Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 5.0

Antidote Bomb

zombie plague 5.0

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 22.08.2012 21:08

*
Popularny

Antidote Bomb 1.0
by MisieQ

opis

Plugin dodaje do sklepiku z extra itemami Antidote Bomb.

Antidote Bomb jest to przeciwieństwo Infection Bomb, Granat rzucony w zombie zamienia ich spowrotem w ludzi poza Nemesisem, Pierwszym i Ostatnim Zombie.

Oryginalna idee zapuścił Seba (Sn!ff3R) lecz plugin nie działał pod Zombie Plague Mod 5.0.x i musiałem to napisać na nowo :)

Dodatkowo dołączyłem do pluginu specialny model granatu oraz dźwięki :)

cvary
zp_antidote_bomb_round_limit "3" // Limit Antidote Bomb na Runde

wymagane moduly


AMXX: Wersja 1.8.0 lub wyzsza
Mod: Counter-Strike badz Counter-Strike: Condition-Zero
FakeMeta
Fun
HamSandWich
Zombie Mod Plague: 5.0.x

download
Załączony plik  zp50_item_antidote_bomb.sma   10,39 KB  485 Ilość pobrań
  zp50_item_antidote_bomb.amxx
Załączony plik  Antidote.zip   364,1 KB  516 Ilość pobrań

Użytkownik MisieQ edytował ten post 22.08.2012 21:28

  • +
  • -
  • 8

#2 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 931
Master

  • Postów:2073
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 22.08.2012 21:20

Szybko udostępniłeś. Dzięki na pewno skorzystam :)

Zmień już se Sygne :)
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#3 Micholekxd

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:277
  • Imię:Micholek
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 23.08.2012 18:54

dziala na 4.3??
Unikalne Serwery: www.StacjaFragow.pl

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#4 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 23.08.2012 18:58

Oryginalna idee zapuścił Seba(Sn!ff3R) lecz plugin nie działał pod Zombie Plague Mod 5.0.x i musiałem to napisać na nowo



dziala na 4.3??


Wersja 4.3 jest na alliedzie ;)
  • +
  • -
  • 1

#5 Alkohochlik

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.08.2012 12:26

Na ZP 5.0.8 nie działa - podmienia model wszystkich granatów znajdujących się na slocie HE (zapalającego i bomby u zombie), a po zakupie bomby anti i rzuceniu tylko podpala zombie, jak zwykły fire nade.

Nie mogłem już edytować. Zauważyłem, że ten problem występuje tylko i wyłącznie, gdy mam włączony plugin zp50_grenade_fire.amxx. Gdy go wyłączę, anti działa znakomicie. Czy jest jakiś sposób, aby oba pluginy działały jednocześnie bez override?

Użytkownik Alkohochlik edytował ten post 28.08.2012 12:00


#6 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 28.08.2012 19:31

Na ZP 5.0.8 nie działa - podmienia model wszystkich granatów znajdujących się na slocie HE (zapalającego i bomby u zombie), a po zakupie bomby anti i rzuceniu tylko podpala zombie, jak zwykły fire nade.

Nie mogłem już edytować. Zauważyłem, że ten problem występuje tylko i wyłącznie, gdy mam włączony plugin zp50_grenade_fire.amxx. Gdy go wyłączę, anti działa znakomicie. Czy jest jakiś sposób, aby oba pluginy działały jednocześnie bez override?


na serwerze testowym, takiego błędu nie było możesz się zapytać ELOS itp, wszystko gra i buczy, tak to bym tego tu nie dawał
  • +
  • -
  • 2

#7 Alkohochlik

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.08.2012 13:04

Nie twierdzę, że nie działa. Piszę tylko, że przy włączonych granatach podpalających overriduje się z nimi, przez co antidote bomb podpala zombie.

#8 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 06.09.2012 19:45

Dziś postaram się napisać poprawioną wersje granatów podpalających aby nie bugowały się z tym ;)

@Edit

@Up sprawdź tą wersje z tego postu, jeżeli dalej się będzie bugować, to inaczej to rozwiąże

Załączone pliki


Użytkownik MisieQ edytował ten post 06.09.2012 19:56

  • +
  • -
  • 0

#9 Alkohochlik

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.12.2012 16:39

Po nowym zainstalowaniu ZombiePlague 5.0.8 działa pierwsza wersja. jednak mam pytanie. Czy możliwe jest przyznawanie fagów oraz pokazywanie ich w prawym górnym rogu ekranu, tak samo jak przy bombie zarażającej?

#10 Kogut

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:317
  • GG:
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 13.01.2013 15:07

wystarczy te pluginy z flarami itp dać przed itemami i będzie działać :)
  • +
  • -
  • 0

#11 _KO_

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:59
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 14.01.2013 20:00

Ktoś zapytał czy działa na 4.3
Ty odpowiedziałeś że to Alied
Spoko, ja mam 4.3 i gunexpmod do tego, i zapytam ponownie czy dało by radę taki item i na 4.3 zrobić by działał bo ten granat anti to fajna sprawa
sry za spam z góry i pozdro tam
  • +
  • -
  • 0

#12 Alkohochlik

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:53
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.01.2013 00:13

Bomba antidotum była domyślnie pisana pod 4.3.. wersja pod 5.0 to tylko 'przepisanie' jej żeby działała pod nową wersją. Polecam użyć opcji 'szukaj' na alliedmodsach. btw zedytowałem ten plugin żeby przyznawało fragi/ap/expa(do guxpmoda), wszystko działa dobrze. jeśli MisieQ wyrazi zgodę, to wrzuce go tutaj.

#13 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 1662
Godlike

  • Postów:2495
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 21.03.2013 11:21

Jak ktoś dalej tego używa prosił bym o sprawdzenie tej wersji, dodałem też blokade że jak ktoś ma juz granat HE to nie może kupić antidote ;P

Załączone pliki


Użytkownik MisieQ edytował ten post 21.03.2013 11:27

  • +
  • -
  • 0

#14 Tasiek

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 29.05.2013 00:15

Witam

Super, że ktoś zrobił bombę anti na zombie plague 5 lecz plugin ten gryzie się z HE podpalającymi. Kiedy je wyłączam anti działa a kiedy właczam podpalające HE to anti bmb nie działa :(

Mógłbym prosić o raz jeszcze przejrzenie tego pluginu?


  • +
  • -
  • 0

#15 Padegonik

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pedalenie
Offline

Napisano 25.01.2015 09:30

Antidote Bomb 1.0
by MisieQ

opis

Plugin dodaje do sklepiku z extra itemami Antidote Bomb.

Antidote Bomb jest to przeciwieństwo Infection Bomb, Granat rzucony w zombie zamienia ich spowrotem w ludzi poza Nemesisem, Pierwszym i Ostatnim Zombie.

Oryginalna idee zapuścił Seba (Sn!ff3R) lecz plugin nie działał pod Zombie Plague Mod 5.0.x i musiałem to napisać na nowo :)

Dodatkowo dołączyłem do pluginu specialny model granatu oraz dźwięki :)

cvary

zp_antidote_bomb_round_limit "3" // Limit Antidote Bomb na Runde
wymagane moduly


AMXX: Wersja 1.8.0 lub wyzsza
Mod: Counter-Strike badz Counter-Strike: Condition-Zero
FakeMeta
Fun
HamSandWich
Zombie Mod Plague: 5.0.x

download
attachicon.gifzp50_item_antidote_bomb.sma
attachicon.gifAntidote.zip

 

 


  • +
  • -
  • 0

#16 Padegonik

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pedalenie
Offline

Napisano 25.01.2015 09:31

To jak ty napisalaś ten plugin od nowa ??

 


  • +
  • -
  • 0

#17 xXxBoy4GirlxXx

    Zombie Plague Advance 1.6.2!

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 25.01.2015 09:35

Wersja silnika ZP 4.3 oraz 5.0 ... Bardzo się rożnią. Ogromna większość pluginów nie chce działać i trzeba "pisać" pluginy od nowa :)


  • +
  • -
  • 0
<p>Szukasz pluginów do zombie modahttp://amxx.pl/topic...spis-extra-itemKupię Klucz steam lub konto CS: Source, pw/gg 36374005





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych