Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Raider
Rejestracja: 20.08.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.10.2013 19:02
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 22
- Odwiedzin: 3 202
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Siem-ce
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#509008 [ROZWIĄZANE] Proszę o Klase Generał i 3 inne (klasy od lvl)
Napisane przez polak1234 w 31.01.2013 11:22
Ognibus [25000lvl] :
http://wklej.org/id/943200/
Ogami [30000lvl] :
http://wklej.org/id/943204/
Orient [40000lvl] :
http://wklej.org/id/943207/
#508702 [ROZWIĄZANE] Proszę o Klase Generał i 3 inne (klasy od lvl)
Napisane przez Daj buziaka w 30.01.2013 18:22
Załączone pliki
-
codclass_General.sma 4,92 KB 28 Ilość pobrań
codclass_General.amxx
#503405 Proźba o klase Kapitan(Premium)
Napisane przez Guci0 w 19.01.2013 08:51
#503311 Proźba o klase Kapitan(Premium)
Napisane przez Vasto_Lorde w 18.01.2013 23:29
Załączone pliki
-
codclass_kapitanpremium.sma 1,77 KB 23 Ilość pobrań
codclass_kapitanpremium.amxx
#506913 [ROZWIĄZANE] Dodanie HP do Hud
Napisane przez Piro_0 w 26.01.2013 15:36
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 45,09 KB 31 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#506853 Wgranie Szybkiego Rozdawania Stat
Napisane przez Piro_0 w 26.01.2013 13:52
Myślę że się odwdzięczysz.
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 45 KB 34 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#1081 Autoresponder/Advertiser + tag [ you]
Napisane przez bicek w 11.02.2008 22:45
Opis:
Plugin który spamuje co jakiś czas na czacie say, przydatny przy reklamie forum lub informowaniu graczy na serwerze...
Instalacja:
Plik ad_manager.amxx wrzucamy do addons/amxmodx/plugins
ad_manager.sma wrzucamy do addons/amxmodx/scripting
a advertisements.ini do addons/amxmodx/configs
standardowo do pliku addons/amxmodx/configsplugins.ini dopisujemy:
ad_manager.amxx
Konfiguracja:
otwieramy plik advertisements.ini dopisujemy nasze informacje które chcemy aby plugin pokazywał np.
!t amxx.pl !n polski support !g AMX Mod Xtaki wpis w grze będzie wyglądał tak: amx.pl polski support AMX Mod X
Kolory:
!t - kolor drużyny, dla tt czerwony, dla ct niebieski i dla specra biały
!g - po prostu zielony
!n - standardowy kolor w say
[uwaga="Abes Mapper"]
Wersja z działającą komendą zrobiona przez DarkGL
[you]
Proszę moda o dodanie do 1 posta.
ad_manager.amxx 16 KB 1392 Ilość pobrań
ad_manager.sma 9,06 KB 5538 Ilość pobrań
ad_manager.amxx
[/uwaga]
Załączone pliki
-
ad_manager.rar 16,26 KB 24398 Ilość pobrań
#506464 Problem z włączeniem serwera
Napisane przez glut w 25.01.2013 15:05
#87236 [Poradnik] Instalacja Psychostats
Napisane przez MaTusz w 13.10.2009 04:28
Proszę o nie usuwanie,na pewno się przyda
Instalacja Psychostats 3.1
<p>Wymagania:
~ Hosting WWW ( W tym poradniku wykorzystałem hosting Hitme.pl ale na większości hostingów wygląda tak samo )
~ Psychostats ( Poradnik dla wersji 3.1 - przy innych wersjach prawdopodobnie będzie tak samo )
~ PHP w wersji 5 lub wyższej
~ Baza MySQL ( z możliwością zdalnych połączeń )
~ PERL ( w większości płatnych serwerów )
~ CRON TAB ( inaczej Harmonogram Zadań )
1. Tworzenie bazy danych pod Psychostats:
~ W tym celu logujemy się do naszego panelu administracyjnego (w tym przypadku Cpanel)
~ Przechodzimy do zakładki Kreator baz MySQL i tworzymy baze danych,nadając jej swoją nazwe i hasło (można wygenerować za pomocą przycisku lub wpisać swoje) i nadajemy prawa dostępu.
~ Klikamy Następny Krok i nasza baza została utworzona
~ Nie zapomnijcie o zapisaniu sobie nazwy bazy,użytkownika i hasła,w naszym przypadku będzie to wyglądało tak:
nazwa bazy = psychost_psychostats użytkownik bazy = psychost_matusz hasło bazy = |u|u/19Pz,zt
2. Przygotowanie do Instalacji:
~ Ściągamy najnowszą wersje Psychostats 3.1 pod Linuxa STĄD lub MIRROR Linux
~ Rozpakowujemy na Pulpit
3. Kopiowanie na FTP:
~ Do głownego Katalogu serwera (przed public_html) kopiujemy katalog lib oraz pliki stats.cfg i stats.pl
~ Ustawiamy atrybuty 777 (CHMOD 777) na plik stats.pl
~ Edytujemy plik stats.cfg i stats.pl dopisując dane
W stats.cfg
dbtype = mysql dbhost = localhost dbport = dbname = psychost_psychostats dbuser = psychost_matusz dbpass = |u|u/19Pz,zt dbtblprefix = ps_
W stats.pl (na samym dole)
dbtype = mysql dbhost = localhost dbport = dbname = psychost_psychostats dbuser = psychost_matusz dbpass = |u|u/19Pz,zt dbtblprefix = ps_
~ Następnie w katalogu public_html tworzymy folder o nazwie psychostats
~ I kopiujemy do niego zawartość folderu upload (podkreślam zawartość nie folder)
~ Następnie wchodzimy do katalogu psychostats , szukamy pliku config.php i nadajemy mu odpowiednie atrybuty (CHMOD) 777
~ Zawartość pliku (po instalacji psychostats) config.php powinna wyglądać w ten sposób:
[code=auto:0]
Załączone pliki
-
psychostats3.1.tar.gz 4,73 MB 1080 Ilość pobrań
#361022 Perki by Pas (FORMOZA)
Napisane przez FORMOZA w 09.02.2012 12:16
Witam, chciałbym wam przedstawić paczkę perków, które robiłem na swoj serwer
Opisy:
Klasy:
================================
1. Adept Ninja - Ma podwójny skok,1/2 z nożna,Widoczność 50
2. Kleryk(Premium) - Posiada 2 rakiety, mało Widoczny gdy kuca na nożu
3. Skazaniec - Widzi niewidzialnych, ma 1\25 na wyrzucenie broni przeciwnika
4. Strzelec (Premium) - Dodatkowe 15(+inteligencja) obrażeń z MP5 i ma long jump-y
Perki:
================================
1. Amulet Fox-a - Zadajesz 20 obrażeń więcej, Natychmiastowe zabicie z HE
2. Niewidzialność Diabla - Twoja widoczność spada (można wylosować od 23 do 76)
3. EGON - Dostajesz 300 Zdrowia
4. Esencje Deagle - 1/4 Na Natychmiastowe zabicie ze DEAGL'A
5. Exekucja Brajana - Zadajesz od 30 do 41 obrazen wiecej, redukcja obrazen i natychamiastowe zabicie z AWP
6. Flara - Natychmiastowe zabice z HE
7. Paczka broni - Wszystkie Granaty aka47,m4a1,AWP 1/2 na natychmiastone zabicie z HE
8. Kamizelka Admina - Dostajesz 100 wytrzymalosci, zadajesz od 15 do 25 obrazen wiecej
9. Kara sapera - Widzisz miny, dostajesz 80 hp
10. Lipton - Zadajesz od 10 do 50 obrazen wiecej
11. Majteczki Laleczki - Zadajesz od 20 do 25 obrazen wiecej,natychmiastowe zabicie z AWP
12. Moc FOF3r-a - Zadajesz 21 do 54 obrazen wiecej i za kazdego fraga dostajesz 20 hp
13. Naboje Inteligencji - Zadajesz 15(+int liczone razy 0.17) obrazen wiecej
14. Niewidzialny - Jestes niewidoczny
15. Oczy Katsumoto - Masz 1/na 1,2,3,4 szans na odrodzenie sie po smierci dostajesz 50 hp mozesz wykonac podwojny skok
16. Przeklete naboje - Masz 1/4 szans na wyrzucenie broni przeciwnika
17. Przyczajony Sniper - Jestes prawie niewidzialny i masz 1/4 na natychmiastowe zabicie z AWP
18. Sakwa z Kasa - 16000$ co runde
19. Scouter - Natychmiastowe zabicie ze SCOUT'a
20. SWAT - Dostajesz AK47, M4A1 oraz AWP !
21. Szczescie - 1/2 Na Natychmiastowe zabicie ze DEAGL'A
22. Tajemnica H@ - Masz 1\7 z M4 i 1\3 z deagle, dostajesz 30 wytrzymalosci
23. Tajemica Skazanca - 1/20 Na Natychmiastowe zabicie z Ak47
Z napisami: colorchat\print_chat :
Perki by Pas DOWNLOAD.zip 127,12 KB 1714 Ilość pobrań
Bez napisow colorchat\print_chat;
Perki by Pas DOWNLOAD.zip 122,08 KB 874 Ilość pobrań
#111562 Dproto [0.9.187] - Instalacja i konfiguracja (NonSteam + Steam)
Napisane przez mgr inż. Pavulon w 12.02.2010 22:51
dproto jest pluginem metamod umożliwiającym granie na jednym serwerze graczom posiadającym Steam oraz Non Steam (protokół 48 i 47).
[error=Uwaga!]Nowa wersja dproto NIE BĘDZIE działała na nowej wersji HLDS!
Autor zapowiedział, że wersję pod nowe HLDS wyda dopiero, gdy Valve zaprzestanie aktualizacji dla GoldSource.[/error]
Instalacja dproto:
Instalacja przebiega standardowo jak dla pluginów metamod czyli:
- Pobieramy i rozpakowujemy paczkę z pluginem:
dproto_187.zip 168,59 KB 10694 Ilość pobrań
[warn=Portek]Żeby DPROTO 0.8.65+ działało poprawnie należy zaktualizować plik dproto.cfg![/warn]
-
dproto_179.zip 175,9 KB 6198 Ilość pobrań
-
dproto_0_9_87.rar 149,77 KB 13205 Ilość pobrań
-
dproto_0_9_86.rar 144,6 KB 992 Ilość pobrań
-
dproto_0_8_72.rar 138,69 KB 910 Ilość pobrań
-
dproto_0_8_68.rar 137,08 KB 833 Ilość pobrań
-
dproto_0_8_65.rar 128,43 KB 655 Ilość pobrań
-
dproto_0_8_61.rar 132,02 KB 625 Ilość pobrań
-
dproto_0_4_8p.rar 132,46 KB 818 Ilość pobrań
-
dproto_0_3_7.rar 117,65 KB 1022 Ilość pobrań
- W katalogu cstrike/addons/ tworzymy folder i nazywamy go dproto
- kopiujemy do niego plik dproto.dll (w przypadku serwera windows) lub dproto_i386.so (w przypadku serwera linux). [pliki te w paczce znajdują się w katalogu bin/]
- edytujemy plik plugins.ini metamod'a (zwykle cstrike/addons/metamod/plugins.ini) i dodajemy w nim na początku linijkę:
win32 addons\dproto\dproto.dll
(dla serwera windows)
lublinux addons/dproto/dproto_i386.so
(dla serwera linux) - kopiujemy plik dproto.cfg do głównego katalogu lub katalogu gry (cstrike/)
- uruchamiany serwer dodając do linii strartowej -binary ./hlds_i686
Jeżeli po wpisaniu w konsoli komendy meta list otrzymamy coś podobnego do:
To znaczy że instalacja przebiegła pomyślnie.Currently loaded plugins:
description stat pend file vers src load unlod
[ 1] dproto RUN - dproto_i386.so v0.9.179 ini Start Never
[ 2] AMX Mod X RUN - amxmodx_mm_i386. v1.8.1.3 ini Start ANY
2 plugins, 2 running
Od wersji 0.4.5 dproto została zaimplementowana poprawka dzięki której xds_opt nie jest już potrzebne
Instalacja xds_opt:
- Instalacja przebiega standardowo jak dla pluginów metamod czyli:
- Pobieramy:
dla serwerów windows: xds_opt_windows.rar 83,83 KB 1658 Ilość pobrań
dla serwerów linux: xds_opt_linux.rar 41,5 KB 2016 Ilość pobrań
- W katalogu cstrike/addons/ tworzymy folder i nazywamy go xdsopt a następnie rozpakowujemy do niego paczkę z pluginem
- edytujemy plik plugins.ini metamod'a (zwykle cstrike/addons/metamod/plugins.ini) i dodajemy w nim linijkę:
win32 addons\xdsopt\xds_opt.dll
(dla serwera windows)
lublinux addons/xdsopt/xds_opt.so
(dla serwera linux) - uruchamiany ponownie serwer.
Jeżeli po wpisaniu w konsoli komendy meta list znajdujemy:
To znaczy że instalacja przebiegła pomyślnie.[ 3] xdsopt RUN - xds_opt.so v0.1 ini Start Never
Choć dla serwerów Windows wymagane są tylko linijki z prefix'em win32 a serwerów Linux z prefixem linuxwin32 addons\dproto\dproto.dll
linux addons/dproto/dproto_i386.so
win32 addons\amxmodx\dlls\amxmodx_mm.dll
linux addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm_i386.so
win32 addons\xdsopt\xds_opt.dll
linux addons/xdsopt/xds_opt.so
plugins.ini 221 bajtów 1275 Ilość pobrań
Changelog:
0.9.187:
- Dodano patch na exploit FVU
- naprawiono błąd "STEAM userid keysize is bogus" dla klientów SteamEmuclients
- naprawiono error "Invalid challenge format" wyślietkalny klientowi przy łączeniu się z serwerem
- Naprawiono kilka błędów
- Usunięte opcje subserwera i "master-client" - opcje te nie są więcej potrzebne
- "Added challenge checking code to "rules" and "players list" requests handlers" - tłumaczenie wydaje się bezsensowne, więc nie tłumaczę
0.9.87
- Poprawiono generowanie steamid dla Steamclient'a 2009
- Naprawiono: Status VAC zawsze "chroniony" na serwerach Windows
- Przeniesiono wszystkie opcje wykrywacza fałszywych graczy do dproto.cfg
- Uaktualniono przykładowe pluginy amxx
- Dodano drobną poprawkę dla luki w zabezpieczeniach fragmentu parsera netchan
- Poprawione wykrywanie fałszywych klientów (od argentyńskich hakierów)
- Ulepszono i poprawiono kod odpowiedzialny za detekcję floodowania pakietami i wykrywanie fałszywych klientów
- Aktualizacja pluginów - AMXX API
- Poprawa bugu z cid_AVSMP, wcześniej cały czas miało wartość 1
- Dodano pomocne komendy do monitorowania zagrożeń, więcej w pliku Readme.txt
- poprawka wielu błędów
- dodane wsparcie dla klientów AVSMP (Scrackowany Steam)
- poprawka dla losowych svc_bad przy połączeniu
- poprawione wykrywanie botów
- poprawiony problem z bibliotekami AMD
- poprawiony hybrydowy tryb wyświetlania (Ulibione)
- boty nie będą już wyrzucane, ani banowane
- poprawiono bug który wyrzucał serwer gdy ten pracował z banami DB (?) (banid)
- poprawka względem nowego kodu revEmu
- projekt przeniesiony do nowego systemu oznaczeń, obecny format: MAJOR.MINOR.REVISION
- dodano support poprzednich wersji biblitek
- dodano support dla revEmu/SteamClient2009
- dodany został parametr konfiguracyjny umożliwiający ustawienie pierwszego prefiksu dla klientów z emulowanym SteamID, np. gracze z revEmu mogą być identyfikowani jako STEAM_4_0_xx
- dodano drugi poziom ochrony przed wszystkimi rodzajami fałszywych klientów (expliot?)
- dodano ochronę przed floodowaniem serwera zapytaniami bez połączenia z serwerem (PlayerList, ServerInfo, Rules)
- dodano opcje "HLTVExcept_IP", umożliwiającą ustawienie z jakiego IP hltv może się łączyć z serwerem (działa z cid_HLTV = 5). Przydatne jeśli używasz pluginu HLTVReport, ale nie chcesz aby inne HLTV łączyło się z serwerem.
- Kod źródłowy nie będzie więcej dostępny publicznie
- (nietestowane) "VAC Problem" - umożliwiający grę graczom zbanowanym na VAC
- naprawiono błąd przepełnienia bufora w SV_ParseCvarValue2()
- naprawiono błąd powodujące crashe na serwerach linux'owych w przypadku gdy serwer uruchamiał użytkownik bez uprawnień do zapisu w katalogu root
- naprawiono problem powodujący wyrzucenie graczy z błędem "Unknown HLTV Type"
- poprawka w kodzie anti-svc_bad
- - Poprawka "Server failed to transmit file AY&SY" - pewien rodzaj sys_bad
- - Poprawiono GameNameChanger pod windows
- - Support UTF8 Chat/Nick usunięty
- - Poprawka związana z wyrzucaniem graczy z starszym patchem aniżeli 21
- - Naprawiono "NET_SendPacket"
- - Istnieje wiele zmian w dproto.cfg. Nowe dproto i stary config nie będzie działać!
- - Dproto obsługuje wszystkie istniejące (i miejmy nadzieję w przyszłości) v48 silników dla systemów Windows i Linux (w tym engine_amd.so/engine_i486.so).
- - Naprawione usterki w SV_ParseVoiceData () wykorzystywanej przez expliot hlds_vcrash.
W wersji 0.4.1 pojawił się tymczasowy fix exploit'a hlds_vcrash.
Aby z niego skorzystać należy pobrać: vcrash_fix.rar 967,28 KB 1397 Ilość pobrań
I podmienić pliki.
W przypadku windows'a jest to swds.dll, natomiast dla linux'a należy podmienić plik engine_i686.so
Konfiguracja dproto:
Konfiguracja polega na edycji pliku dproto.cfg znajdującego się w katalogu cstrike.
(Podane wartości są wartościami standardowymi)
Sposób zapisu działań:LoggingMode = 2
1 = Konsola
2 = Pliki Log
3 = Obie metody
Sposób weryfikacji danych Userinfo:UserinfoVerification = 3
1 = Sprawdza maksymalny rozmiar podczas łączenia się (Wykorzystuje wartość MaxUserInfoSize)
2 = Usuwa nieużywane pola userinfo (Wykorzystuje wartości ValidInfoFields)
3 = Obie metody
Sprawdzanie jest wymagane i ma na celu ograniczenie przepełnień bufora i błędów svc_bad.
Aby zapewnić działanie ustawienia języka u graczy należy do ValidInfoFields_Engine dodać \langMaxUserInfoSize = 230
ValidInfoFields_Engine = \name\bottomcolor\topcolor\model\cl_lc\cl_lw\cl_updaterate\cl_dlmax\rate\_pw\*hltv\password
ValidInfoFields_cstrike = \_vgui_menus\_cl_autowepswitch
ValidInfoFields_ag = \cl_autowepswitch
Jeżeli chcemy korzystać również z innych wartości userinfo to należy je wszystkie dodać do pola ValidInfoFields_Engine oddzielone od siebie znakiem odwróconego slash'a: "\" np:
ValidInfoFields_Engine = \name\bottomcolor\topcolor\model\cl_lc\cl_lw\cl_updaterate\cl_dlmax\rate\_pw\*hltv\password\lang\_res
Zarządzanie autoryzacją (authid).cid_HLTV = 7 //HLTV
cid_NoSteam47 = 8 //NS bez możliwości generowania ID
cid_NoSteam48 = 10 //NS bez możliwości generowania ID
cid_Steam = 1 //Steam
cid_SteamPending = 9 //Autoryzowany poprawnie lecz bez poprawnego steamid (np STEAM_0:0:0)
cid_RevEmu = 1 //gracze z revEmu ( >= 9.74)
cid_OldRevEmu = 1 //gracze ze starszą wersją revEmu
cid_SteamEmu = 1 //gracze z hCupa's SteamEmu
cid_Setti = 3 //SETTI
1: Rzeczywiste ID (lub generowane) steam (STEAM_xx:xx:xx)
2: Rzeczywiste ID (lub generowane) valve (VALVE_xx:xx:xx)
3: STEAM_ generowane na podstwie IP
4: VALVE_ generowane na podstwie IP
5: Przestarzałe - gracz zostanie wyrzucony
6: (zarezerwowane do przyszłego użycia)
7: HLTV
8: STEAM_ID_LAN
9: STEAM_ID_PENDING
10: VALVE_ID_LAN
11: VALVE_ID_PENDING
12: STEAM_666:88:666
Wymuszanie ID analogowe do eSTEAMATiON dla starszych wersji evEmu i SteamEmuSteamEmuCompatMode = 1
0 = wyłączone
1 = włączone
Poprawka generowania ID w eST w wersji 0.3.1OldEstCompatMode = 0
0 = wyłączona
1 = włączona
//Prefixy w generowanym IDIPGen_Prefix1 = 0 //a
IPGen_Prefix2 = 4 //b
Liczby naturalneSTEAM_a:b:c
//Autoryzację serwera.DisableNativeAuth = 0
0 = włączona
1 = wyłączona
Wyłączenie autoryzacji (1) zalecane dla starszych serwerów, zapobiega zatrzymaniu serwera podczas startu.
Wysyłane informacje o serwerze.ServerInfoAnswerType = 2
0 = Nowy styl ( Silnik Source'a)
1 = Stary styl (Poprawia niedziałanie "ulubionych" u graczy NS)
2 = Styl Hybrydowy - aktualnie najlepszy, serwer widoczny dla wszystkich
Włącza emulacje master-klient. Pomaga w rejestracji na liście master.MasterClient = 0
Używaj gdy jest błąd "You server is old" i tylko z opcją -nomaster
0 = emulacja wyłączona
1 = emulacja włączona
Ustawia wersję gry wysyłaną do master-serwera.Master_GameVersion = 1.1.2.6/Stdio
Włącza mini-serwer przekierowujący na serwer główny.SubServer_Enable = 0
0 = wyłączony
1 = włączony
Te opcje (SubServer_) są użyteczne jeżeli chcesz aby wszyscy widzieli serwer.SubServer_Port = 28015 //port na którym będzie działał mini-serwer.
SubServer_MasterClient = 0 //używanie opcji master-klient
SubServer_AnswerType = 0 //rodzaj odpowiedzi
SubServer_RedirectCommand = connect 169.254.141.3:27015 //wysyłana komenda
SubServer_IP = 0.0.0.0 //ip mini-serwera
Możliwe jest aby serwer główny i mini-serwer korzystały z innych rodzai odpowiedzi. Wtedy użytkownicy którzy nie "widzą" głównego serwera będą w stanie zobaczyć mini-serwer.
Nazwa gry wyświetlana graczom. W przypadku zostawienia pustego pola zostanie wyświetlana standardowa nazwa.Game_Name =
Poprawka wyświetlania właściwego ID graczy w przypadku korzystania z monitoringu HLStats.HLStatsPlayerIdFix = 0
0 = wyłączona
1 = włączona - używaj tylko wtedy gdy korzystasz z HLStats
Eksportuj wersję dproto.ExportVersion = 1
0 = cvar dp_version nie będzie eksportowany do zasad serwera
1 = cvar dp_version będzie eksportowany. Widoczny będzie w programach monitorujących (typu HLSW)
Oficjalny temat oraz zawsze aktualna wersja pod adresem: dproto.com lub cs.rin.ru/forum/viewtopic.php?f=29&t=55986
#488014 Pokazywanie obrażeń
Napisane przez Gość w 08.12.2012 08:43
Pokazywanie obrażeń
Czyli moja wersja Bullet damage
Plugin pokazuje zadawane obrażenia (na zielono), otrzymywane obrażenia na czerwono
(z lekką nutką zieleni, by obrażenia były lepiej widoczne) i rozróżnia obrażenia wobec innych
graczy od samookaleczeń, które wyświetla na pomarańczowo. Wykorzystywane są 2 kanały HUD.
Plugin wyświetla także obrażenia zadane swoim (na niebiesko) i otrzymane od swoich (na fioletowo).
Plugin ukrywa obrażenia zadawane przez ścianę i to bez traceline ani innych, niewydajnych rozwiązań.
Istnieje możliwość wyboru spośród 3 wartości wyświetlania:
- Zadane obrażenia (np. 140, strzał z AK w głowę wroga)
- Obrażenia przyjęte przez wroga (np. 108 po strzale z AK w głowę wroga, 32 złagodziła kamizelka)
- Zabrane punkty życia (np. 100 po strzale z AK w głowę wroga, gdyż tylko tyle punktów życia posiadał gracz)
Istnieje możliwość wyboru spośród 3 trybów wyświetlania:
- Wyświetlanie pojedyncze (pokazuje jedynie ostatnie obrażenia)
- Wyświetlanie sumaryczne (pokazuje sumę ostatnich obrażeń)
- Wyświetlanie liniowe (pokazuje kolejne obrażenia jedno pod drugim)
Plugin posiada pełne wsparcie dla wyświetlania dużych obrażeń.
Nieprzyjemna liczba 12345, przyjmie formę dużo milszej dla oka: 12k.
Plugin działa prawidłowo nawet dla obrażeń zadawanych nożem, w tym nawet w tył głowy.
Dodatkowo, pomimo działaniu na kanapce, wyświetla napis "HS" przy obrażeniach w głowę.
Wyświetla także zadawane i otrzymywane obrażenia gracza, którego obserwujemy.
amxmodx fakemeta hamsandwich
dmg_self_self 1 // <0|1> Czy ma pokazywać samoobrażenia (np. po upadku z wysokości, czy oberwania własnym granatem) (0 - nie, 1 - tak) dmg_self_spec 1 // <0|1> Czy ma pokazywać samoobrażenia gracza jego widzom (0 - nie, 1 - tak) dmg_td_self 1 // <0|1> Czy ma pokazywać obrażenia zadane swoim (TeamAttack) (0 - nie, 1 - tak) dmg_td_spec 1 // <0|1> Czy ma pokazywać TeamAttak gracza jego widzom (0 - nie, 1 - tak) dmg_ta_self 1 // <0|1> Czy ma pokazywać zostanie zaatakowanym przez swojego (TeamDamage) (0 - nie, 1 - tak) dmg_ta_spec 1 // <0|1> Czy ma pokazywać TeamDamage gracza jego widzom (0 - nie, 1 - tak) dmg_taken_self 2 // <0|1|2> Czy ma pokazywać zadane obrażenia graczowi (0 - nie, 1 - tak, 2 - tak, ale nie obrażenia zadane przez ściany) dmg_taken_spec 2 // <0|1|2> Czy ma pokazywać zadane obrażenia gracza jego widzom (0 - nie, 1 - tak, 2 - tak, ale nie obrażenia zadane przez ściany) dmg_made_self 1 // <0|1|2> Czy ma pokazywać otrzymane obrażenia graczowi (0 - nie, 1 - tak, 2 - tak, ale nie obrażenia zadane przez ściany) dmg_made_spec 2 // <0|1|2> Czy ma pokazywać otrzymane obrażenia gracza jego widzom (0 - nie, 1 - tak, 2 - tak, ale nie obrażenia zadane przez ściany) dmg_hs_taken_self 1 // <0|1> Czy ma informować o HS pod otrzymanymi obrażeniami graczowi (0 - nie, 1 - tak) dmg_hs_taken_spec 1 // <0|1> Czy ma informować o HS pod otrzymanymi obrażeniami gracza jego widzom (0 - nie, 1 - tak) dmg_hs_made_self 1 // <0|1> Czy ma informować o HS pod zadanymi obrażeniami graczowi (0 - nie, 1 - tak) dmg_hs_made_spec 1 // <0|1> Czy ma informować o HS pod zadanymi obrażeniami gracza jego widzom (0 - nie, 1 - tak) dmg_value 2 // <0|1|2> Wartość wyświetlanych obrażeń (0 - zadane obrażenia, 1 - obrażenia przyjęte przez wroga, 2 - zabrane punkty życia) dmg_type 2 // <0|1|2> Typ wyświetlanych obrażeń (0 - pojedyncze, 1 - sumaryczne, 2 - kolumnowe) dmg_headshot "HS!" // <string> Treść napisu informującego o dokonanym strzale, bądź uderzeniu w głowę dmg_max_lines 6 // <uint> Maksymalna liczba wyświetlanych linii obrażeń przy obrażeniach kolumnowych
Ustawienie dmg_made_self na 1 uniemożliwi pokazywania zadanych obrażeń ze skanowania (czyli przez ściany)
Plugin jest w stanie zastąpić wszelkie podobne, typu ABD czy BulletDamage poprzez odpowiednią konfigurację.
Poprzez możliwość wyłączenia pokazywania obrażeń przez skanowanie, możliwość pokazywania atakowania swoich,
a także możliwość widzenia otrzymywanych/zadawanych obrażeń przez gracza, którego obserwujemy (czy po śmierci,
czy na speccie), plugin staje się nie tylko substytutem, ale daje nowe, niespotykane do tej pory, praktyczne możliwości.
Wersja testowa (v. 7.2 BETA!):
pokazywanie_obrazen.sma 23,03 KB 1255 Ilość pobrań
pokazywanie_obrazen.amxx
Starsze wersje:
v. 5.1 (stabilna):
pokazywanie_obrazen.sma 8,72 KB 2056 Ilość pobrań
pokazywanie_obrazen.amxx
#314485 SMS_SHOP v1.0 BETA
Napisane przez Gh0st w 28.10.2011 16:48
SMS_SHOP v1.1 BETA
O Sklepie:Sklep Jest Kontynuacją tego oto sklepu http://amxx.pl/topic...mins-wersja-15/. Ale dlaczego zrobiłem nowy temat. oto jest pytanie. Zrobiłem ten temat dlatego iż ten sklep bardzo różni się od tego wymienionego wyżej.
DEMO : http://4strike.pl/index.php
Co Posiada Nowego
- System Modułów ( Gotowy Przykład jak zrobić Kupno Premium )
- Panel Admina ( na razie jest tam parę opcji ale obiecuję że będę szybko dawał następne )
- No i główny powód to w dużej większości napisany obiektowo co daje mam nadzieje większą efektywność i szybkość pracy.
- Możliwość edycji menu
- Możliwość dodawanie i usuwania administratorów
- System Raportowania błędów na stronie. Pojawia się z prawej strony belki podczasz przeglądania modułów z sekcji globalnej
Instalacja jest banalnie prosta!, Postępujemy zgodnie z następującymi poleceniami
- Pobieramy paczkę która znajduje się w załączniku
- Otwieramy plik data.php
- Następnie zmieniamy dane na swoje
- A potem wchodzimy : adresstrony.pl/install.php
- Wymagany amxbans +1.6 GM
- Po poprawnym zainstalowaniu wchodzimy do panelu administracyjnego na stronie danymi:
Hasło: Podane Podczas Instalowania
Sklep nie potrzebuje żadnej instalacji ze strony serwera, Poprostu korzysta on z amxbansa.
O Modułach/Aplikacjach:
Moduły znajdują się w folderze aplications, dzielimy na :
- Global - dostępne dla wszystkich
- Private - dostępne tylko dla zalogowanego administratora
?app=global&mdl=nazwa_plikuLink do aplikacji prywatynych
?app=private&mdl=nazwa_pliku
Jak dodać np. Kupno Premium/vipa:
- Wchodzimy do folderu aplications/global/.
- Następnie otwieramy przykładowy plik kup_premium ( skąd wziąć $serwer_id ?, wchodzimy do phpmyadmin, w tabeli amx_serverinfo mamy id serwera )
- W tym Pliku jest wszystko opisane
- Wchodzimy do folderu style_templates
- I edytujemy wybrany przez siebie plik
SS:
W nowszej wersji mozilli i opery widać cień dookoła strony, niestety ss robiłem na komputerze a tutaj mam starą wersje.
Change Log:
Wersja v1.1:
- *Nowy moduł* - sprawdzanie id serwerów aktualnie zapisanych w amxbans. Id serwera potrzeba do napisania swojego własnego modułu np kupna premium
- Nowy Plik install.php by Hiroshima Dodano Wpisywania własnego loginu i hasła którego potem trzeba użyć do zalogowania się
- Dodano demo: http://4strike.pl/index.php
- Poprawiono Plik class.shop.php
- Poprawiono Plik Kup_premium ( Przykład )
- Aby Zrobić Update należy podmienić wszystkie plik z folderu ./update/
SMS SHOP.rar 12,05 KB 594 Ilość pobrań
SMS_SHOP v1.1.rar 16,96 KB 2036 Ilość pobrań
#504665 Prosba o podanie dobrego coda opisanego w temacie
Napisane przez kupi95 w 21.01.2013 14:27
#504765 Mała Przeróbka Silnika CodMod
Napisane przez DeathMaster1 w 21.01.2013 18:08
Plik cod_frakcje.ini wgraj do configs.
W pliku cod_frakcje.ini pozmieniaj nazwy klas i nazwy frakcji na własne.
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 42,07 KB 28 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx -
cod_frakcje.ini 96 bajtów 23 Ilość pobrań
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Raider
- Regulamin