Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

* * * * * 1 głosy

Pokazywanie obrażeńCzyli moja wersja Bullet damage

pokazywanie obrażeń damage show

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 08.12.2012 08:43

*
Popularny

Pokazywanie obrażeń
Czyli moja wersja Bullet damage

opis
Plugin pokazuje zadawane obrażenia (na zielono), otrzymywane obrażenia na czerwono
(z lekką nutką zieleni, by obrażenia były lepiej widoczne) i rozróżnia obrażenia wobec innych
graczy od samookaleczeń, które wyświetla na pomarańczowo. Wykorzystywane są 2 kanały HUD.

Plugin wyświetla także obrażenia zadane swoim (na niebiesko) i otrzymane od swoich (na fioletowo).
Plugin ukrywa obrażenia zadawane przez ścianę i to bez traceline ani innych, niewydajnych rozwiązań.

Istnieje możliwość wyboru spośród 3 wartości wyświetlania:

  • Zadane obrażenia (np. 140, strzał z AK w głowę wroga)
  • Obrażenia przyjęte przez wroga (np. 108 po strzale z AK w głowę wroga, 32 złagodziła kamizelka)
  • Zabrane punkty życia (np. 100 po strzale z AK w głowę wroga, gdyż tylko tyle punktów życia posiadał gracz)

Istnieje możliwość wyboru spośród 3 trybów wyświetlania:

  • Wyświetlanie pojedyncze (pokazuje jedynie ostatnie obrażenia)
  • Wyświetlanie sumaryczne (pokazuje sumę ostatnich obrażeń)
  • Wyświetlanie liniowe (pokazuje kolejne obrażenia jedno pod drugim)

Plugin posiada pełne wsparcie dla wyświetlania dużych obrażeń.
Nieprzyjemna liczba 12345, przyjmie formę dużo milszej dla oka: 12k.

Plugin działa prawidłowo nawet dla obrażeń zadawanych nożem, w tym nawet w tył głowy.
Dodatkowo, pomimo działaniu na kanapce, wyświetla napis "HS" przy obrażeniach w głowę.
Wyświetla także zadawane i otrzymywane obrażenia gracza, którego obserwujemy.

screenshot
2012-12-08_00002.jpg 2012-12-08_00003.jpg
2012-12-08_00004.jpg 2012-12-08_00005.jpg
2012-12-08_00006.jpg 2012-12-08_00007.jpg

wymagane moduly

amxmodx
fakemeta
hamsandwich

cvary

dmg_self_self 1 // <0|1> Czy ma pokazywać samoobrażenia (np. po upadku z wysokości, czy oberwania własnym granatem) (0 - nie, 1 - tak)
dmg_self_spec 1 // <0|1> Czy ma pokazywać samoobrażenia gracza jego widzom (0 - nie, 1 - tak)

dmg_td_self 1 // <0|1> Czy ma pokazywać obrażenia zadane swoim (TeamAttack) (0 - nie, 1 - tak)
dmg_td_spec 1 // <0|1> Czy ma pokazywać TeamAttak gracza jego widzom (0 - nie, 1 - tak)
dmg_ta_self 1 // <0|1> Czy ma pokazywać zostanie zaatakowanym przez swojego (TeamDamage) (0 - nie, 1 - tak)
dmg_ta_spec 1 // <0|1> Czy ma pokazywać TeamDamage gracza jego widzom (0 - nie, 1 - tak)

dmg_taken_self 2 // <0|1|2> Czy ma pokazywać zadane obrażenia graczowi (0 - nie, 1 - tak, 2 - tak, ale nie obrażenia zadane przez ściany)
dmg_taken_spec 2 // <0|1|2> Czy ma pokazywać zadane obrażenia gracza jego widzom (0 - nie, 1 - tak, 2 - tak, ale nie obrażenia zadane przez ściany)
dmg_made_self 1 // <0|1|2> Czy ma pokazywać otrzymane obrażenia graczowi (0 - nie, 1 - tak, 2 - tak, ale nie obrażenia zadane przez ściany)
dmg_made_spec 2 // <0|1|2> Czy ma pokazywać otrzymane obrażenia gracza jego widzom (0 - nie, 1 - tak, 2 - tak, ale nie obrażenia zadane przez ściany)

dmg_hs_taken_self 1 // <0|1> Czy ma informować o HS pod otrzymanymi obrażeniami graczowi (0 - nie, 1 - tak)
dmg_hs_taken_spec 1 // <0|1> Czy ma informować o HS pod otrzymanymi obrażeniami gracza jego widzom (0 - nie, 1 - tak)
dmg_hs_made_self 1 // <0|1> Czy ma informować o HS pod zadanymi obrażeniami graczowi (0 - nie, 1 - tak)
dmg_hs_made_spec 1 // <0|1> Czy ma informować o HS pod zadanymi obrażeniami gracza jego widzom (0 - nie, 1 - tak)

dmg_value 2 // <0|1|2> Wartość wyświetlanych obrażeń (0 - zadane obrażenia, 1 - obrażenia przyjęte przez wroga, 2 - zabrane punkty życia)
dmg_type 2 // <0|1|2> Typ wyświetlanych obrażeń (0 - pojedyncze, 1 - sumaryczne, 2 - kolumnowe)

dmg_headshot "HS!" // <string> Treść napisu informującego o dokonanym strzale, bądź uderzeniu w głowę
dmg_max_lines 6 // <uint> Maksymalna liczba wyświetlanych linii obrażeń przy obrażeniach kolumnowych

Ustawienie dmg_made_self na 1 uniemożliwi pokazywania zadanych obrażeń ze skanowania (czyli przez ściany)

inne informacje
Plugin jest w stanie zastąpić wszelkie podobne, typu ABD czy BulletDamage poprzez odpowiednią konfigurację.
Poprzez możliwość wyłączenia pokazywania obrażeń przez skanowanie, możliwość pokazywania atakowania swoich,
a także możliwość widzenia otrzymywanych/zadawanych obrażeń przez gracza, którego obserwujemy (czy po śmierci,
czy na speccie), plugin staje się nie tylko substytutem, ale daje nowe, niespotykane do tej pory, praktyczne możliwości.

download
Wersja testowa (v. 7.2 BETA!):
Załączony plik  pokazywanie_obrazen.sma   23,03 KB  705 Ilość pobrań
  pokazywanie_obrazen.amxx

Starsze wersje:
v. 5.1 (stabilna):
Załączony plik  pokazywanie_obrazen.sma   8,72 KB  1365 Ilość pobrań
  pokazywanie_obrazen.amxx


Użytkownik Benio101 edytował ten post 14.06.2013 02:59
drobne techniczne


#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 932
Master

  • Postów:2725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 08.12.2012 09:36

NIe zaglądając do kodu, czy pokazuję obrażenia zadawane przez ściane (skany) ?
(08.12.2012 09:47):
Tak, pokazuje wszelkie obrażenia.

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 08.12.2012 10:15

Przydałaby się możliwość "wycięcia" pokazywana obrażeń przez skan, żeby ludzie nie wiedzieli, czy kogoś trafili czy nie :)

Pokazywane są rzeczywiste obrażenia, a nie odebrane czy stracone punkty życia.

Co masz na myśli? Że pokaże się 200 obrażeń, mimo że mam 100 życia?
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 08.12.2012 10:23

Balco duso komentasy.

Dobra opcja z Tym obserwatorem tylko dyskretne pytanie - czemu tu? :D
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#5 Gość_21977_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 08.12.2012 10:40

Co masz na myśli? Że pokaże się 200 obrażeń, mimo że mam 100 życia?

tak, takie jest założenie, zgodnie z nazwą pluginu.

Przydałaby się możliwość "wycięcia" pokazywana obrażeń przez skan, żeby ludzie nie wiedzieli, czy kogoś trafili czy nie

A to jest cenna uwaga, postaram się w najbliższym czasie dodać.

Dobra opcja z Tym obserwatorem tylko dyskretne pytanie - czemu tu?

Bo nie ma potrzeby ukrywania tego przed ST do Mod Areny, więc dlaczego nie w STP?
speedkill (08.12.2012 10:43):
Wydaje mi się, że w pytaniu CheQ'a chodzi o to, czemu ten plugin nie jest publiczny ;)
CheQ (08.12.2012 10:43):
Bardziej mi chodziło o to czemu nie dałeś to na użytek publiczny ? :P
(08.12.2012 10:52):
Aha ;> Nie jest, bo obecnie z niego korzystam.
Zapewne za parę tygodni pojawi się na publiku.

Użytkownik benio101 edytował ten post 08.12.2012 10:41
st.


#6 Gość_21977_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 14.12.2012 08:09

Update do v 5.1.
v 4.0 Ukryto obrażenia przez ściany
v 4.1 Dodano możliwość ukrycia obrażeń przez ściany
v 4.2 Dodano enum i rozszerzono możliwość wyborów
v 5.0 Dodano obsługę FriendlyFire
v 5.1 Dodano możliwość ukrycia HS


Dodałem obsługę FriendlyFire.
Tym samym, mp_friendlyfire 0 już nie jest wymagane.

Dodałem ukrywanie obrażeń przez ściany, zgodnie z sugestią GwynBleidD.
Dodałem też dość sporo cvarów, by każdy mógł sobie skonfigurować wg własnych potrzeb.

No i tym samym puszczam plugin na publika, może się komuś spodoba wersja z obsługą widzów :)

#7 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 14.12.2012 12:37

Bardzo dobra robota, osobiście nigdy z tego nie korzystałem, bo byłem tego przeciwnikiem - cała reszta tych wersji bullet damage byłą poprostu do d*py i robiona na szybko - jeśli ktoś ma zamiar używać teraz bullet damage, to na pewno polecę Twój plugin :)
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#8 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 19.12.2012 12:11

Hmm.. jeszcze kilka uwag mam ;)

1. Dorobić cvar/wersję pluginu, żeby obrażenia wyświetlały się wokół celownika (zataczając koło), czyli 1 hit jest na górze celownika, 2gi przesunięty o 45°, 3ci o 90° itp. Oczywiście na osobnych kanałach HUD. To jest bardzo dobra prezentacja obrażeń na modach na których zadawanych obrażeń jest sporo, np zombie.

2. Nightvision colors, czyli wykrywanie włączenia noktowizora i podmiana kolorów na bardziej widoczne :)
  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#9 Lacostii

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:172
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 10.01.2013 16:08

3. Dodać obsługiwanie dmg z rakiety itp. obecnych na serwerach COD.
  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na serwery Classic-Zone.pl . ;)

 

b_350_20_529B00_074900_FFFFFF_6DA500.png

b_350_20_B3390E_512015_FFFFFF_000000.png

 

http://1Polska.pl


#10 Heineken

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kołobrzegu
Offline

Napisano 16.03.2013 18:01

Widzę jeden błąd gdy wgrałęm to na cod moda to jak masz item który daje wiecej dmg to nie pokazuje że bierze więcej.

#11 Gość_21977_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 16.03.2013 18:08

Są dwie opcje:
  • ALBO nie jest to przedmiot, który zwiększa obrażenia, lecz zadaje dodatkowe za pomocą cod_inflict_damage
  • ALBO umieściłeś przedmiot za pluginem od obrażeń w pliku konfiguracyjnym plugins.ini


#12 City

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:297
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Grybów
Offline

Napisano 30.05.2013 17:26

Te obrażenia są całkiem zbugowane, nie raz jak biję w nogi, liczy jako 120/ biję z granatu, wali po 170 a gość żyje
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

#13 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 30.05.2013 19:29

Te obrażenia są całkiem zbugowane, nie raz jak biję w nogi, liczy jako 120/ biję z granatu, wali po 170 a gość żyje

Pokazywane są rzeczywiste obrażenia, a nie odebrane czy stracone punkty życia.

I masz wytłumaczenie, że nic nie jest zbugowane.
  • +
  • -
  • 1
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#14 City

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:297
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Grybów
Offline

Napisano 30.05.2013 19:33

no to trudno , dzięki
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

#15 Gość_21977_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 14.06.2013 02:55

Aktualizacja na prośbę do v. 7.2 beta:
 
Dodałem nowe tryby wyświetlania obrażeń, od teraz mamy łącznie 3 do wyboru:

  • Zadane obrażenia (np. 140, strzał z AK w głowę wroga)
  • Obrażenia przyjęte przez wroga (np. 108 po strzale z AK w głowę wroga, 32 złagodziła kamizelka)
  • Zabrane punkty życia (np. 100 po strzale z AK w głowę wroga, gdyż tylko tyle punktów życia posiadał gracz)

Pojawiły się także nowe tryby wyświetlania obrażeń:

  • Wyświetlanie pojedyncze (pokazuje jedynie ostatnie obrażenia)
  • Wyświetlanie sumaryczne (pokazuje sumę ostatnich obrażeń)
  • Wyświetlanie liniowe (pokazuje kolejne obrażenia jedno pod drugim)

Dodany został cvar dmg_headshot, pozwalający określić nazwę heashota.

Dodany został cvar dmg_max_lines, określający limit linii przy wyświetlaniu obrażeń liniowo.

 

Wprowadzone zostało wsparcie dla dużych obrażeń.

I tak, nieprzyjemna liczba 12345, przyjmie formę dużo milszej dla oka: 12k.

 

PS Jest to wersja beta, wstawiona na prośbę, może być niestabilna.

Na dniach wydam najprawdopodobniej aktualizację do stabilnej wersji.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: pokazywanie, obrażeń, damage, show

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych