłuch Online:
Roundsound6 by Sollek on SoundCloud - Hear the world’s sounds
SpeedShare:
Normalny : normalne.rar - Speedy Share - upload your files here
Wyciszany : wyciszane.rar - Speedy Share - upload your files here
ZippyShare:
Normalny : Zippyshare.com - normalne.rar
Wyciszany : Zippyshare.com - wyciszane.rar
#502292 Nowy Administrator
Napisane przez
Gość
w 16.01.2013 22:26
Postaram się nie zawieść Was i trzymać forum na poziomie

#501446 [ROZWIĄZANE] Problem z klasa Łowca
Napisane przez
Kolumb
w 14.01.2013 20:18


Znajdź
new Float:dmg = get_cvar_float("diablo_arrow") + player_intelligence[id] * get_cvar_float("diablo_arrow_multi")
zamien sobie na
new Float:dmg = get_cvar_float("diablo_arrow") + (player_intelligence[id]/X) * get_cvar_float("diablo_arrow_multi")
w miejsce x wpisz jakąś liczbe z przedziału tak mniej więcej od 6 do 10


#501442 [ROZWIĄZANE] Problem z klasa Łowca
Napisane przez sebul
w 14.01.2013 20:13
#501456 [ROZWIĄZANE] Problem z klasa Łowca
Napisane przez sebul
w 14.01.2013 20:30
W normalnym diablo, gdzie obrażenia z kuszy są zadawane za zasadzie odejmowania hp, nie trzeba sprawdzać nic na serwerze, wystarczy policzyć jaki dmg będzie przy maksymalnej wartości inteligencji (czyli 2500) i dopasować go tak, aby nie był większy od 200-300, czy ileś tam, w zależności od tego jakie jest maksymalne hp. Nie będę podawał gotowego kodu, bo to jest aż śmieszne, żeby nie umieć wyliczyć tego samemu, tylko zwróć także uwagę na to, że są dwa cvary do zmieniania obrażeń.To co mówił Sebul
własnie o tym miałem pisać
![]()
Znajdźnew Float:dmg = get_cvar_float("diablo_arrow") + player_intelligence[id] * get_cvar_float("diablo_arrow_multi")
zamien sobie nanew Float:dmg = get_cvar_float("diablo_arrow") + (player_intelligence[id]/X) * get_cvar_float("diablo_arrow_multi")
w miejsce x wpisz jakąś liczbe z przedziału tak mniej więcej od 6 do 10i sprawdzaj jakie dmg jest zadawane
#494341 [ROZWIĄZANE] Sklepik dla sieci serwerow
Napisane przez Droso
w 27.12.2012 13:59
#493356 [ROZWIĄZANE] rozwiazanie problemu z amxbans
Napisane przez Amaroq
w 24.12.2012 22:53
#493244 problem z cvarami CSDM 2.1.2
Napisane przez freetu
w 24.12.2012 15:59
csdm_ffa.amxx csdm_misc.amxx (opcjonalnie) csdm_spawn_preset.amxx spawn_editor.amxx csdm_equip.amxx csdm_main.amxx(reszta wyłączona)
plik csdm.cfg
;CSDM Configuration File ; Default settings by BAILOPAN ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;You must be running the Main plugin for this section ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; [settings] ;Sets whether CSDM is enabled or not. enabled = 1 ;Sets whether or not players should be stripped of weapons on round start ; (excludes knife) strip_weapons = 1 ;Sets how long weapons should stay on the ground for after being dropped ;in seconds. note that enabling this can create lots of lag for clients ; AND server. 0 is immediate, -1 is infinite. weapons_stay = 0 ;Sets the spawn mode. ; "none" - users spawn at normal map spawn points ; "preset" - csdm_spawn_preset.amxx required, uses predefined spawns in config files ; -- others may be supplied by 3rd party plugins spawnmode = preset ;Sets whether the bomb is removed remove_bomb = 1 ;Sets the spawn waiting time spawn_wait_time = 1 ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;You must be running the FFA plugin for this section ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; [ffa] ;Set whether free for all mode is enabled by default enabled = 1 ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;You must be running the Misc plugin for this section ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; [misc] ;Map objectives are removed by their flags. ; a - as_ maps ; b - buyzones are removed ; c - cs_ maps ; d - de_ maps remove_objectives = abcd ;Blocks people from using all buy commands block_buy = 1 ;Auto-refills ammo when it gets depleted ammo_refill = 1 ;Says a radio command to a player when they respawn spawn_radio_msg = 0 ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;You must be running the ticketing plugin for this section ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; [ticketing] ;Is round ticketing enabled? enabled = 0 ;Number of times a team can have players respawn before they stop ; being able to respawn tickets = 150 ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;You must be running the protection plugin for this section ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; [protection] ;Is spawn protection enabled? enabled = 0 ;Colors of glow shell, leave this in quotes ;The digits are R, G, B, A where A is the alpha transparency ; (as A gets higher, the glow shell is thicker) colors = "0 255 0 200" ;Number of seconds someone is respawned for. time = 3 ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;You must be running the equip plugin for these sections ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; [equip] ;Equip Menu flags: ; p - primary ; s - secondary ; a - armor ; g - grenade ; b - buy menus = psga ;Autoitem flags: ; a - armor ; h - helmet ; g - grenades ; d - defusekit (CTs only!) ; n - nightvision autoitems = agn ;Grenade flags: ; f - flashbang ; h - he grenade ; s - smoke grenade grenades = h ;Sets number of flashbangs given if ; grenades are enabled fnadesnum = "1" ;;;;;;;;;;;;;;;; ;;WEAPON MENUS;; ;;;;;;;;;;;;;;;; ;Format for weapon menus is: ;shortname "Display Name" menupage ;Change the '1' to a '0' to block the weapon ;Removing or moving things ; from the list will change the order of the menus! [secondary] usp USP 1 glock18 Glock 1 deagle Deagle 1 p228 P228 1 elite Elite 1 fiveseven "Five Seven" 1 [primary] m4a1 M4A1 1 ak47 AK47 1 aug AUG 1 sg552 SG552 1 galil Galil 1 famas Famas 1 scout Scout 1 awp AWP 1 sg550 SG550 1 m249 M249 1 g3sg1 G3SG1 1 ump45 "UMP 45" 1 mp5navy "MP5 Navy" 1 m3 M3 1 xm1014 XM1014 1 tmp TMP 1 mac10 "Mac 10" 1 p90 P90 1 ;List weapons here the bots can randomly have ;The short name must match one in the list above [botsecondary] deagle usp [botprimary] ak47 m4a1 awp galil aug ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; ;You must be running the item mode plugin for this section ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; [items] ;Is item mode enabled? enabled = 0 ;If set to 1, players will drop a pack of goodies when they die. drop_packs = 1 ;Sets the number of armor given by a battery. Default is 15. battery = 15 ;Sets the number of health given by a medkit. Default is 15. medkit = 15 ;Sets the time to wait for an item to reappear on its place. Default is 20 (0 = permanent) item_time = 20 ;Sets how long packs stay on the ground. (Max is 30 seconds) drop_time = 20 ;Remove semicolons to restrict any of the following items ; or add the short weapon names of the weapons you want to restrict (m4a1, ak47, awp ...) [item_restrictions] ;longjump ;medkit ;battery ;pistolammo ;rifleammo ;shotammo ;smgammo ;awpammo ;paraammo ;fullammo ;armor
plik amxx.cfg
//mod CSDeathmatch csdm_active "1" ;Włacza CSDM csdm_freeze_time "0" ;Ustawia czas ochrony gracza przed zabiciem w momencie ożywienia po śmierci, w sekundach. csdm_add_items "0" ;Ustawia tryb gry.Jeśli 0 to po każdym pojawieniu się na mapie wyświetla się menu z wyborem broni. Jeśli 1 ;trzeba znajdować przedmioty na mapie. csdm_item_time 20.0 ;Czas ponownego pojawienia się przedmiotów na mapie po ich podniesieniu w sekundach. csdm_random_spawns "1" ;Ustawia czy gracze pojawiają sie na mapie w przypadkowych miejscach po śmierci ( 0 -nie, 1 - tak, losowo). csdm_kill_all "1" ;Jesli 1, friendly fire (strzelanie do swoich) jest włączone a twoim zadaniem jest zabić każdego (każdy na każdego). csdm_drop_packs "1" ;Jeśli 1, gracze upuszczają rzeczy na ziemię po śmierci. csdm_drop_weapons "1" ;Jeśli 1, gracze mogą upuszczać broń na ziemię i ją podnieść. Jeśli 0, broń natychmiast znika po wyrzuceniu z rąk. csdm_delete_time 20.0 ;Definiuje czas w sekundach jaki przedmioty zostają na mapie po pojawieniu się /upuszczeniu, po tym czasie są usuwane. 0=na stałe zostają, za wyjątkiem plecaków, które zostają na mapie 20 sekund. csdm_allow_clguns "1" ;Jeśli 1, gracz może powiedzieć "give <gun>" albo "guns" w menu by dostać bronie.</gun> csdm_hold_many "0" ;Jeśli 1, gracz może posiadać wiele broni podstawowych i pistoletów. Na przykład można mieć kałasza, m4a1, awp, desert eagle, glocka i usp itp w zestawie. Czasem gracze się gubią jak mają tyle csdm_auto_equip "0" ;Jeśli 1, gracz automatycznie dostanie pancerz po pojawieniu się na mapie. csdm_auto_gren "1" ;Jeśli 1, gracz automatycznie dostanie granaty po pojawieniu się na mapie. csdm_spawn_spam "1" ;Jeśli 1, gracz dostanie info że się respawnował - czyli, że został ożywiony po śmierci. csdm_enable_amenu "1" ;Jeśli 1, menu posiada opcję wyboru pancerza. csdm_enable_gmenu "1" ;Jeśli 1, memu posiada opcję wyboru granatów. csdm_spawn_protect "0" ;Jeśli 0: Nie ochraniaj gracza po respawnie. Jeśli 1: Ochraniaj w sposób normalny (póki się nie ruszysz albo strzelisz). Jeśli 2: ochrona zostaje bez względu na wszysto do chwili wygaśnięcia csdm_medkit "20" ;Ustawia ile apteczka daje punktów życia. Domyślnie 15. csdm_battery "20" ;Ustawia ile bateria daje punktów pancerza. Domyślnie 15. csdm_explain "1" ;Jeśli 1, będą sie pojawiać komunikaty jeśli będziesz podnosił przedmioty. Jednak jak na razie wyświetlanie longjump (jak masz jumppack, to trzymając kucanie wciskasz klawisz skoku po zwolnieniu klawiszy wyrzuca cię do przodu, najlepiej parz np 45st do góry i wciśnij te klawisze to możesz wykonywać bardzo długie i szybkie skoki) csdm_auto_drop "1" ;Jeśli 1, gracz automatycznie wyrzuci broń trzymaną w rękach jeśli wybierze inną w menu. csdm_steam "0" ;Definiuje czy używasz Steam czy nie, na CS 1.6 ustaw 0, na CS 1.5 ustaw 0. csdm_pack_jumps "0" ;Jeśli 0, przedmiot longjump nie będzie dodawany do paczki upuszczanej przez gracza w chwili śmierci. csdm_asskicr "1" ;Jeśli 1, oraz csdm_add_items 1, wtedy będzie używany tryb Asskicr'a. csdm_voting "1" ;Jeśli 1, każdy może głosować na CSDM. Jeśli 2, tylko admini z flagą "m" mogą głosować (inicjować głosowanie). 0=nie pozwala głosować. csdm_voting "abc" ;Używaj razem literek a, b, c aby uzyskać sumę wybranych efektów podczas głosowania. "a" - Włącz/Wyłącz CSDM. "b" - tryb menu po smierci/ find items. "c" - tryb Normal/Free for all. csdm_ratio "0.6" ;ustawia ile procent graczy inicjuje sukces głosowania ( od 0.0 = 0% , do 1.0 - 100%). Domyślnie 0.6 czyli 60% csdm_votetime "60.0" ;Czas trwania głosowania w sekundach. csdm_nextvote "120.0" ;Ustawia kiedy można zainicjować następne głosowanie (w sekundach) po zakończeniu poprzedniego.
Z taką konfiguracją u mnie wszystko śmiga. Respawn co sekundę. Można wybierać bronie. Nie można eskortować hostów ani kłaść paki. Wyłączony jest spawn protection (tak mi się wydaje). Tryb każdy na każdego.
#491808 roundsoundy electro-house i podobne
Napisane przez Kawon
w 19.12.2012 19:17

Załączone pliki
-
roundosund.rar 3,55 MB 75 Ilość pobrań
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: jSq
- Regulamin