Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

k4x4z5 - zdjęcie

k4x4z5

Rejestracja: 30.08.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 01.07.2018 19:21
-----

Moje posty

W temacie: Polowanie na JailBreak.

07.09.2014 17:50

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "[Jail] Polowanie"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new id_polowanie;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_polowanie = jail_register_game("Polowanie");
}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	static szTime[12];
	if(day == id_polowanie)
	{
		format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
		formatex(szInfo2, 511, "Zasady TT:^nTT atakuje CT i nie moga kampic^nOstatni wiezien ma zyczenie^n^nZasady CT:^nCT zabija TT tylko ze SCOUT'a^nCT czeka do %s w GunRoomie CT NIE MOZE KAMPIC!!", szTime);
		szInfo = "Dzisiaj jest Polowanie";
		
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
				continue;
			
			strip_user_weapons(i);
			give_item(i, "weapon_scout");
			cs_set_user_bpammo(i, CSW_SCOUT, 990);
		}
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
		jail_set_ct_hit_tt(true);
		
		setting[0] = 1;
		setting[1] = 1;
		setting[2] = 1;
		setting[4] = 3;
		
		new ile_graczy[2];
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i))
				continue;
			
			switch(get_user_team(i))
			{
				case 1: 
				{
					ile_graczy[0]++;
					jail_set_user_menuweapons(i, true, false);
				}
				case 2: ile_graczy[1]++;
				}
		}
		if(ile_graczy[0])
		{
			for(new i=1; i<=MAX; i++)
			{
				if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || get_user_team(i) != 2)
					continue;
				
				set_user_health(i, ile_graczy[0]*150/ile_graczy[1]);
			}
		}
	}
}

public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == id_polowanie)
	{
		jail_set_all_speed(0.1, 2) //blokowanie chodzenia ct
		
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za");
	}
}

public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == id_polowanie)
	{
		jail_set_ct_hit_tt(false);
		jail_set_all_speed(250.0, 2) //ustawienie chodzenia ct
	}
}

//stock
stock jail_set_all_speed(Float:speed, team)
{
	for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || get_user_team(i) != team)
			continue;
		
		jail_set_user_speed(i, speed);
	}
}


Sprawdz

W temacie: Dodanie "speeda" do Ganianego i edycja FreeDay'a.

01.09.2014 19:16

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "[Jail] Ganiany"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new id_ganiany;
new bool:usun;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_ganiany = jail_register_game("Ganiany");
}

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	static szTime[12];
	if(day == id_ganiany)
	{
		format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-30);
		formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Straznicy zaczynaja ganiac wiezniow^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime);
		szInfo = "Dzisiaj jest Ganiany";
			
		for(new i=1; i<=MAX; i++)
		{
			if(!is_user_connected(i) || !is_user_alive(i) || get_user_team(i) != 2)
				continue;
			
			strip_user_weapons(i);
			give_item(i, "weapon_knife");
		}
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
		jail_set_ct_hit_tt(true);
		jail_set_god_ct(true);
			
		setting[0] = 1;
		setting[1] = 1;
		setting[2] = 1;
		setting[4] = 3;
	}
}

public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == id_ganiany)
	{
		jail_set_all_speed(0.1, 2) //blokowanie chodzenia ct
		
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za");
	}
}

public OnGameHudEnd(day)
{
	if(day == id_ganiany)
	{
		if(!usun)
		{
			jail_set_ct_hit_tt(false);
			jail_set_all_speed(500.0, 2) //ustawienie chodzenia ct
			jail_set_all_speed(500.0, 1) //ustawienie chodzenia tt
			
			jail_set_game_hud(300, "Zakonczenie zabawy za");
		}
		else
		{
			jail_set_play_game(USUWANIE_DANYCH, true);
		}
		usun = !usun;
	}
}

public OnRemoveData(day)
{
	usun = false;
}

//stock
stock jail_set_all_speed(Float:speed, team)
{
	for(new i=1; i<=MAX; i++)
	{
		if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || get_user_team(i) != team)
			continue;
			
		jail_set_user_speed(i, speed);
	}
}


Sprawdz

W temacie: jak dodac 2 skoki do ruletki ?

01.09.2014 18:45

public Poczatek_Rundy() usun()

public usun() {
    for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i ++) {
        if(is_user_connected(i)) {
            
            Skoki[i] = 1
            DodatkoweSkoki[i] = false
        }
    }
} 

lub dodaj new maxpl i maxpl = get_maxplayers()

W temacie: jak dodac 2 skoki do ruletki ?

01.09.2014 18:39

public Poczatek_Rundy()
{
	for (new i=0; i<33; ++i)
		if (is_user_connected(i))
		set_user_footsteps(i, 0)
	Skoki[i] = 1
	DodatkoweSkoki[i] = false
	
}

albo

public Poczatek_Rundy() usun()

public usun() {
    for(new i = 1; i <= maxpl; i ++) {
        if(is_user_connected(i)) {
            
            Skoki[i] = 1
            DodatkoweSkoki[i] = false
        }
    }
}

W temacie: Dodanie "speeda" do Ganianego i edycja FreeDay'a.

01.09.2014 18:30

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <jailbreak>
#include <cstrike>
#include <fun>

#define PLUGIN "[Jail] FreeDay"
#define VERSION "1.0.6"
#define AUTHOR "Cypis"

new id_freeday;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	id_freeday = jail_register_game("FreeDay dla Wszystkich");
}

public plugin_precache() precache_sound("jb_cypis/freeday.wav");

public OnLastPrisonerShowWish(id) jail_remove_game_hud();

public OnRemoveData(day) jail_remove_game_hud();

public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound)
{	
	if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
	{
		jail_set_prowadzacy(0);
		jail_set_prisoners_micro(true, true);
		
		setting[0] = 2;
		setting[1] = 1;
	}
	else if(day == USUWANIE_DANYCH) //na razie jest to nie uzywane ale moze sie przydac do usuwania danych :) 
	{
		szInfo = "";
		szInfo2 = "";
		
		jail_set_god_tt(false);
		jail_set_god_ct(false);
		jail_set_ct_hit_tt(false);
		jail_set_tt_hit_ct(false);
		
		setting[0] = 0;
		setting[1] = 0;
		setting[2] = 0;
		setting[3] = 0;
		setting[4] = 0;
		setting[5] = 0;
		setting[6] = 0;
		setting[7] = 0;
	}
}

public OnDayStartPost(day)
{
	if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday)
	{
		client_cmd(0, "spk jb_cypis/freeday.wav");
		
		jail_open_cele();
		jail_set_game_hud(240, "Dzisiaj jest FreeDay", 0, 255, 0, 0.01, 0.2);
	}
}

public OnGameHudEnd(day){
	if(day == NIEDZIELA || day == id_freeday){
		for(new i=1; i<=MAX; i++){
			if(is_user_alive(i) && is_user_connected(i) && get_user_team(i) == 1){
				give_item(i, "weapon_ak47")
				cs_set_user_bpammo(i, CSW_AK47, 90)
				give_item(i, "weapon_deagle")
				cs_set_user_bpammo(i, CSW_DEAGLE, 35)
				
			}
		}
	}
}

Sprawdź ,freeday.