Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

kasza - zdjęcie

kasza

Rejestracja: 27.11.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.07.2014 10:19
****-

#614284 [ROZWIĄZANE] UWC3NG - błąd komendy /resetskills

Napisane przez R3X w 09.02.2014 22:36

kombinowaliśmy z zapisem expa po wyjściu z menu, jednak zarówno menusów jak i warunków jest dużo i to będzie spory problem, dlatego polecam Ci spróbować przywrócić zapis po rundzie

 

żeby usunąć laga musisz zmienić zapis na asynchroniczny, tj 

save_common.inl

// This function will save the XP for all players
public Player_SaveAll()
{
	if ( !get_pcvar_num( CVAR_uwc3ng_save_xp ) )
	{
		return;
	}

	new players[32], numofplayers, i;
	get_players( players, numofplayers );

	for ( i = 0; i < numofplayers; ++i )
	{
		Player_SaveXP( players[i], false );
	}

	return;
}

zamień 

Player_SaveXP( players[i], false );

na

Player_SaveXP( players[i], true);

no i przestaw cvara uwc3ng_save_end_round na domyślne 1


  • +
  • -
  • 1


#614337 [ROZWIĄZANE] UWC3NG - błąd komendy /resetskills

Napisane przez Thilidric w 10.02.2014 09:00

A czemu chcieliście akurat zapisywać po wyjściu z menu? Przecież dzięki temu łatwo "zbombować" serwer mysql :P


  • +
  • -
  • 1


#614340 [ROZWIĄZANE] UWC3NG - błąd komendy /resetskills

Napisane przez R3X w 10.02.2014 09:07

Chodziło o moment zmiany skilli, najłatwiej to było osiągnąć właśnie na zamknięcie menu. Jestem przekonany, że serwer MySQL jest przygotowany na dużo większe obciążenie niż ruch, który moglibyśmy wygenerować przez tę zmianę :)


  • +
  • -
  • 1


#614345 [ROZWIĄZANE] UWC3NG - błąd komendy /resetskills

Napisane przez Thilidric w 10.02.2014 09:12

Wiesz, że można napisac macro/bota pod to i zaspamować mysql? ;P Myślę, że lepszym rozwiązaniem by było przechowywać gdzieś zmiany i na początku rundy porównywać je z starymi i jeśli są różne to wtedy zapisać do mysql i stare nadpisać nowymi ale to tylko moje zdanie i  mogę się mylić :)

 

A i nie wiadomo jak to mysql działa w tych firmach hostingowych :P wątpie abyś tam dostawał rzeczywistą moc jaką masz podczas własnego serwera mysql lub z hostingu www.


  • +
  • -
  • 1


#614279 [ROZWIĄZANE] UWC3NG - błąd komendy /resetskills

Napisane przez Thilidric w 09.02.2014 22:31

Przeszukaj źródła pod kątem cvara "uwc3ng_save_end_round" i znajdź if który może na to wpływać, potem wystarczy wyłączyć kod w nim i myślę, że heja.


  • +
  • -
  • 1


#614185 [ROZWIĄZANE] UWC3NG - błąd komendy /resetskills

Napisane przez R3X w 09.02.2014 20:08

sqlite powinien być szybszy, ale przy synchronicznych zapytaniach też może być lag, najlepiej by było przerobić zapisywanie na metody asynchroniczne 


  • +
  • -
  • 1


#614004 [ROZWIĄZANE] UWC3NG - błąd komendy /resetskills

Napisane przez R3X w 09.02.2014 15:24

pewnie przez to

uwc3ng_save_end_round "0" // Czy zapisywać XP pod koniec każdej rundy - możliwy lag (1 - TAK, 0 - NIE)

a xp sie zapisuje?


  • +
  • -
  • 1


#613891 [ROZWIĄZANE] UWC3NG - błąd komendy /resetskills

Napisane przez R3X w 09.02.2014 12:05

Pokaż config i log :) lokalnie z MySQLem działa poprawnie.


  • +
  • -
  • 1


#571597 Przekierowanie po aktualizacji sierpniowej

Napisane przez Ogen Dogen w 15.09.2013 00:29

Na początku mały wstęp :)

Jak zapewne pamiętacie 14 lutego 2013 była duża aktualizacja , która uniemożliwiła nam korzystania z poleceń connect , bind itp. w pluginach AMXX. Korzystaliśmy wtedy z kodu

client_cmd(id,"Connect ip:port")

Ten kod już nie działa i została znaleziona dziura , którą mogliśmy to ominąć.

client_cmd(id,"^"connect^"ip:port")

Jednakże 29 sierpnia 2013 została wydana kolejna aktualizacja blokująca i tą metodę , ale powalczyłem i znalazłem kolejny sposób na przekierowanie.

client_cmd(id,"echo ^"^";^"Connect^" ip:port")

Nie testowałem innych komend niż echo , lecz z tą komendą działa w 100% :)

W miejscu na początku można umieścić też jakiś tekst do pokazania w konsoli , lecz jeśli nie chcemy nic pisać to wystarczy zostawić tak i wtedy zrobi tylko odstęp np.

"echo ^"Zostales przekierowany^";^"Connect^" ip:port"

  • +
  • -
  • 36


#571500 [Dokumentacja Mobilna] AllDoc + biblioteki AmxX

Napisane przez dasiek w 14.09.2013 16:12

WITAM!

Ostatnio dosyć mi się nudziło i postanowiłem wrócić do dawnej "miłości" jaką jest programowanie pod urządzenia mobilne z Androidem.

Wynikiem tego jest aplikacja

AllDoc 

czyli Aplikacja dzięki której można mieć zawsze przy sobie dokumentacje dowolnego języka programowania. 

Wersja AmxX.pl -> Dodano do paczki biblioteki AmxX

shot_000003.png shot_000005.png shot_000006.png

Wymagania


*Android 2.1+

*Karta SD

 

Instalacja Aplikacji


W telefonie (Jeśli wyłączone) - wejdź w ustawienia -> Ustawienia aplikacji/Aplikacje -> Zaznacz "Nieznane źródła"

-Pobierz plik - Załączony plik  ALLDOC_AMXX.zip   291,91 KB  330 Ilość pobrań

-Wrzuć plik apk z paczki z załącznika na kartę pamięci

-Menedżerem plików zlokalizuj aplikacje i zainstaluj ją.

Instalacja Bibliotek


-wrzuć pliki z folderu Libs z pobranej paczki na kartę SD do folderu alldoc (jeśli folderu nie ma utworz go bądź odpal aplikacje - utworzy się automatycznie)

-Naciśnij fizyczny klawisz "menu" w telefonie i wybierz Dodaj

-Wybierz interesującą Cię bibliotekę

-Poczekaj chwilę. Aplikacja odświeży listę bibliotek gdy instalacja zostanie zakończona. 

Usuwanie Bibliotek


-Naciśnij funkcyjny klawisz "menu" w telefonie i wybierz Usuń

-Wybierz bibliotekę do usunięcia 

-Poczekaj chwilę. Aplikacja odświeży listę bibliotek gdy usuwanie zostanie zakończone. 

Biblioteki w Paczce


-amxmodx

-fakemeta

-codmod

-cstrike

-fun

-engine

-hamsandwich

-nvault

APLIKACJA BĘDZIE ROZWIJANA

Obecnie jej wygląd nie powala więc będzie do poprawki , poza tym - mam kilka pomysłów na rozszerzenie  

Podziękowania

Dla Benio101 i GwynBleidD za API dokumentacji. :)

 

Pytania? Pomysły? Problemy? Pisz!: )


  • +
  • -
  • 34


#5907 Jak zainstalować PodBot'y do Amx Mod X

Napisane przez baku w 17.05.2008 16:16

A więc najpierw sciągasz PodBoty :
http://www.sendspace.pl/file/acJqww7E/

Wrzucasz je do cstrike/addons

Następnie w addons/metamod/plugins.ini dopisujesz linike :
;; PodBot
win32 addons/podbot/podbot_mm.dll
linux addons/podbot/podbot_mm_i386.so
Wchodzimy do: /cstrike/addons/podbot i otwieramy notatnikiem podbot.cfg. Szukamy linijki pb_password "pomiędzy cudzysłowami wpisz twoje hasło"

Teraz załączasz cs'a i w konsoli wpisujesz :
setinfo _pbadminpw "tutaj wpisz hasło ktore wpisałeś w podbot.cfg"
A tu zrób sobie binda na menu :
bind "=" "pb menu"
Pod przyciskiem = masz podbota

I to wszystko ;]


Tutorial wykonany dla www.amxx.pl
Copyright � 2008 baku. Kopiowanie zabronione.

  • +
  • -
  • 114


#566112 [ROZWIĄZANE] Minimalna edycja pluginu.

Napisane przez dasiek w 22.08.2013 16:34

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 1


#566088 [ROZWIĄZANE] Minimalna edycja pluginu.

Napisane przez Droso w 22.08.2013 14:17

Co zmieniłem?

Sprawdzanie żywych graczy, get_players jest całe pobugowane.

 

Mój stock.

stock get_team_alive(team){
new liczba = 0;
 
for(new i=1;i<33; i++){
if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) == team)
liczba++;
}
 
return liczba;
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#566056 [ROZWIĄZANE] Minimalna edycja pluginu.

Napisane przez Droso w 22.08.2013 12:17

Zobacz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#565883 Problem rs by speedkill

Napisane przez speedkill w 21.08.2013 21:06

Czy jest jakaś różnica pomiędzy TT, a T?


Tak, jest różnica.
if(equal(g_Team, "CT")){
	ArrayPushString(g_PathCT, g_SoundPath);
	ArrayPushString(g_SoundNameCT, g_Name);
	
}
else if(equal(g_Team, "TT")){
	ArrayPushString(g_PathTT, g_SoundPath);
	ArrayPushString(g_SoundNameTT, g_Name);
}

  • +
  • -
  • 2