Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodatkowe DMG u VIPa oraz menu broni nie wyskakuje


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Alkohochlik

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.08.2012 15:34

Witam, pierwsza sprawa: znalazłem na amxx.pl plugin, który zwiększa obrażenia zadawane z noża. Chciałem do niego dorobić, aby zwiększone obrażenia miała tylko i wyłącznie osoba z flagą t, tak też zrobiłem
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PROCENT_OBRAZEN 999

public plugin_init()
		RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

public TakeDamage(this, inflictor, attacker, Float:damage)
{
		if(get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
		if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) SetHamParamFloat(4, damage*(PROCENT_OBRAZEN*0.01));
}
Dopisałem linię if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H), lecz przy kompilacji sypie błędem 'undefined symbol "id" ', nie wiem co z tym zrobić.

Druga sprawa: menu broni się nie pokazuje przy respawnie, chciałbym, aby było dostępne dla CT przy każdym respie (nawet jeśli zginie i zostanie ożywiony przez admina), jak to zrobić?
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Bronie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Naven"

public plugin_init() {
		register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
		RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1);
}
public runda(id)
{
		set_task(0.1, "menu", id)
}
public menu(id)
{
		if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
		{
				new menu = menu_create("\yWybierz bron podstawowa","wybor_menu")
			  
				menu_additem(menu, "\wAK47", "1", 0)
  menu_additem(menu, "\wM4A1", "2", 0)
  menu_additem(menu, "\wSG552", "3", 0)
  menu_additem(menu, "\wAUG", "4", 0)
  menu_additem(menu, "\wM3", "5", 0)  
  menu_additem(menu, "\wXM1014", "6",0)
  menu_additem(menu, "\wScout", "7", 0)
  menu_additem(menu, "\wAWP", "8", 0)
  menu_additem(menu, "\wUMP45", "9", 0)
  menu_additem(menu, "\wMP5", "10", 0)
  menu_additem(menu, "\wP90", "11", 0)
  menu_additem(menu, "\wM249", "12", 0)
  menu_additem(menu, "\wG3SG1", "13", 0)
  menu_additem(menu, "\wSG550", "14", 0)
				menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
  menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona")
  menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona")
  menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz")
  menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\r")
		}
		return PLUGIN_HANDLED;
}
public czysc(id)
{
		strip_user_weapons(id);
		give_item(id, "weapon_knife")
}
public wybor_menu(id,menu,item)
{
		czysc(id)
	  
		switch(item)
		{
			  
				case 1:
				{
   strip_user_weapons(id)
   give_item(id,"weapon_knife")
						give_item(id, "weapon_ak47")
						cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 120)
						give_item(id, "item_kevlar")
						menupizdolce(id)
				}
				case 2:
				{
   strip_user_weapons(id)
   give_item(id,"weapon_knife")
						give_item(id, "weapon_m4a1")
						cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 120)
						give_item(id, "item_kevlar")
						menupizdolce(id)
				}
				case 3:
				{
   strip_user_weapons(id)
   give_item(id,"weapon_knife")
						give_item(id, "weapon_sg552")
						cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 120)
						give_item(id, "item_kevlar")
						menupizdolce(id)
				}
				case 4:
				{
   strip_user_weapons(id)
   give_item(id,"weapon_knife")
						give_item(id, "weapon_aug")
						cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 120)
						give_item(id, "item_kevlar")
						menupizdolce(id)
				}
				case 5:
				{
   strip_user_weapons(id)
   give_item(id,"weapon_knife")
						give_item(id, "weapon_m3")
						cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32)
						give_item(id, "item_kevlar")
						menupizdolce(id)
				}
				case 6:
				{
   strip_user_weapons(id)
   give_item(id,"weapon_knife")
						give_item(id, "weapon_xm1014")
						cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 28)
						give_item(id, "item_kevlar")
						menupizdolce(id)
				}
				case 7:
				{
   strip_user_weapons(id)
   give_item(id,"weapon_knife")
						give_item(id, "weapon_scout")
						cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 40)
						give_item(id, "item_kevlar")
						menupizdolce(id)
				}
				case 8:
				{
   strip_user_weapons(id)
   give_item(id,"weapon_knife")
						give_item(id, "weapon_awp")
						cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 40)
						give_item(id, "item_kevlar")
						menupizdolce(id)
				}
				case 9:
				{
   strip_user_weapons(id)
   give_item(id,"weapon_knife")
						give_item(id, "weapon_ump45")
						cs_set_user_bpammo(id, CSW_UMP45, 100)
						give_item(id, "item_kevlar")
						menupizdolce(id)
				}
				case 10:
				{
   strip_user_weapons(id)
   give_item(id,"weapon_knife")
						give_item(id, "weapon_mp5navy")
						cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
						give_item(id, "item_kevlar")
						menupizdolce(id)
				}
				case 11:
				{
   strip_user_weapons(id)
   give_item(id,"weapon_knife")
						give_item(id, "weapon_p90")
						cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 200)
						give_item(id, "item_kevlar")
						menupizdolce(id)
				}
				case 12:
				{
   strip_user_weapons(id)
   give_item(id,"weapon_knife")
						give_item(id, "weapon_m249")
						cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 255)
						give_item(id, "item_kevlar")
						menupizdolce(id)
				}
				case 13:
				{
   strip_user_weapons(id)
   give_item(id,"weapon_knife")
						give_item(id, "weapon_g3sg1")
						cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 80)
						give_item(id, "item_kevlar")
						menupizdolce(id)
				}
				case 14:
				{
   strip_user_weapons(id)
   give_item(id,"weapon_knife")
						give_item(id, "weapon_sg550")
						cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 120)
						give_item(id, "item_kevlar")
						menupizdolce(id)
				}
		}
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED
}
public menupizdolce(id)
{
		if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
		{
				new menu = menu_create("\yWybierz bron pomocnicza", "wybor_menupizdolce")
			  
				menu_additem(menu, "\wGlock18", "1", 0)
  menu_additem(menu, "\wUSP", "2", 0)
  menu_additem(menu, "\wP228", "3", 0)
  menu_additem(menu, "\wFiveseven", "4", 0)
  menu_additem(menu, "\wDeagle", "5", 0)  
  menu_additem(menu, "\wElites", "6",0)
				menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
				menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"\yWyjscie");
  menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\r")
				menu_display(id,menu,0)
		}
		return PLUGIN_HANDLED;
}
public wybor_menupizdolce(id, menu, item)
{
	  
		switch(item)
		{
			  
				case 1:
				{
						give_item(id, "weapon_glock18")
						cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 80)
				}
				case 2:
				{
						give_item(id, "weapon_usp")
						cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 48)
				}
				case 3:
				{
						give_item(id, "weapon_p228")  
						cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52)
				}
				case 4:
				{
						give_item(id, "weapon_fiveseven")  
						cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 80)
				}
				case 5:
				{
						give_item(id, "weapon_deagle")
						cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 28)
				}
				case 6:
				{
						give_item(id, "weapon_elite")
						cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 120)
				}
		}
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


#2 Ni3znajomy

    AMXX Contributor

  • Użytkownik

Reputacja: 301
Wszechpomocny

  • Postów:379
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 06.08.2012 17:14


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PROCENT_OBRAZEN 999

public plugin_init()

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");

public TakeDamage(id, this, inflictor, attacker, Float:damage)
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H || get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)

SetHamParamFloat(4, damage*(PROCENT_OBRAZEN*0.01));
}
Tutaj masz do pierwszego

Użytkownik FD_GODPL edytował ten post 06.08.2012 17:20

  • +
  • -
  • 1
Plugin informujący o zabiciu zakładnika (wysyła do admina na say nick gracza oraz zapisuje o tym logi) - Hostage Killer v1.3.3
DarkGL to mój autorytet.

#3 Alkohochlik

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.08.2012 17:22

Plugin się prawidłowo skompilował, zaraz napiszę, czy działa tak, jak powinien. Wiesz co zrobić odnośnie drugiego punktu?

edit. Chyba coś jest nie tak, bo przez ten plugin od Ciebie VIP jest nieśmiertelny, a obrażenia są takie jak były. Bez dodawania tej flagi każdy miał obrażenia powiększone o procent na górze .sma, a teraz się całkowicie zwaliło. ;)

Użytkownik Alkohochlik edytował ten post 06.08.2012 17:30


#4 Ni3znajomy

    AMXX Contributor

  • Użytkownik

Reputacja: 301
Wszechpomocny

  • Postów:379
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 06.08.2012 17:59

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define PROCENT_OBRAZEN 999

public plugin_init()

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 0);

public TakeDamage(id, this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE)

SetHamParamFloat(4, damage*(PROCENT_OBRAZEN*0.01));

return HAM_IGNORED;
}


Teraz moze bedzie dzialac.
  • +
  • -
  • 0
Plugin informujący o zabiciu zakładnika (wysyła do admina na say nick gracza oraz zapisuje o tym logi) - Hostage Killer v1.3.3
DarkGL to mój autorytet.

#5 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 06.08.2012 18:48

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

#define DMG 50
#define DMGP (1+DMG/100)

public plugin_init(){
register_plugin("Vip Knife more damage","1.0","amxx.pl");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage", 0);
}

public TakeDamage(id, this, idinflictor, idattacker, Float:damage)
if(is_user_alive(idattacker) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H && get_user_weapon(idattacker)==CSW_KNIFE)
SetHamParamFloat(4, damage*DMGP);
Za DMG wstawiasz procent zwiększanych obrażeń (domyślnie 50)

#6 Ni3znajomy

    AMXX Contributor

  • Użytkownik

Reputacja: 301
Wszechpomocny

  • Postów:379
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 06.08.2012 20:44

To powinno działać. Tak na przyszłość case numerujemy od 0 ,)
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Bronie"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Naven"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1);
}
public runda(id)
{
set_task(0.1, "menu", id)
}
public menu(id)
{
if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
new menu = menu_create("\yWybierz bron podstawowa","wybor_menu")

menu_additem(menu, "\wAK47", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wM4A1", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wSG552", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wAUG", "4", 0)
menu_additem(menu, "\wM3", "5", 0)
menu_additem(menu, "\wXM1014", "6",0)
menu_additem(menu, "\wScout", "7", 0)
menu_additem(menu, "\wAWP", "8", 0)
menu_additem(menu, "\wUMP45", "9", 0)
menu_additem(menu, "\wMP5", "10", 0)
menu_additem(menu, "\wP90", "11", 0)
menu_additem(menu, "\wM249", "12", 0)
menu_additem(menu, "\wG3SG1", "13", 0)
menu_additem(menu, "\wSG550", "14", 0)

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona")
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona")
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz")
menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\r")

menu_display(id, menu, 0)

}
return PLUGIN_HANDLED;
}
public czysc(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife")
}
public wybor_menu(id,menu,item)
{
czysc(id)

switch(item)
{
case 0:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 120)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 1:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 120)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 2:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_sg552")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG552, 120)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}

case 3:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_aug")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AUG, 120)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 4:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_m3")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M3, 32)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 5:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_xm1014")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 28)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 6:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_scout")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SCOUT, 40)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 7:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_awp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 40)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 8:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_ump45")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_UMP45, 100)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 9:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_mp5navy")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 10:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_p90")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 200)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 11:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_m249")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, 255)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 12:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_g3sg1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 80)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
case 13:
{
strip_user_weapons(id)
give_item(id,"weapon_knife")
give_item(id, "weapon_sg550")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_SG550, 120)
give_item(id, "item_kevlar")
menupizdolce(id)
}
}

menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}
public menupizdolce(id)
{
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT)
{
new menu = menu_create("\yWybierz bron pomocnicza", "wybor_menupizdolce")

menu_additem(menu, "\wGlock18", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wUSP", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wP228", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wFiveseven", "4", 0)
menu_additem(menu, "\wDeagle", "5", 0)
menu_additem(menu, "\wElites", "6",0)

menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"\yWyjscie");
menu_setprop(menu, MPROP_NUMBER_COLOR, "\r")

menu_display(id, menu, 0)

}

return PLUGIN_HANDLED;
}
public wybor_menupizdolce(id, menu, item)
{
switch(item)
{

case 0:
{
give_item(id, "weapon_glock18")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_GLOCK18, 80)
}
case 1:
{
give_item(id, "weapon_usp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 48)
}
case 2:
{
give_item(id, "weapon_p228")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_P228, 52)
}
case 3:
{
give_item(id, "weapon_fiveseven")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FIVESEVEN, 80)
}
case 4:
{
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 28)
}
case 5:
{
give_item(id, "weapon_elite")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 120)
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 2
Plugin informujący o zabiciu zakładnika (wysyła do admina na say nick gracza oraz zapisuje o tym logi) - Hostage Killer v1.3.3
DarkGL to mój autorytet.

#7 Alkohochlik

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 06.08.2012 20:44

Hmm, dziwne. Żadne nie działa mi z pluginem vipa, a nie mam dostępu do jego .sma. Spróbuję jeszcze jutro z innym pluginem, może wtedy pójdzie.

#8 Alkohochlik

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.08.2012 11:13

Menu broni teraz działa dobrze, dziękuję, łap plusy. ;) Mam inny plugin vipa i nadal to samo się dzieje, nawet jeśli dodam obrażenia od pluginu z vipem, to nie zadaje tego bonusu z noża. Co jest źle?
Spoiler


Ano, i jest kilka spraw co do tego pluginu.
Po 1. Dałoby radę zrobić, żeby motd o przywilejach VIPa znajdował się w osobnym pliku .txt? Wtedy mógłbym zrobić go ładniejszego i bardziej skomplikowanego.
Po 2. Dodałem model p_ podmieniający nóż i działa on, lecz działa.. na każdej broni, osoba trzyma nóż, granaty, broń palną - ciągle ma w ręce łoma, jak to zmienić?
Po 3. Nie działa /vips, który pokazywałby na sayu listę graczy, coś typu zielone "VIPy online: XYZ, Gracz1, Gracz2" lub jeśli nikt nie ma flagi t, to "VIPy online: nikt".
Po 4. W tabeli graczy status VIP mają tylko VIPy znajdujący się w CT, jak to naprawić?

Użytkownik Alkohochlik edytował ten post 07.08.2012 11:14


#9 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 07.08.2012 11:17

Ad.4. dokładnie, to CT + martwi Terro. Nie ma możliwości, aby żywi Terroryści widzieli status VIP w tabeli.

#10 Alkohochlik

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.08.2012 11:34

Dziwne, na jednym serwerze jb, na którym grałem terroryści również mają VIP w scoreboardzie.

Użytkownik Alkohochlik edytował ten post 07.08.2012 11:37


#11 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 07.08.2012 11:37

Nikt nie pisał, że nie.

#12 Ni3znajomy

    AMXX Contributor

  • Użytkownik

Reputacja: 301
Wszechpomocny

  • Postów:379
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 07.08.2012 13:38

Co do punktu 1. to tak. Wystarczy, że podmienisz tą linię
show_motd(id, "Przywileje VIPa: 150 HP, 100 Kevlara, lom zadajacy podwojne obrazenia, status VIP na liscie graczy, 1 smoke, 1 flash", "DODATKI VIPOW")
na tą
show_motd(id, "vip.txt")
Wtedy dajesz do folderu cstrike plik tekstowy o tej nazwie i piszesz co chcesz. Oczywiście podałem plik vip.txt jako przykład możesz go nazwać inaczej.
  • +
  • -
  • 2
Plugin informujący o zabiciu zakładnika (wysyła do admina na say nick gracza oraz zapisuje o tym logi) - Hostage Killer v1.3.3
DarkGL to mój autorytet.

#13 Ni3znajomy

    AMXX Contributor

  • Użytkownik

Reputacja: 301
Wszechpomocny

  • Postów:379
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 07.08.2012 16:31

Punkt 3. Zamień to
public print_adminlist(user)
{
new adminnames[33][32]
new message[256]
new contactinfo[256], contact[112]
new id, count, x, len

for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)
if(is_user_connected(id))
if(get_user_flags(id) & ADMIN_VIP)
get_user_name(id, adminnames[count++], 31)

len = format(message, 255, "%s Vipy w grze: ",COLOR)
if(count > 0) {
for(x = 0 ; x < count ; x++) {
len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count-1) ? ", ":"")
if(len > 96 ) {
print_message(user, message)
len = format(message, 255, "%s ",COLOR)
}
}
print_message(user, message)
}
else {
len += format(message[len], 255-len, "Aktualnie zaden VIP nie gra.")
print_message(user, message)
}

get_cvar_string("amx_contactinfo", contact, 63)
if(contact[0]) {
format(contactinfo, 111, "%s VIPY -- %s", COLOR, contact)
print_message(user, contactinfo)
}
}
print_message(id, msg[]) {
message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_string(msg)
message_end()
}
na to
public print_adminlist(id)
{
for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++)
{
if(is_user_connected(i))
if(get_user_flags(i) & ADMIN_VIP)
{
new name[32];
get_user_name(i, name, 31);
ColorChat(id, GREEN, "Vip'y Online: %s", name);
}
else{
ColorChat(id, RED, "Vip'y Online: Brak");
}
}
}


Co do punktu drugiego u mnie wszystko w porządku.

Użytkownik FD_GODPL edytował ten post 07.08.2012 16:35

  • +
  • -
  • 2
Plugin informujący o zabiciu zakładnika (wysyła do admina na say nick gracza oraz zapisuje o tym logi) - Hostage Killer v1.3.3
DarkGL to mój autorytet.

#14 Alkohochlik

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.08.2012 17:13

Co do punktu drugiego: nie wiem, czy to coś zmienia, ale używam na serwerze jbextreme 1.9. Oto screeny z modelem p_
Spoiler


I nadal nie działają mi obrażenia zadane z noża, jakiś sposób żeby naprawić?

Aha, i dałoby radę zrobić, aby lista VIPów pokazywała się w jednej linii? Bo teraz działa, ale jest coś takiego na sayu:
Vip'y online: Gracz1
Vip'y online: Gracz2

Użytkownik Alkohochlik edytował ten post 07.08.2012 17:17


#15 Alkohochlik

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 07.08.2012 19:35

Nie mogłem edytować poprzedniego posta. Zmieniłem kod na ten podany w spoilerze i już pokazuje normalnie bronie, został problem nadal nie działających obrażeń i VIPów w jednym ciągu.
Spoiler

Użytkownik Alkohochlik edytował ten post 07.08.2012 19:36


#16 Ni3znajomy

    AMXX Contributor

  • Użytkownik

Reputacja: 301
Wszechpomocny

  • Postów:379
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 08.08.2012 00:08

Tutaj znalazłem taki kod
public print_adminlist(id)
{
new vipy[33][32];
new count, x;

for(new i = 1 ; i <= get_maxplayers() ; i++)
{
if(is_user_connected(i))
if(get_user_flags(id) & ADMIN_VIP)
{
get_user_name(i, vipy[count++], 31);
}
}

if(count > 0)
{
for(x = 0 ; x < count ; x++)
{
ColorChat(id, GREEN, "Vip'y Online: %s%s", vipy[x], x < (count-1) ? ", ":"");
}
}
else
{
ColorChat(id, RED, "Vip'y Online: Brak");
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0
Plugin informujący o zabiciu zakładnika (wysyła do admina na say nick gracza oraz zapisuje o tym logi) - Hostage Killer v1.3.3
DarkGL to mój autorytet.

#17 Alkohochlik

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.08.2012 11:19

Z obrażeniami sobie poradziłem. A /vips nie działa, po wpisaniu przez osobę mającą VIPa pokazuje wszystkich graczy (nie w jednej linii, każdego w osobnej), a po wpisaniu przez osobę bez flagi T pokazuje, że nikt nie ma VIPa.

#18 Ni3znajomy

    AMXX Contributor

  • Użytkownik

Reputacja: 301
Wszechpomocny

  • Postów:379
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 08.08.2012 11:54

Dodaj to po #include
static const COLOR[] = "^x04"
Ten kod powinien już dobrze działać.
public print_adminlist(user)
{
new adminnames[33][32]
new message[256]
new id, count, x, len

for(id = 1 ; id <= maxplayers ; id++)
{
if(is_user_connected(id))
{
if(get_user_flags(id) & ADMIN_VIP)
get_user_name(id, adminnames[count++], 31)
}
}

len = format(message, 255, "%s Vipy ONLine: ",COLOR)
if(count > 0)
{
for(x = 0 ; x < count ; x++)
{
len += format(message[len], 255-len, "%s%s%s ", COLOR, adminnames[x], x < (count-1) ? "^x01, ":"")
if(len > 96 ) {
print_message(user, message)
len = format(message, 255, "%s ",COLOR)
}
}
print_message(user, message)
}
else {
len += format(message[len], 255-len, "Vipy ONLine: Brak")
print_message(user, message)
}
}

  • +
  • -
  • 0
Plugin informujący o zabiciu zakładnika (wysyła do admina na say nick gracza oraz zapisuje o tym logi) - Hostage Killer v1.3.3
DarkGL to mój autorytet.

#19 Alkohochlik

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.08.2012 14:04

4 errory, niemożliwa kompilacja:
undefined symbol "maxplayers"
undefined symbol "print_message" (x3)

#20 Ni3znajomy

    AMXX Contributor

  • Użytkownik

Reputacja: 301
Wszechpomocny

  • Postów:379
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 08.08.2012 14:53

Zapomniałem, dodaj to
print_message(id, msg[]) {
message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_string(msg)
message_end()
}
i dopisz przed
public plugin_init()
to
new maxplayers
new gmsgSayText

  • +
  • -
  • 0
Plugin informujący o zabiciu zakładnika (wysyła do admina na say nick gracza oraz zapisuje o tym logi) - Hostage Killer v1.3.3
DarkGL to mój autorytet.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych