Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

stmn - zdjęcie

stmn

Rejestracja: 11.12.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.11.2012 22:20
-----

Moje posty

W temacie: różna przezroczystość

08.06.2010 12:37

Wystarczy dodać isMine[ent] = true; przy tworzeniu? :P Tak zrobiłem, i wynik jest niemal pozytywny - gdy jest na mapie mina i mam odpowiednią klasę to printuje mi wiadomość więc ten etap chyba działa poprawnie, jednak rendering min się nie zmienia. :D

@edit

Auć. Brakowało: set_es(es_handle,ES_RenderMode,kRenderTransTexture);
Wygląda na to, że teraz działa. :)

W temacie: różna przezroczystość

08.06.2010 10:54

HLSDK DLLAPI Notes

Skoro upierasz się przy AddToFullPack (es_handle) to musisz wiedzieć, że jest to wykonywane ILE_GRACZY*ILE_BYTÓW razy na ramkę, a ramka jest aktualizowana kilkadziesiąt razy na sekundę. Wrzucanie takiego while`a do tego forwardu jest delikatnie mówiąc nieoptymalne.

Jeśli powiesz do czego chcesz użyć tej metody będzie łatwiej. Raczej pewne, że nie trzeba takiej częstotliwości wykonania zmiany renderingu.


Jeśli nick gracza jest liczbą (?) a stmn stałą/makrem/polem enuma to warunek jest ok, ale nie sądzę

nick_gracza[host] == stmn

do porównania stringów używa się equal


Ten warunek to tylko przykład.
Upieram się przy AddToFullPack, bo nic innego nie znalazłem.
A chciałem to wykorzystać do widzenia min w modzie coda przez np. klase czy posiadany item.

W temacie: różna przezroczystość

07.06.2010 20:32

Czyli mogę zmienić rendering dowolnej rzeczy? W takim razie, jak mogę zmienić rendering obiektu 'Przedmiot', mam takie coś:

public RenderingSet(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
		if(nick_gracza[host] == stmn){

			new iEnt = find_ent_by_class(-1, "Przedmiot");
			while(iEnt > 0) 
			{
				set_es(iEnt, ES_RenderAmt, 50); // tu sie wywala
				iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "Przedmiot");	
					
			} 
		} 
	
	return FMRES_IGNORED;
}  

W momencie spełnienia warunku serwer łapie zawieszkę i się crashuje bez wpisów. Mogę prosić o opis zmiennych przekazywanych tej funkcji?

W temacie: Sklep COD /sklep

31.05.2010 23:32

Słowo 'przedmiot' kojarzy się z przedmiotami z Coda i jest lekko mylące, ale to szczegół. W sumie przedmioty z Cod'a również mogłyby być losowane, powiedzmy za 10.000.

W temacie: Cod Stats

31.05.2010 23:23

Fajnie jakby był ranking złożony z aktualnie znajdujących się na serwerze:

1. | Gracz 1 | Rambo | 20lvl |
2. | Gracz 2 | Saper | 15lvl|
3. | Gracz 3 | Saper | 14lvl |
4. | Gracz 4 | Snajper | 10lvl |


Jak wchodziłem w menu i później wychodziłem z menu przez "0" to pokazywało tabelke.