Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Szary Frager - zdjęcie

Szary Frager

Rejestracja: 16.07.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 15.06.2013 10:19
-----

#448955 [ZP 5.0] Addon: Vote Modes v1.1

Napisane przez glut w 20.08.2012 11:59

Addon: Vote Modes v1.1
By Kiske Spolszczony przez glut


opis


Plugin Uruchamia Głosowanie na Tryb Gry


Kompatybilne z 5.0.8
Nie obsługuje starszych niż 5.0


cvary


zp_start_vm 6 // co ile uruchomic glosowanie [domyślnie: 6]

komendy admina


zp_start_vm (Uruchom tryb głosowania, jeżeli jest to możliwe) [dostęp domyślnie: ADMIN_BAN]

screenshot


Dołączona grafika


instalacja


.amxx do plugins
.sma do scripting
Dopisać na końcu pluginów Zombie Plague


źródło:
[ZP 5.0] Addon: Vote Modes v1.1 - AlliedModders

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#450246 Antidote Bomb

Napisane przez Misiaczek ;c w 22.08.2012 21:08

Antidote Bomb 1.0
by MisieQ

opis

Plugin dodaje do sklepiku z extra itemami Antidote Bomb.

Antidote Bomb jest to przeciwieństwo Infection Bomb, Granat rzucony w zombie zamienia ich spowrotem w ludzi poza Nemesisem, Pierwszym i Ostatnim Zombie.

Oryginalna idee zapuścił Seba (Sn!ff3R) lecz plugin nie działał pod Zombie Plague Mod 5.0.x i musiałem to napisać na nowo :)

Dodatkowo dołączyłem do pluginu specialny model granatu oraz dźwięki :)

cvary
zp_antidote_bomb_round_limit "3" // Limit Antidote Bomb na Runde

wymagane moduly


AMXX: Wersja 1.8.0 lub wyzsza
Mod: Counter-Strike badz Counter-Strike: Condition-Zero
FakeMeta
Fun
HamSandWich
Zombie Mod Plague: 5.0.x

download
Załączony plik  zp50_item_antidote_bomb.sma   10,39 KB  860 Ilość pobrań
  zp50_item_antidote_bomb.amxx
Załączony plik  Antidote.zip   364,1 KB  1259 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 8


#168631 Wyjaśnienie Server.cfg

Napisane przez Gutaj w 06.09.2010 15:02

Witam, czasami admini serwerów mają problemy z podstawową konfiguracją server.cfg

W tym poradniku podzielę server.cfg na sekcje i wszystko wytłumaczę.

Najlepiej na początku gdy tworzymy bądź edytujemy server.cfg trzeba ustalić pod jaki typ serwera zostanie on robiony.
Ja wybieram opcje FFA na dość przyzwoitej jakości 300fps :-)

Zaczniemy od najbardziej prostej rzeczy czyli krótkiej informacji o wersji server.cfg itp.

// server.cfg PL
// Gutaj
// ver 1.0.1 
// www.amxx.pl
 

 
// Confing przygotowany do rozgrywki Free For All

Tutaj tak naprawdę nie ma co tłumaczyć, nie integruje się to w działanie serwera jest to po prostu informacja o autorze, wersji i przystosowania server.cfg, dodam info że wszystko co jest po // jest używane jako czysty komentarz i hlds na to nie reaguje.


Czas przejść do takiej podstawowej konfiguracji mam tu na myśli nazwa serwera, kontakt itp.

// konfiguracja podstawowa

hostname "Nazwa@amxx.pl"        // Nazwa serwera
sv_contact "bok@amxx.pl"	   // Kontakt
mapchangecfgfile "server.cfg" // wykonaj ten confgi podczas zmiany mapy (do przywrocenia np starych ustawien)
mapcyclefile "mapcycle.txt"   // jest to mapcycle serwera (spis map, ktore odczytuje serwer)
motdfile "motd.html"          // nazwa pliku, ukazujaca tekst w oknie przed wyborem druzyn
servercfgfile "server.cfg"    // plik z glownymi ustawieniami na serwera, odpalany wraz ze startem serwera
sv_lan 0                      // ustawiajac 1 wlaczasz opcje lan
sv_visiblemaxplayers -1       // liczba widocznych slotow na serwerze, jesli -1 to jest automatycznie obliczana ilość slotów (standard)
                             
//Bany 
exec banned.cfg // laduj bany steamid/wonid
exec listip.cfg // laduj bany na ip

// W przypadku gdy nie mamy amxbans, wszystkie bany wczytywane są właśnie z tych plików
 
//hltv,region
sv_proxies 1 // ilosc hltv ktore moga polaczyc sie do serwera ( opcja 1 zalecana)
sv_region 3 // domyslna opcja 0(swiat) - ponieważ my jesteśmy w europie naszą cyferką jest 3


Teraz czas na ustawienie wydajności serwera

// wydajnosc
fps_max 325 // ilosc srednich fps'ow
fps_modem 0  // fps_modem - ustawia maksymalny framerate, ale tylko w grze internetowej.
host_framerate 0 //   Ustawia "czas/zegar" serwera, ale tylko w SinglePLayer i podczas odgrywania dema, można jej używać do przewijania.
sys_ticrate 325 // wartosc ticrate

Dając takie ustawienia serwer będzie utrzymywał 300 fps, czasami lekko wyżej a czasami lekko niżej specjalnie dałem trochę więcej, aby tylko w skrajnych przypadkach spadał poniżej 300 fps


Teraz to co misie lubią najbardziej czyli ustawienia łącza, rate :-)

// konfiguracja lacza, rate
sv_maxrate 25000 // maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna,
sv_maxupdaterate 101 // maksymalna wartosc jaka klient moze miec przy cl_updaterate, 
sv_minrate 0 // minimalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna
sv_minupdaterate 20 // minimalna wartosc jaka klient musi miec przy cl_updaterate, 
sv_maxunlag 1 // maksymalny czas w sekundach kompensacji lagow


No ludzie jak na razie jest super, szczerze? To co najcięższe już za nami :]

Teraz czas na rcon i hasło do serwera

// rcon i hasla
sv_password "" // wymagane haslo aby sie podlaczyc do serwera, jeżeli chcemy aby każdy mógł wejść na serwer zostawiamy puste to pole
               //ustawiane najczesciej na serwery klanowe albo podczas meczu
rcon_password "haslorecon"  // haslo rcon 
sv_rcon_banpenalty 60 //czas bana za probe uzycia zlego rcon'a za wielokrotne proby (banuje na ip), 0 - pernametnie
sv_rcon_minfailures 5 // limit zlych komend rcon aby otrzymac ban'a
sv_rcon_minfailuretime 30 // czas w jakim sa sprawdzane proby rcon,


Teraz czas na coś, aby wiedzieć co dzieje się na serwerze czyli Logi taaa to jest to :D


// logi serwera
// zaleca sie zachowanie ponizszych ustawien jesli chcesz uzywac HLStats albo PsychoStats
mp_logdetail 3 // poziom logow
mp_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo
mp_logfile 1 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie
mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logbans 1 // loguj dawanie banow, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie 
sv_logrelay 1 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie

Tak jak wyżej napisałem zaleca się większości tych ustawieni nie zmieniać aby nie było problemów z HLstats czy PsychoStats

Czas na to co neo lubi najbardziej czyli darcie się do mikrofonu czy biadolenie w say'u :-) krótko mówiąc rozmowy na serwerze.

// rozmowa na serwerze

sv_voicecodec "voice_speex" // rodzaj kodeka, zalecany voice_speex - lepsza jakosc
sv_voiceenable 1 // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie
sv_voicequality 3 // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci, domyslnie 3
sv_alltalk 0 // obydwie druzyny w trakcie rozgrywki moga ze soba rozmawiać

Na moje oko połowa przebrnięta :-) zostało jeszcze pare rzeczy takie jak pobieranie, ustawienie do rozgrywki, obserwatorzy i inne, no ale na razie zajmijmy się pobieraniem


Ja akurat zrobiłem tak że w części pobieraniu są ustawienia do fastdl. :-)

// Pobieranie
// zaleca sie zachowanie ponizszych wartosci aby nie miec problemow ze sciaganiem plikow z serwera!

hpk_maxsize 0.5 // maksymalny rozmiar sumy wszstkich logo graczy na serwerze, w megabajtach
sv_allowdownload 1 // zezwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie loga graczy (sprej na sciane)
sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie
//sv_downloadurl w tym linku podajemy odnosnik do naszego fastdl, pamietajcie o dobrych chmodach dla plików
sv_downloadurl "http://amxx.pl/fastdl/" 
mp_decals 300 // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze

amxx.pl oczywiście zmieniamy na adres swojej strony :-)

Teraz czas na rozgrywke czyli takie rzeczy jak czas kupowania, freeztime, zabijanie swoich i tak dalej.

// rozgrywka

mp_autoteambalance 0 // wyrownuj druzyny
mp_buytime 0.15 // czas kupowania na pocz rundy
mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby 
mp_consistency 1 // 1 - nie pozwalaj graczy uzywac wlasnych modeli 
mp_flashlight 1 // 1 mozna uzywac latarki 0- dezaktywuje 
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard)
mp_freezetime 3 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni)
mp_friendly_grenade_damage 0 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny 
mp_friendlyfire 0 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich 
mp_ghostfrequency 0.1 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 0 // jaka maxymalna moze byc roznica ilosc graczy pomiedzy jedna a druga druzyna
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
mp_roundtime 3.00 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 800 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 20 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu, 
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia
sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)

Brawa dla was że wytrwaliście taki kawał pociesze was ze większość mamy za sobą :-)

Teraz czas skonfigurować gapiów czyli obserwatorów :-)

// obserwatorzy
allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie, 
mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_forcecamera 0 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 
albo 2
mp_forcechasecam 0 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich zalecane na rozgrywke tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl
mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca
sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500
mp_chattime 3 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa

Brawa, teraz już zostały takie naprawdę opcje inne oraz status serwera www


// inne 
mp_autocrosshair 0 // default 0
sv_aim 0 //0 ((standard) wylacza autocelowanie, 1 - zalacza auto celowanie (nie zalecane)
sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera :D
sv_cheats 0 // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun
sv_clienttrace 1 // (standard) 1
sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)
sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami)
                // 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie upadniesz
                // wartosc 100, 200, 400 sanajczesciej spotykane na serwerach niekonwecjonalnych


No i nasz status wwww

// status serwera poprzez www
// sprawdzenie statusu serwera tez zzera troche procesora i lacza, domyslne wartosci sa wystarczajace
 
max_queries_global 20 // jak czesto mozna w sumie sprawdzic status serwera
max_queries_sec 3 // jak czesto klient moze sprawdzac status serwera (all seeing eye, skrypty www)
max_queries_window 30 // rozmiar okna czasowego na sprawdzanie zapytan ,jak masz problemy z timeoutem w hlsw ustaw na 10

Mamy wszystko :] teraz przydało by się to z kleić w całość.



Dodałem jeszcze troche //// żeby odróżnić poszczególne konfigurację :-) o to cały server.cfg



// server.cfg PL
// Gutaj
// ver 1.0.1 
// www.amxx.pl
 

 
// Confing przygotowany do rozgrywki Free For All

// konfiguracja podstawowa

hostname "Nazwa@amxx.pl"        // Nazwa serwera
sv_contact "bok@amxx.pl"	   // Kontakt
mapchangecfgfile "server.cfg" // wykonaj ten confgi podczas zmiany mapy (do przywrocenia np starych ustawien)
mapcyclefile "mapcycle.txt"   // jest to mapcycle serwera (spis map, ktore odczytuje serwer)
motdfile "motd.html"          // nazwa pliku, ukazujaca tekst w oknie przed wyborem druzyn
servercfgfile "server.cfg"    // plik z glownymi ustawieniami na serwera, odpalany wraz ze startem serwera
sv_lan 0                      // ustawiajac 1 wlaczasz opcje lan
sv_visiblemaxplayers -1       // liczba widocznych slotow na serwerze, jesli -1 to jest automatycznie obliczana ilość slotów (standard)
                             
//Bany 
exec banned.cfg // laduj bany steamid/wonid
exec listip.cfg // laduj bany na ip

// W przypadku gdy nie mamy amxbans, wszystkie bany wczytywane są właśnie z tych plików
 
//hltv,region
sv_proxies 1 // ilosc hltv ktore moga polaczyc sie do serwera ( opcja 1 zalecana)
sv_region 3 // domyslna opcja 0(swiat) - ponieważ my jesteśmy w europie naszą cyferką jest 3

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// wydajnosc
fps_max 325 // ilosc srednich fps'ow
fps_modem 0  // fps_modem - ustawia maksymalny framerate, ale tylko w grze internetowej.
host_framerate 0 //   Ustawia "czas/zegar" serwera, ale tylko w SinglePLayer i podczas odgrywania dema, można jej używać do przewijania.
sys_ticrate 325 // wartosc ticrate

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// konfiguracja lacza, rate
sv_maxrate 25000 // maksymalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna,
sv_maxupdaterate 101 // maksymalna wartosc jaka klient moze miec przy cl_updaterate, 
sv_minrate 0 // minimalna wartosc jaka serwer moze wyslac do kazdego klienta z osobna
sv_minupdaterate 20 // minimalna wartosc jaka klient musi miec przy cl_updaterate, 
sv_maxunlag 1 // maksymalny czas w sekundach kompensacji lagow

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// rcon i hasla
sv_password "" // wymagane haslo aby sie podlaczyc do serwera, jeżeli chcemy aby każdy mógł wejść na serwer zostawiamy puste to pole
               //ustawiane najczesciej na serwery klanowe albo podczas meczu
rcon_password "haslorecon"  // haslo rcon 
sv_rcon_banpenalty 60 //czas bana za probe uzycia zlego rcon'a za wielokrotne proby (banuje na ip), 0 - pernametnie
sv_rcon_minfailures 5 // limit zlych komend rcon aby otrzymac ban'a
sv_rcon_minfailuretime 30 // czas w jakim sa sprawdzane proby rcon, 

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// logi serwera
// zaleca sie zachowanie ponizszych ustawien jesli chcesz uzywac HLStats albo PsychoStats
mp_logdetail 3 // poziom logow
mp_logecho 1 // 1 - wlacza logowanie komendy echo
mp_logfile 1 // logowanie wydarzen multiplayer (koniec rundy itp), 1 - tak (standard), 0 - nie
mp_logmessages 1 // loguj komendy say (chat), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logbans 1 // loguj dawanie banow, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_logblocks 1 // loguj blokowane proby zmiany zastrzezonych wartosci zmiennych, 1 - tak (standard), 0 - nie 
sv_logrelay 1 // loguj podlaczenia hltv relay proxy, 1 - tak (standard), 0 - nie

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// rozmowa na serwerze

sv_voicecodec "voice_speex" // rodzaj kodeka, zalecany voice_speex - lepsza jakosc
sv_voiceenable 1 // uzywaj opcji voice na serwerze, 1 - tak (domyslnie), 0 - nie
sv_voicequality 3 // jakosc glosu, od 1 do 5, im wiecej tym lepiej ale wieksze uzyci proca i sieci, domyslnie 3
sv_alltalk 0 // obydwie druzyny w trakcie rozgrywki moga ze soba rozmawiać

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// Pobieranie
// zaleca sie zachowanie ponizszych wartosci aby nie miec problemow ze sciaganiem plikow z serwera!

hpk_maxsize 0.5 // maksymalny rozmiar sumy wszstkich logo graczy na serwerze, w megabajtach
sv_allowdownload 1 // zezwalaj na download, 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_allowupload 1 // pozwalaj na upload (np loga), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_send_logos 1 //pozwalaj na wysylanie loga graczy (sprej na sciane)
sv_send_resources 1 // pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie, 1 - tak (standard), 0 - nie
//sv_downloadurl w tym linku podajemy odnosnik do naszego fastdl, pamietajcie o dobrych chmodach dla plików
sv_downloadurl "http://amxx.pl/fastdl/" 
mp_decals 300 // maximum wyswietlanych logo itp na serwerze

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// rozgrywka

mp_autoteambalance 0 // wyrownuj druzyny
mp_buytime 0.15 // czas kupowania na pocz rundy
mp_c4timer 35 // czas w sekundach na rozbrojenie bomby 
mp_consistency 1 // 1 - nie pozwalaj graczy uzywac wlasnych modeli 
mp_flashlight 1 // 1 mozna uzywac latarki 0- dezaktywuje 
mp_footsteps 1 // 1 - slychac kroki graczy podczas biegu (standard)
mp_freezetime 3 // czas w sekundach wstrzymania na poczatku rundy (na reload i kupno broni)
mp_friendly_grenade_damage 0 // 0 - granaty nie rania tp (ale zabiebraja armor), 1 - granaty rania graczy z druzyny 
mp_friendlyfire 0 // 0 - jak strzelasz do swoich to ich nie ranisz, 1 - ranisz swoich 
mp_ghostfrequency 0.1 // czestosc odswiezania stanu dla obserwatorow
mp_hostagepenalty 0 // ilosc zabic zakladnikow po ktorym dostajesz kicka, 0 - wylaczone
mp_limitteams 0 // jaka maxymalna moze byc roznica ilosc graczy pomiedzy jedna a druga druzyna
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
mp_mirrordamage 0 // jak trafiasz swojego to tak jabys trafial siebie, domyslnie 0, 1 - wlacza (nie zalecane)
mp_payerid 0 // wyswietla nick gracza po nacelowaniu, 0 - widac wsztkich (w kolorach) (standard), 1 - tylko tp i zakladnicy, 2 - nikogo nie pokazuje
mp_roundtime 3.00 // czas trwania rundy w minutach , standard to 3 minuty, albo 1.75 na szybkie rozgrywki (aby sie nie nudzic na obsie), wartosci od 1 do 9
mp_startmoney 800 // liczba kasy na poczatku rundy
mp_timelimit 20 // limit czasu grania na mapie (po nim nastepuje zmiana mapy), w minutach, ustaw na 0 na brak limitu czasu, 
mp_tkpunish 0 // karanie smiercia na poczatku nastepnej rundy za zabicie swojego, 0 - nie (domyslnie), 1 - tak
mp_winlimit 0 // limit rund do wygrania, jak jakas druzyna osiagnie te wartosc to nastepuje zmiana mapy, 0 - brak limitu (standard)
pausable 0 // 0 (standard) nie pozwala graczom pauzowac gry na serwerze, 1 - pozwala, czasem na meczach sie tak ustawia
sv_maxspeed 320 // maksymalna predkosc biegu gracza , standard (320)

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// obserwatorzy
allow_spectators 1 // pozwalaj na obserwatorow (osoby kompletnie nie grajace), 1 - tak (standard), 0 - nie, 
mp_fadetoblack 0 // 1 - ekran sie sciemnia po smierci gracza (wymagane na niektorych meczach), 0 - bez sciemnienia
mp_forcecamera 0 // forsuj spectarora na: 0 - nie forsuj, 1 - widok z oczu gracza i z chase mode , 2 - tylko widok z oczu gracza, zalecana wartosc 1 
albo 2
mp_forcechasecam 0 // 0 - gracz moze latac po calej mapie, 1 - mozna ogladac typo swoich zalecane na rozgrywke tp, 2 - klient nie rusza sie z miejsca gdzie umarl
mp_autokick 0 // automatyczne kickowanie za zabijanie swoich albo dlugie nie ruszanie sie z miejsca
sv_timeout 120 // czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera (jak komus sie komp zwiesi/padnie na chwile lacze)
sv_spectatormaxspeed 500 // maksymalna predkosc latania obserwatora , normalny gracz biega z predkoscia 320, standard jest 500
mp_chattime 3 // po ilu sekundach po osiagnieciu timelimitu/maxrounds zmienia sie mapa

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

// inne 
mp_autocrosshair 0 // default 0
sv_aim 0 //0 ((standard) wylacza autocelowanie, 1 - zalacza auto celowanie (nie zalecane)
sv_airaccelerate 10 // akcleracja w powietrzu (bunnyjump), wartosc od 0 do 10 , 10 standardowo
sv_airmove 1 // pozwala na ruch w powietrzu (bunnyjump), 1 - tak (standard), 0 - nie
sv_challengetime 150 // czas w sekundach, jesli gracz sie nie podlaczy do gry w tym czasie bedzie uznawany za odlaczonego, zwieksz jesli gracze maja slabe kompy albo duzo sciagaja z serwera :D
sv_cheats 0 // 0 (standard) nie pozwala na komendy give weapon, god, noclip i takie tam, 1 - dla deweloperow map albo serwero for fun
sv_clienttrace 1 // (standard) 1
sv_friction 4 // poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie, 4 (standard)
sv_gravity 800 // grawitacja, domyslnie 800, im wiecej tym trudniej skakac (przy pewnych wartosciach zejscie z malego schodka jest smiertelne a granaty padaja pod nogami)
                // 0 wylacza grawitacje - jak podskoczysz to juz nie upadniesz
                // wartosc 100, 200, 400 sanajczesciej spotykane na serwerach niekonwecjonalnych

///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

/ status serwera poprzez www
// sprawdzenie statusu serwera tez zzera troche procesora i lacza, domyslne wartosci sa wystarczajace
 
max_queries_global 20 // jak czesto mozna w sumie sprawdzic status serwera
max_queries_sec 3 // jak czesto klient moze sprawdzac status serwera (all seeing eye, skrypty www)
max_queries_window 30 // rozmiar okna czasowego na sprawdzanie zapytan ,jak masz problemy z timeoutem w hlsw ustaw na 10


// Koniec
// Zapraszamy amxx.pl


Oczywiście wystarczy to przeczytać ze 3-4 razy i się większość opcji zapamięta i nie będą potrzebne te opisy :-)

Załączone pliki

  • Załączony plik  server.cfg   9,84 KB  1034 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 23


#547665 Czas Online

Napisane przez góruś w 05.06.2013 08:50

W kolejnej wersji dodany będzie panel administratora, z możliwościami resetowania rankingu, ustawieniu kilku opcji oraz łatwiejsze zarządzanie szablonem.


  • +
  • -
  • 18


#547664 Czas Online

Napisane przez Misiaczek ;c w 05.06.2013 08:46

Czas Online v2.1.0
by MisieQ & byCZUS
 

Opis



 
Witajcie ;)
 
Wraz z byCZUS prezentujemy wam Czas Online Adminów oraz Graczy na serwerze :)
 
Co plugin robi?
Zlicza czas jaki admin/gracz spędza na serwerze i zapisuje to do bazy danych, dodatkowo zapisuje sie pierwsze połączenie admina/gracza z serwerem jak i kiedy ostatnio grał ;)
 

Konfiguracja



Całą konfiguracje zmieniamy w pliku sma 
 
Konfiguracja danych do połączenia z MySQL
 

new sqlConfig[ ][ ] = {
	"localhost",
	"root",
	"",
	"database"
}

Instalacja



 
AMXX
Instalacja Pluginów AMXX
 
PHP:
Skrypt PHP wgrywamy normalnie na serwer www i uzupełniamy dane w pliku config.php
 

Demo



Czas Online Demo
 

Lista Zmian



2.1.0

  • Lekka poprawka zapytania SQL (Podziękowanie dla [/size]GwynBleidD
  • Wieksza korekta znaków w SQL_PrepareString
  • Dodanie Headera i Fotera w statach WWW
  • Usunięto różnice w zapisie godziny mędzy serwerem BD a serwerem Gry
  • Dodano sprawdzanie HLTV i Botów

2.0.0

  • Zmieniona nazwa Pluginu
  • Napisany od nowa plugin (byCZUS)
  • Napisany od nowa interfejs www

1.2.3

  • Poprawka zliczania czasu online :P
  • Poprawka numeracji w SMA :P

1.2.2

  • Poprawka SMA pluginu :) już erroru nie ma ;P

1.2.1

  • Poprawka pliku srodek.php (Paginacji dokładnie)

1.2:

  • Dodanie #define FLAGA
  • Poprawka zapytania SQL
  • Przepisanie skryptu PHP

1.1:

  • Poprawki błędów z SQL

1.0:

  • Napisanie pluginu ;)

Pobieranie



Wersja 2.1.0
Załączony plik  Czas Online.rar   289,7 KB  1645 Ilość pobrań

 
Wersja 2.0.0
Załączony plik  Czas Online.rar   289,91 KB  552 Ilość pobrań


  • +
  • -
  • 58


#542491 Modele zombi do ZM :)

Napisane przez aragog w 12.05.2013 17:09

W Załączniku macie ss wszystkich modeli.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#92064 [JailBreak] Weapon Menu

Napisane przez DaddyKuba w 09.11.2009 18:33

JailBreak Weapon Menu




Dołączona grafika
Plugin tylko dla CT z możliwością wyboru broni.

Bronie:
AK47
M4A1
AWP
M3
FAMAS
P90
M249

Change Log:
1.0
Wydanie

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 7


#458770 Zabawy do JailBreak by Cypis

Napisane przez Fili:P w 16.09.2012 17:02

Dzieci Wojny:

Mama tak do mnie mówiła jak byłem mały i brudny xdd
  • +
  • -
  • 27


#496442 czy da sie wyciągnąć z samego amxx sma ?

Napisane przez DarkGL w 31.12.2012 18:58

Jest taka możliwość wymaga czasu i pracy ale jest
  • +
  • -
  • 1


#360085 Zaawansowany system dodatkowego expa

Napisane przez Hleb w 07.02.2012 17:13

Dołączona grafika

Przedstawiam wam dodatek: Zaawansowany system dodatkowego expa

Jest to wersja rozwojowa pluginu
[CoD Nowy] Dodawkowy exp - AMXX.pl: Support AMX Mod X by byCZUS

W mojej wersji można otrzymać exp za:

-podłożenie bomby
-podłożenie bomby przez team
-wybuch bomby
-rozbrojenie bomby
-rozbrojenie bomby przez team
-"dotknięcie" hosta
-uratowanie hosta
-uratowanie wszystkich hostów
-zabicie hostów (wartość expa na -)
-obrona BombSide'ów (czy jak kto woli BombSite'ów)
-Niedopuszczenie do uwolnienia hostów

Dołączona grafika

cod_bombxp -> doświadczenie za podłożenie/rozbrojenie Paki (domyślnie 100)
cod_team_bombxp -> doświadczenie dla teamu za podłożenie/rozbrojenie Paki przez jego członka (domyślnie 25)
cod_explode_bombxp -> doświadczenie za wybuch Paki (domyślnie 30)
cod_touch_hostxp -> doświadczenie za "dotknięcie" hosta (domyślnie 10)
cod_hostxp -> doświadczenie za uratowanie (+)/ zabicie (-) hosta (domyślnie 40)
cod_team_hostxp -> Doświadczenie dla teamu za uwolnienie hostów przez członka/członków teamu (domyślnie 75)
cod_all_hostxp -> Doświadczenie za uwolnienie WSZYSTKICH hostów (domyślnie 150)
cod_targetxp -> Doświadczenie za obronę BSa (CT na mapie de_) oraz niedopuszczenie do uwolnienia hostów (TT na mapie cs_) (domyślnie 75)

WAŻNE:

Jeżeli NIE CHCESZ niektórych dodatków expa, interesuje Cię to:

#define HOST_TOUCH // "Dotknięcie" hosta
#define HOST_KILL // Zabicie hosta
#define HOST_RESCUE // Uwolnienie Hosta
#define HOST_ALL_RESCUE // Uwolnienie ALL hostów
#define BOMB_DEFUSE // Rozbrojenie Paki
#define BOMB_PLANT // Podłożenie Paki
#define BOMB_EXPLODE // Wybuch Paki
#define TARGET_SAVE // Obrona BS'a
#define HOST_NOT_RESCUE // Nieuwolnienie hostów


Wystarczy, że przy któryms z define'ów dodasz "//" np "//#define HOST_TOUCH"
w tym przypadku nie będzie expa za "Dotknięcie" Hostów

Nie przejmujcie się Warnami przy kompilacji, blokowawszy dodatki expa, spowodowane są zadeklarowaniem, lecz nie używaniem zmiennych.

Plugin był dziś testowany przez 3 godziny, nie wykryto zadnych błędow, lecz jeżeli mimo wszystko błędy wystąpiły, proszę pisać.

//v 1.0.0

Wydanie Pluginu

Dołączona grafika
AMXX: Załączony plik  cod_advancedxp.amxx   8,43 KB  15 Ilość pobrań

SMA: Załączony plik  cod_advancedxp.sma   7,7 KB  770 Ilość pobrań
  cod_advancedxp.amxx
  • +
  • -
  • 24


#444510 Kilka Skilli do klas.

Napisane przez dasiek w 11.08.2012 14:00

Kiedyś Sobie napisałem do Własnego Coda - teraz to odkopałem - trochę poprawiłem - nie bić za kod :wstyd:

Plugin który ułatwia pisanie klas/itemów do Coda. Możliwe iż zadziała na Starym Codzie jak i na diablo.

Skille:
v1
*long_jump(modul odrzutowy)
*double_jump (Podwojny skok)
*no_recoil ( Brak rozrzutu)
*small_recoil ( Ogranicznik Rozrzutu)

*enemy_suit (Strój przeciwnika)
*weapon_kill ( Szansa na zabicie przeciwnika)
*respawn(Szansa na odrodzenia)
*hp_kill ( Hp za zabójstwo)

Plugin będzie akutalizowany w nowe itemy (Miny,Apteczki rakiety i inne pierdy)


Instalacja

plik cod_skill.amxx wrzucamy do plugins i jego nazwe dodajemy dodajemy do plugins-codmod.ini POD SILNIKIEM CODA - plik cod_skille.inc wrzucamy do Scripting/includes.


Jak dodać skill

Skill dodajemy za pomocą cod_set_skill(id,skill,ma) w cod_class_enabled(id). jeśli go chcemy zabrac w cod_class_disabled(id) dodajemy ten linijke z cod_class_enabled tylko z parametrem 0 ;)

Przykłąd - podwójny skok.

public cod_class_enabled(id)
{
cod_set_skill(id,double_jump,1)
}

public cod_class_disabled(id)
{
cod_set_skill(id,double_jump,0)
}

Jak dodac 1/x z zabicia

dodajemy podobnie jak w poprzednim przykładzie natywem
cod_set_weapon_kill(id,bron,Ile)

na miejsce broni wpisujemy bron (z poczatkiem CSW_) a jako parametr ile wpisujemy szanse. Jak dodamy 2 to bedzie 1/2 jak 5 to 1/5 etc.


Jak mamy duzo skilli w miejsce parametru / broni wpisujemy 0 i wyzeruje nam wszystkie skille ;)

To chyba tyle... :rolleyes:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 12


#448983 Zombie Mod Plague 4.3 Fixy

Napisane przez Misiaczek ;c w 20.08.2012 13:08

opis

Zbiór Poprawek do wersji 4.3 wydanych przez autora Zombie Mod Plague

inne informacje

Lista Zmian (Po Angielsku)
Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 4


#445586 WCK - Weapon Create Kit

Napisane przez Fili:P w 13.08.2012 14:40

opis
Udostępniam prosty zestaw natywów, przydatnych w tworzeniu, a raczej modyfikowaniu istniejących broni. Jeżeli macie propozycję nowych funkcji to walcie czekam xD. Plugin dopisujemy na górze plugins.ini. Nie ma on pliku .inc, jeżeli chcemy użyć jegop natywu to po prostu na górze pluginu dajemy np.
native wck_get_sequence_time(ilosc_klatek, ilosc_fps);



Bibliografia
1. Test Page for the SSL/TLS-aware Apache Installation on Web Site
2. Zombie-Mod.ru :: Zombie Mod Community

wck_give_weapon(id_gracza, id_broni, ilosc_amunicji) - dodaje graczowi broń z określoną ilością amunicji, używa fm_give_item, przykładowe wywołanie:
wck_give_weapon(id, CSW_AWP, 10);


wck_sell_weapon(id_gracza, id_broni, ilosc_amunicji, Float:mnoznik_ceny) - sprzedaje graczowi broń za standardowy koszt broni * mnoznik_ceny, używa cstrike i fm_give_item z fake util. Przykład użycia:
wck_sell_weapon(id, CSW_AWP, 10, 1.0);


wck_get_weapon_full_name(id_broni, nazwa_tablicy, dlugosc_tablicy) - pobiera do tablicy pełną nazwę broni. Przykład użycia:
wck_get_weapon_full_name(CSW_AWP, szAwpName, 127);


wck_get_ammo_full_name(id_amunicji, nazwa_tablicy, dlugosc_tablicy) - pobiera do tablicy pełną nazwę amunicji. Przykład użycia:
wck_get_ammo_full_name(9, szAmmoName, 127);


wck_get_weapon_ammo_name(id_broni, nazwa_tablicy, dlugosc_tablicy) - pobiera do tablicy pełną nazwę amunicji z konkretnej broni. Przykład użycia:
wck_get_weapon_ammo_name(CSW_AWP, szAmmoAwpName, 127);


wck_get_weapon_ammo_id(id_broni) - zwraca id amunicji w konkretnej broni. Przykład użycia:
new awp_ammo = wck_get_weapon_ammo_id(CSW_AWP);


wck_get_weapon_cost(id_broni) - zwraca koszt broni o konkretnym id. Przykład użycia:
new wpn_cost = wck_get_weapon_cost(CSW_AWP);


wck_get_ammo_cost(id_amunicji) - zwrace koszt amunicji o konkretnym id. Przykład użycia:
new ammo_cost = wck_get_ammo_cost(9);


wck_get_weapon_clip(id_broni) - zwraca wielkość magazynku w broni o konkretnym id ( wielkość standardową nie zmodyfikowaną, planuję wprowadzić możliwość modyfikacji w najbliższym czasie ). Przykład użycia:
new awp_clip = wck_get_weapon_clip(CSW_AWP);


wck_get_weapon_ammo_max(id_broni) - zwraca maksymalną ilość naboi w broni. Przykład użycia:
new awp_ammomax = wck_get_weapon_ammo_max(CSW_AWP);


wck_set_weapon_model(id, onground, v[], p[], w[])
/*
index
jezeli ustawiamy v_ || p_ musi to byc index gracza ( ktory ma bron w dloniach )
jezeli ustawiamy w_ musi to byc index broni lezacej na ziemi
onground
jezeli true, to ustawiamy model w_
jezeli false to ustawiamy model v_ lub p_
v[]
sciezka do modelu v_ ( tylko jezeli onground == false )
p[]
sciezka do modelu p_ ( tylko jezeli onground == false )
w[]
sciezka do modelu w_ ( tylko jezeli onground == true )
*/
Przykład ustawienia modelów v i p:
wck_set_weapon_model(id, false, "models/v_ xD.mdl", "models/p_ xD.mdl", "");

Przykład ustawienia modelu w:
wck_set_weapon_model(id, true, "", "", "models/w_ xD.mdl");


Float:wck_get_sequence_time(ilosc_klatek, ilosc_fps) - http://amxx.pl/topic...czas-sekwencji/

wck_set_weapon_sprite(id_gracza, nazwa_pliku_txt, id_broni, typ_broni, slot_broni) - jest to util wiadomości WeaponList ( http://forums.allied...ad.php?t=175632 ) nie możemy tego używać na AK47. Typ_broni to:


enum
{
WPN_PRIMARY = 1,
WPN_SECONDARY,
WPN_MELEE,
WPN_GRENADE,
WPN_BOMB
}

Slot_broni, powinien mieć wartość ( o ile nie musi ) od 0 do 4. Dodawanie przykładu byłoby zbyt obszerne.

wck_get_weapon_ent_owner(ent_broni) - zwraca id gracza, który jest właścicielem broni o podanym id ( nie podajemy CSW_ tylko id entu broni ). Przykład:
new iOwner = wck_get_weapon_ent_owner( entity );


wck_get_current_weapon_ent(id_gracza) - zwraca id entu obecnie trzymanej przez gracza broni. Przykład:
new iWpnEnt = wck_get_current_weapon_ent(id);


wck_set_weapon_anim(id_gracza, id_sekwencji) - ustawia animację broni konkretnemu playerowi http://amxx.pl/topic...animacji-broni/ Przykład użycia:
wck_set_weapon_anim(id, 2);


wck_set_player_weapon_damage(id_gracza, id_broni, Float:mnoznik) - ustawia graczowi w konkretnej broni mnożnik obrażeń, jeżeli chcemy ustawić podstawowy mnożnik to dajemy 3 argument na 1.00. Przykład użycia:
wck_set_player_weapon_damage(id, CSW_AWP, 1.20);


wck_set_player_weapon_recoil(id_gracza, id_broni, Float:mnoznik) - ustawia graczowi w konkretnej broni mnożnik rozrzutu, jeżeli chcemy ustawić podstawowy mnożnik to dajemy 3 argument na 1.00. Przykład użycia:
wck_set_player_weapon_recoil(id, CSW_AWP, 1.25);


Float:wck_get_weapon_reload_time(id_broni) - zwraca czas przeładowywania broni ( nie uwzględnia wck_set_player_weapon_reload ). Przykład użycia:
new Float:awp_reload_time = wck_get_weapon_reload_time(CSW_AWP);


wck_set_player_weapon_reload(id_gracza, id_broni, Float:mnoznik) - ustawia graczowi w konkretnej broni mnożnik szybkości przeładowywania ( im mniejszy tym szybciej ), jeżeli chcemy ustawić podstawowy mnożnik to dajemy 3 argument na 1.00. Przykład użycia:
wck_set_player_weapon_reload(id, CSW_M4A1, 1.47);


Float:wck_get_player_speed(id_broni) - zwraca szybkość poruszania się z konkretną bronią. Przykład użycia:
new Float:fTest = wck_get_player_speed(CSW_AWP);


download
Załączony plik  weaponcreatekit.sma   11,32 KB  87 Ilość pobrań
  weaponcreatekit.amxx
  • +
  • -
  • 7


#273348 Poprawna pisownia

Napisane przez Hiroshima w 24.07.2011 15:26

Witajcie,
Od jakiegoś czasu zbierałem się, żeby napisać ten temat.
Otóż mam pewną propozycję (mogę nawet się tym zająć; zrobić listę słów błędnie pisanych przez użytkowników i dodać obok propozycje zamieniania ich przez plugin od badwords, ponieważ modyfikacja, która automatycznie poprawia takie blędy do silnika IPB chyba nie istnieje)

Tak czy owak, mogę zrobić listę tych słów i wkleić w tym temacie/wyslać adminowi na PW aby w ACP pododawał te słowa.

przykładowo jak niektórzy piszą:

hasło

zamieniałoby się na

hasło


Coraz więcej jest użytkowników, których lenistwo sięga już zenitu, którzy potrafią ignorować podreślanie błędów przez firefoxa, tłumacząc się dysleksją, dysgrafią, etc - TO NIE JEST CHOROBA; to po prostu zwykłe lenistwo oraz odporność na wiedzę i nie powinno być to akceptowane przez moderatorów/administrację tego forum...

Gdy czytam niektóre posty to po prostu ręce opadają... Nie jestem jakimś stróżem poprawnej pisowni, sam nie używam niekiedy polskich znaków; ale staram się pisać nie popełniając błędów ortograficznych.

Dlaczego administrację powinno to interesować? A no dlatego, że np takie google nie wyłapie w wynikach wyszukiwania "nie działac mi hasło do admina" lub "nie moge włączyć serwera", itp, etc. i nie przekieruje poszukiwacza do tej strony.

Wypowiedzcie się, jeśli admini są na tak, zabieram się za robienie listy badwords.
  • +
  • -
  • 12


#440178 [ROZWIĄZANE] Prośba o poradnik.

Napisane przez sNH. w 03.08.2012 13:55

O to chodzi? http://amxx.pl/topic...do-diablo-moda/
  • +
  • -
  • 2