Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

stmn - zdjęcie

stmn

Rejestracja: 11.12.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.11.2012 22:20
-----

Moje tematy

pluginy dla map as_

21.09.2010 21:04

Czy istnieją jakieś pluginy ulepszające rozgrywkę na mapach z vipem, przykładowo:
- ograniczenie w oddalaniu się od vipa,
- statystyki vipów (zabitych / dostarczonych),

lub jakiekolwiek inne?

block vgui, a speed

11.06.2010 19:05

Mam nietypowy problem.
W CurWeapon ustalam:

public CurWeapon(id)
{	
		set_user_maxspeed(id, 400.0);
	
}

Jednak po freezytime wartość ta się resetuje wówczas gdy korzystam z funkcji przechwytu okna wyboru teamu:

register_message(get_user_msgid("VGUIMenu"), "message_VGUIMenu");

/********************** 
*    AUTO JOINING 
**********************/
public message_ShowMenu(iMsgid, iDest, eIndex)
{
	if(get_playersnum(0)>1)
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	return PLUGIN_HANDLED;
}


public message_VGUIMenu(iMsgid, iDest, eIndex)
{
	//if(get_playersnum(0)==1)
	//	return PLUGIN_CONTINUE;
	
	set_force_team_join_task(eIndex, iMsgid);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

set_force_team_join_task(id, menu_msgid) {
	static param_menu_msgid[2];
	param_menu_msgid[0] = menu_msgid;
	set_task(AUTO_TEAM_JOIN_DELAY, "task_force_team_join", id, param_menu_msgid, sizeof param_menu_msgid);
}

public task_force_team_join(menu_msgid[], id) {
	if(get_user_team(id))
		return;
	
	if(!player_set)
	{
		player_set = true;
		player_id= id;
		force_team_join(id, menu_msgid[0], "1", "5");
	}
	else
		force_team_join(id, menu_msgid[0], "2", "5");
	
}

stock force_team_join(id, menu_msgid, team[] = "5", class[] = "0") {
	static jointeam[] = "jointeam";
	if (class[0] == '0') {
		engclient_cmd(id, jointeam, team);
		return;
	}
	
	static msg_block, joinclass[] = "joinclass";
	msg_block = get_msg_block(menu_msgid);
	set_msg_block(menu_msgid, BLOCK_SET);
	engclient_cmd(id, jointeam, team);
	engclient_cmd(id, joinclass, class);
	set_msg_block(menu_msgid, msg_block);
	
	if(equal(team,"1"))
		server_cmd("sv_restart 1");
}

/********************** 
* END OF AUTO JOINING 
**********************/

Nie widzę tu nic, co by mogło powodować taki problem i nie wiem co ma jedno do drugiego, w każdym razie testowałem sporo i z wyłączonym 'auto joiningiem' wszystko działa. :|

czy się porusza?

09.06.2010 19:50

Czy mogę sprawdzić czy gracz się aktualnie porusza / wykonuje jakąś akcję? Jeśli tak to proszę mnie nakierować. ;)

różna przezroczystość

07.06.2010 16:11

Z tego co znalazłem, to można przykładowo dla CT ustawić przezroczystość postaci mniejszą niż dla T korzystając z AddToFullPack. A czy to samo jest możliwe dla utworzonych obiektów/przedmiotów/podmiotów (entities)? Próbowałem znajdować obiekty za pomocą find_ent_by_class i za pomocą set_es ustawić przezroczystość ale albo się nie da albo nie umiem.