Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Prośba o 33 klasy w tym 11 premium m.in "StrzelecOpozycji(Premium)"

Klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dzacek

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Jbn
Offline

Napisano 15.02.2013 13:05

Wiem ze to jest duze wyzwanie ale będę bardzo wdzieczny za klasy :

1 Bandyta - +10dmg z uzi szansa na kradziez perku ( 30 hp, 20 wyt, 40 kond)
2 Samuraj - 1/1 PPM Multi Jump 2 mniejsza grawitacja (400) texturka noza [licze na was i wasza kreatywnosc] (40 hp, 40 konda)
3 Dowodca(premium) + 20 dmg z mp5 przezroczystosc postaci na mp5 spada do 80 (50 hp , 60 kondy) Admin_lvl_f
4 Kapitan(MPremium) 1/1 AWP 1/5 elites (50 HP, 70 Konda) Admin_lvl_g
5 Mr.Bazooka -ma bazoke 15 pociskow do niej 1dmg = 8inta gail deagl (-50 hp, -30 konda)
6 Telegrafista -widzi wrogow na ladarze famas, elites (50 hp,30 wyt, 10 konda)
7 Gumis(premium)-4 podskoki auto BH odporny na pioruny ktorymi strzela elektryk gail ,deagl hE (30 hp ,10konda) Admin_lvl_f
8 MiniScouter- 1/4scout 1/7 deagl 1 mina (10 inta , 30 hp , 20 konda)
9 WyszkolonyStrzelec(premium) Ma Ak + 10 dmg brak rozrzutu (30 hp, 40 konda) Admin_lvl_f
10 Deagler - 1/5 deagl wieksza szybkostrzelnosc o 20 % (40 hp, 30 wyt)
11 Zdrajca - 1/4 na pojawienie sie na respie wroga Ak deagl + 10 dmg z deagla
12 SWAT - m4ai deagl 25% mniej otrzymywanych obrazen z rakiet /dynamitow /piorunow /min (30 hp 15 konda)
13 DoswiadczonySaper(MPremium) - ma 3 laserowe miny (daje wam dowolnosc texturki najlepiej z laserem) p90 + 15dmg Opis: (jako jedyny moze stawiac miny w przejsciach) (20 hp 30 konda 5 inta) Admin_Lvl_g
14 PogromcaZombie - +15 dmg z krowy mniejszy rozrzut natychmiastowe przeladowanie (10 hp 30wyt -50kon) 5 sek niesmiertelnosci
15 Cygan - +5dmg z wiertary 1/10 szansy na kradzież ammo gail,deagl (30 hp,10 wyt, 90 kond)
16 AntyKomandos - famas, deagl odporny na natychmiastowe zabicie z noza przez komandosa (30 hp , 70 konda)
17 Truciciel - ma cos na krztalt apteczki lecz zatruwa przeciwnikow (1 dmg = 6 inta) ak deagl (30 hp 15 Konda)
18 Amadeusz - dmg + inta z mp5 1dmg = 6 inta deagl (30 hp , 25 konda)
19 ScoutSnajper(Mpremium) - 80 dmg + inta ze scouta 1 dmg = 3 inta deagl 10dmg + inta 1 dmg = 10 inta 2 miny Admin_lvl_g
20 WsparcieLotnicze(Mpremium) - moze wezwac nalot (moze byc z tego pluginu http://amxx.pl/topic...a-14c-wyzwania/ nalot ma zabierac po 200 hp ) m4, deagl + 10 dmg (deagl) Admin_lvl_g
21 Predator - widzi niewidzialnych + 5 sek niewidzialnosci famas deagl he (20 hp 30 wyt 10 kond)
22 kret - moze przenikac przez sciany 2 razy po 5 sek ak, deagl
23 Billaden ma gold ak (texturki nie mam licze na was ) oraz 2 "paki" (cos w stylu dynamitu tylko texturka paki) ktore wybuchaja po nacisnieciu "e" z tego ak + 20 dmg
24 StrzelecOpozycji(premium) texturka ak (zdaje sie na was byle zeby byl celownik laserowy z mozliwoscia przyblizania) w trybie przyblizenia mniejszy rozrzut + 30 dmg z ak 1/3 he (30 hp, 20 wyt, 10 konda) Admin_lvl_f
25 [XXL]GhostSnajper - 1/1 scout 1/3 deagl 4 miny gdy kuca ze scoutem slabo go widac (okolo 80 przezroczystosci) Admin_lvl_h
26 [XXL]Sokol - 90% odpornosci na : rakiety, miny, dynamity , pioruny. m4a1, auto pompa, deagl + 20 dmg z m4 + 30 dmg z autopompy ma 1/3 szansy na wybuch po smierci (zabiera 80 hp + inta 1 dmg=6 inta) (50 hp 30 konda) Admin_lvl_h
27 Jumper - moze sie teleportowac 3 razy auto BH 1/2 z kosy ak
28 [XXL]Assasyn - 1/1 kosa ppm niewidzialny auto bh 3 podskoki grawitacja (300) ale moze miec max 50 hp nie moze miec zadnej broni tylko noz Admin_lvl_h
29 Granadier - 30 HE dmg + inta z nich 1dmg = 6 inta usp/glock (10 inta 20 hp)
30 Ninja - na nozu slabo go widac (90) mala grawitacja (400) 2 skoki 1/2 kosa ppm (30 hp 40 konda)
31 NitrogenGail - ma gaila ktorym zamraza przeciwnikow (zamrozenie trwa 2 sek) (20 hp , 30 konda)
32 Fireman - ma greeka 1/5 szansy na podpalenie ktore zabiera 15hp/sek podpalenie trwa 3sek (50 hp 30 wyt)
33 lama -ma auto lame/kampe deagl 1 mina 1/20 z lamy i kampy


Z gory dziekuje Dzacek


  • +
  • -
  • 0

#2 lqs

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:16
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wielgolas
Offline

Napisano 15.02.2013 13:18

Wszystkie te klasy możesz sam zrobić w generatorze klas który jest dostępny na tej stronie :)
FairGame-CS.pl [UNIKATOWY COD:MOD] 80.72.36.250:27094
Dołączona grafika

#3 Jadek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:288
  • GG:
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.02.2013 13:29

http://amxx.pl/generator-klas/
Proszę bardzo link :)
  • +
  • -
  • 0

#4 Dzacek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Jbn
Offline

Napisano 15.02.2013 16:49

Przepraszam mam tylko 1 pytanie jak ja jako calkiem zielony mam zrobic klase np "StrzelecOpozycji(premium)" w generatorze ??
  • +
  • -
  • 0

#5 play12

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:131
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 15.02.2013 20:03

Klasa 8.Miniscouter:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)

	  
new const nazwa[]   = " MiniScouter";
new const opis[]	= "1/4scout 1/7 deagl 1 mina";
new const bronie	= (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 30;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
  
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");
register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
		RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);
}
public plugin_precache()
{
precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public client_disconnect(id)
{
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
  if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(entMiny);
  entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_min_gracza[id] = 1;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
	  
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{
  ilosc_min_gracza[id]--;
  new Float:origin[3];
  entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
  new ent = create_entity("info_target");
  entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
  entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
  entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
  entity_set_origin(ent, origin);
  entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
  entity_set_model(ent, modelMiny);
  entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
  drop_to_floor(ent);
  set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}
public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
  ilosc_min_gracza[id] = 1;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
  return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
  new Float:fOrigin[3];
  entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
  new iOrigin[3];
  for(new i=0;i<3;i++)
   iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
  message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
  write_byte(TE_EXPLOSION);
  write_coord(iOrigin[0]);
  write_coord(iOrigin[1]);
  write_coord(iOrigin[2]);
  write_short(sprite_blast_miny);
  write_byte(32);
  write_byte(20);
  write_byte(0);
  message_end();
  new entlist[33];
  new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
  for (new i=0; i < numfound; i++)
  {
   new pid = entlist[i];
   if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
	continue;
   cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
  }
  remove_entity(ent);
}
}
public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
  remove_entity(entMiny);
  entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(!ma_klase[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(damagebits & DMG_BULLET)
		{
				new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			  
				if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1)
						cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
				if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,7) == 1)
						cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

					  
		}
	  
		return HAM_IGNORED;
}

Sprawdz klase 4.Kapitan (MPremium):
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
	   
new const nazwa[]   = " Kapitan(MPremium)";
new const opis[]    = "1/1 AWP 1/5 elites";
new const bronie    = (1<<CSW_ELITE)|(1<<CSW_AWP);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 70;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
   
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
{
  client_print(id, print_chat, "[ Kapitan(MPremium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
  
return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(!ma_klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(damagebits & DMG_BULLET)
	    {
			    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			   
			    if(weapon == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1)
					    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			   if(weapon == CSW_ELITE && damage > 20.0 && random_num(1,5) == 1)
					    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
					   
	    }
	   
	    return HAM_IGNORED;
}

Sprawdz klase XXL GhostSnajper :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
	   
new const nazwa[]   = "[XXL]GhostSnajper";
new const opis[]    = "1/1 scout  1/3 deagl 4 miny gdy kuca ze scoutem slabo go widac (okolo 80 przezroczystosci)";
new const bronie    = (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
   
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");
register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);
}
public plugin_precache()
{
precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public client_disconnect(id)
{
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
  if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(entMiny);
  entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[[XXL]GhostSnajper] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
ilosc_min_gracza[id] = 4;
ma_klase[id] = true;
  
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	 ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
	   
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{
  ilosc_min_gracza[id]--;
  new Float:origin[3];
  entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
  new ent = create_entity("info_target");
  entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
  entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
  entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
  entity_set_origin(ent, origin);
  entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
  entity_set_model(ent, modelMiny);
  entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
  drop_to_floor(ent);
  set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}

//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK )
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 80);
}
else
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
  ilosc_min_gracza[id] = 4;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
  return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
  new Float:fOrigin[3];
  entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
  new iOrigin[3];
  for(new i=0;i<3;i++)
   iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
  message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
  write_byte(TE_EXPLOSION);
  write_coord(iOrigin[0]);
  write_coord(iOrigin[1]);
  write_coord(iOrigin[2]);
  write_short(sprite_blast_miny);
  write_byte(32);
  write_byte(20);
  write_byte(0);
  message_end();
  new entlist[33];
  new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
  for (new i=0; i < numfound; i++)
  {
   new pid = entlist[i];
   if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
    continue;
   cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
  }
  remove_entity(ent);
}
}
public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
  remove_entity(entMiny);
  entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(!ma_klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(damagebits & DMG_BULLET)
	    {
			    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			   
			    if(weapon == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,1) == 1)
					    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
			    if(weapon == CSW_DEAGLE && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1)
					    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
					   
	    }
	   
	    return HAM_IGNORED;
}

Klasa Lama sprawdz nie dałem jej kampy bo nie wiem co to za broń dałem tylko lame 1/20 z niej proszę sprawdz :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
	   
new const nazwa[]   = "Lama";
new const opis[]    = "ma auto lame/kampe deagl 1 mina 1/20 z lamy i kampy";
new const bronie    = (1<<CSW_G3SG1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new ma_klase[33];
   
new const modelMiny[] = "models/QTM_CodMod/mine.mdl"
new sprite_blast_miny;
new ilosc_min_gracza[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("mine", "player",  "DotykMiny");
register_event("HLTV", "NowaRunda_Miny", "a", "1=0", "2=0");
	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Miny", 1);
}
public plugin_precache()
{
precache_model(modelMiny);
sprite_blast_miny = precache_model("sprites/dexplo.spr");
}
public client_disconnect(id)
{
new entMiny = find_ent_by_class(0, "mine");
while(entMiny > 0)
{
  if(entity_get_edict(entMiny, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(entMiny);
  entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_min_gracza[id] = 1;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
	   
if (!ilosc_min_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
}
else
{
  ilosc_min_gracza[id]--;
  new Float:origin[3];
  entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
  new ent = create_entity("info_target");
  entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "mine");
  entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
  entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
  entity_set_origin(ent, origin);
  entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
  entity_set_model(ent, modelMiny);
  entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
  drop_to_floor(ent);
  set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50);
}
}
public fwSpawn_Miny(id)
{
if(is_user_alive(id))
  ilosc_min_gracza[id] = 1;
}
public DotykMiny(ent, id)
{
if(!is_valid_ent(ent))
  return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
{
  new Float:fOrigin[3];
  entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
  new iOrigin[3];
  for(new i=0;i<3;i++)
   iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
  message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
  write_byte(TE_EXPLOSION);
  write_coord(iOrigin[0]);
  write_coord(iOrigin[1]);
  write_coord(iOrigin[2]);
  write_short(sprite_blast_miny);
  write_byte(32);
  write_byte(20);
  write_byte(0);
  message_end();
  new entlist[33];
  new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
  for (new i=0; i < numfound; i++)
  {
   new pid = entlist[i];
   if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
    continue;
   cod_inflict_damage(attacker, pid, 70.0, 0.8, ent, (1<<24));
  }
  remove_entity(ent);
}
}
public NowaRunda_Miny()
{
new entMiny = find_ent_by_class(-1, "mine");
while(entMiny > 0)
{
  remove_entity(entMiny);
  entMiny = find_ent_by_class(entMiny, "mine");
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(!ma_klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(damagebits & DMG_BULLET)
	    {
			    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			   
			    if(weapon == CSW_G3SG1 && damage > 20.0 && random_num(1,20) == 1)
					    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
					   
	    }
	   
	    return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik play12 edytował ten post 15.02.2013 19:51


#6 Dzacek

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Jbn
Offline

Napisano 16.02.2013 12:31

Dzięki lap + tylko ze tam nie ma texturek. czekam na texturki
  • +
  • -
  • 0

#7 M4n1k``

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:65
  • GG:
  • Imię:Nikodem
  • Lokalizacja:Wielkopolska
Offline

Napisano 16.02.2013 18:39

Masz klasę "Lama", widziałem ją @2xUP, ale dodałem jej wszystkie bronie. :)
Załączony plik  codclass_lama.sma   3,92 KB  57 Ilość pobrań
  codclass_lama.amxx
  • +
  • -
  • 1

#8 Yakashi

    Wszechpomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:332
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Public Respawn(id)
Offline

Napisano 16.02.2013 18:58

Spoiler


Ninja

#9 M4n1k``

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 60
Pomocny

  • Postów:65
  • GG:
  • Imię:Nikodem
  • Lokalizacja:Wielkopolska
Offline

Napisano 16.02.2013 19:03

Masz temat z NitrogenGalil:
http://amxx.pl/topic...wraz-z-perkami/
  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych