Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

stmn - zdjęcie

stmn

Rejestracja: 11.12.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.11.2012 22:20
-----

#143126 czy się porusza?

Napisane przez DarkGL w 09.06.2010 20:00

if(cs_get_user_lastactivity(id)<0.1){
//gracz coś tam robi
}

  • +
  • -
  • 2


#142668 różna przezroczystość

Napisane przez R3X w 08.06.2010 11:05

aha spoko, czyli dobrze wybrałeś metodę :) tylko ten while...

najlepsze wyjście to tablica bool:ents[512] i wpisywać tam true (gdy byt jest miną) i false (gdy nie jest miną), w funkcji tworzenia minu ustaw na true, a przy eksplozji czy na końcu rundy (nie wiem kiedy tam sprzątają) false


i wtedy
new bool:isMine[512]; // czy jest miną
new hasItem[33]; // czy gracz ma item/klasę

public RenderingSet(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
	if(!player){
		if(hasItem[host] && isMine[ent]){
			set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 50);
		}
	}
}

Edit.
Crashowało bo podałeś zamiast uchwytu es_handle id bytu
  • +
  • -
  • 1


#142542 różna przezroczystość

Napisane przez R3X w 07.06.2010 18:47

AddToFullPack jest konieczny, gdy chcesz by jakieś zmiany były widoczne dla wybranych graczy

zmiana renderingu, co ją wszyscy widzą może nastąpić w każdym dowolnym evencie gry, np. przy spawnie + set_rendering z <engine>
  • +
  • -
  • 1