Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

k4x4z5 - zdjęcie

k4x4z5

Rejestracja: 30.08.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.07.2018 19:21
-----

Moje tematy

Stock czy jest poprawny

08.07.2014 13:26

Witam mam taki stock:

stock licz_graczy(team) {
	new ile_typa;
	for(new i = 1; i <= maxpl; i++)
		if(is_user_connected(i) && get_user_team(i) == team) ile_typa++;
	
	return ile_typa;
}  

jest on od limitu tt na ilus ct i czy jest on poprawny.

 

EDIT//

maxpl = get_maxplayers(); mam to w kodzie

 

mam taki if:

if((licz_graczy(2) &&(licz_graczy(2) * 7 >= (licz_graczy(1))))

Podmiana Nazwy Teamow

05.07.2014 16:49

opis

Plugin podmienia nazwy przy wyborze teamu po wejściu na serwer.

 

instalacja

Standardowa.

 

screenshot

7IQoPa3.png

 

inne informacje

Aby zmienić na swoją nazwę teamu należy edytować sma i zmienic je w  miejscu gdzie pisze

[Wlasna Nazwa] 

download

[attachment=67159:podmiana_menu.sma]

Free Vip od x do x h

24.02.2014 17:06

Witam mam problem z kodem na free vipa  od godziny "x" do"x"

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

new FreeVip[33], Czas1, Czas2

public plugin_init(){
	register_plugin("Free VIP", "1.0", "Karol33k")
	
	Czas1 = register_cvar("free_vip_od_czasu", "15")
	Czas2 = register_cvar("free_vip_do_czasu", "16")
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1)
}

public fwHamPlayerSpawnPost(id)
{
	new szTime[3]
	get_time("%H",szTime,2)
	
	new Time_1 = get_pcvar_num(Czas1)
	new Time_2 = get_pcvar_num(Czas2)
	
	new iTime = str_to_num(szTime)
	if(Time_1 <= iTime <= 24)
	{
		if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
		{
			remove_user_flags(id, ADMIN_USER);
			set_user_flags(id, ADMIN_LEVEL_H);
			FreeVip[id] = true;
		}
	}
	else if(00 <= iTime <= Time_2)
	{
		if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
		{
			remove_user_flags(id, ADMIN_USER);
			set_user_flags(id, ADMIN_LEVEL_H);
			FreeVip[id] = true;
		}
	}
	else if(FreeVip[id])
	{
		remove_user_flags(id, ADMIN_LEVEL_H);
		set_user_flags(id, ADMIN_USER);
		FreeVip[id] = false;
	}
}

I jakos vip nie działa w tych godzinach bo jest ciagle mimo,ze czas jest ustawiony inaczej.

Blokowanie uderzenia tt przez tt

27.12.2013 20:45

Witam mam problem z pewnym kawalkiem kodu

public fwTakeDamage(ofiara, atakujacy, idinflictor, Float:damage, damagebits){
	if(berek){
		if(is_user_alive(atakujacy) && get_user_team(atakujacy) == 2)
		{
			new wid = get_user_weapon(atakujacy)
			if(wid == CSW_KNIFE && is_user_alive(ofiara) && get_user_team(ofiara) == 1)
			{
				czas[ofiara] = 15
				set_task(1.0, "zamroz", ofiara, _, _, "b");
				fm_set_user_maxspeed(ofiara, 0.1)
				fm_set_user_rendering(ofiara, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderGlow, 30)
			}
		}
		if(is_user_alive(atakujacy)){
			if(get_user_weapon(atakujacy) == CSW_KNIFE && get_user_team(atakujacy) == 1){
				fm_set_user_maxspeed(ofiara, get_pcvar_float(pCvar_speed_tt));
				client_cmd(ofiara, "cl_forwardspeed 400; cl_backspeed 400; cl_sidespeed 400")
				fm_set_user_rendering(ofiara, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderNormal);
				remove_task(ofiara)
			}
		}
	}
	return HAM_IGNORED;
}

Chodzi o to,ze jesli ten plugin jest wlaczony z slinkiem od jailbreaka nie idzie odmrozic tt przez tt poprzez uderzenie nozem.

 

Tu wycinek z slinika

public player_attack(victim, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits) {
	if(!is_user_connected(victim) || !is_user_connected(attacker) || victim == attacker)
		return HAM_IGNORED
	
	if(duel[victim] || duel[attacker]) {
		if((victim == g_DuelA && attacker == g_DuelB) || (victim == g_DuelB && attacker == g_DuelA))
			return HAM_IGNORED
		
		return HAM_SUPERCEDE
	}
	if(blokada[attacker] || has_fd[victim] != 0 && has_fd[victim] == rundy && get_user_team(attacker) == 1)
		return HAM_SUPERCEDE
	
	if(get_user_team(victim) == 2 && get_user_team(attacker) == 2) return HAM_SUPERCEDE
	if(get_user_team(victim) == 1 && get_user_team(attacker) == 1 && !friendly_tt) return HAM_SUPERCEDE
	if(get_user_team(victim) == 1 && get_user_team(attacker) == 2 && zywi != 1 && killday) return HAM_SUPERCEDE
	if(get_user_team(victim) == 2 && get_user_team(attacker) == 1 && zywi != 1 && killday) return HAM_SUPERCEDE
	
	return HAM_IGNORED
}

a dokladnie blokuje to:

if(get_user_team(victim) == 1 && get_user_team(attacker) == 1 && !friendly_tt) return HAM_SUPERCEDE

probowalem zastapic returna innym.lecz wtedy tt moga sie bic ze soba w kazdej rundzie.

Ma ktos moze jakis pomysl jak to zrobic.Jesli cos jest nie jasne postaram sie bardziej opisac problem.

Odmrozenie przez 2 TT

26.12.2013 18:31

Witam. Mam problem z tym kodem.

public fwTakeDamage(ofiara, idinflictor, atakujacy, Float:damage, damagebits)
{
	if(is_user_alive(atakujacy) && get_user_team(atakujacy) == 2)
	{
		new wid = get_user_weapon(atakujacy)
		if(wid == CSW_KNIFE && is_user_alive(ofiara) && get_user_team(ofiara) == 1)
		{
			czas[ofiara] = 15
			set_task(1.0, "zamroz", ofiara, _, _, "b");
			fm_set_user_maxspeed(ofiara, 0.1);
			fm_set_user_rendering(ofiara, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderGlow, 30)
			return HAM_SUPERCEDE
		}
	}
	return HAM_IGNORED;
}

Nie wiem jak zrobic aby 2 tt mogl odmrozic zamrozonego ttka.