Siema, otóż chce zrobić klasę która ma Tylko kose, żadnej innej broni ewentualnie c4, zawsze 10 hp, jest niewidzialna na 10 z 255 widzialności, i ma 1/2 z kosy LMP
taki kod mam, a nie działają mi ani hp ani tylko, żeby miał samą kose ![]()
tak, żeby nawet jak dostanie perk z bronią np m4/ak to żeby mu ją wywalało
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Samuraj [S.Premium]";
new const opis[] = "Posiada Tylko Kose, zawsze 10 hp, 1/2 z kosy 3 skoki";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("Health", "Health", "be")
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B))
{
client_print(id, print_chat, "[Samuraj [S.Premium]] Uprawnienia ma Tylko Admin !")
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 15);
ma_klase[id] = true;
set_user_health(id, 10); //cyfra jeden ustala hp na start
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public Health(id)
{
if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && read_data(1) > 1)
{
set_user_health(id, 1); //Tutaj cyfra 1, także ustala hp
}
}
Może ktoś pomóc


Dodatki SourceMod




Moja zawartość
Mężczyzna