Albo ja nie umiem czytać, albo ty nie umiesz formułować zdań. Napisałeś to jakoś po nie wiem jakiemu. ^.^
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
M4n1k``
Rejestracja: 29.09.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.07.2015 11:39
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 65
- Odwiedzin: 5 665
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: 24 lat
- Urodziny: Kwiecień 27, 1999
-
Imię
Nikodem
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Wielkopolska
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#561654 Pluginy gryzą się
Napisane przez M4n1k`` w 07.08.2013 18:20
#560366 Prośba o 12 perków m.in Pamiątka Rambo
Napisane przez M4n1k`` w 02.08.2013 12:18
Nazwa: Sztuka Noża
Opis: Na nożu masz regenerację HP.
codperk_nozmedyka.sma 1,59 KB 89 Ilość pobrań
codperk_nozmedyka.amxx
#560215 Prośba o 7 klas m.in. Strzelec Ogniowy
Napisane przez M4n1k`` w 01.08.2013 12:33
Tutaj masz cvary:
cod_revkit_time - Jak długo ma wskrzeszać osobę. Standardowo: 3(sekundy)
cod_revkit_health - Ile ma dać graczowi hp po wskrzeszeniu. Standardowo: 75(hp)
cod_revkit_distance - Z jakiego maksymalnej odległość można wskrzeszać. Standardowo: 100(dystanse)
cod_revkit_xpdefiling - Ile expa ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 10(exp)
cod_revkit_xpraise - Ile expa ma dawać za wskrzeszenie osoby ze swojej drużyny. Standardowo: 20(exp)
cod_revkit_hpdefiling - Ile hp ma dawać za 'zjedzenie' przeciwnika. Standardowo: 30(hp)
cod_revkit_ile - Ile osób można wskrzesić na rundę. Standardowo: 10
Tutaj download:
codclass_medyk.sma 4,61 KB 80 Ilość pobrań
codclass_medyk.amxx
PS. Nie jestem autorem tej klasy.
#560211 0 HP Bug New by DarkGL
Napisane przez M4n1k`` w 01.08.2013 12:20
"Naprawia bugi które ukazują się gdy gracz ma więcej hp niż 255 (zmiana sterowania itp.)
W przeciwieństwie do poprzednika działa na wszystkich modach i ze wszystkimi pluginami."
Orpheu
- Wrzucasz i działa żadnych cvarow, dopisujesz tylko do plugns.ini
- Folder configs wrzucamy do folderu configs amxxa
0hpbug.zip 1,06 KB 154 Ilość pobrań
0_hp_bug_new.sma 1,67 KB 167 Ilość pobrań
0_hp_bug_new.amxx
Plugin stworzony przez DarkGL . Udostępniam go, ponieważ nie znalazłem owego na forum.
#558657 Przerobienie rozgrzewki
Napisane przez M4n1k`` w 27.07.2013 11:52
Przerabiać go nie trzeba, bo za dużo roboty itd.; p
Ale dam ci osobny plugin, w którym tylko sobie ustawiasz dane.
http://amxx.pl/topic...na-danej-mapie/
#516117 Prośba o 33 klasy w tym 11 premium m.in "StrzelecOpozycji(Premium)"
Napisane przez M4n1k`` w 16.02.2013 19:03
#516094 Prośba o 33 klasy w tym 11 premium m.in "StrzelecOpozycji(Premium)"
Napisane przez M4n1k`` w 16.02.2013 18:39
codclass_lama.sma 3,92 KB 90 Ilość pobrań
codclass_lama.amxx
#516071 Spis różnych modów + dodatków
Napisane przez M4n1k`` w 16.02.2013 17:50
Więc zrobię to ja:
JailBreak:
Dzielenie więźniów na 2 drużyny --> http://amxx.pl/topic...a-dwie-druzyny/
Zabawy dla JB -->http://amxx.pl/topic...break-by-cypis/
Zabawy dla JB [dodawanie nowych zabaw] -->http://amxx.pl/topic...break-by-cypis/
Losowanie więźnia --> http://amxx.pl/topic...owanie-wieznia/
Gangi --> http://amxx.pl/topic...break-by-cypis/
MiniShop --> http://amxx.pl/topic...reak-by-emil29/
Życzenia (3 wersje) --> http://amxx.pl/topic...zenia-3-wersje/
BattleField2:
Fragi dla 3 najlepszych graczy mapy -->http://amxx.pl/topic...-3-graczy-mapy/
Inne mody:
WeaponsMod -->http://amxx.pl/topic...963-weaponsmod/
[HnS]Experience Mod -->http://amxx.pl/topic...v115-by-funfel/
Dotrzymam słowa, i będę to aktualizował!
Ostatnia aktualizacja- 16 lutego 2013 17:50
#515859 Poszukuje amxx żeby były bany z powodem.
Napisane przez M4n1k`` w 16.02.2013 11:12
#514215 Generator klas- dodatki.
Napisane przez M4n1k`` w 12.02.2013 15:44
#511683 Exp na coda 1001
Napisane przez M4n1k`` w 06.02.2013 17:17
#511273 Generator klas- dodatki.
Napisane przez M4n1k`` w 05.02.2013 18:27
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){ if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!is_user_connected(this)) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this)==get_user_team(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(damage<=0) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker)==CSW_M4A1 && is_user_connected(idattacker)) cod_inflict_damage(idattacker, this, 150.0, 0.5, idinflictor, damagebits); //150 to ile dodatkowego DMG zadaje. 0.5 to ile int to 1DMG (tutaj gdy masz 2 int zadajesz 1 dmg wiecej) return HAM_IGNORED; }
Model broni:
public plugin_precache(){
precache_model("Tutaj ścieżka do modelu broni nóż");
precache_model("Tutaj ścieżka do modelu broni M4");
}
do plugin_init dodaj linijkę:
register_event("CurWeapon", "Bron", "be", "1=1");
Jako osobną funkcję wklej:
public Bron(id){
if(!ma_klase[id])
return;
if(read_data(2)==CSW_KNIFE) // <- Tutaj nazwa broni, w tym przypadku nóż
set_pev(id, pev_viewmodel2, "Tutaj ścieżka do modelu broni noza")
if(read_data(2)==CSW_M4A1) // <- Tutaj nazwa broni, w tym przypadku M4
set_pev(id, pev_viewmodel2, "Tutaj ścieżka do modelu broni M4")
}
Reszty nie mogę znaleźć.
Ew. któryś z userów na forum tutaj da.
#511265 Model vip'a jako James Bond!
Napisane przez M4n1k`` w 05.02.2013 18:16
Czy nie chcesz, aby twój vip mógł się wyróżniać takim modelem?
Oto screeny:
Załączone pliki
-
james_bond_by_mrbond123.rar 2,27 MB 43 Ilość pobrań
#511238 Generator klas- dodatki.
Napisane przez M4n1k`` w 05.02.2013 17:42
- nowy model broni,
- nowy model gracz ( macie to w generatorze VIP),
- dodatkowe x+inteligencja,
- niewidzialność przez kilka sekund.
Więc zrobiłem ankietę, żeby nie było czegoś takiego, że zrobicie coś takiego dla 1 osoby.
#510248 Damage Money - zmiana ilości $ za zabicie
Napisane przez M4n1k`` w 03.02.2013 10:25
Plugin pozwala na pozbycie się starego systemu CS 300 dolarów za zabicie człowieka. Zamiast tego teraz, dostaniesz $ X dla każdej szkody, które możesz zrobić (ustawione przez cvar) i $ X za zabicie gracza (ustawione przez cvar). Możesz także wybrać, jeśli otrzymasz bonus do ataku i za każdym strzałem w głowę.
- money_per_damage - $ za każde zadawane obrażenia (Default: 3)
- money_kill_bonus - Bonus $ za zabicie przeciwnika(Default: 100)
- money_hs_bonus - Bonus $ za HeadShota (Default: 50)
ghw_Damage_money.sma do scripting
ghw_damage_money.amxx do plugins
ghw_damage_money.amxx dopisujemy do plugins.ini
GHW_Damage_Money.sma 2,34 KB 318 Ilość pobrań
GHW_Damage_Money.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: M4n1k``
- Regulamin